Ja, oké, az első is token.
Ezzel együtt is felesleges. Gyógyító tokennek a Kerubocska sokkal erősebb, a max ép-t növelése tokeneken keresztül meg egy olyan játékmechanika, ami szerintem senkinek nem hiányzik (erre van kismillió más lap).
Skorpiónál szintén van egy másik, majdnem ugyanilyen funkciójú token, az repül, ennek több az élete és a mérgezése, de ezek miatt nincs értelme egy teljesen újat kiadni.
Ami a küklopszot illeti, értem én a hangulati elemét, de ez egy olyan erőtlen lap, hogy még bontotton sem tenném be pakliba. Hasonlítsd össze az Ork harcossal, ami egy token lap! Az sokkal jobb ennél...egy ilyen hátrány mellett egy repülő, minimum 5-6-ot ütő lény az, ami olyan kategóriát képezne, hogy legalább megfontolom, hogy valamilyen pakliba tegyem. |
Ereklye: Ez mire jó?
max ÉP t növelő tóken ami melett még ereklyézhetsz. a képessége nem az erekje képessége mert az ÉS ez pedig VAGY
vagyis 50% eséllyel rosszul járunk...
Így van. ha már szemkötős egy küklopsz előfordul hogy eltéveszti a célt.
Sziklaskorpió (új)
Ezt is tókennek képzeltem el. ezért ennyire nem hatékony a képessége |
Ereklye: Ez mire jó? Ha eleve ereklye ikon van rajta, akkor semmi szükség az írott képességére. Amúgy egészen marginális az előny, amit adhat, még az ÚN lapok szintjén is.
Szemkötős küklopsz: A második mondatát nem tudom értelmezni...ez így szövegezve azt jelenti, hogy a te lényeid 50% eséllyel őt sebzik, vagyis 50% eséllyel rosszul járunk...
Sziklaskorpió (új): Igazából ebben a formában sok értelme nincs a lapnak, majdhogynem tök mindegy, mennyi a mérgezése, önmagában ez nem igazán releváns képesség. A mérgező lények számától egy ennél hatékonyabb képességnek kellene függenie.
Álomtündér (új): nem tudom, akarunk-e új tókent megint, de annak egy elég komoly tesztelés kell.
Izompuffasztás: Ez végülis egy töltelék lapnak akár rendben is lehet. |
Tleikan véreb (új)
2 VP
Chara-din szörny
életkioltó,szárnyak
Kijátszásakor egy célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe (ha ellenfeled több lappal kezdte a játékot,a Semmibe).
Ha ellenfeled eldobatja a kezedből,egy célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
3/2 |
Ereklye
1 ZSZ Bufa token tárgy Ereklye,Kincs
Áldozd fel és rakd a Semmibe: kapsz 1 szörnykomponenst, vagy 3-mal nő a max. ÉP-d, és gyógyulsz 3-at.
Szemkötős küklopsz
1 VP 1 nekron Tharr szörny 3/3 1 SZK
Ha van más lényed az őrposztban 50% eséllyel őt sebzi meg.
Sziklaskorpió (új)
1 VP Sheran token szörny 2/2 1 SZK
mérgezés X
X mindíg annyi ahány mérgező lényed van játékban
Álomtündér (új)
1 VP Elenios token szörny 1/1 repül KF 1 SZK
Kijátszásakor célpont lényre rakhatsz 1 álomjelzőt
Izompuffasztás (új)
1 VP Chara-Din bűbáj
Kijátsásakor célpont lényre tehetsz egy izomjelzőt.
Áldozd fel: célpont rényre tehetsz egy izomjelzőt. |
3 Vp Fogolycsere (új)
általános
Elenios
Ha csak saját lapot célzol vele ingyen kijátszhatod.
Max. 2 célpont lap gazdát cserél.
Ha saját lapodat is céloztad, nem lehet rá reagálni.
Ha minden célpont az ellenfélé, ez a lap megakadályozható 2 Vp és 4 Ép elköltésével. |
A tokozó bosszúja
1 VP elenios azonnali „mentális”
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben került le álomjelző lényről.
Kompenzáció: tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.
Álomharcosok
2 VP 2/1 elenios kalandozó/vízió, ember KF
Semlegesítés: semmiző forrás, vagy újrahasznosítás.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor játékba rakhatsz egy vízió lényt a gyűjtődből (olyat is, amilyen nevűt már játszottál ki ebben a körben).
Az álmok ura
2 VP elenios kalandozó/ember KF
Semlegesítés: max X költségű lap, ahol X az álom jelzők száma.
Nem működnek ellenfeled álom jelzős lényeinek képességei.
Álomgyerek
0 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”
Kijátszásakor tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Ha a kör végén a gyűjtőbe kerül: tehetsz célpont lapra 2 dermesztés jelzőt.
Az utolsó rémálom
? VP leah azonnali
Kijátszási feltétele, hogy semmizz egy azonnalit, vagy általánost a gyűjtődből.
Minden szempontból úgy kell tekinteni, mintha a semmizett varázslatot játszanád ki (de továbbra is víziónak számít) |
Meglepő fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Dobd a kezedből a semmibe: „semmizés: 2” VAGY ha „duplakötelék” akkor tehetsz célpont lapra 1 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.
Testőrök céhe
tharr céh
Ha egy lényed bemegy az őrposztba: kapsz egy testőr jelzőt az őrposztba (2/2-es tharr szörny, semmilyen módon nem kerülhet ki őrposztból, ellenfeled lényei csak testőr jelzőt támadhatnak és ellenfeled célzó forrásai csak testőr jelzőt célozhatnak).
J 2 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna.
Börtjauk nevetése
1 VP 1 nekron tharr azonnali
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 2 nekront költöttél.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kompenzáció: előkereshetsz egy 2 nekron költségű lapot.
Vérsörényű pegazus
3 VP (4)/4 dornodon szörny/pegazus „szárnyak” [+1]
K 2 ÉP: minden játékosnak fel kell áldoznia annyi lapját, hogy minden színből csak egy lapja maradjon.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan lapot, amilyen színű már van játékban.
Végzetes pegazus
3 VP 2/2 leah szörny/pegazus „szárnyak”
IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 különböző színű pegazus gyűjtődből semmizésével.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, majd a Végzetes pegazus kap annyi izom jelzőt, amennyi a lap költsége volt. |
Tobzódó burástya
1 VP 1/1 elenios szörny/burástya
J: ellenfeled következő azonnalijának a hatása erre módosul: „Ellenfeled kap 1 Burástya kölyköt”
Áramlás: kapsz annyi Burástya kölyköt amennyi lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott (min 1-et).
Gyengeség (új)
szabálylap
Minden játékos 5-tel kevesebb max. ÉP-vel és max. VP-vel kezd.
Minden gyógyító forrás 2-vel kevesebbet gyógyít.
Minden VP adó forrás 1-el kevesebb VP-t ad.
Kettős erőbedobás (új)
szabálylap
A 2. körödtől kezdve minden játékos kétszer annyi lapot húz a húzás fázisában, mint egyébként.
A 3. körödtől kezdve minden játékos +1 VP-t kap az előkészítő fázisában.
Jóképű hentes
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF
Nem cserélhet gazdát.
Csábítás: 2.
E: célpont lény, vagy építmény sebződik annyit, amennyi a játékban lévő lények csábítása összesen.
Zarknod verme
szabálylap
Egyik játékos sem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül és nem húzhat lapot a húzás fázisán kívül (hátrányra egyik sem vonatkozik).
Az első 3 körben semmilyen módon nem lehet megszüntetni, sem feláldozni. |
A negatív követő így túl erős. Gondolj bele, hogy minden fixen élőholt altípusnak (vámpír, csontváz, motyogó) van saját követője. Amik ennél gyengébbek, és szűkebb az etnikumuk.
Ennek a narancs lapnak az egyetlen igazán egyedi újítása a dupla jelenés lenne, és ez megér egy misét.
Talán szabálylapként kellene megalkotni, és kifejezetten erre kihegyezni.
Mondjuk valahogy így:
Felemésztés
szabálylap
Minden játékos körönként kétszer használhat jelenést. Minden gyűjtőben lévő lapod, aminek nincs jelenése az alábbi képességet kapja: "Jelenés: semmizz ki 2 lapot a gyűjtődből: dobj 1 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe." |
Robbantó
1 VP 3/3 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF
Kijátszásakor max. 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy célpont lapot.
halálsikoly: ellenfeled sebződik 3-mat.
Brákó, a mentalista
követő/epikus
Kedvelt lap: „mentális”
S ha játszottál ki ebben a körben „mentális” lapot: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY ha legalább a 3. kör van és ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy lapot.
J 2 VP ha nincs lap a kezedben: keress elő egy „mentális” lapot.
Kísértetbarlang
1 ZSZ 5 SP leah építmény „szárnyak”
Kijátszhatod a gyűjtőből is, de ekkor csak úgy, hogy kísértet építi.
S dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe, majd ha ezek után van kísértet a gyűjtődben: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
Negatív követő
követő/epikus
Kedvelt lap: élőholt.
Körönként max 2-szer használhatsz jelenést.
E mutass meg egy élőholtat a kezedből: dobj 2 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe.
J 2 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből.
Alvilági agresszor
követő/epikus
Kedvelt lap: olyan lény, aminek min. 4-es alap SB-je van.
S: egy ilyen lényed aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlanságot, vagy forrásimmúnitást kap. |
Minotaurusz nehézgyalogos
4 VP 1 nekron (4)/4 tharr szörny/minotaurusz, óriás
Ha egy lap ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből a kezébe kerülne, ehelyett visszakerül a pakliba.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.
Bozótlakó
3 VP 1 nekron 3/(1) rhatt szörny „köd”
Kijátszásakor kap annyi, izom jelzőt, ahány követőt és szabálylapot használsz.
K végy le róla egy jelzőt: ellenfeled egy célpont lapja visszakerül kézbe.
Emberevő farkas
1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
S feltámad.
Ha bárhonnan egy vagy több vérfarkasod kerül a Semmibe: ellenfeled paklijának a tetejéről ugyanannyi lap kerül a Semmibe.
Aravis
2 VP 3/2 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”
Ha ebben a körben nem kerestél elő lapot: ingyen kijátszhatod.
S 2 VP: keresd elő a paklidból.
Z’ontar, a dolog a Daxxról
2 VP 3/3 chara-din szörny „szárnyak” [+2]
Kijátszásakor kapsz 3 szutyogány jelzőt (1/1-es chara-din szörny, „szárnyak”)
K: ha egy szutyogányod megsebez egy lényt, vagy épületet: ellophatod azt a lényt/épületet. |
Kreatív ötletek, tetszenek! |
Soha ki nem hunyó láng
1 VP dornodon azonnali „tűz”
Egy célpont sebződik 1-et.
A kör végén kapsz 1 VP-t és vedd vissza ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Bozóttűz
1 VP dornodon azonnali „tűz” „védekezés”
Egy célpont sebződik annyit, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
S áldozd fel egy követőd, vagy szabálylapod: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.
Eleven rettenet (új)
3 VP (3)/5 chara-din szörny „szárnyak”
Lények képességei nem hatnak rá. Lények nem támadhatják meg.
Ha ellenfeled játékba hoz egy lényt, az eleven rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
Holt rettenet
3 VP (3)/5 leah szörny „szárnyak” „élőholt”
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy varázslatot, a Holt rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Tü’phón, az elfajzott óriás
4 VP 1 nekron (6)/6 sheran/tharr szörny/óriás, kígyó „szárnyak” [+1]
3-mas mérgezés.
Ellenfeled mágikus védelmű és/vagy támadású lényeinek képességei nem működnek.
S, ha van rajta kívül óriásod, vagy kígyód játékban: kapsz egy Ekharion bébit, vagy 1 VP árán előkereshetsz egy szörnyet. |
A túlbuzgók büntetése
szabálylap
Ha valaki sikeresen kijátszik egy lényt a kezéből: sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.
Ha valaki sikeresen kijátszik egy varázslatot: sebződik annyit, amennyi a varázslat költsége.
Agyrohasztó ork
1 VP 2/1 dornodon szörny/ork KF szárnyak
Ha kézből, vagy asztalról a Semmibe kerülne: helyette a gyűjtőbe kerül.
Ellenfeled nem áldozhat fel lapokat.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Khór fiai
2 VP 2/2 dornodon szörny/ork, varkaudar KF szárnyak
Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a gyűjtőbe: előkereshetsz egy orkot, vagy varkaudart a paklidból.
Minden orkod és varkaudarod (kivéve Khór fiait) annyi sebzést kap, ahány orkod és varkaudarod van játékban.
Tharrgodan
1 ZSZ 2 SZK (4)/4 tharr/chara-din szörny/thargodan
Ellenfeled a zanszilánk költséget csak SZK-ból fizetheti.
K, ha ellenfeled SZK-t kap, vagy költ: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Mhorgot.
Gyanús összefonódások
szabálylap
Ha egy játékos egy lényből SZK-t nyerne ki: helyette ugyanannyi VP-t kap.
Ha egy játékos egy forrással VP-t kapna, helyette ugyanannyi SZK-t kap.
Olcsó játék
szabálylap
Minden kör végén minden játékos kivehet egy lapot az ellenfél paklijából, majd a Semmibe rakja.
J: ellenfeled a következő kör végéig nem játszhat ki olyan lapot, amilyen nevű lapja már van a Semmiben. |
Az átváltozás mestere
követő/epikus
Kedvelt lap: alakváltó.
K: egy alakváltód átkerül a másik alakjába.
J 1 VP: visszavehetsz egy alakváltót a gyűjtődből a kezedbe.
Alakváltó (új)
2 VP sheran kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Párduc: 4/1 Láthatatlan. Ha sebez: kapsz 1 VP-t.
Humanoid: 1/4 Rezisztens. E, húzz egy lapot!
A tengerek ura (új)
2 VP sheran/elenios kalandozó/alakváltó, szirén KF
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Szirén: 2/2 S 1 VP: ellophatsz egy célpont lapot.
Ember: 3/3 K 1 VP: megakadályoz egy varázslatot.
Gwendolen (új)
2 VP elenios kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Álomhozó: 4/2 K: célpont lény kap 2 álom jelzőt.
Dermesztő: 2/4 K: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.
A reménytelenség bajnoka (új)
3 VP chara-din kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Káosz forma: 3/5, Ha sebzést okoz, ellenfeled eldob egy lapot. Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot.
Harcos forma: 6/4 Ellenfeled nem célozhatja. Ha megüt egy lényt, vagy épületet: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Ködmágus
2 VP színtelen kalandozó/alakváltó KF „köd”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Tűzmágus: 3/1 „tűz ikon” K egy célpont sebződik 2-t.
Gyógyító: 1/3 K egy célpont gyógyul 4-et. |
Inkább majd én
1 VP chara-din azonnali/reakció
Anti-semlegesítés: 0.
Megakadályoz egy varázslatot, majd előkereshetsz egy a megakadályozottal azonos nevű lapot a paklidból.
Konfigurált káosz
szabálylap
A játék elején válassz 2-t ezek közül:
Senki sem tehet ellenfele lapjaira jelzőket.
Senki sem vehet le jelzőket ellenfele lapjairól.
Minden lény passzívan jön játékba.
Minden varázslat + 1 VP.
Minden köröd végén 1-gyel nő a max. ÉP-d és max. VP-d.
Tu’faddil, a preferáló
4 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 1.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +2 VP.
Használhatod a gyűjtődben lévő éjfattyaid áramlását, mintha a kezedben lennének.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP), vagy húzz egy lapot!
T’áudún, a visszatérő
5 ZSZ (5)/6 leah szörny/éjfatty „szárnyak”
Élet: 1.
K vegyél vissza egy éjfattyat a gyűjtődből, vagy semmizés: 2.
Áramlás 1 VP: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy éjfattyat passzívan.
T’udamiru, a pusztító
6 ZSZ 9/5 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 2.
K ha használsz egy áramlást: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden más éjfattyad kap +2 SB-t.
Áramlás: célpont nem gonosz lap a gyűjtőbe kerül.
Kh’altúna, a keverő
4 ZSZ 4/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”
Élet: 1.
K ha használsz áramlást: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Minden éjfattyad kap „2 ÉP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP) és gyógyulsz 5 ÉP-t. |
Jellemhibás pegazus
2 VP 4/3 tharr szörny/pegazus „szárnyak”
K mutass meg 3 különböző jellemű lapot a kezedből: ha az őrposztban van, akkor ellenfeled őrposztjából egyébként a tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz egy gyakori, semleges tókent.
Szárnyaszegett pegazus
2 VP 2/2 sheran szörny/pegazus
K: mutass meg 2 különböző jellemű lapot a kezedből, majd ha ezek
gonosz és jó jellemű: max 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül
jó és semleges: kapsz 2 VP-t, vagy húzz egy lapot
gonosz és semleges: ellenfeled eldob egy lapot, vagy semmizés: 3.
Gránitsörényű pegazus
3 VP 6/3 dornodon szörny/pegazus „szárnyak”
Ha ellenfeled forrásával megakadályozza, vagy gyűjtőbe küldi az asztalról egy pegazusod: rakd játékba a kezedből, majd keress elő egy attól eltérő színű pegazust.
Épületek ellen +6 SB-je van.
Kíváncsi pegazus
2 VP 3/2 chara-din szörny/pegazus „szárnyak”
K, mutass meg 3 különböző jellemű pegazust a paklidból: ellenfeled ezek közül egyet kiválaszt, ezt vedd a kezedbe, a többit rakd a semmibe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Semleges pegazus
? VP 1/1 fairlight szörny/pegazus „szárnyak”
IK-ja 2 VP, de ha „kötelék” akkor 1 VP.
Semlegesítés olyan színű lap, amilyen színűt megmutatsz a kezedből.
Ha nem semlegesített: egy másik pegazusodra tehetsz egy izom jelzőt. |
A világhódítás kardjai
1 VP színtelen általános
Újrahasznosítás: X.
Max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és ellenfeled eldob X lapot. X annyi, ahány különböző nevű kardod van játékban (max 3).
Médeni berta (új)
1 VP 1/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
P: kapsz 1 VP-t, de ha van rátett lap rajta, akkor 2 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy más lapra rakható lapot.
Sajbi (új)
2 VP 3/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
S 1 VP: húzz egy lapot, de ha van rátett lap Saibin, akkor 2-t.
Kompenzáció és halálsikoly: keress elő, egy más lapra rakható lapot!
Karacs
2 VP 1/2 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”
Amíg van rátett lap rajta, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor ellophatsz, vagy egy gyűjtőből rárakhatsz Karacsra egy rárakható lapot.
Médeni áldás
1 VP bufa általános „ősmágia” [+1]
Kapsz X VP-t és húzz X lapot! X annyi, ahány más lapra tett lap van játékban, de max 3.
Hátrány: a kör végéig max 1 nem más lapra rakható lapot játszhatsz ki sikeresen a kezedből. |
Bátor fegyverhordozó
1vp
1/1 Tharr kalandozó / ember, KF
Kijátszásakor célpont kalandozó szintet lép (kivéve Bátor fegyverhorodó)
Hogyha egy kalandozódra teszel egy KF tárgyat, akkor tegyél a Bátor fegyverhordozóra egy bátorságjelzőt.
Vegyél le róla 2 bátorságjelzőt és áldozd fel: megakadályoz egy lapot
J: Keress elő egy KF tárgyat |
A halhatatlanság átka
X vp
általános / Dornodon
X annyi, ahány életjelző van játékban (max. 3). X életjelzővel rendelkező lényről lekerül X életjelző, és ha ezáltal mínuszba menne az életjelzők száma, akkor az a lény a gyűjtőbe kerül.
,,A halhatatlanság áldás és átok is egyben" |
A generikum büntetése
szabálylap
Az altípussal nem rendelkező lények képességei nem működnek.
Minden forrás, aminek szövegében a „célpont lap” vagy a „megakadályoz” kifejezés szerepel +1 VP.
Halhatatlan születése
1 VP színtelen, általános
Célpont lény kap egy élet jelzőt, vagy előkereshetsz egy élet képességgel rendelkező lényt.
A lich tanítványa
2 VP 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt”
Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy visszavehetsz egy „élőholt”, vagy Élet képességgel rendelkező lényt a gyűjtődből.
Lady Olivia macskája (új)
3 VP 3/1 elenios szörny
Anti-mágia: 1. Élet: 9.
K végy le lényeidről össz. X élet jelzőt: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot.
A halhatatlanok edzője
2 VP 3/2 raia kalndozó/kobudera KF
Élet: 2.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +1 VP.
S: önmagán kívül minden „élet” képességgel rendelkező lényed kap 1-1- izom jelzőt.
Druida őr
2 VP 1/5 sheran kalandozó/elf, druida KF
Élet: 2.
K ha egy élet jelződ kikerül a játékból: kapsz 1 VP-t és ha nem költség miatt került ki, akkor a kör végén húzz egy lapot is. |
Rémisztő fatty
1vp
szörny/Chara-din
Chara-din fattya / 0/2
K, célpont lény passzívan a tartalékba kerül. S, 1szk: célpont lény vagy játékos gyógyul 2-t
Ijesztőnek tűnhet, de ez az egyik legveszélytelenebb - Chara-din követője |
Hipochondria
1vp, 1zsz
bűbáj lényre / Elenios
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lényre rakj egy méregjelzőt. Költségéből 1vp-t helyettesíthetsz egy méreg/dermesztés/elmúlásjelző lapról való levételével. A lény az alábbi hátrányt kapja: Ha egy lapra X méreg/dermesztés/elmúlás/gyengülésjelző kerül, ez a lény megkap X+1 ugyanolyan jelzőt. |
Porhattka(tóken)
0vp
szörny 1szk Rhatt
pók 1/1
Blokkolás:X
X annyi ahány Rhatt lapod van játékben.(max.3) |
Haragos fúria
2 VP 2/1 dornodon kalandozó/ember KF „szárnyak” „rezisztens”
Ha megsebzi őt egy lény: az a lény a gyűjtőbe kerül.
K, ha egy lapod ellenfeled forrásától a gyűjtőbe kerül: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
Raptorlovas
2 VP 2/4 chara-din szörny/varkaudar
K 1 SZK vagy 2 VP: rakj játékba egy Raptor szablyát.
S: megakadályoz egy varázslatot.
Ködhidra
3 VP (6)/3 sheran szörny „köd” „szárnyak”
Bármennyi lényt támadhat és nem ütnek vissza rá.
J: kapsz annyi Második fejet a kezedbe, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
Jobbágy
1 VP 1/1 raia kalandozó/ember KF
Bármennyi lehet a pakliban.
Nem cserélhet gazdát.
Minden előkészítő fázisodban kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t. |
Geomi a gömböc (új)
Leah
5vp-x
Szörny
Motyogo
3/3
X Annyi ahány lapja van ellenfeled gyűjtőjében de max 4. Ellen gyűjtőjéből bármennyi lapot átrakhatsz a semmibe.
Jelenés: kapsz egy passzív motyogo kölyköt |
Mardakor régész
3 vp színtelen kalandozó
Mardakor régészből csak egyet használhatsz.A játék elején mutasd meg a paklidból.
Használhatsz 3 olyan minimum 2-es idézési lapot amit a kiadási év miatt nem használhatnál az alábbi kivételekkel: UR, isteni, helyszín. |
A végzet istenének sóhaja
4vp Chara-din azonnali
Idézési költségéből 3vp-t helyettesíthetsz ha a kezedből, gyűjtődből vagy paklidból a semmibe raksz 2db Az istenek végzete lapot.
Célpont lap a semmibe kerül vagy megakadályoz egy ultraritka lapot. Ezt a képességet nem lehet drágítani és nem véd ellene semmilyen célozhatatlanság vagy immunitás.
Jelenés: Kapsz egy Az istenek végzete lapot a kezedbe. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|