Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Tirranda
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
XV. Nyugat-Magyarországi HKK Találkozó - 2024.
2. Yaurri testépítő verseny
XLVII. Alanori Mini Olimpia
2. Yaurri titkosírás verseny – zárás
Beholderes HKK verseny július 20. - Versenybeszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
TF help (6693)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (49)
Hannibal (4)
2. Yaurri testépítő verseny (11)
Lapötletek (64990)
Jégmágus kt. alakulna (9374)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ...
Nézet:
Azért nem 100 forduló alatt esett, de fordulónként 3 rúnatorony kikutatása után kb. 10%-ban jött báró (nem egy sűrű legény), és kb. a 10. báró dobta ki. Ez azt jelenti, hogy úgy kb. 30 forduló alatt lett meg. XP-ben és mászás szakértelem fejlődésben jó volt (plusz egy csomó pszi kő), de a végén már nagyon idegesített a monotonitás.
 
Sűrű erdőben és magashegységen lehet nyomokat találni.
 
Bocs, de a karit, akivel így csináltam már más viszi, de a módszer tuti. Egy valamire kell figyelni: ne menj át a szekérkaraván megközelítése során olyan mezőn, ahol nem hagysz nyomot (város mező, sűrű erdő, meg talán a magas hegység?), mert az nyilván bukó.
 
lehet, még akkor is, ha nem kapsz fordulóban bizonyítást! Én is így csináltam
 
ezt így lehet??
tudsz mutatni fordulót is?
 
A megoldás: szekérkaraván!

Pl. észak felé tartó szekérkaravánt megközelíted nyílegyenesen észak felől az egyik fordulóban, majd a következőben utazol 8 mezőt észak felé, majd K_saját faj_8 és lehet is imádkozni.
 
Az 1-es kérdésről vitatársadat, a Dornodonitát kérdezd. Ha jól emlékszem neki több mint 100 forduló után esett gyémántkoponya...
 
1. Ha már megkaptad a küldetést a Fellegvárban akkor van esélyed hogy találj gyémántkoponyát a báróknál. Csak random kérdése az egész.

2. Fülbevaló: licitről, boltból, vagy a 98-as sf-es labi végén találsz egyet, de ahhoz kell előtte a koponya a bárótól, majd kapod a 97-es labit, utána meg a 98-ast a Fellegvárban.

3. Pókkarmok (#886).
 
Üdv Kalandozók!

Most újra segítséget kérek jómagam is. Méghozzá több dologban várom a segítőkész hozzászólásokat...

1. Jó ideje járom a Sötét Föld magas hegyeit és minden ében sziklatoronyba (#589) felmászok, hogy a Notermanthi báró (#323) nyomára bukkanjak és elvegyem tőle a gyémántkoponyát (#644). Rengeteg sziklatornyot átkutattam; találkoztam nem egy N. báróval, de a keresett tárgyat nem leltem. Van más módja is a tárgy megszerzésének vagy csak az idő és a türelem lehet orvosság a problémámra???!

2. Az éjfattyakra már tudom a mágikus megoldást (ld.: éjfattyak végzete (#260)), de a katalizátor (ami nélkül nem használ a varázslat ellenük) még hiányzik, azaz az ősmágus fülbevaló (#60. Tud valaki valami infót arról, hogy merre lehet ilyet találni/venni/megszerezni??!

3. Vissza kellett térnem SF-ről. Az Esthar császárság területén keresgélek/kutakodok. Van itt egy érdekes másznivaló tereptárgy: a tükörtorony (#885). Milyen mászóeszköz használata javallott a sikeres megmászáshoz??!

Aki - érdemben - tud segíteni, adjon infót a fentebb leírtak bármelyikére, vagy - Sheran örök hálája kísérje útján! - az összesre, ha ismeri a megoldásokat!

Köszönettel:

Nardaal, a Róka (#4279)
A Fekete Druidák (#9155) KT egyik alapító tagja
Sheran Istennő személyes testőrként szolgáló avatárja
 
Szia!

Az működik, ha mész egy kört (pl. m 1 1 3 m 3 5 5 m 7 7), majd a következő fordulóban kiadod a k parancsot a saját fajodra, a lépésszámhoz pedig 8-at írsz. Ezzel csak akkor lehet gond, ha követés közben más nyomokat is találsz (amelyek szintén egy fajtársadhoz tartoznak), aztán hirtelen azt kezded el követni.
Ezt egyszer már leírtam neked, hogy így tudod megcsinálni ezt a küldetést. Mivel 16-ot nem tusz lépni egy körben, az m parancsokat a következő fordulóban, a k parancsot a következő utáni fordulóban kell kiadni. Két dologra kell figyelni: a megfelelő tereptípusra, és az m parancsokat tartalmazó forduló nyomainak elemzésére, mivel ha az útvonalon más, a te fajodba tartozó nyomok is vannak, az bezavarhat. Persze így is előfordulhat, hogy a két forduló között valaki a te fajodból érinti valamelyik mezőt, de azt nem lehet kiküszöbölni.
 
Jó az, csak vissza kell menni a kiindulási pontig, mert visszafelé nem tudsz nyomot követni.
 
Nekem az rémlik, hogy ki lehet adni hogy milyen faj nyomait kövessed, hány lépésen keresztül és merre. Szóval jó a saját nyom is, csak 1 felé próbáld követni őket.
 
hyper: "12) kövess egy nyomot 8 lépésen keresztül
Beszéled meg valakivel, hogy lépjen előtted, te pedig kövesd. Ajánlott megoldás: akinek a nyomait követed, az 8-at lépjen _egy irányban_, mert egyébként lehet hogy más, azonos faj nyomait találod, és elindulsz másik irányba. Ezért aki segít az lépjen mondjuk 8-at keletre, Te pedig az adott faj keletre vezető nyomait kövesd. Figyelem: mocsárban és városban eltűnnek a nyomok!!!"

Szóval beszéld le valakivel, aki a környékeden jár.
 
üdv eleinos hivöket kérdezek a nyomkövetös küldetést hogy sikerült megcsinálni én probáltam a saját nyomomat követni de pl ha keletre mentem fojton viszafordult nyugatra és 8-lépésen keresztül kell követni igy az let a vége hogy 8-lépésböl 4-et léptem mert fojton viszafordult a karekterem nagy szivás ráadásul a küldetést se tudom teljesiteni.ha valakinek sikerült ezt megcsiálni kérem segitsen mert ez a küldi elég lehetetlen küldetés szerintem.
 
Akkor nem csapok le egyikre sem

Will.
 
Erről szólt a GN-en a "vita". Elvileg nem.
 
Hi!

Tépett lobogó jó valamire?

Will.
 
Lásd változások listája. Tegnap óta nyugaton is lehet.
 
184. forduló, csatornától nyugatra megkaptam az extra széfhelyvásárlás lehetőségét. a leírás szerint pedig csak keletre lehet megkapni. az enc. régi vagy valami nincs rendben?

A
 
Köszönöm!!
A villámcsapás és a jobbkezes elég volt.
 
Természetesen a varázslatok sebeznek az ősi szellemen. Ha lőfegyveres a kari, és véletlenül gnóm, érdemes megpróbálni a szent nyílpuska lövedéket. Ha más fajú, az ezüsttollú nyíl a legjobb. Dobófegyveres karakter használhat esszenciakristályt , bogyógránátot (épp ma került fel a nyugati licitre kaktuszbogyó) vagy tolmokovot. Ezek mindenképp elvesznek a harcban, szóval ebből a szempontból mindegy, hogy győzöl vagy esetleg menekülsz.
 
Köszi mindenki az azukás válaszokat. Ha esetleg valaki lead egyet megtenné hogy dob egy üzit? azért majd alkalmanként benézek hátha akad egy...
 
Nyugaton a legjobb dobó fegyver mágikusan sebezhető lényekre talán a tolmokov koktél. Vagy forduló elején felhúzod magadra az Ördögi kör épületben a széljárás mellett a mágikus sebzést, és akkor a balkezes fegyver gond is meg van oldva!
 
Akkor van benne azuka, ha előtte valaki eladott egyet.
 
Szerintem -bar lehet,hogy hulyeseg- ugy van az a vadaspark,hogy x latogato utan berak egy szoros azukat.

Koszi Lord Night!!
De gondolom a varazslatok is hatnak ra,nem? Villamcsapas,stb.
Milyen tavolsagi fegyver lehet jo ra? (az ezusttollut sajnalnam..ha jo egyaltalan)
 
Elvileg azért változó, mert mindig arra a szintre generálja, ahányadik szintű karakter találkozik vele cirkuszban. Szóval elvileg meg kell tudnod ölni, egyedül ütőre van neki nagyon magas védelme. Biami az mágikusan sebez, a méregfog az nem. Valószínű kellene valami mágikus távfegyver is ellene, hogy meghaljon, de próbálkozni kell, hátha elég csak a jobb kezes fegyver sebzése.
 
Csak akkor van valami, ha más karakter elad. Amúgy csak a szamár ami fixen van ott, ha jól tudom.
 
Nagyon ritkán van szőrös azuka.
Milyet szeretnél?
 
Próbáltam szörnyet venni fehérbércen a vadasparkban, de alig volt pár féle... milyen időközönként töltik fel a készleteket?

Előre is köszi!
 
21.szintű karakter neki merjen ugrani egy ősi szellemnek?
A szintje,stb. változó.
Mégvmi.. A biami kvazárlándzsával és a méregfoggal megtudok sebezni csak mágikusan sebezhető lényt?

Előre is köszönöm!!
 
  ... | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.