Korlátlan elme
1 VP elenios azonnali/vízió „mentális”
Nevezz meg egy víziót: a kör végéig ilyen nevű vízióból bármennyit kijátszhatsz, de ha gyűjtőből játszod ki, akkor sikeres létrejötte után a semmibe kerül.
E jelenés: előkereshetsz egy víziót, amilyen nevű már van a Semmidben.
Zanzásítás
1 VP elenios általános/vízió
Dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, VAGY a kör végéig vízióid költségében a VP-t fizetheted ZSZ-ból.
Képzelt pajzs
1 SZK elenios tárgy/pajzs KF
A gyűjtődből is kijátszhatod.
Vízióra ingyen rakhatod, akkor is ha nem tud KF-elni.
Hordozója +1/+1-et kap, nem hatnak rá az ellenfél varázslatai és a kör végén nem kell feláldozni.
Jelenés: megakadályoz egy semmiző forrást.
Álomrém
1 VP 1 ZSZ 2/2 dornodon szörny/vízió
Vízió lényeidet bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki (önmagát is) és a következő képességet kapják:
„Ha megsebez egy lényt, az a lény a gyűjtőbe kerül.”
Képzelt barát
1 VP 1/1 elenios kalandozó/ember, vízió KF
K ha kijátszol egy víziót: azonnal dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Ha a gyűjtődben van: ellenfeled csak Képzelt barátot semmizhet ill. hasznosíthat újra a gyűjtődből. |
Szürke aktivátor
Színtelen tárgy
IK: 0 csont
Kompenzáció: Húzz egy lapot.
Ha sikeresen használod egy asztalon levő lapod képességét, kapsz egy varázspontot.
Sötét kastplom (új)
Dornodon építmény
1 zsz 1 építő
Szárny ikon
1 vp: egy célpont lény kap egy erőjelzőt (1/1, szintlépést is jelent)
K(2) 1vp: egy célpont lény sebződik vagy gyógyul 2-t.
S, 1vp: Kapsz egy Kastplom szolgát.
3 vp: kapsz egy Toragh katonáját
"A káosz istene a tébolyt is szereti" |
Fricska 3 VP
Rhatt
azonnali varázslat
Ha valamelyik játékos több mint 3 VP-t vagy 3 csontit
költött az adott körben, akkor annyit sebződik Max ÉP-re is, amennyivel többet költött mint 3. |
Átváltozás 1 VP azonnali varázslat
Chara-din
Kijátszási feltltele, hogy 1 kézben lévő
lapodat a gyűjtőbe dobj.
Az összes örposztban lévő lényed eggyé alakul:
összeadódik a sebzésük, és ÉP-jük. + láthatalan lesz
A kör végén a lény a semmibe kerül. A szörnykomponensei a tiéd lesznek. |
Zarknod Dühe
Fairlight
1 vp bűbáj
Minden asztalon levő lap, vagy jelző kikerülése
után a játákból, kapsz annyi VP-t vagy csontit
(lehet vagyesen is) amennyi kikerült a játékból. |
Motyó
2zsz
tárgy, motyogó
ereklye
húzz egy lapot, ha kijátszol egy motyogót ellenfeled paklija tetejéről rakj 2 lapot a semmibe.
"Ha motyiknál beindul a motyó mutyi ,éjjel elszabadul a subidubi" |
Kotyogó motyogó
1,(1)
szörny, motyogó, _repül, _kf
(S), ha nincs lap a kezedben, feltámad.
Kijátszásakor válassz: dobj 5 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe vagy a Semmibe, VAGY keress elő 1 élőholtat a paklidból (kivéve Kotyogó motyogót), VAGY célpont lapot ellopod. |
Fetőpi, a költő
1vp Raia Kalandozó ember
4/3 repül, háló, kf
Kézből csak idézve játszhatod ki.
J: kör végén húzz 1 lapot
Áramlás: 1zsz: keress elő egy Dornodon, Raia vagy Sheran lapot. |
A kastplom hívása
1 VP dornodon azonnali
Megakadályoz egy 0 költségű lapot VAGY ha van 0 költségű lapod játékban: megakadályoz egy lapot VAGY ha van doronodon építményed játékban: célpont permanens a semmibe kerül.
A kastplom kulcsa
2 ZSZ dornodon tárgy „kincs”
S: előkereshetsz egy dornodon építményt.
P: célpont lényen megduplázódnak az izom jelzők, vagy egy építmény aktivizálódik.
A kastplom tornya
1 építő 4 SP dornodon építmény
Ha 0 költségű lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor játékba rakhatsz a gyűjtődből, vagy a kezedből egy 2 építő költségű építményt.
Dornodon lényed +2/+1-et kapnak.
Katplom főpap
1 VP dornodon kalandozó/ember KF
Kijátszásakor a paklidból előkereshetsz, vagy 1 VP árán játékba rakhatsz egy dornodon templomot.
K áldozd fel egy másik lényed: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
A kastplom kapuja
1 építő 3 SP dornodon építmény
Ha dornodon lény építi: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor minden építményed aktivizálódik, vagy előkereshetsz egy dornodon nem lény lapot.
Dornodon lényeid rezisztenciát és +1 SB-t kapnak. |
Taulmaril, a szívkereső
2VP
kalandozó KF Életkioltó Raia/Leah
elf 3/3 szárnyak
Élet: 1
K: célpont lény amin van életjelző a gyűjtőbe kerül.
J: keress ki a paklidból egy élettel rendelkező lényt!
(kivéve Taulmarilt) |
Mogorva Manny
X Vp
szörny 1szk Tharr
pegazus szárnyak
4/4 mágikus támadás
Az első körben nem játszhatod ki.
X annyi ahány lapod van játékban.
Ha az őrposztban van az őrposztok méretét 2-vel csökkenti. |
Pista, az erős
1 VP,2 ZSz
Dornodon kalandozó, ember
1/2; szárnyak, KF
K:célpont lény kap egy +1/+1-et jelentő erőjelzőt
P:célpont lény kör végéig kap kettő erőjelzőt.
J:célpont lényen minden jelző száma megduplázódik és Pista elveszti összes speciális képességét. |
Asszisztáló womath
1 VP 1/4 raia szörny/womath
Minden jó jellemú húzó forrásod +1 lapot húzat.
K ha egy játékos egy forrással lapot húz: kap egy izom jelzőt.
Átokmurgattyú (új)
2 VP (1)/3 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha bárhogyan a gyűjtőbe kerül: egy célpont sebződik 3-mat.
Amennyit sebez, annyival csökken ellenfeled max ÉP-je.
K5; 1 ÉP: kap +1 SB-t a kör végéig.
Elmeszonda (új)
2 VP 2/6 elenios szörny „mentális” „szárnyak”
Amennyit sebez: annyi VP-t veszít ellenfeled, te pedig kapsz annyit, amennyit elvesztett.
Harci képesség: 3-mas elmeszonda (nekronból is erősítheted).
Kijátszhatod azonnaliként is: ekkor egy célpont gyógyul 15 ÉP-t.
Brutális burástya
2 VP 4/2 elenios szörny/burástya
Burástya kölykeid az előkészítő fázisban erő jelző helyett izom jelzőt kapnak.
K áldozd fel egy burástyád: kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány izom és erő jelző volt rajta.
Izmos burástya
3 VP 6/3 elenios szörny/burástya
S áldozd fel egy burástyád: az izmos burástya kap annyi izom jelzőt, ahány jelző volt a feláldozott burástyán.
K végy le róla 2 izom jelzőt: megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül. |
Alanori beszerző
2 VP 1/4 bufa kalandozó/ember „KF”
K 1 SZK: kapsz 1 SZK-t, vagy gyógyulsz 3 ÉP-t.
S: ha van játékban Alanori piacod; célpont lapot alá rakhatsz.
Tedhkera, a magányos
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 16 ÉP-vel kezded.
Ellenfeled első, kézből kijátszott nem azonnali lapja szingularitásnak számít.
Sordeor, a halhatatlan
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
X annyi, ahány feltámadás jelző van rajta.
S X VP: ha nincs Sordeor jelződ játékban, kapsz egyet (4/4-es színtelen kalandozó/ember KF), majd tégy erre a követőre egy feltámadás jelzőt.
Qitta, a gőgös
A játékot 5 lappal, és 28 ÉP-vel kezded.
Hátárnyok: Nem lehet feláldozni. A pakliban csak egyféle altípusú lényeket használhatsz.
Shurtí, az időfaló
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 3 jelzőt.
K 1 VP végy le róla egy jelzőt: célpont lap kap 1 elmúlás jelzőt.
Ékszerészek céhe
fairlight céh
J 1 SZK: a paklidból játékba rakhatsz egy 0 költségű tárgyat. |
Ásatás
3 nekron
tharr általános
Sikeres kijátszasakor játékba rakhatsz a Semmidből egy max 3. IK-jú lényt.
Jelenés: 1 ZSZ: Célpont pakli tetejéről 3 lap a Semmibe kerül.
"Találtam valamit!"
Dromeosaurus
1 Vp 1 ZSZ Sheran szörny, dínó
3/2 Szárnyak Ősmágia
Semlegesítés: Lény
S: Kapsz egy Fészek tokent
J: 3SZK: Keress ki egy Dromeosaurust a paklidból.
"Nézzétek, hogy fújja a szél a magas füvet! - Gida utolsó mondata"
Stegosaurus
2 VP 2 ZSZ Sheran szörny, dínó
4/4 Ősmágia
Kijátszásakor, és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Fészket.
K: Áldozz fel egy fészked: Megakadályoz egy forrást, ami az egyik lényedre hatna VAGY húzz 1 lapot és 1 SZK-t.
"Gondos szülők, de ha támadás éri őket a fészkeikre sincsenek tekintettel. - Sir Arthur"
Tyrannosaurus Rex
6 ZSZ Sheran szörny, dínó
6/6 Szárnyak Ősmágia +2 rá reagálni
Sikeres kijátszásakor ellenfeled 2 lénye a Semmibe kerül.
Egyszerre két lényt is támadhat, de mind a két lény visszaüt rá.
S áldozd fel egy permanensed: Célpont permanens a Semmibe kerül.
"Most aztán jöhet a futás meg a sikítás."
Varkaudar idomár
2 vp Chara-din szörny, varkaudar
3/1 szárnyak
J: Vegyél vissza egy dínót a gyűjtődből a kezedbe.
S: Ha játszottál ki dínót ebben a körben: kapsz 1 VP-t.
"Hó-ha Rexi!"
A raptor rikoltása
X ZSZ sheran azonnali
Ősmágia
Kijátszásakor válassz X+1-et, (X a játékban lévő fészkeid száma, de max 2):
Célpont permanens a gyűjtóba kerül VAGY Semmizés: 3 VAGY X célpont lény a kör végéig +2/+2-t kap, VAGY célpont dínó kap egy izomjelzőt VAGY ossz el X dermesztésjelzőt.
"De hangos madár!"
Fészek
1 nekron Sheran építmény, token
1 SP mágikus védelem szárnyak
S: gyógyulsz 1-t.
"Rántottát kérek, két tojásból!" |
Ganüid színlelő
2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid
K semmizz egy lényt egy gyűjtőből: a következő, kézből kijátszott Ganüid ifjoncod megkapja ennek a lénynek a képességeit és hátrányait (egyszerre egy ilyen hatásod lehet érvényben).
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Gyógyító ganüid
1 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
Semlegesítés: sebző, vagy gyógyító forrás.
Kijátszásakor minden ganüided max. ÉP-re gyógyul, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lény így gyógyult.
Ganüid kismester
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Ganüid ifjoncaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek leírásában a „Ganüid ifjonc” szerepel.
Agresszív pegazus
2 VP 3/3 sheran szörny/pegazus „szárnyak”
Kompenzáció: húzz 2 lapot!
K rakj X különböző színű lapot a paklidból a Semmibe: megakadályoz egy X költségű lapot.
Varkaudar kommandós
2 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar
Ha csak ellenfelednek van lapja játékban: játékba rakhatod a kezedből.
S, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont permanens a Semmibe kerül.
Ha bármilyen módon a Semmibe kerül: kapsz egy Varkaudar pálinkát, vagy egy Ork harcost. |
Varázslattolvaj
2 VP 2/2 fairlight kalandozó/gnóm „szárnyak” „KF”
P: néz meg az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ezek közül kijátszhatsz egy azonnalit, vagy általánost.
K: megakadályoz egy varázslatot, ami ezután visszakerül kézbe.
A zéró hatalma
1 VP chara-din azonnali
Keress elő, vagy vegyél vissza gyűjtődből egy fix 0 SB-jű, vagy költségű lényt, VAGY kapsz egy tóken lényt, aminek az alap SB-je, vagy költsége 0.
A végítélet farkasa
2 VP 2 nekron (4)/4 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
Feltámad.
K ha bárhonnan, bárhogyan lap kerül a Semmibe: célpont permanenst a Semmibe küldhetsz, vagy ellenfeled kezéből egy általad választott lapot a Semmibe dobhatsz.
Szárnyas szirén
2 VP 2/2 elenios szörny/szirén „szárnyak”
Csábítás: 2.
„Duplakötelék”: K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: játékba rakhatod a kezedből, vagy 2 VP árán a gyűjtődből.
Egyszemélyes hadsereg
2 VP 2/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”
Ha megüt egy lényt, vagy építményt: az sebződik annyit, amennyi az aktuális SP-je/ÉP-je.
Ha sebződéstől a gyűjtőbe kerülne: helyette visszakerül kézbe. |
A törpék barátja
Fairlight
2vp ősmágia KF
0/3
J: Tegyél rá annyi izomjelzőt amennyi törpe van a gyűjtődben.
Áramlás: Következő törpéd költsége 1 VP-vel kevesebb vagy ha Törpe-gnóm Glion követővel játszol tegyél egy olyan törpét játékba, mely idézési költsége tartalmaz VP-t. |
Szeptett
7zsz
Leah Általános
+1 reakciódrágítás
Kijátszási feltétele hogy legyen legalább 7 lap a semmidben.
Rakj játékba max. 7 olyan permanenst a gyűjtődből amilyen van a semmidben majd ez a lap a semmibe kerül.
Áramlás és Jelenés: 2nekron: Dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe.
Motyó
1nekron 2zsz
Leah Tárgy-motyogó
KF, Kincs
Kijátszásakor hordozója a semmibe kerül és ha saját lényedre játszottad ki előkereshetsz a kiegészítő paklidból egy lapot de ebben a körben azt nem játszhatod ki.
Komi-blokk
2zsz
Rhatt Épület
Repül, háló
Blokkolás: 2.
Kijátszásakor ellenfeled max. ép-je és max. vp-je megcserélődik.
S: A kör végén vedd vissza a kezedbe.
Áramlás: 2vp |
Káoszörvény
Chara-din. 1 vp. Védekezés.
Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen
Választott lapja a semmibe kerül
Áramlás: célpont lapja rakj 1 dermesztés vagy 1 izom jelzőt! |
Sajnos ez nem így működik, hogy valamire, ami nem hátrány, ráírhatjuk, hogy az A bilincsen ez egyébként ki is van írva, hogyha egy lap hátránya, hogy az ellenfél húz... de ugye itt te is húznál... Ez csak úgy működhetne, ha csak az ellenfélre hatna a lap. |
Köszönöm szépen az értékelést.
Multiverzum: ha így túl gyenge, akkor vagy a reagálhatatlanság, vagy a leszedhetetlenség megmaradhatna.
Mulgan áldása: azért került rá, hogy hátrány, hogy bilincs/börtön mellett ne lehessen lenullázni vele az ellenfél kezét.
G behajtó: Esetleg ha kicsit univerzálisabb lenne?
Ganüid behajtó (jav)
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Semlegesítés: VP adó/laphúzó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP-t ellenfeled kapoot, vagy ahány lapot húzottt volna.
S "duplakötelék": visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.
Ganüidinátor: Valóban, de voltak eddig is olyan reakciók, amik nem megakadályoztak lapot (pl. Robbanó birka, Manaszüretelés, árnyék képesség). És én speciel szeretem is az ilyeneket.
Armageddon: Na, már alig várom. |
Irok egy gyors reakciót ezekre, mert alapvetően nagyon ötletesek:
Multiverzum: az oké hogy a szabálykap miatt érdemes egy csomó szabálylappal játszanom így. De miért jó az nekem, ha az ellenfél minden 0-1-s kánterével és leszedésével megoldhatja őket? helyszíneket egyébként egy ideje nem adtunk már ki, lassan kirotál mind.
Mulgan áldása: biztos jó, ha a börtön bilincs miután begenerált már pár lapot a gyűjtőbe, 1 nekronért el tudja dobatni a kezedet?
G.behajtó: VP-t adó forrás azért elég kevés van, jó eséllyel csak szorongatod a kezedben és nem csinál semmit
Szurkáló: hát az ilyen 1-eket ütő lények sem túl jók.
Ganüdinátor. alapvetően ok, de reakcióból reagálni szoktunk, nem leszedni.
Ganüid armageddon: ötletes, de lehet hogy valami hasonló lap jönni fog amúgy is hamarosan |
Multiverzum
szabálylap
Bármennyi helyszín lehet játékban.
A helyszínek kijátszása normál lapkijátszásnak számít és ekképpen is lehet rájuk reagálni.
A helyszínek játékban lévő lapnak számítanak és nem csak olyan forrás hat rájuk, amire külön rá van írva.
Mulgan áldása
1 nekron színtelen általános
Nézd át minden játékos kezében a lapokat, majd bármennyi általad választott lapot keverj vissza a paklikba. Mindenki húz annyi lapot, ahány lapja így vissza lett keverve (hátrány).
E Jelenés 1 VP: húzz egy lapot!
Ganüid behajtó
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
Semlegesítés: VP adó forrás, majd kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány VP ellenfeled kapott volna a forrással.
S dobj egy ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: visszaveheted a behajtót a gyűjtődből, vagy az asztalról a kezedbe.
Szurkáló ganüid
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”
Harci képesség: ellenfele sebződik annyit, ahány Ganüid ifjoncot mutatsz a kezedből.
E: kapsz 2 Ganüid ifjoncot a kezedbe, vagy egy célpont sebződik 1-et, vagy passzivizálódik.
Ganüidinátor
2 VP 2/3 rhatt szörny/ganüid
Ganüideid kapnak +2 SB-t.
Reakció; áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha ez egy gonosz lap volt, akkor kapsz 1 Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Ganüid armageddon
4 VP rhatt azonnali/ganüid
Kijátszásakor dobj 7 Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kezéből és asztaláról minden lap a Semmibe kerül, majd a paklija tetejéről 10 lap a Semmibe kerül. |
Érdekes mechanika.... lenne... de az asztalról véletlenszerűen kiválasztani egy lapot nem egyszerű dolog. Ha 6 vagy kevesebb lapja van, oké, mert egyszerű dobókocka mindenkinél van, de mi van akkor ha mondjuk van 15 lap az asztalon? összeszedni őket és húzni egyet nem szerencsés, mert akkor emlékezni kell arra, hogy melyik hol volt, ha meg vannak púpozva jelzőkkel, megint csak gáz... Sokoldalú kockával kidobni se egyszerű, mert akkor meg azt kell megjegyezni, hogy melyik dobott érték, melyik lapot jelenti... |
Káoszörvény
Chara-din. 1 vp. Védekezés.
Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen
Választott lapja a semmibe kerül
Áramlás: célpont lapja rakj 1 dermesztés vagy 1 izom jelzőt! |
Köszönjük szépen a rengeteg lapötletet!
Mivel lassan zárjuk az idei kiegészítőt, ősszel elkezdjük a következőket tervezni, ezért végig fogjuk nézni az itt leírt lapötleteket is.
Szeretnék írni néhány direktívát a laptervezéssel kapcsolatban, mire kell odafigyelni, ha szeretnéd, hogy a lapötleted megvalósuljon.
- A lapon levő szöveg maximum 230 karakter lehet (gyakorin 150, nem gyakorin 200 karakter).
- A lap ne legyen túlkomplikált. Még egy kezdő játékos számára is érthető legyen, mit csinál a lap, ne legyenek félreértések a működéséből.
- A lap szövegét próbáld a jelenleg érvényes terminológiával megfogalmazni, ld. már megjelent HKK lapok, ott hogy van az írva, amit te szeretnél.
- A lap hiánypótló legyen. Tehát ne csak a lapot találd ki, hanem azt is, hogy milyen pakliba raknád be, és ott valóban hasznos legyen. (vagy ha sidelap, akkor mi ellen).
- A lap erőssége. Nyilván ezen tudunk igazítani, de ami nagyon messze van az elvárttól, nagyon sokat kell alakítani, azzal nem tudunk foglalkozni. A legjobb az, hogyha a lapod erősségét hasonlítod mostanában kiadott lapokhoz, amelyek funkcióban, működésben hasonlóak a tiedhez. Fontos, hogy a lap erőssége arányos legyen a költségével! Reakció / leszedésvédelmet csak drágább lapokra teszünk, mint ahogy erősebb kijátszáskori képességet is. A reakciók és körönként lapelőnyt adó lapok erősségére pedig különösen oda kell figyelni, hogy ne lépjék túl a többi, hasonló lap szintjét. |
Talán túl sok, de ki tudja..
név: Türkiz, a bosszantó
gyakoriság: nem gyakori
idézési ktg: 1 Vp, 1 Zsz, 2 nekron
szín: Leah/Elenios, háló, nincs benne csont
Aktívan jön a játékba.
Kijátszásakor ossz el 1 dermesztést, vagy álom jelzőt. Lények ellen kap +2/2-t.
Ha megsebzi az ellenfelet a paklija alsó 7 lapját a semmibe kell dobnia.
Hátrányok: Semmilyen módon nem kerülhet rá jelző, vagy lap. Nem cserélhet gazdát. Nem építkezhet. Körönként sebez rajtad 1 Ép-t.
(5) / 5 |
[Löket
0 vp
azonnali varázslat
Húzz egy lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Lökés
1 vp
azonnali varázslat
Húzz 2 lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Ebből az egyiket ebben a körben ki kell
játszanod különben a semmibe kerül,
Ha sikeresen létrejött húzz egy lapot!
Lövet
2 vp
Húzz 3 lapot!
Akár a paklidból, akár a gyújtőd tetejéről
Ebből kettőt ebben a körben ki kell
játszanod különben a semmibe kerül.
Ha sikeresen létrejött a varázslat húzz 2 lapot! |
Förtelemzombi (új)
Leah, szörny, 2/2, élőholt, SZÁRNY
IK: 1 zsz, 1 nekron
Feltámad.
Halálsikoly: ellenfeled veszít 5 max. Ép-t.
Költségéből a <zsz>t helyettesítheted
5 max. Ép-vel.
"A holtak mindig, ha vérezniök kell,
Bosszút állanak.
Értik, hogyan s szánjátok, kit ököllel
porba sújtanak." - Verlaine
Árnymanó pletyka
Dornodon, azonnali, IK: 2 VP védekezés
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem <védekezés> játszottad ki, kapsz 1 dobótőrt.
K, dobj 1 lapot a Semmibe: visszaveheted a gyűjtőből a kezedbe.
"Úgy hírlik, Ön meghalt!"
Kreátor műhelye
Követő, hordaparancsnok
A játékot 4 lappal kezded.
J: kapsz egy tókent.
S, áldozz fel, és tégy a Semmibe egy tókent: kapsz egy tókent.
"Apám sírt, anyám jajgatott,
S hipp-hopp, e zord földön vagyok,
Pőre kisded, vinnyogó,
Mint egy ködbe bujt manó." - Blake | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|