Bölcs tigris
követő/epikus
Kedvelt lap: tigris.
Lényeid nem cserélhetnek gazdát. Tigriseid nem veszíthetik el kijátszáskori képességeiket.
J 1 VP: visszavehetsz egy tigrist az asztalról, vagy 2 VP árán a gyűjtőből a kezedbe.
Élőholt tigris (új)
3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt”
Kijátszásakor max 2 célpont lap a semmibe kerül, vagy ellenfeled paklija tetejéről 13 lap a semmibe kerül, majd az Élőholt tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden nem tigris lény kap -1/-1-et.
Szellemtigris
3 VP 3/3 leah szörny/tigris „élőholt” „horgony”
Kijátszásakor a gyűjtőkből játékba rakhatsz max 1 lényt, vagy max 2 tigrist (ezek a kör végéig nem cserélhetnek gazdát), majd a Szellemtigris átkerül ellenfeledhez.
Hátrányok: Nem másolható. Nem lehet a gyűjtőből kijátszani.
Bűvös tigris (új)
3 VP 3/3 elenios szörny/tigris
Kompenzáció: előkereshetsz egy tigrist.
Kijátszásakor ellophatsz max 2 permanenst, vagy bármennyi tigrist, majd a Bűvös tigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris kap +1/+1-et.
Ezüsttigris
3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris
Kijátszásakor ellenfeled kezéből játékba rakhatsz egy általad választott permanenst, majd az Ezüsttigris átkerül ellenfeledhez.
Jelenés: ellophatsz bármennyi tigrist, vagy vegyél vissza egy tigrist a gyűjtődből.
Koralltigris
3 VP 3/3 fairlight szörny/tigris
Kijátszásakor keress elő max 2 tigrist a paklidból, majd a Koralltigris átkerül ellenfeledhez.
Minden tigris Idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet 1 alá. |
1 Zsz Örült burástya
szörny burástya Eleinos reakciódrágítás: X
1/1
Sikeres kijátszása után, általad meghatározott sorrendben rakj X lapot a kezedből ellenfeled paklijának tetejére. Keress elő X+1 olyan különböző típusú gyakori vagy nemgyakori lapot, mely nevében a burástya szó szerepel.
Szerintem triviális, de azért érdemes megjegyezni, hogy X-nek annyi a felső korlátja amennyivel tudod teljesíteni a keresést. |
Sziklarepesz (új)
? VP tharr azonnali „ősmágia”
Ha költsége 0: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t. Ha 1, akkor 2 ÉP-t.
Rakd a gyűjtődből a paklid aljára: célpont lény, vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
A sziklák atyja (új)
2 VP 3/3 tharr szörny/óriás „szárnyak”
Amíg van helyszíned játékban: forrásra immúnis.
J: előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek a nevében a „szikla” szó szerepel, vagy kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe.
Sziklahajítás (új)
? VP tharr általános/óriás
IK-ja 4 VP, de ha „kötelék, akkor 1 VP.
Egy célpont sebződik 7-et.
Kompenzáció: kapsz 2 Sziklarepeszt a gyűjtődbe.
Sziklaomlás
2 VP 1 nekron tharr azonnali
Célpont lény, vagy épület a gyűjtőbe kerül.
Ha nem került így lap a gyűjtőbe, akkor kapsz 2 Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe (egyébként egyet).
Sziklagörgetés
1 VP tharr bűbáj
K X-1 VP: kapsz egy Sziklarepeszt a kezedbe, vagy a gyűjtődbe, majd tégy rá egy görgetés jelzőt.
X annyi, ahány görgetés jelző van rajta. |
Rendkívül kreatív lapötlet! Szívesen látnék egy Fischer változatot belőle a kövi kiegben. |
Tiltott varázslat Chara-din
4 zsz
Kijátszási feltétele 4 ÉP, és 4 Max ÉP áldozás.
Csak akkor játszhatod ki, ha az elenfelednek több lapja
van az asztalon és a kezébem mint neked.
Ebben a körben az asztalon maradó lapjaid seciális
képességei megduplázódnak, a költségök ugyanannyi
marad. Ugyanígy a kijátszott nem asztalon maradó
lapjaid hatása is megduplázódik ebben a körben. |
Név: Quwarg fodrász
Költség: 2 zsz.
Stat: 1/3
Dornodon quwarg szörny, 1 szk van benne, +1vp rá reagálni.
S,1zsz: Minden quwargod kap egy életjelzőt! Ha legalább 3 jelzőt osztottál így ki, húzz egy lapot!
K: Kapsz egy nyomorult quwargot.
Színesítő szöveg: Mennyit vágjak belőle? - Fogd be és meglátjuk.
Illusztráció: A quwarg vendég a székben ül unott fejjel, egy hajszál lóg ki a fejéből, a fodrász quwarg egyik kezében olló kinyitva, a hajszál körül, másik kezében fésű, a hajszállal fókuszál odahajolva. |
Moa drón
1 SZK 1 nekron 1 ZSZ tharr tárgy/moa „kincs”
K: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat.
Áldozd fel: célpont lény, vagy épület sebződik 10 ÉP-t, vagy ellenfeled elveszíti minden VP-jét és SZK-ját.
Sziránusz ellentámadás
1 VP 1 nekron tharr azonnali
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben forrásával megakadályozta, gyűjtőbe küldte, vagy ellopta permanensed.
Megakadályoz egy lapot, vagy ellophatsz egy lapot.
Ha krabberre vagy olyan lapra hatott, aminek te vagy a tulajdonosa: a kör végén húzz egy lapot!
Krabber gátrobbantó
2 VP 3/2 leah szörny/krabber „háló”
Ellenfeled őrposztjának a mérete eggyel csökken.
K: célpont épület a gyűjtőbe kerül, majd ellenfeled egy lénye sebződik annyit, amennyi SP-je volt az épületnek.
Krabber puccskísérlet
1 VP leah azonnali/krabber
Ha több krabbered van játékban, mint ahány permanense van ellenfelednek: kapsz 2 VP-t, húzz egy lapot és célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egyéb esetben a kör végéig a most játékban lévő krabbereid nem sebződhetnek és immúnisak ellenfeled forrásaira.
Krabber mozgósítás
1 VP leah bűbáj/krabber „háló”
Kompenzáció és halálsikoly: kapsz 2 Csattogó krabbert.
Minden krabbered 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP) és kap +1 SB-t.
A „háló” képesség nem korlátozza krabbereid kijátszását. |
Szójer királynő (új)
2 VP 2/6 sheran szörny/szójer
Nemlény lapok képességei nem hatnak rá.
Ellenfeled minden nemlény lapja +1 ZSZ.
J: célpont játékos elveszíti minden SZK-ját, vagy előkereshetsz egy szójert.
Fabontó szójer (új)
2 VP 3/3 sheran szörny/szójer
Nemlény lappal és ilyen lap képességével nem lehet rá reagálni.
K: célpont tárgy, vagy 1 VP árán célpont nemlény lap a gyűjtőbe kerül.
Falánk szójer
2 VP 4/1 sheran szörny/szójer
K: minden játékosnak el kell dobnia egy tárgyat, vagy ha elköltesz 1 VP-t, akkor egy nemlény lapot.
S ha ellenfelednek van tárgya játékban: feltámad.
Bomlasztó szójer
1 VP 1 ZSZ 2/2 sheran szörny/szójer
K: megakadályoz egy tárgyat, vagy egy nemlény lapot, de utóbbi esetben fel kell áldoznod.
Ha a gyűjtődben van és ellenfeled sikeresen kijátszik egy tárgyat: játékba rakhatod a gyűjtődből.
Blokkoló szójer
1 VP 2/1 sheran szörny/szójer
Semlegesítés: tárgy.
Ha nem semlegesítésként játszod ki: ellenfeled a következő köröd elejéig nem játszhat ki tárgyat (+1 VP-ért nemlény lapot) a kezéből.
Hátrány: ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a semmibe kerül. |
Abszolút sötétség
szabálylap
Saját forrásával egyik játékos sem kereshet lapot és nem játszhat ki lapot pakliból, továbbá nem nézheti meg az ellenfele kezében lévő kártyákat és nem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe.
K 1 VP: Homályúr követődre tehetsz egy homály jelzőt.
Fekete test
2 ZSZ leah tárgy
Képességeit nem veszítheti el.
Homályurad mindenképp működik, kivéve, ha feláldoztad.
A gonosz jellemű lapokat kivéve minden lap gyűjtő helyett a semmibe kerül.
Dimenziókapu
1 építő 4 SP leah építmény
Kijátszásakor válassz ki a paklidból 5 különböző gonosz lapot, majd rakd őket alá.
K: válassz egy véletlenszerű lapot alóla, majd játszd ki (ha ki tudod) vagy rakd a semmibe.
Sötét beholder
2 VP 1 nekron 3/3 leah szörny/beholder „szárnyak”
Ha bárhonnan véletlenszerűen kéne lapot választanod, helyette te választod ki a lapot.
E: kijátszhatsz egy gonosz azonnalit a gyűjtődből (sikeres létrejötte után a semmibe kerül).
Megazus
5-X VP Bufa avatár/pegazus (5)/5 szárnyak
X annyi, ahány különböző színű permanens van játékban (max 3).
K rakj át összesen 5 különböző színű lapot a paklidból és/vagy a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot. |
1VP 1 Nekron Rokkó, a rumos rabló
szörny 1szk KF Dornodon-Fairlight
kalóz 1/2
Csábítás:X (X annyi ahány rumos kulacsod van játékban)
Ha van hajód játékban permanenst csábít.
"Rokkó, a rumos rabló rácsapott egy ragyogó drágakő rakományra." |
Daergaoth Császár
Chara-din szörny
2vp 1zsz
Életkioltó
5/5
Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
X nekron: X-es idézési költségű lényt a gyűjtöbe küldhetsz.
Repül. |
2VP Hány éves a kapitány?
általános ősmágia Dornodon
kalóz
Nézd meg a paklid felső öt lapját és ha tudsz kiválaszthatsz egy max. 2-es költségű kalóz szörnyet és ingyen játékba rakhatod(keresés)! A többi lapod dobd a semmibe és sebződsz annyit ahány lapot dobtál! |
Paradicsom
1 vp sheran, tárgy
Csak az előkészítő fázisban aktivizálódhat. Ha passzív nem lehet célpontja
semmilyen varázslatnak.
Ha aktív minden lényed kap +1 ÉP-t.
p: célpont őrposztban lévő lény kap -1 ÉP-t
p: 1 vp, nem sebződhetsz varázslattól, de vesztessz 1 ÉP-t, és 1 max ÉP-t.
p: 1 csonti, kapsz egy "paradicsom" lapot passzívan a tartalékba.
Ha 2-nél több paradicsom lapod van játékban akkor,
azonal mind a semmibe kerül |
Grooms
követő
epikus
Kedvelt lap: Ork
S, Ha egy orkodra tárgyat teszel, vagy egy orkod felépít egy hajót, kapsz 1VP-t.
J: Ha orkjaidon legalább 3 tárgy van következő körben kapsz még egy húzás fázist. |
Morf mágia
X-1 zsz általános
Keress elő egy altípussal nem rendelkező X költségű nemgyakori lény a paklidból és rakd játékba (X legalább 2). A lény kijátszásakor általad meghatározott altípust kap.
A Morf mágia kijátszása után a semmibe kerül. |
Csontváz lord (új)
3 VP 3/4 leah szörny/csontváz „élőholt”
Minden csontvázad kap +1/+1-et.
K: kapsz egy aktív Nekromanta csontvázat egy izom jelzővel és ellenfeled következő kézből kijátszott lapja 1-el olcsóbb lesz (ez utóbbi hátrány).
Óriás csontváz (új)
3 VP 4/4 leah szörny/csontváz, óriás „élőholt”
Ellenfeled minden lapja 1 VP-vel olcsóbb, de minden lapjának kijátszási feltétele 1 VP elköltése.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye kap 1-1 álom és dermesztés jelzőt.
Jelenés: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
Csontváz íjász
2 VP 2/1 leah szörny/csontváz, ében íjász „élőholt”
S áldozd fel egy csontvázad, vagy ében íjászod: ellenfeled kezéből max 2 általad választott lapot eldobathatsz, majd ellenfeled előkereshet egy max 1 költségű lapot a paklijából (a keresés hátrány).
Ha feláldoztad: kapsz egy Nekromanta csontvázat.
Csontváz hoplita
1 VP 2/2 leah szörny/csontváz „élőholt”
Rox, a csontok ura követőd képességét körönként eggyel többször használhatod.
Áldozd fel: megakadályoz egy min 2 költségű lapot.
Csontváz a bokorban
1 VP 1/1 leah szörny/csontváz „élőholt” „szárnyak”
Láthatatlan.
K ha sebzést okoz: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy eldobathatsz ellenfeled kezéből egy min 2 költségű lapot.
„A tavalyi bújócska verseny győztese”
Niol szekrénye
2 ZSZ leah tárgy
S, fordítsd fel a paklid felső lapját és ha szerepel rajta a „csont” szó, akkor a kezedbe veheted, egyébként tedd a semmibe.
Ha feláldozod: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy ellenfeled paklijából egy max 1 költségű lapot a paklija tetejére tehetsz.
„Alig várom, hogy lássam, milyen csontvázakat rejtegetsz a szekrényedben.” |
+1: A hét törzs főnöke epikus altípust kap.
Szerintem még úgy sem lenne erős. |
Közkívánatra itt van jó sok epikus lapötlet.
Hoohoo, a tett kísérője
Követő, epikus
Kedvelt lap: kísértet.
[S]: Ebben a körben eggyel több Jelenést használhatsz.
[J]: Megakadályoz egy semmiző vagy újrahasznosító forrást vagy költséget.
A köd ura
Követő, epikus
Kedvelt lap: köd lap.
[S]: A következő nem ködkereső varázslatként kijátszott [köd] lapod 1 VP-vel olcsóbb, de nem mehet így 1 VP alá.
Hátrány: [köd] lappal nem kaphatsz VP-t az első körben.
(Hadd tiltsa csak le a keresést, az furcsa volt amúgy is a régin. Mellesleg sosem volt vele értelmes kombó.)
Transzcendáló rakshallion
Követő, epikus
Kedvelt lap: Áramlás képességgel rendelkező lap.
[K], [J2]: Ebben a körben eggyel többször használhatsz Áramlás képességet.
Az áramlást bármikor használhatod azonnali hatásként, akár az ellenfél körében is. Az első körben is használhatsz Áramlást, de ilyenkor nem kapsz VP-t.
Antimágikus rakshallion (2025)
Kedvelt lap: reakciódrágítással nem rendelkező lap.
[S]: A következő kijátszott lapod [+2]-t kap.
[J], minden lapod "Kárpótlás: húzz a kör végén egy lapot" képességet kap addig, amíg ez ki nem sül.
Raia követője
Követő, epikus
Kedvelt lap: raia tóken.
[J2], [S], ha sikeresen kijátszol egy raia lapot a kezedből, akkor kapsz egy Raia tókent.
A Mennyek úrnője
Követő, epikus
Kedvelt lap: angyal.
[K2], áldoz fel X ÉP-t: célpont lény gyógyul legfeljebb annyit, hogy a módosított max ÉP-jére kerüljön.
[J]: Egy angyalod képességének a feltételét nem kell teljesítened egyszer, de a költségét el kell költeni.
Átkozott követő
Követő, epikus
[J], Áldozz fel 15 ÉP-t és 15 max. ÉP-t: Átkerül hozzád az ellenfeled követője. Minden jelzőt és előre kikészített lapot megkapsz, ami a játék elején rá kerülne. Hogyha ez egy epikus követő volt, akkor csak 10 ÉP-t és 10 max. ÉP-t kell áldozni, mert azok nagyon cukik. |
Alakváltó rakshallion
követő/epikus
kevelt lap: alakváltó és morf
A játék elején ha akarod lemásolja az ellenfél egyik követőjét de ekkor 1-el kevesebb lappal kezdessz.
J: ha mutatsz 2 morfot a kezedből és/vagy a gyűjtődből kapsz 1 szk-t |
Pura Vecz, a mester
változatlan újrakiadása.
Mivel nincs semmilyen védelme és a rá kerülő dermesztésjelző felhasználására is kell valamilyen megoldás nemgyakoriként javaslom kiadni VAGY
ha kap egy kis védelmet (élet: 1 vagy reakciódrágítás:+1) akkor ritkaként. |
Gormaffi gormaff (új)
3vp 0/X
szörny éjfatty Chara-din
1SZK +1Reakció drágítás
Élet: 1
K: Megakadályoz egy életkioltó forrást.
X mindig annyi, mint a gazdája aktuális ÉP-je.
Színesítő szöveg: "Azt hiszem, hogy most ellenfelemre akadtam." - A bajnok manifesztációja |
kb. tökmindegy, feleslegesen jönne ki, nincs lap a dekkhez. |
Timera a szerencse asszonya
epikus.
(S): a következő kockadobas érteket megvaltoztathatod egyel (max 6ig és min.1ig).
(J) 1VP: egy pénfeldobas eredményét megvaltoztathatsz.
Max vhogy igy tudnám elkepzelni , de mondom ezek tul nagy előnyök szerintem változtatva még ha egyel is. |
Az lenne a lényege hogy s-re működik, a timera counter csak a saját körben huzatna fixre. Az első körös manakapás tényleg broken, ezt semmilyen lapnak nem kellene tudni. A tharr nem fér bele mint fix szín, de szerintem elég sok lap tudja azt hogy p-re leszed. Amúgy elengedtem a konceptet mert a kehely úgyis kirotál, anélkül meg nem áll össze belőle egy dekk. |
Evolúció (új)
1 Vp
Sheran
általános
vízió
A kör végéig minden szörnyet kalandozónak vagy minden kalandozót avatárnak kell tekinteni minden szempontból. A csak kalandozóra/avatárra tehető rátett lapok/jelzők nem esnek le a lényekről a kör végén. |
Nem egyik epikusnál sem fér bele a 6lap! Az angyal meg motyinal biztos nem mert ott semmit nem kell tenni érte. A több meg más tészta.
A kockadobás történettnél meg sikerült felhozni pont azt a pédát hogy egy körben kétszer kellene használni mert különben szar.Az meg hogy 3al modosíthatsz pont elég mindegyiknél.
Miert nem azt hoztad fel hogy a timera kánter fix huzat vagy a hazárdjáték fix ad 3manát első körbe! vagy az Ongoliant bébi fix leszed lapot stb. Itt ezekkel van a probléma. Ráadásul nem lehetne több ilyen lapot kiadni mert követővel túl erős lenne mind. |
Nem panaszkodok, én biztosan játszanék vele. Végülis rá kell építeni a paklit, hogy max fordulatszámon működjön és tudjon kvázi ingyen +2 lapot adni a kezünkbe. |
Ez egy lapterv. Nyilván változhat a tesztelés során és sor kerülhet korrekciókra. De igen nagy a baj, ha egy laptervre nem ugrik be rögtön legalább egy pakli, ahova beférhet... Szóval ez nem baj, hanem inkább szükségszerű. |
Ja, de az angyalnál belefér a 6 lap, meg a daxx is 6 lapos a gyakorlatban. Itt nem fixen adja a kockadobásokat mint a törhetőnél, hanem s-re, és ha kockát kell dobni még akkor is be lehet szopni, mert csak 3-mal módosítja.Lehetne az s képesség "ebben a körben". Konkrét esetben kijön egy kehely, keres egy hazárdot és máris döntés helyzet van hogy a kehely adja fixen a tápot, vagy a hazárdot módosítom. A mulligannél meg nem fix az előny, itt is a szerencsén múlik, lehet 3szor is szart húzni. Ha alapból jót húz akkor meg nem csinál semmit a képesség. Nem hinném hogy egyből ledominálja a versenyasztalokat. |
Ez azert undoritoan erosnek hangzik, ha dobok neki ganuid ifjonc/ongoliant diszkosz/lavasarkanyt a semmibe es gyujtobe meg egy viziot.
En biztos megtolnám válogatásba | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|