Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Mit rejt a köd?
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
"A csarnok közepén fehéren örvénylő ködöt látsz. Lassan lépkedsz felé. Érzed, hogy ez nem lehet más, mint az Ősök Központi Csarnoka! Ahogy egész közel érsz, látod, hogy a ködben figurák szellemalakjai örvénylenek. A kobudera nevű torzszülöttekre hasonlítanak, de sokkal magasabbak, és nemes a tekintetük! Hosszú karmaik vannak, és testüket szőrzet borítja. Miféle teremtmények ezek?" - részlet egy kalandból
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
169.2.7. A párok életpontja közös. Maximális közös életpontjuk a játék kezdetén: 40. Ha a páros bármely tagja sebződik vagy életpontot áldoz, a közös életpont csökken. Ha a kör végén a páros életpontja 0 vagy kevesebb, a páros vesztett.


[Kiegészítés]

Ha a páros Sokszínűség szabálylapot használ, akkor mindketten 27 Ép-vel kezdik a játékot, azaz a közös életpontjuk a játék kezdetén 40 helyett 54.
 
Valóban volt korábban több verzió.

A Kódex 54 Ép-t ír. Mivel a Kódex tartalmazza a legutolsó idevágó szabályt, illetve ellentmondás esetén a Kódex-ben írtak a legmagasabb priorításúak, ezért így kell játszani.
 
Minden játékos gyógyul illetve sebződik. De csak annyit, hogy az Ép-je 19 legyen. Ne akarjunk többet egy laptól, mint ami rá van írva.

Tehát a lap hatása az lesz, hogy mindenkinek (azaz mindkét párosnak) 19 lesz (a közös) Ép-je.

Ennyi. Hogy melyik párosnak mennyi volt előtte, az ebből a szempontból doszt mindegy.

Nem azt írja a lap, hogy mindenki sebződik annyit, mint amennyivel több az Ép-je, mint 19, és gyógyul annyit, mint amennyivel kevesebb 19-nél. Ez esetben ugyanis páros játéknál dupla hatása lenne.

A megfogalmazása a lapnak szándékosan az, ami. Pontosan a páros játék szabályai miatt fogalmaztuk így.
 
Először meghatározod, hogy mit csinál a lap, aztán kifejti a hatását, egyszerre sebez mindenkin. Szerintem.
 
Szerintem meg az történik, ami a lapra van írva, vagyis az ellenfelek fejenként 21-et sebződnek, mi pedig, ha Arochossal játszik egyikünk, akkor csak 2-2-t. (dupla Arochos esetén meg gyógyulunk egy szépet)
 
Páros versenyen: Arochos + Egy híján húsz

 
Korrekt kombó
 
Én beadtam annó az Unaloműzővel együtt, de le lett xarva.
 
Sajnos a Démonölőtől célozhatatlan lesz, és nem tudja magát gyógyítani, persze a másik képességével gyógyíthatod, de az nem végtelen.
Amúgy ha már így ráflesseltél Augurra, akkor ajánlom figyelmedbe a Pozitív létsíkkal alkotott kombóját, ami mellett elég nehéz elveszíteni a játékot, Pontacoval kb. lehetetlen. (ugye nullát sebez magába és hármat gyógyít és csak sebzéssel lehet megölni)
 
Az Augur + gyűrű kombót írták már, egyébként ez végtelen, mert Augur tudja gyógyítani magát.
 
Fel kell újítani az Éberséget... Mutatom (a másik fórumon).
 
"Volt már"

2007-ben
 
Persze. Bármilyen jelzőleszedessel működik a rózsa.
 
Igaz. Ez esetben marad a manó és a lapdobás.
 
A jó védelem. Már csak a halál kell.
 
ok. már látom, hogy csak rosszul fogalmaztál.
 
Plusz a sötétségszellemet nem áldozhatod, ha nincs más élőholtad.
 
Lovas stratéga + Dungeon
 
Igen, ezért gondoltam a Gyűjtögető manót a Sötétségszellem helyett. Ha alapból úgy van felépítve a deck, hogy jó eséllyel lehessen neki dobni, akkor pont megfelel a célnak a kombóba.
 
A keresés előtti nekronozás sajnos destabilizálja egy kicsit a kombót, én biztos nem vállalnám be, de az is lehet, hogy bátraké a szerencse.
 
A két lent lévő szirén közül csak a virgonc csábítása kell a kombóhoz (hogy csábítsa a tükröt), a trükkössel lehet közben bármit csábítani. Vagyis amíg az ellenfélnek van permanense, addig azt, utána meg pakolni rá a jelzőket. Ezt ugye akárhányszor meg lehet csinálni, max. közben nem keresek lapot, ha már nálam van a pakli.

Ha van lent két virgonc is, akkor viszont azokkal lehet felváltva csábítgatni, minden iterációban az egyikkel csábítok tükröt, a másikkal az ellenféltől/kérek rá jelzőt, aztán a következőben fordítva. Így az összes lent lévő szirénem tetszőlegesen nagyra nőhet.
 
Koszi.

Arra akartam utalni az imént, hogy nem nő a szirén, mert sikeresen csábított (szerintem) saját lapot.
 
1 logisztikus, 4 VP:

Logisztikus keres egy virgoncot, marad 2 VP.
Virgonc csábít goblint, az keres egy tükröt, marad 0 VP.
Tükör 2 építőből, kisüti a 2 lapot, keresek 2-t (Sötétségszellem, tükör), marad 0 VP.
Sötétségszellem 1 nekronból, marad 1 VP.
Tükröt építi a Sötétségszellem és beáldozom neki a másik tükröt. Ez kisüti a logisztikust, a virgoncot és a szellemet, keresek 2-t (Trükkös és tükör), marad 2 VP.
2 VP-ből trükkös, aztán a Sötétségszellem és a második tükör áldozásából a harmadik tükör. Ezután kikeresem az egész paklimat, és a trükkös szirénem 1000/1000-es, és elcsábítottam minden max. 2-es permanenst és van 0 VP-m.
Ha a pakliban volt Gyűjtögető manó, akkor már a kezemben van. Leteszem, talán tudok neki dobni 2 VP-s lapot, a Semmimben tuti van lap a Sötétségszellem miatt, lesz 2 VP-m. Ebből lejön a második virgonc, újra elindul a végtelen, de a Gyűjtögető miatt már 20 VP-m is lesz, és mindkét virgonc 1000/1000-es lesz.

Ha a Sötétségszellemnek kisemmizek legalább egy tükröt vagy két virgoncot, akkor viszont megakad a kombó, és amúgy is mind a négy színt meghatározza a pakliban (Rhatt, Elenios, Leah, Tharr). Ha van a logisztikus mellett 2 vagy 3 VP-s lap a kezemben, akkor a Sötétségszellem helyett kereshetek alapból manót, ami pont ugyanazt csinálja, mint a szellem, de nincs semmizésveszély. Ha bízom benne, hogy lesz dobható lap, akkor a Leah szín nem is kell bele.
 
Legyszi ird le pontosan az '1 lap, 4 VP, nincs koveto' kombot. Koszi
(Amugy csak a rend kedveert: szerintem a 'sikeresen csabitott' az sajat lapra is teljesul. Ettol meg a kombo jo lehet)
 
Ezzel nincs baj, a baj az ha van mellé 4 0-ás ősmágiás counter.
 
Napasztmek
 
Hehe vicces kombó.Kérdés elég lesz-e ahhoz, hogy valaki betegye deckbe a rosszcsontot:P
 
Illetve:a vége felé nyilvánvalóan nem muszáj teppból csinálni,áldozhatjuk is a passzív csontikat Rosszcsontnak,így a végén 3 aktív csontvázzal tudunk menni őrposztba is.
 
Rox

1. kör:1 VP

Jön egy Csontkupola,marad 1 VP.
Jön egy A csontkupola ura,marad 0 VP,kérek aktív csontit.
Aktív csontváz épít egy Rosszcsontot,ami a Csontkupola képességét kéri.
Csontkupola ura termel 1 VP-t.
Feláldozom Rosszcsontot és visszaküldöm kézbe a csontkupola urát.
1 Vp-ből lejön csontkupola ura,ad egy csontit. Teppelem,1 VP és visszakérem Rosszcsontot.
Rosszcsontot felépíti az újonnan kapott csontváz,kéri Csontkupola képességeit,visszaküldi kézbe áldozásra a csontkupola urát. 1 Vp-ből csontkupola ura jön...
a folyamat végtelenszer folytatható
Eredmény: végtelen számú passzív nekromanta csontváz a tartalékban.
 
Ez is működőképesnek tűnik,bizony ám

Egyedül tényleg annyi a baj vele,hogy a 4 színét a paklinknak meghatározza.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.