Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Káoszteknőc
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Második esély (új)
2 nekron
Dornodon általános

Egy lapot a kezedből visszakeverhetsz a paklidba, egyet a gyűjtőbe és egyet a Semmibe dobhatsz. Ezután mindenképp húzz eggyel több lapot, mint amennyit eldobtál/visszakevertél!
 
Több probléma is van ezzel.
Az a baj azok a lapok amik 50%-ra működnek vagy kockadobásra úgy vannak kitalálva, hogy van nekik általában egy rohadt erős képességük is (nem véletlen) de ha ezt fixre rakod hogy működjenek túl nagy előnyt adnának.
Az hogy 5lapozz mellé fix nem férne bele.
A muligenes részt hadjuk is
Én is gondolkodtam már ezen a követőn de jobb az ilyet elengedni.
 
Timera a szerencsere asszonya (új)(új)
Epikus követő
Kedvelt lap: amiben a pénz vagy kocka szó szerepel.
S: a következő kockadobást 3-mal módosíthatod, vagy pénzfeldobást meghatározhatod.(akár az előkészítő fázisban is).
+1 mulligant használhatsz
 
Gondolom az már csak tesztelés kérdése, hogy milyen védelmet kapjon.
 
Erre azért kellene még egy "nem cserélhet gazdát" is...
 
0VP A tizedik csapás

bűbáj Leah-Dornodon

Nem lehet feláldozni.
Ha kijátszol egy lényt tegyél rá egy jelzőt (máshogy nem növelhető)
Ha kilenc jelző van rajta:
J: kapsz 10 különböző tókent.
 
1VP Peták, az uzsorás

kalandozó KF Fairlight
árnymanó 1/1

Élet: 1
Ha akarod minden előkészítő fázisodban kapsz +1vp-t, de ekkor a kör végén vesztesz 2vp-t.(ha kevesebb van akkor annyit)
Ha akarod minden húzás fázisodban húzhatsz+1 lapot, de ekkor a kör végén 2 lapot a Semmibe kell dobnod.(ha kevesebb van akkor annyit)
"Alacsony kamatra.
 
Ha ez így létrejön, akkor senki soha többet nem húz lapot, és senki soha többet nem kap Vp-t. Ezzel az erővel azt is ráírhattad volna, hogy "Nyertél", és csókolom.
Kell bele a "forrásától" nem kap / nem húz, de még úgy is nagyon kemény lenne.
 
Poszt apokaliptikus vidék

2 VP 1 nekron 1 ZSZ színtelen helyszín

S, ha van 4 lovasod játékban: ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül.
K, ha ellenfeled lapot húz, keres, vagy VP-t kap egy forrásával: előkereshetsz egy lovast.


Kettő megy be (új)

2 VP rhatt azonnali

Kapsz 2 lovas jelzőt az őrposztodba (2/1-es rhatt szörny/lovas). Ellenfeled őrposztjában célpont lényre tehetsz 2 álom jelzőt.
Kompenzáció: előkereshetsz a paklidból egy lovast, vagy egy Sorskereket.
„… egy jön ki!”


Sorskerék

2 ZSZ leah tárgy [+1]

S, ha ellenfeled cselekszik, dobj egy kockával és ha az eredmény:
1-2: egy célpont sebződik 4-et.
3-4: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.
5-6: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
„Jogsértésért sorskerék!”
 
Az univerzum kifordítása

bűbáj, Chara-din, ősmágia, UR

Ha egy játékos bármikor lapot húzna, ehelyett annyi lapot dob el, amennyit húzna, ha bármikor VP-t kapna, ehelyett veszít annyi VP-t, amennyit kapna.
Ha egy célpont sebződne, ehelyett gyógyul, ha gyógyulna, sebződik ugyanannyit.
 
A bárd éneke

azonnali, Bufa, 2 VP

Célpont őrposztban lévő lények a tartalékba kerülnek, és ha ellenfeled következő húzási fázisában még ott vannak, átkerülnek a tartalékodba, és ellenfeled húz 1 lapot.
Jelenés: célpont lény kap 1 álomjelzőt.
 
Hálóvető

tárgy, Elenios, X zsz, r

(K), mutasd meg a kezedből: célpont lap _háló képességet kap.
Kijátszásakor X célpont _háló lap a gyűjtőbe kerül.
Ha ezek közül min. 2 a te lapod volt, keress elő 1 _háló lapot.
 
Ki nevet a végén?
ngy
azonnali, Fairlight, ősmágia, X_VP

Kijátszási feltétele, hogy ÉP-d 0, vagy kevesebb.
Válassz: X célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy Semmizés: X.
Gyógyulsz annyit, ahány lap így a gyűjtőbe került, vagy ahány lapot kisemmiztél, és húzz 1 lapot.
A kör további részében nem sebződhetsz.
 
Elvben bármit meg lehet szerelni

Ugye ezzel az alapötlettel sok probléma van, ahogy írod, még a powercreep csúcsán is túl erős lenne, de emellett a szövegterjedelme nagyon hosszú, jelző lényeket régóta nem csinálunk már, több szabályprobléma van vele, és exploitol, kikerül mechanizmusokat.

De ez mind korrigálható, valahogy így nézne ki:
Árnylény. gyakori, 1/1-es lap, képessége: Nem foglal helyet az őrposztban. Ha kikerül a játékból, dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe, majd áldozd fel a többi Árnylényedet!
Árnyékherceg. ritka, 3/2, képessége: (S), 1zsz: kapsz az őrposztodba eggyel kevesebb Árnylényt, ahányadik kör van, de max. 3-at.

Ezt egyébként minden lapkitalálónak üzenem, hogy bár nem kommentálunk minden lapötlet alá, de időről időre végignézzük őket, és a használhatók akár meg is valósulnak, viszont tényleg nagyon sok szempontot figyelembe kell venni, amikor kitaláltok egy lapot.

terjedelem: gyak max 150, nemgyak max 200, ritka max 230 karakter.
ne használj olyan mechanizmusokat, ami már nincs a lapokon évek óta (rezisztencia, összefogás, direkt sebző képesség, jelző lény, stb stb) csak nézd meg, volt-e ilyen az elmúlt 2 évben lapon. ha nem, ne használd.
figyelj oda a lap erősségére! 1000+ referenciád van Ne csinálj 5x erősebb (v gyengébb) lapot a mostaniaknál.
A lap szövege egyértelmű legyen! Ne generáljon szabályparadoxonokat és kérdéseket.

Ne csak kitaláld a lapot! Képzeld el is, hogy játszol vele. Beraknád a pakliba? ha felhúznád, kiraknád? Mikor? Stb.
 
és körönként 9 seb leah követőjével
 
Ja, ez marha remekül hangzik amúgy, teljesen rota-kompatibilis

Első körben ad 3 zs-t meg potenciálisan 3 lapelőnyt

Április 1 rég volt.
 
No-Kyber gen
 
Nagyon tetszik a mechanikája a lapnak.Édemes lenne dolgozni vele.
 
1 Vp Árnyékherceg (új)
szörny 1 szk KF Leah
élőhalott

(S), 1 zsz: a paklid tetejéről tegyél max. 3 lapot képpel lefelé fordítva az őrposztodba árnylényekként (1/1-es Leah élőholt szörny, nem foglal helyet az őrposztban). Ha egy árnylény kikerülne a játékból vagy az irányításod alól, ezek a lapok a gyűjtőbe kerülnek.

3 / 2
 
Halálos Kockáztatás
/leah/ 0 vp

Dobj egy hatoldalú kockával. Célpont játékos annyi
Vp-t vagy annyi szörnykomponenst kap amennyit
dobtál. Azonban ugyanennyit sebzősik, és a max ÉP-je
is csökken ennyivel. Az ebből az erőforrásból kijátszott lapok - lények, tárgyak esetén a kör végén, varázslatok
esetén azonnal a semmibe kerülnek. kijátszási feltétele
hogy semmilyen erőforrásal nem rendelkezhetsz!
 
A mágikus védelmet még csak megértem, de minek a mágikus támadás?
Amúgy ezt a lapot már 98-ban kitalálták:
https://lapkereso.hkk.hu/lapkereso/nev=fat%C3%B6nk
 
Egyfelől lehet vele kombózni, hogy ledermeszted és csaphat is. Amúgy meg tényleg minden lapnak kell, hogy értelme legyen? A megjelent lapok talán 50%-a ami soha el se jut a verseny asztalokig. Kell néhány móka lap.
 
ne haragudj, de ez a lap minek?

7/7 hátránnyal...
 
2 ZSZ Az egyfejű

szörny 2szk Sheran
sárkány 7/7 mágikus támadás és védelem

Nem jelölhető ki támadónak. Ha egy lény támadja nem üt rá vissza.

"Az a híres."
 
1VP 1Nekron Fekete ló lánya

kalandozó KF Leah
ember, pegazus X+1/X+1

Minden pegazus képességéhez +1 színnek számít, akkor is ha mellette van másik Leah lényed játékban.
X mindig kétszer annyi, mint ahány különböző színű permanens van játékban.
 
Ősi vérmágia

szabálylap

Semmilyen módon nem lehet kikapcsolni és a játék elején nem kezdesz miatta kevesebb lappal.
A saját fő fázisodban bármikor megszüntetheted az ellenfél szabálylapját 14 ÉP és 14 max. ÉP feláldozásával.
Ha egy szabálylapból többet használ akkor az össze megszűnik.
"Mert vérnek mindig lennie kell."
 
Idén a Felzárkózás is kirotál.
 
0 SZK Kreátor villáskulcsa
Szintelen ősmágia
Nem lehet rá reagálni.

Ha Kreátor követőivel játszol és ellenfeled játék elején letiltotta akkor válaszd ki az egyik Kreátor követői mellett használt követődet. A kiválasztott követődet újra használhatod.
 
3-X ZSZ Sziklaskorpió

szörny SZK Sheran
skorpió szárnyak 3/3

X annyi amennyivel kevesebb lappal kezdted a játékot (de max. 3).
Ha dobtál már játék során lapot a kezedből kijátszásakor rakj rá X izomjelzőt.
X-es mérgezés.
Jelenés: Célpont lényre rakj X izomjelzőt.
 
Kis lökés a Kreátor követőinek:

Újra kiadni változatlanul:
Meta-morf
Burástya territóriumőrző
Mentát oltalmazója
Mardakor ajándékozó
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.