Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Ghalla szörnyei
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Csak indulj neki a Túlélők Földjének egy göcsörtösszárú kőhegyű lándzsával a kezedben, és meglátod: olyan szörnyekkel és torz teremtményekkel találkozol majd, melyek még a legvadabb rémálmaid szereplőit is felülmúlják. Persze némi áldozat árán, hamar rá fogsz jönni melyik ellen mi a megfelelő taktika.
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Ha bedobod a varinőt a tükörnek,akkor nem tudsz 2-t keresni.
 
Sötétségszellemes változat:

2. kör, 2 VP:

Logisztikus keres egy virgoncot, marad 1 VP.
Virgonc csábít goblint, az keres egy tükört, marad 0 VP.
Tükör 2 építőből, kisüti a 2 lapot, keresek 2-t (Sötétségszellem, tükör), marad 0 VP.
Sötétségszellem 1 nekronból, marad 1 VP.
Tükröt építi a Sötétségszellem és beáldozom neki a másik tükröt. Ez kisüti a logisztikust, a virgoncot és a szellemet, keresek 2-t (Trükkös és virgonc), marad 2 VP.
1 VP-ből trükkös, aztán a 1-ből a virgonc. Ezután kikeresem az egész paklimat, lesz 20 VP-m és a paklim a kezemben, és az összes lent lévő szirénem 1000/1000-es, és elcsábítottam minden max. 2-es permanenst. Ha valami még túlélte, jöhet három császárnő.

Sötétségszellemmel + Akmallal 7 törzs nélkül is kijön 4-ből és egy logisztikusból.
 
Igazából nincs rá szükség,mert a Virgonc aktívan tud majd ütni végtelent. Ha pedig ütésre nincs lehetőség,csak össze kell még hozni 4 különféle lényt (goblin és szirén lesz lenn,esetleg varka,ha Akmal fenn marad)
 
Igen,közben rájöttem,hogy lehet még finomítani:


Szóval:

2. kör,3 VP:

Logisztikus keres egy virgoncot,marad 2 VP.
Virgonc csábít goblint,az keres egy tükört,marad 1 VP.
Tükör 2 építőből,kisüti a 2 lapot,keresek 2-t,marad 1 VP.
Kerestem 1 Akmalt és 1 Virgoncot.
Akmal lejön,termel 3-at.
2-ből Virgonc,kisüti a goblint,marad 2 VP.
Keresek tükröt.
Tükör lejön egy Akmal építés és egy másik tükör,marad 2 VP,kisül az asztal,keresek 3-at.
Kerestem Virgoncot,Trükkös és bármit.
Lejön trükkös,majd virgonccal már tudok végtelent keresni. Ha pedig újra meg kell indulni,az utolsó ÉP-jéből Akmalnak van 1 VP-m,amiből kifér újabb Akmal,stb-stb...
 
Ty
 
A virgonc képessége csak a saját csábításával kombós, a többi szirénével nem.
 
Így a 3. tükör előtt ki is fér a Trükkös, egy picit egyszerűbb, persze ez csak részletkérdés. Vagy akár úgy is mondhatnám:

Letörtétek a tükrünköt, mi is letrükkösözzük a ti tükrötököt!
 
De ehhez minek kell egy második tükör? Az első 3 lapból megvan a buli nem?

Logi -> Virgonc -> sül a logi -> tükör -> logi keres, virgonc keres -> trükkös -> végtelen?
 
A goblin fiú a hibás!
 
Es mennyire hianyzott egy ilyen...
 
Innen meg már szabad a pálya.

7 törzsben:

2. kör:3 VP

jön logisztikus 2-ért,keres virgoncot,virgonc csábít,keresek tükröt,2 építésből kisütöm,keresek 1 akmalt és 1 virgoncot,marad 1 VP. Kerestem Akmal,aki termel nekem tisztán 3 VP-t. Lejön a Virgonc,kisüti a goblint,keresem egy tükröt. Tükröt építi Akmal és Virgonc. Van két VP-m még és kerestem 3-at:1 tükör,1 virgonc,1 trükkös. Lejön a 3. tükör a tükör és akmal áldozásából. Megint keresek 3-at:akmal és bármi más 2-t. Termelek Akmallal VP-t,lejön a trükkös.Utolsó Virgonc kisüti az utolsó tükröt. Innen a fantáziára van bízva. Mehet a végtelent ütő Virgonc,vagy felkereshetem logisztikussal a paklit.
 
Logisztikus 2-ért keres virgoncot, virgonc aktiválja a 2-es goblint, az keres egy tükröt, felépítik, amiből újabb 2 keresés lesz, jöhet a Trükkös, majd a 2. tükör az első áldozásából + 1 összeguberált zanszilánkból. Ez így egy 1-lapos, 6 mana + 1 zsz költségű kombó, 7 törzs mellett 3-mal olcsóbb.

Amúgy szép találat.
 
A felvetes jogos, es eleg sok kerdest is szul amjd talan a jovoben a lap, inkabb ez adhat okot Janos aggodalmanak.

A lent leirt 3 lapos kombo inkabb erdekes mint eros, de ez a lap pont ezert lett kitalalva, hogy megmozgassa az emberek fantaziajat. Ha talalunk ra ket lapos kombot meg azt sem erzem jelenleg elvetemultnek, de ez nem jelent azt h nem kell a lapot szemmel tartani.
 
Nem kell könyörögni, nem én nerfelem a lapokat.

Viszont abban biztos vagyok, hogy nem véletlenül került rá a szirénre, hogy Virgonc szirént nem tud csábítani. Ez meg ugyanaz pepitában, egy másik lap közbeiktatásával. Nem sem érzem teljesen kezelhetetlennek a kombót, csak arra mutattam rá, hogy ezt a Kiadó nem így akarta, ebben biztos vagyok.
 
Kódex 1.2.2. A játékegyensúlyt megbontó lapokat, illetve lapkombinációkat szabályozni, módosítani vagy tiltani szükséges.

Kérdés inkább az, hogy mindez elég lesz-e egy nerfhez.
 
Igazából innen már ízlés kérdése a dolog. Ha van lény,ami cantrip,akkor felhúzzuk a paklit,ha van lenn deckégetés,akkor megy a pakli,stb. Az más kérdés,hogy nincs verseny,ahol ez így összejön,de tudtommal ez a fórum nem is erről szól
 
János,ugye ez a hivatkozás nem komoly? Ez olyan,mintha a Pihenőre hivatkoznád,hogy a követőkre nincsenek hatással a lapok. A tükör pont erre lett kitalálva,hogy ezeket a képességet kisüsse a kijátszástól függetlenül. Értem én,hogy rögzíteni kell,hogy egyszer sül ki és le kell írni,hogy az mikor van (kijátszás után),de a tükör ez alól kibújik.
 
Kódex 134.1. A lapok kijátszáskori képességei csakis egyszer, a sikeres kijátszásuk után jönnek létre.
 
Ebben nem vagyok biztos. Végtére is a Kódex azért fogalmaz így,mert egy kijátszáskori képességről van szó,értelemszerűen csak a kijátszása után dönthetek a használatáról. A tükörrel bekapcsolnak ezek a hatások,azaz csábíthatok újra. Én erről lemondok és inkább rakok rá egy jelzőt. Nekem legalább is így logikus. Ez mindig opció kell,hogy legyen,mert különben ha nem lenne csábítható célpont se a lehetőség,hogy rárakjam az erőjelzőt,akkor mi történik? Beragad? Értelmetlen.
 
Vagy azért annyiszor a Trükkös csábítását is kisütöd, ahány max. 2-es permamense van az ellenfélnek

Amúgy a Kreátor tükre egyébként se rossz a szirénekkel.
 
Kreátor tükre+aktív Trükkös szirén+Virgonc szirén

Virgonc csábít tükröt,tükör kisüti a virgonc képességét,majd virgonc csábít tükröt és így tovább,végtelenre bekattan a dolog. Trükkös vörös csábítását pedig sosem sütöm ki,azaz van egy 9999/9999-es szirénem.
 
Vót má', 5553. hozzászólás.
 
Na az emlegetett jó lenne az a sàrkânyfűves kiskieg
 
Huh... mekkora blama lett volna ha a faq-ban mas szerepel. ..
 
5. megközelítés
Csár apó le van FAQ-zva Cheotox-szal.
 
Köszi a terjedelmes választ!
 
Szerintem nem.
1) megkozelites:
A HKK-ban egyedulallo, pelda nelkuli (es nonszensz) lenne, hogy egy kepesseg hasznalata azt a hatranyt akrivalja h egy masik (meg csak nem is celzott) permanens veszitse el a kepesseget. Ez a mechanizmus teljes mertekben idegen a HKK logikajatol es mint ilyen szembemegy a versenygyakorlattal.
2) megkozelites:
A HKK Kodexben deklaralt alapelveivel is utkozik, ugyanis ez a kombi acio onmagaban olyan elonyt generalna, ami ohatatlanul a tiltasat eredmenyezne.
3) megkozelites:
Az eredeti lap (Csar apo) szovegebe az egyertelmusites miatt kerult bele a neve. Ha megprobalod maskent megfogalmazni (valamilyen nevmassal) felreertheto vagy felremagyarazhato lenne a kepesseg. Ettol meg a kepesseget hasznalo leny ti. a Csar apo vesziti el a kepesseget nem mas.
4) megkozelites:
Csak.
 
régről rémlik nekem egy faq, hogy ilyen esetben úgy kell tekinteni, mint ha az adott lap neve lenne ráírva, tehát ha átadod Csár-apó képességét Primadonnának, akkor kánter után Primadonna veszti el a képességét
 
János, amit a Csár apóhoz írtam, az úgy működik ahogy írtam?
 
Sőt padon, vagy hűtő tetején sem játszhatod a HKK-t, kizárólag asztalon...

(Remélem, ezt a topicot is széttrollkodják páran.)
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.