Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A duzzadó izmokért
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Az erő mindig is fontos tulajdonság volt a Túlélők Földjén, mely nagy szerepet játszik abban, mekkorát üthetsz fegyvereddel, fel tudod-e emelni a neked kirakott súlyt a cirkuszi próbák során, ill. el tudod-e a bicepszeddel kápráztatni szíved hölgyét vagy éppen urát, ha a másik nemről van szó.
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
A gyengék fegyvere
0SZK, Raia, tárgy, KF, fém, háló
Nem áldozhatod fel.
Kijátszásakor húzz egy lapot és a lény kap 1 izomjelzőt és 1 elmúlás jelzőt.
 
Orgyilkos fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Minden fattyad a következő képességet kapja: „Ha megüt egy lényt, a harci fázis végén az a lény mindenképpen a gyűjtőbe kerül”.


Középkor

szabálylap

Nem lehet lapokat „semlegesítés”-ként kijátszani.
Tárgyak idézési költségében a zanszilánkot csak SZK-ból, építményekében csak építőből, egyéb lapok esetében csak VP-ből lehet fizetni.


Ganüid retrosokkoló

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid „villám”

Nem másolható.
J: a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy 2012-es, vagy régebbi kiadású, max 3 költségű ganüidet. Az így játékba hozott lény egyik aktiválást kívánó képességét a kör végéig egyszer ingyen használhatod.
 
Áldozatok - Zén
__________
Áldozópap

1 VP
Raia, kalandozó, ember
2/2
Ha egy játékos zanszilánk költséget részben vagy egészben áldozással fizet, akkor +1 áldozás kell fizetnie.
K: Ha egy lapért részben vagy egészben áldozással fizettél, húzz egy lapot.
Mindenki meghozza a maga áldozatát.
__________

Kisebb idéző rituálé

1 VP 1 áldozás
Chara-din, általános
Ősmágia, Idézés
Keress elő a paklidból egy max. 4-es költségű lényt, aminek a nevében a démon szó szerepel és tedd játékba aktívan, majd a paklit keverd meg.
__________

Hiábavaló áldozat

1 VP, Fairlight, azonnali reakció
Megakadályoz egy olyan lapot vagy forrást, aminek költségéhez vagy kijátszási feltételéhez gazdája legalább egy lapot feláldozott.
__________

Káoszdémon

1 VP, 1 áldozás
Chara-din szörny, káoszszellem
Háló, rezisztancia, repül
X/X
Kijátszásakor és minden körben sérülsz 1-et és dobj d6-al. X annyi, amennyit dobtál.
J: Dobj fel egy érmét! Ha eltalálod az eredményt ellenfeled veszít 10 max ÉP-t, ha nem, akkor te.
__________

Vérdémon

1 ZSZ, 1 áldozás
Dornodon szörny
Repül
0/6
Nem áldozhatod fel.
Időleges hatás 1: Nem lehet forrás célpontja.
Időleges hatás 1: Elmarad a húzás fázisod.
K3, áldozd fel 1 ÉP-d: Kap +2 sebzést.
__________

Kísértő

2 VP, 2 áldozás
Chara-din szörny
+2 reagálni, rezisztens, horgony
0/2
Nem áldozhatod fel és az ideiglenes jelzők száma csak az előkészítő fázisban változhat rajta.
Kijátszásakor sérülsz 2-t és egy lényed 2 kap izmot.
Késleltetett hatás 1: Húzz 3-at és vesztesz 3 VP-t.
Késleltetett hatás 2: Vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe, majd dobj két véletlenszerű lapot,.
Késleltetett hatás 3: Elvesztetted a játékot.
__________

Mindent a családért

1 VP
Raia, azonnali reakció
Ősmágia
Kijátszási feltétele, hogy passziváld egy lényedet. Minden korlátozó hatástól függetlenül kijátszhatod. Nem lehet rá reagálni. Megakadályoz egy célzó forrást.
Ha a család szólít, menni kell.
__________

Mindent a hazáért

2 ZSZ
Tharr, azonnali
Minden lényed +3 sebzést kap a kör végéig. Ezek a lények a kör végén mindenképp a gyűjtőbe kerülnek.
__________

Áldozat a főistennek

1 áldozás
Színtelen, azonnali
+1 reakció
Áldozd fel egy követődet, akár olyat is, amit ellenfeled valamilyen módon kikapcsolt. Ellenfelednek fel kell áldoznia egy követőjét vagy szabálylapját. Ha nincs, akkor egy aktív céhét. Húzz 2 lapot és kapsz 2 VP-t.
Dobd el a kezedből a semmibe: Célpont lény vagy játékos 3 ÉP-t sérül.
__________

Áldozat a holnapért

2 VP
Raia, bűbáj
Rezisztens
Sikeres kijátszásakor húzz egy lapot.
Ellenfelednek minden kijátszott lapja után annyi lapot kell a paklija tetejéről a Semmibe dobni, amennyivel kevesebb a lap idézési költsége, mint 5.
__________

Tűnt társak emlékezete

1 VP, 1 ZSZ
Leah, általános
Minden gyűjtőben levő lényed vízió altípust kap a kör végéig. Ez a lap kijátszás után a semmibe kerül.
"Emlékezzünk bajtársainkra: Gida, Ommó, Brika, Gida másodszor..." - Zén
__________

Áldozókés

0 SZK
Chara-din, tárgy
KF, életkioltó
Ha ellenfeled ebben vagy az előző körbenben permanenst áldozott, a fő fázisodban 1 VP-ért kikeresheted.
Sikeres kijátszásakor hordozója kap 1 izmot és célpont lény a gyűjtőbe kerül.
K: Ha valaki lapot áldoz, kapsz egy SZK-t.
 
Minotaurusz idézősámán

1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz idézősámánt.
S, a fő fázisodban vedd vissza a kezedbe: játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy fix max. 2 költségű minotauruszt.
E 1 VP, vedd vissza egy minotauruszod az asztalról a kezedbe: játékba rakhatod a Minotaurusz idézősámánt a kezedből.


Minotaurusz támogató

1 nekron 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Körönként egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz támogatót.
Ha visszakerül az asztalról, vagy a gyűjtődből a kezedbe, vagy a paklidba: kapsz egy VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!


Minotaurusz gerillataktika

1 VP tharr azonnali

Vedd vissza X minotauruszod az asztalról a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie X általa választott lapját az asztalról a kezébe.
Kijátszhatod reakcióként is, ekkor X csak 1 lehet.


Minotaurusz megmondóember

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig senki nem játszhat ki ilyen nevű lapot.
Áramlás: visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.


Minotaurusz atléta

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a kezedbe, vagy a paklidba: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből, vagy az asztalról a paklijába.
Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont minotaurusz kap +3/+3-mat a kör végéig.
 
A fattyak öreganyja

2 VP 3/4 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha az „A fattyak öregapja” képességével sikeresen előkeresed: kapsz 3 VP-t (egy körben egyszer kaphatsz így VP-t).
S: kapsz egy Chara-din fattyát.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több fattyadra hatna.
"Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál."


Ízeltlábú fatty

1 VP 2/1 chara-din, elenios szörny/ burástya, chara-din fattya

K, ha feláldozod egy fattyad, burástyád, vagy tókened: ellenfelednek fel kell áldoznia egy lapját.
Kompenzáció: kapsz egy Burástya kölyköt, vagy egy Chara-din fattyát.


Fattynüid

1 VP 2/1 chara-din, rhatt szörny/ganüid, chara-din fattya

Kijátszásakor visszavehetsz max 2 tóken lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Az előkészítő fázisodban 1 VP árán visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.


Önkéntes fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha feláldozod egy chara-din lap képessége, vagy kijátszása költségének: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy húzz egy lapot!
Minden fattyad kap +1 ÉP-t.


Kutató fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Költségét helyettesítheted egy lényed feláldozásával.
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy fattyat.
Minden fattyad kap +1 sebzést.


Gyűjtögető fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha egy forrástól az asztalról, kézből, vagy a pakliból a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy ha átraksz X (max 2) fattyat a gyűjtődből a semmibe (kivéve önmagát), akkor húzz X lapot!
Minden fattyad mágikus védelmet kap.
 
A művész halála

3-x vp ősmágia
azonnali tharr

X annyi, ahány aktív céhe van ellenfélnek játékban. Húzz két lapot.
Jelenés: max x jelző kikerül a játékból.


Komposztgólem

3 vp, 1 nekron szárnyak +2vp megfogni
szörny gólem sheran
4/5 szárnyak

Kijátszásakor válassz x képességet (x max annyi, ahány sheran lény van a Semmidben): Húzz egy lapot; Célpont lap a gyüjtőbe kerül; ellenfeled veszít 2 vp-t; kapsz egy vp-t.

Félelmetes fegyverek feltalálója

1vp
Tharr kalandozó tőrpe kf
2/3

Anti-mágia: 1.
J: dobj egy kf-es lapot a kezedből a Semmibe: kikereshetsz egy kf-es lapot.
S: célpont jelző kikerül a játékból, VAGY célpont törpe aktivizálódik.
 
Thargodan lélekfaló
CHD, szörny, Thargodan, 1/5, SZÁRNY, 1 SZK, IK: 1 VP X ZSZ 1 nekron
Élet: 1
J: célpont lényre tegyél X izom jelzőt.
P: kapsz X ’Mhorg” lapot, VAGY X VP-t, VAGY
max. X célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
„Az vagy, amit megeszel! Remélem, jó vagy!”

Tharrgodan
Tharr, szörny, Thargodan, 1 SZK, KF, 1/1, IK: X ZSZ X nekron
S: célpont permanens aktivizálódik.
P: célpont permanens kap X izom VAGY
elmúlás VAGY élet jelzőt.
„Számodra a vég. Számomra egy lehetőség.
Örülök, hogy találkoztunk!”


Pirodémon
Dornodon, szörny, Thargodan, 1 SZK, TŰZ, KF, SZÁRNY, 1/4, IK: 1 VP 2 ZSZ
Kompenzáció és Halálsikoly: 2 VP
J: kapsz annyi VP-t, ahány lényed
van játékban.
P: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t,
ÉS kapsz egy aktív „Mhorg” lapot.
„Tűz, jöjj velem!”
 
Kyorg felderítő

5 VP 5/5 fairlight szörny/sárkány

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: gyógyulsz 5 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és előkereshetsz a paklidból egy fix minimum 5 költségű lapot.
S rakj át egy fix minimum 5 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg pusztító

6 VP (6)/6 fairlight szörny/sárkány [+1]

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: célpont lény vagy játékos sebződik 1 ÉP-t.
Kijátszásakor aktivizálódik és célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S rakj át egy fix minimum 6 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg neutralizátor

7 VP (7)/7 fairlight szörny/sárkány

Dobd a kezedből a gyűjtőbe: semmizés: 1.
Semlegesítés: lap.
S rakj át egy fix minimum 7 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.


Kyorg csatamágus

8 VP ( 8 )/( 8 ) fairlight szörny/sárkány „rezisztens”

Dobd a kezedből a semmibe: a paklidból egy fix min. 5 költségű lapot a gyűjtőbe dobhatsz.
J rakj a paklidból a semmibe egy fix max. 1 költségű varázslatot: létrejön a varázslat hatása, mintha kijátszottad volna.
S rakj át egy min 8 költségű lapot a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
 
Multiverzum

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Lehet mellette játékban egy másik helyszíned (kivéve Multiverzum). Ha ellenfeled játékba hoz egy helyszínt, a Multiverzum a semmibe kerül, a másik helyszíned (ha van) játékban marad, ellenfeled játékba hozott helyszíne pedig a gyűjtőbe kerül.


Csontevő

2 VP 1/1 leah szörny/csontváz, nekromanta

K, ha SZK-t kapnál, helyette tehetsz a Csontevőre annyi izom jelzőt, amennyi SZK-t kaptál volna.
K rakj át a gyűjtődből a semmibe egy csontvázat, vagy egy lapot, aminek nevében a csont szó szerepel: a kör végéig a Csontevő immúnis lesz ellenfeled forrásaira.


Túlélősziget

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban tégy rá egy jelzőt.
Végy le róla egy jelzőt: célpont lap, aminek a költsége max annyi, mint ahány jelző maradt rajta, a gyűjtőbe kerül.


Kétfejű cápa

2 VP 3/2 chara-din szörny „Szárnyak”

2 lényt is támadhat. Lények nem ütnek vissza rá.
Játékos ellen sebzése max ÉP-t is csökkent.
A te körödben ellenfeled minden varázslata +2 VP.


Jéghideg űr

1 VP 1 nekron chara-din bűbáj/xenó „hideg”

K ha egy játékos lapot dob a kezéből: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
K ha egy lapra dermesztés jelző kerül (kivéve Jéghideg űrtől): ellenfelednek el kell dobnia egy lapot.


Molyember

2 VP 3/3 chara-din szörny/”legendás”

K ha ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszik ki egy lapot a kezéből: azonnal kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
Legendás képesség: J: célpont permanens vagy céh aktivizálódik vagy passzivizálódik.


Pókinvázió

1 VP sheran bűbáj/pók

Minden pókod kap +1 sebzést.
K ha kikerül a játékból egy lény, amin méreg jelző volt (akár az előkészítő fázisban is): kapsz egy Fekete özvegyet.
 
Manalecsatolás

szabálylap

Az első körben egyik játékos sem kaphat VP-t ill. húzhat lapot saját forrásával.
A kezdő játékos a 2. körében eggyel kevesebb VP-t kap, mint normálisan.


Balanszírozó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
K: ha ellenfeled lapot dobott és ezután több lap van a kezében, mint neked: húzz egy lapot!
K: ha lapot húztál és ezután ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot.


Idegen fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya, xenó „rezisztens”

Az első körben nem játszhatod ki.
S áldozd fel egy másik permanensed: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha fattyat vagy xenót áldoztál, akkor kettőt.
Áldozd fel: megakadályoz egy kereső, vagy gyűjtőből kézbe visszavevő forrást.


Szintetizáló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldozd fel a szintetizáló fattyat és még X lényed: a paklidból játékba rakhatsz egy fix. max X költségű lényt.
Halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.


A sötét föld átka (új)

0 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy forrást, ami hatna egy chara-din lapodra, vagy egy chara-din lapodra kijátszott/használt reakciót.


A sötét föld ura

3 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/chara-din fattya, thargodan

Ha van játékban Sötét föld: feltámad.
J: rakj a kezedből, a gyűjtődből vagy a paklidból játékba egy Sötét földet.
E célpont chara-din tóken lényre tehetsz egy izom jelzőt.
 
Az isteni lapokat kivezetjuk. A tovabiakban nem fognak ilyenek megjelenni, az eddigiek pedig szepen ki fognak rotalodni. Igy ennek a szabalylapnak nem lesz sok ertelme. Kaoszmetaban nyilvan lehetne, de direktbe oda nem fejlesztunk.
 
Pirit gólem (új)

Dornodon, szörny, gólem, 2/2, 2 SZK, +X reakciódrágítás

IK: X ZSZ, 1 VP, 1 nekron

Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kap X izomjelzőt.
K, vegyél le róla 1 jelzőt: célpont
játékos kap 2 SZK-t
VAGY 1 Gólemszilánkot.

"Piros lett a pirit gólem, nem sárga,
az alkímia előre megy, nem hátra!"
 
Tölgyfaőr manó

2 VP 2/2 sheran szörny/manó „szárnyak”

Ha a kezedből a semmibe kell dobnod: helyette a gyűjtőbe kerül.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 SZK-val, vagy egy manód gyűjtőbe dobásával.
J: célpont lényre (kivéve önmagára) tehetsz egy élet, vagy izom jelzőt (ha „kötelék” akkor reakcióként is használhatod).


Piromanó

2 VP 2/1 dornodon szörny/manó „szárnyak” „tűz”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap semmibe dobásával.
Semlegesítés: fairlight vagy leah lap.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.


Kapzsi káosz

szabálylap

Ha ellenfeled paklijában a játék elején legalább 58 lap van: ellenfeled szabálylapja nem hat rá.
Ha egy játékos lapot húz: sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány lapot húzott.
Ha egy játékos lapot dob: gyógyul 2*Y ÉP-t, ahol Y annyi, ahány lapot dobott.


A kilencek ereje

szabálylap

Ellenfeled szabálylapja nem szüntetheti meg.
A paklidban bufán és színtelenen kívül minden színből kötelező legalább 1 lapot használnod és minden színből pontosan ugyanannyi lapot kell használnod.
Különböző színű isteni lapokat használhatsz és bármennyi isteni lap lehet a paklidban.
 
Jó is lenne
 
Pedig még A Fal felújítása is elfér mellette
 
Jöhetnek is a Dübörgés zénben.
 
Nőstény óriás

4 VP 3/4 tharr szörny/óriás KF

S ha van játékban óriásod (kivéve Nőstény óriást): kapsz a kezedbe egy Ekharion bébit, vagy játékba egy Ongóliant bébit).
K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több óriásodra hatna.


Kolosszális óriás

? VP 10/10 tharr szörny/óriás KF

? 6 vagy 10 lehet. Ha 6, akkor kijátszásakor önmagán kívül minden lény a gyűjtőbe kerül. Ha 10 akkor kijátszásakor ellenfeled minden lapja a gyűjtőbe kerül.
K tégy rá egy -2/-2-es jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Páncélos óriás

4 VP 3/(5) tharr szörny/óriás FK

Ellenfeled nem rakhat óriásaidra lapot ill. jelzőt.
Ellenfeled minden forrásának, ami a páncélos óriást célozza kijátszási/használati feltétele egy lap kézből eldobása.
K ha sebzést okoz: kapsz egy Ongóliant diszkoszt a gyűjtődbe.


Utánpótló óriás

3 VP 1 nekron 3/3 tharr szörny/óriás KF

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy Ongóliant diszkoszt.
Jelenés 1 VP: kapsz X VPt, ellenfeled veszít X VP-t és sebződik X ÉP-t és eldob X-1 lapot a kezéből. X a semmiben lévő Ongóliant diszkoszaid száma.


Alapító óriás

4 VP 1 nekron 4/4 tharr szörny/óriás KF

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy óriást.
S áldozd fel egy lapod (kivéve alapító óriást): a kezedből, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy fix. költségű óriást.


Óriás fenevad

4 VP 3/5 leah szörny/óriás, yeti „szárnyak” „hideg”

Harci képesség: ellenfele kap egy álom jelzőt, és szörny lesz.
S 1 VP: ellophatsz egy szörnyet ellenfeledtől. Az ellopott szörny óriás altípust kap.
E áldozd fel egy lényed: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, amennyi a lény sebzése (de max ötöt).


Támadó óriás

4 VP 5/3 tharr szörny/óriás KF „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Ha kijelölted támadónak: az ütés fázis végéig ellenfeled nem játszhat ki lapot.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.


Harapós óriás

3 VP 1 nekron (4)/2 tharr szörny/óriás „szárnyak” KF

Támadhat tartalékban lévő lényt is (nem üt vissza rá).
K áldozd fel egy lapod: ellenfeled sebződik X+3 ÉP-t, ahol X annyi, ahány aktív céhe van.


Pörölyös óriás

4 VP 2/(3) tharr szörny/óriás KF „szárnyak”

Kiátszásakor tehetsz rá egy Gyilkos pörölyt.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot és a következő kör végéig nem játszhatsz ki pörölyös óriást.
 
Sárkányszülött

2 VP 3/3 raia kalandozó/ember, sárkány KF „szárnyak”

3-mas tűzlehelet.
Kijátszásakor célpont szörnyet a semmibe küldhetsz és a Sárkányszülött megkapja a szörny minden speciális képességét és hátrányát.


Égkoszorú

1 SZK raia tárgy KF „kincs” „rezisztens”

Nem játékban, hanem gyűjtőben lévő KF-es lényre rakhatod. A lény passzívan a tartalékodba kerül. Ha az Égkoszorú kikerül a játékból vagy lekerül a lényről, a lényt mindenképpen fel kell áldoznod.


A fekete csillag

2 ZSZ leah tárgy „kincs” „fém”

K ha egy lény kikerülne a játékból, helyette a semmibe kerül és A fekete csillag kap egy lélek jelzőt.
S végy le róla egy lélek jelzőt: célpont lapod a kör végéig egy S vagy K megkötéssel használható aktiválást kívánó képességét a kör végéig eggyel többször használhatja.
Halálsikoly: húzz egy lapot.
 
Beholder bolhedor

2 VP 2 ZSZ (5)/5 raia, fairlight szörny/griff „szárnyak”

Kijátszásakor, ha az ÉP-d legfeljebb 13: ellenfeled következő, kézből kijátszott nem reakció azonnali/általános varázslata úgy jön létre, mintha te játszottad volna ki.
Áramlás: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és megnevezhetsz egyet, amit ellenfeled a kör végéig nem játszhat ki.


Ulkor familiárisa

2 VP 2/2 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből költségnek a semmibe dobod: a kör végéig minden lapra kétszer annyi dermesztés jelző kerül, mint normálisan.
Áldozd fel: minden lap, amin dermesztés jelző van, a semmibe kerül.


Jégkirálynő

2 VP 3/3 leah szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből a semmibe dobod (kivéve szabálylapnak): célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor eloszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.


Hótündér

2 VP 3/3 raia szörny/manó „hideg” „szárnyak”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy manó, vagy „hideg” lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből a semmibe dobod (kivéve szabálylapnak): kapsz egy Hóvarázs lapot a kezedbe.
Kijátszásakor célpont lényen vagy játékoson sebezhetsz 3 ÉP-t.
 
Értem. Kár érte. Pedig céhek, epikusok meg hasonlók helyett jobb lenne régi érdekes mechanikákat visszahozni.
 
Sajnos nincs rá esély, hogy a szkritterek, mint altípus visszakerüljenek a játék vérkeringésébe. Ezt a "kétféleképp kijátszható" lénybe oltott varázslat - opciót a férgek kapták, szóval át kell dolgozni az ötleteidet ahhoz, hogy esélyt kaphassanak.
 
Númak negátor

4 ZSZ 4/4 raia szörny/szkritter

Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Ha az asztalról visszakerül a kezedbe: célpont lap elveszíti minden képességét (körönként összesen max egyszer használhatod ezt a képességet).
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy lapot.


Vyarg manamester

2 VP 1 nekron elenios szörny/szkritter

Anti blokkolás: 4.
Szkrittereidet ingyen veheted vissza az asztalról a kezedbe.
Minden szkrittered idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
Kijátszhatod általánosként is: ekkor kapsz 7 VP-t, amit csak szkritter kijátszására költhetsz.


Méonechromanta

4 VP 3/6 fairlight szörny/szkritter

J: visszavehetsz max. 2 különböző színű szkrittert a gyűjtődből a kezedbe.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy forrást, ami gyűjtőbe küldené egy szkrittered.
Kijátszhatod általánosként is, ekkor a gyűjtődből játékba rakhatsz 1-1 lényt, aminek nevében a „méonech” „númak” „kriptod”vagy „vyarg” szó szerepel (kivéve Méonechromantát).


Pusztító vyarg

1 VP 3 ZSZ 5/4 elenios szörny/szkritter

K ha egy szkrittered visszakerül az asztalról a kezedbe: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden szkrittered rezisztenciát kap.
Kijátszhatod lapra tett bűbájként is, ekkor a célpont lapot ellopod.


Isteni númak

2 ZSZ 1 nekron raia szörny/szkritter

Ha sikeresen kijátszol egy nem varázslat lapot varázslatként: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Kijátszhatod azonnaliként is, ekkor a kiegészítő paklidból a kezedbe vehetsz egy szkrittert.


Méonech mimikriművész

3 ZSZ 1 nekron fairlight szörny/szkritter

„Duplakötelék” J: húzz annyi lapot, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek, vagy kapsz annyi VP-t amennyivel kevesebb VP-d van, mint ellenfelednek.
Szkrittereid [+1]-et kapnak.
Kijátszhatod általánosként is, ekkor egy azonnaliként vagy általánosként is kijátszható szkrittered varázslatként való kijátszásakor létrejövő képessége létrejön, mintha azt játszottad volna ki.
 
Ősi beholder

2 VP 1 nekron 4/4 chara-din szörny „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: ha ellenfeled lapot húz (akár a húzás fázisban is): megtippelheted a húzott lap tulajdonságait. Ha eltalálod a színét: kapsz 2 VP-t, ha a típusát: kör végén húzz egy lapot, ha a nevét: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz (akár mindhárom is létrejöhet).


Beholder őr

1 VP 1 nekron 3/2 chara-din szörny „szárnyak”

K: megnézheted célpont pakli felső lapját, és ha akarod a pakli aljára rakhatod.
S 1 VP: nevezz meg egy lapot és ha ez a lap ellenfeled kezében van, akkor el kell dobnia.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Beholder manipulátor

2 ZSZ 1 nekron 4/2 chara-din szörny „szárnyak”

K: megnézheted egy pakli legalsó lapját és ha akarod a pakli tetejére teheted VAGY a gyűjtődből egy lapot a paklid tetejére tehetsz.
Áldozd fel és rakd a semmibe: ellenfeled egy ebben a körben kijátszott varázslatának a hatása létrejön, mintha kijátszottad volna.


Númak negátor

4 ZSZ 4/4 raia szörny/szkritter

Minden szkrittered kap +1/+1-et.
Ha az asztalról visszakerül a kezedbe: célpont lap elveszíti minden képességét (körönként összesen max egyszer használhatod ezt a képességet).
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy lapot.
 
Varkaudar murmillo

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

J: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot, de ha ő kezdte a játékot, akkor sikeres kijátszása után rögtön létrejön ez a képesség.
Ha a kezedből, vagy a gyűjtődből a semmibe kerül: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Varkaudar provokator

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

S nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és válassz közülük ki egyet, amit ellenfeled szabályosan ki tudna játszani: ellenfelednek ki kell játszania azt a lapot.
Ha ellenfeled kezdte a játékot, akkor a fenti képesség S helyett K.


Varkaudar hoplomachus

1 VP 3/2 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Ha ellenfeled kezdte a játékot: Sötét manifesztáció követőd mindenképpen működik, kivéve ha te áldoztad fel (ez a képesség a gyűjtőből is működik).
K 1 VP: célpont orkra vagy varkaudarra tehetsz egy izom jelzőt.


Varkaudar secutor

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Ha ellenfeled kezdte a játékot, akkor kompenzáció: kapsz egy Ork harcost.
Kijátszásakor célpont max 2 költségű nem dornodon lapot a gyűjtőbe küldhetsz.


Varkaudar venator

1 VP 3/3 dornodon szörny/varkaudar „szárnyak”

Szörnyek nem tudják megsebezni és a képességeik sem hatnak rá, valamint szörnnyel nem lehet semlegesíteni.
Ha ellenfeled kezdte a játékot: anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni.
 
Diszkoszvető verseny

1 VP színtelen bűbáj

J: kapsz egy Jégdiszkoszt, vagy egy Ongóliant diszkoszt.
Minden kör végén húz egy lapot az a játékos, akinek az ellenfele abban a körben többet sebződött.


Kétfejű wyvern

2 VP 1/4 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

Idézési költsége nem csökkenhet 2 alá.
3-mas tűzlehelet.
Halálsikoly: kapsz 2 passzív Wyvernt.
Amíg a gyűjtődben van: Wyvernjeid nem lehetnek az ellenfél forrásának célpontjai.


Főnixwyvern

2 VP 3/3 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

3-mas tűzlehelet.
S 1 VP: kapsz passzívan 2 Wyvernt vagy 1 Főnix fiókát.
Ha a gyűjtődben van: minden elenios tóken lényed kap +1/+1-et.


Suhanó wyvern

0 VP 2/1 elenios szörny/sárkány „szárnyak”

S: Semlegesítés: azonnali.
Kompenzáció: kapsz egy Wyvernt.


Wyvern lord

2 VP 3/3 raia szörny/sárkány „szárnyak”

Kijátszásakor játékba rakhatsz a paklidból egy Wyvern ladyt VAGY ha van játékban Wyvern ladyd, akkor kapsz egy Wyvernt.
Jelenés: célpont sárkány kap egy izom jelzőt.
 
Ganüid áramlástanász

2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid

Anti mágia: 0.
J: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: kapsz 2 VP-t, vagy a kör végén húzz egy lapot!”


Rugalmas ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

K: minden játékos kap a kezébe egy Ganüid ifjoncot.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont lény kap egy izom-, élet-, álom-, vagy méreg jelzőt.”


Introvertált ganüid

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

Újrahasznosítás: 2 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit magadtól újrahasznosítottál.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont lapra tehetsz egy elmúlás-, vagy dermesztés jelzőt.”


Extrovertált ganüid

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid

Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: célpont játékos a következő húzás fázisában húzás helyett kap annyi Ganüid ifjoncot a kezébe, amennyi lapot húzott volna.
Minden Ganüid ifjonc kap +2/+2-t.


Ganüid harcművész

1 VP 3/1 rhatt szörny/ganüid
S 1 VP: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: célpont max 2 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.”


Ganüid parafenomén

2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid

K: célpont Ganüid ifjonc kap 1 izom jelzőt.
Minden kezedben lévő Ganüid ifjonc az alábbi képességet kapja: „Áramlás: ellenfeled következő kézből kijátszott max 1 költségű lapja nem jön létre.”
 
1 Zsz 1 nekron
Muro-zhan logisztikus
Tharr szörny moa
1 szk KF

Kötelék: Idézési költségéből max. 1-t helyettesíthetsz 3 ÉP-vel.
Ellenfeled következő forrása, ami VP-t adna 3-mal kevesebbet ad VAGY rakd az összes Muro-zhan logisztikust a játékból, a gyűjtődből és a paklidból a Semmibe: Minden forrás, ami VP-t adna, eggyel kevesebbet ad, amíg több lap van a paklidban, mint a Semmidben.

3|1
 
Már ötlettelen szerintem. 11 éves lap.
Egy új hasonlóan kombinatív lap, más szabálylapokkal érdekes lenne.
 
Updatelni a Változó környezet szabálylapot.
Cserélni a rajta lévő szabálylapok egy részét...
 
Védelmező teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős „szárnyak”

Semlegesítés: sebző forrás.
Anti mágia: 0 (de ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor anti mágia: 1)
Minden teknősöd mágikus védelmet kap.


Könnyűpáncélos teknős

2 VP 1 nekron 2/(1) sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1.
Minden mágikus védelmű lényed anti mágia: 0-t kap.
Áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot és a következő előkészítő fázisodban visszavehetsz egy teknőst, vagy mágikus védelmű lényt a gyűjtődből a kezedbe.



Parazita királynő

2 VP 0/4 chara-din,elenios szörny/xenó, burástya „háló”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tehetsz célpont lényre egy parazita jelzőt (-1/-1-et ad a lénynek és nem működnek az aktiválást kívánó képességei).
K végy le egy lényről egy parazita jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre, vagy tókenedre hatna.


Késdobáló fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor 1 ZSZ árán kapsz egy Dobótőrt.
S, ha egy fattyad sebzést okoz: kapsz egy Dobótőrt.
E, ha ellenfeled egy hatástól sebződik: kapsz egy Chara-din fattyát.


Torpedózó fatty

1 VP 1 ZSZ 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Láthatatlan.
Kijátszásakor aktivizálódik, vagy kapsz egy Moa torpedót.
S áldozd fel egy Moa torpedód: célpont lény kap +5 sebzést a kör végéig.
E: célpont jelző kikerül a játékból.
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.