Lohd Haven hívása
1 VP sheran azonnali „ősmágia”
Előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében nem szerepel r betű, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek nevében Lohd haven szerepel.
Lohd Haven munkaszehződése
2-X VP sheran bűbáj lapra „életkioltó”
X annyi, ahány r van a lap nevében. A célpont lapot ellopod.
Halálsikoly: ha akarod, az ellopott lap a Semmibe kerül.
Áramlás: kapsz egy gyakori tókent, aminek nevében nincs r betű.
Lohd Haven húnája
2 VP sheran bűbáj
Húzz egy lapot!
Minden lap, aminek nevében van r betű 1 VP-vel drágább.
Minden lap, aminek nevében nincs r betű, 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).
Lohd Haven bahátsága
1 VP sheran azonnali „védekezés”
Minden lény, aminek nevében nincs r betű kap 1 izom, vagy élet jelzőt, minden lény, aminek nevében van r betű, kap 1 méreg, vagy 1 dermesztés jelzőt (mindkét esetben lényenként dönthetsz).
Lohd Haven testőhe
2 VP 3/3 sheran kalandozó/ember KF
Minden lény kap -X/-X-et, ahol X annyi, ahány r betű van a nevében.
S 1 VP: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében „Lohd Haven” szerepel.
Lohd Haven ehőfohhása
1 VP sheran általános
Kijátszása feltétele, hogy nincs olyan lapod játékban, aminek nevében r betű szerepel.
Kapsz X VP-t, és a kör végén húzz X lapot! X annyi, ahány r betű szerepel ellenfeled lapjainak nevében összesen (de max 3).
Lohd Haven meghökönyödése
1 VP sheran azonnali „védekezés”
Célpont lap, aminek nevében van r betű, a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kapsz egy tókent, aminek nevében nem szerepel r betű. |
Az egyszerűség jutalma
szabálylap
A játék elején mindenki előkereshet egy olyan lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.
Az ilyen lapokra +1 VP reagálni és +1 VP célozni őket olyan lapokkal, illetve olyan lapok képességeivel, amik leírása legalább 5 sor.
Közönséges pusztító varázslat
2 VP leah azonnali [+2]
Célpont permanens a Semmibe kerül.
Közönséges védővarázslat
2 VP fairlight azonnali/reakció [+2]
Megakadályoz egy lapot.
Egyszerű elek
1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF „szárnyak” „rezisztens”
J: előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.
Thraxi adószedő
1 VP 1/2 leah kalandozó/ember KF „rezisztens” „háló”
K: Feltámad.
K: ha ellenfeled kijátszik egy lapot: azonnal sebződik annyit, ahány sor a lap leírása. |
6-ot éget "csak" kötelékre,az égetés meg kb tudjuk olyan,hogy ha nem építünk rá,semmit se ér,tehát inkább koncepcióteremtő/alternatív wincondition lapnak szántam. a ZSZ dolog csak akkor para,ha leolcsóbbítod,de ezek az etnikumkövetők nem erről híresek. kötelék nélkül meg szerintem egy ezüst lap szintje max. de majd dönci kiteszteli |
Kötelékre kijátszásakor éget 9-et, an 3 zsz-ünk, illetve nincs k-s korlát rajta? Jópofa, de sanszos, hogy túl kemény lenne 1-2 év múlva |
A választ megkaptam,az irányt értem. Ezen elindulva tovább, terveztem neked lapot,hogy pihenhess. Hajrá,holnapután már lehet is tesztelni! |
"Azt leszámítva (a quwarg-ganüid példánál maradva),hogy egy quwarg deck így be tud rakni egy "4." Rhattot vagy a ganüid egy "4." Dornodont,ez a kétszínű dolog így már nem csak egy teljesen fölösleges dolog,ami még inkább bonyolítja a játékot?
Nem lett volna egyszerűbb inkább elengedi ezt az egészet (ha már a saját bevallásod szerint sem számít a lapok ereje szempontjából),mint ez a bohóckodás a lapszerkesztővel meg h trükközgetek h melyik az "alapszínem" és hasonlók? "
Gondoltam ezt ide beszúrom |
Motyogólem
1 VP,1 ZSZ
Leah-Fairlight szörny
motyogó,gólem
élőholt,KF
Anti-semlegesítés:0
Nem cserélhet gazdát.
Kijátszásakor kapsz egy Gólem szilánk vagy egy Motyogó kölyök lapot,de ha kötelék,mindkettőt.
Minden játékba hozott tókenért,ellenfeled a paklija tetejéről 3 lapot a Semmibe dob.
1/5 |
Yeti tetszhalott
1 VP
Repül.
hideg,yeti
S:Ha a gyűjtődben van,5 ÉP áldozása árán a tartalékodba rakhatod és eloszthatsz egy dermesztésjelzőt.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: válassz ki egy "hideg" vagy "élőholt" lényt,ami a gyűjtődben van, ez a lény ebben a körben "S:Feltámad" képességet kap.
0/1 |
1 Építő, 1 ZSZ
A titkos kert
építmény szárnyak Sheran
3SP
Kompenzáció: Lényeid kör végéig láthatatlanok lesznek.
Csak láthatatlan lény rombolhatja.
Lényeid láthatatlanok lesznek és látják a láthatatlant.
S, ha legalább két láthatatlan lényed sebzést okoz húzz egy lapot! |
2 Vp Csontsámán (új)
szörny KF 1 Szk Leah
nekromanta
repül
A szörnyeidből te nyerheted ki a szörnykomponenst az ellenfél helyett.
Csontvázaid költségét fizetheted szörnykomponensből is (vagy vegyesen).
S: és Halálsikoly: kapsz 1 szk-t vagy 1 Nekromanta csontvázat.
(3)/2 |
Lélekgyűjtő (új)
Leah, élőholt, szörny, motyogó, 1 SZK, KF, 1/5
IK: 1 VP 1 ZSZ
Feltámad.
K: egy pakliból egy lap a gyűjtőbe kerül.
S, Semmizés 2: kapsz 1 VP-t, kör végén
húzz egy lapot VAGY visszavehetsz 1 lapot
a gyűjtőből a kezedbe.
"Van, ki kincseket gyűjt. Más barátokat. Én lelkeket"
Gyilkos motyogó
Leah, élőholt, szörny, motyogó, 1 SZK, KF, 1/5
IK: 1 VP 1 ZSZ
Élet: 1
J: nézd meg ellenfeled kezét! Nevezz meg 1 lapot! Minden ilyen nevű lap ellenfeled kezéből/asztaláról/gyűjtőjéből a Semmibe kerül.
S: nevezz meg 2 lapot! Minden ilyen nevű lap ellenfeled paklijából és gyűjtőjéből a Semmibe kerül.
"Nem a tested, az álmaidat pusztítja el." |
3VP Tűzgyújtó
szörny 1szk/tűz/KF/szárnyak Dornodon
3/5
Élet:1
5-ös tűzlehelet.
Erre nem kell vp-t költened, de ilyenkor minden lényed sebződik annyit amennyit sebzett.
(tehát ezt úgy képzelem hogy mondjuk az 5-ből 3 sebzésre költesz manát 2-re nem, a lényeid akkor is 5-öt sebződnek.) |
2VP Rémület a sivatagban
bűbáj háló Leah
Húzz egy lapot!
Időleges hatás 3: Egyik lény se aktivizálódhat, vagy passzivizálódhat semmilyen módon.
"-Teljesen ledermedtünk." |
Legendák Viadala
1VP, Színtelen, Általános
Válassz egyet az alábbi ikonok közül:
Villám, tűz, hideg, legendás.
Amelyik játékos tud ilyen lapot mutatni a kezéből, annak nő hárommal a max. ÉP-je. Amelyik játékos nem tud ilyen lapot mutatni, annak csökken hárommal a max. ÉP-je.
(Páros és körjátékhoz tervezve.) |
A kívülálló
követő/epikus
Kedvelt lap: altípus nélküli lény.
Ilyen lényeidre nem hatnak ellenfeled altípussal rendelkező lapjainak képességei.
S 1 VP 1 nekron: egy ilyen lényedre tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.
Technokolin (új)
2 VP 2/2 elenios szörny
Ellenfeled lapjai nem aktivizálódnak az előkészítő fázisban.
K célpont lap passzivizálódik, vagy kap 1 dermesztés jelzőt.
Garokk (új)
2 VP 3/1 tharr szörny
Semlegesítés: altípussal rendelkező lap.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 ÉP-t és mágikus védelmet.
Bakkura (új)
2 VP 1/1 tharr szörny
Kijátszásakor célpont altípussal rendelkező lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 SB-t és mágikus támadást.
Gátvakond (új)
2 VP 2/2 tharr szörny
Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Minden altípussal rendelkező lap kijátszása +1 VP. |
1VP Egyen meg a fene!
azonnali Védekezés Bufa
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszod ki kapsz egy, a célponttal azonos színű tókent.
"- Hmm, megette." |
1VP 1ZSZ 1Nekron Vérnyúl
szörny 2szk Leah
vámpír 5/5, mágikus támadás
S: feltámad
Ha megöl egy lényt kapsz még egy harci fázist amiben csak őtámadhat, és csak lényt.
Csak tárgyak képességével lehet megsebezni.
"- A nyúl mögött?" |
sebzéskiosztás -> ütés részfázis |
ezzel se játszana senki, mert pont a legfontosabb pillanatban kell megmutatni a teljes kezed az ellenfélnek.
Plusz az állandó effekt amit ki akarsz belőle hozni, szimmetrikus, azaz inkább szabálylapra illik, mint követőre. Effektként pedig szerintem egy kicsit gyenge, de nem rossz. Arra is vigyázni kell ugye, hogy olyan hatása legyen, amire érdemes legyen decket építeni.
Mit szólsz ehhez?
Harcművészet
szabálylap
Nem lehet kikapcsolni és nem húzol miatta kevesebb lapot. A támadók kijelölése után azonnal a sebzéskiosztás következik. Minden lény mágikus támadást kap. |
És így?
A harc mestere
követő
hordaparancsnok
A játékot 5 lappal és annyi plusz ÉP-vel kezded ahány lényt húzol kezdőkézre.
Ha egy játékos cselekszik a támadók kijelölése után és a sebzés kiosztás előtt, akkor a cselekvés után újra a támadók kijelölése fázis következik.
Hátrány: nincs Mulligened. |
Maga a ötlet szerintem nem rossz,de -1 lapot tényleg nem ér. Színtelen általánosként képzelném el,ősmágiásan,némi ÉP-ért vagy VP-ért kör végi cantripként,mert a képesség maga nagyon marginális,mégha taktikailag jó is. |
Asztrális behemút (202x)
Elenios, szörny, csont, 5/5, szárny.
Idézési költség: 5-x vp
Kijátszási feltétele, hogy eldobj egy elenios lapot.
X annyi, amennyi a dobott lap költsége, de minimum 2.
Csak elenios lap hatására kerülhet ki a játékból, vagy ha elenios lénnyel harcol és életpontja 1 alá csökken.
(Egyszínű versenyen tiltott) |
Valami horda. És akkor nem az van hogy a lényeim luftot lőnek mert az ellenfél bedobja a sajátjait ereklyének, esetleg a kijelölés után buffolja a saját lényeit, vagy valami. |
milyen környezetet képzelsz el, ahol megéri ez miatt 1 lappal kevesebbel kezdeni? |
Gyors taktika
Szabálylap
Ha bármely játékos cselekszik a támadók kijelölése után és a sebzés kiosztás előtt, akkor a cselekvés után újra a támadók kijelölése fázis következik. |
Drakolder dekóder
1 SZK
Fairlight tárgy
drakolder
Költségéből 1 SZK-t helyettesíthetsz egy jelző levételével.
K: célpont jelző kikerül a játékból és helyette eloszthatsz egy izom-,dermesztés- vagy méregjelzőt.
Ha egy lényeden van jelző,mágikus lesz a védelme,ha drakolder,a támadása is. |
Féreglyuk
0 Építő
Fairlight építmény
féreg
"Szárnyak"
S:válassz ki egy lényt a kezedből és keverd vissza a pakliba vagy rakd a Semmibe:
a kezedből vagy a gyűjtődből rakj játékba egy fix ,maximum 2 költségű lényt (kijátszáskori képességek nem jönnek létre). Ha a játékba rakott lény féreg altípusú,kap egy izomjelzőt.
/(1) |
Éjfatty lárva
1 nekron (2)/3 chara-din szörny/ éjfatty „szárnyak”
Ha játékból a gyűjtőbe kerülne (kivéve áldozástól)
vedd vissza a kezedbe.
Áramlás: keress elő egy Éjfattyat a paklidból vagy a következő Éjfattyad költsége 1 nekronnal kevesebb |
Tomboló fatty (új)
4 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak” [+1]
Kijátszásakor egy célpont sebződik 5-öt, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz annyi Chara-din fattyát, ahány permanenst áldoztál a költségének.
Fattyak hordája (új)
3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya
X annyi, ahány fattyad van kijátszásakor játékban.
Kijátszásakor válassz X különbözőt: „szárnyak” „rezisztencia” „háló” „[+2]” „Élet: 1” „mágikus támadás és védelem” „kap 1 izom jelzőt”.
Idéző fatty
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Áldoz fel ezt a lapod és még X (min 1) fattyad: játékba rakhatsz a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X+1 költségű fattyat, vagy megakadályoz egy X költségű lapot.
Fatty testvériség
1 VP chara-din azonnali „védekezés”
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy Éjfatty biogenezist.
Kijátszási feltétele, hogy legyen fattyad játékban.
A fattyakat kivéve minden permanens kap 1-1 dermesztés jelzőt.
A fattyak hatalma
1 VP chara-din azonnali/reakció
Megakadályoz egy varázslatot, és ha „duplakötelék” akkor kapsz egy Chara-din fattyát. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|