Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Szörny a mocsárban
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
A láp minden molekulája egyszerre mozdul, amikor az iszapgólem úgy dönt, megmutatja magát. Talán nem is kellene megvárni, míg a szörny öntudatra ébred, hiszen olyan mindegy, előbb vagy utóbb választod a menekülést célodul.
Nézz szét a galériában!
Legendás cél: 1000 lap
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47146)
TF help (6669)
Legendás cél: 1000 lap (13)
Lapötletek (64982)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
A kari bőre a vérszívástól lesz sápadt. A rózsa csak arra jó, hogy foglalja a tárgyhelyet. Eldobni nem lehet, egy idő után magától "elhasználódik".
 
Ez esetben ha lehet D-zni stílszerűen eldobom a Pusztulás Sírjainál (bár nem hiszem, hogy lehet).
 
Alternatív megoldás: Ha van benned egy kis jószándék, a saját sírodra is helyezheted.
 
Sziasztok.

A kérdésem annyi, hogy igazából a vérvörös rózsa (1622) mit csinál a birtokosával? A hyperben csak annyi van írva, hogy átkozott tárgy, nem átadható, nem lopható.

Esetleg tőle lesz a kari arcbőre olyan "mint a sírok márvány fehérje"?
 
Üdv Siófokról!
Pont ott ácsorgok, a mágustorony előtt, megcsinálom a küldit, megkapom a DEM-et és odaadom, tudok a hosszú szakállúnál még egy kört futni, ha már nincs nálam a DEM, vagy húzhatok egy másik toronyba, vagy legrosszabb esetben toronyból már nem is eshet?

Másik toronyból tudsz szerezni másikat. Pl. ha most az 506-osnál vagy, akkor északra/délre a "szomszédos" toronynál másik küldetéssort és másik labirintust kapsz.
a szakipontnál sejtem a választ, el ne merd költeni! (harcművészet, esetleg varázslás kapcsán rögtön kell majd egy tonna, mi?)

Pszire is érdemes tartalékolni.
Bármely komponensét?

Igen, de vannak olyan tárgyak (pl. vasérc), amiből sok minden feltalálható, ezért, ha célzottan akarsz valamit feltalálni, és van nálad egy "ritkább" komponenséből is, akkor inkább arra add ki az F parancsot.
A mostani jellemtársaid olyan gyávák, hogy nem merik a merészségüket minimum 5-re tenni.

Amikor 5-össel mentem, kénytelen voltam elszenvedni a hit védelmével gyengébb kalandozókra vadászók atrocitásait. Ennek köszönhetően a játékvezetés a keleti oldalon már kötelezővé tette az 5-ös minimumot. Nem tudok tapsolni hozzá.
 
Ne bánkódj! Kicsit feltápolom magam és szétkenlek a környéken.

Ez a beszéd!
 
Az olvasztókemencénél ezt írta:
Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezőn, ahol van olvasztókemence.

Tanulva az előzőből (ÁÁÁÁÁÁÁ), ezt sem tudom addig használni, amíg a játékmenetből meg nem ismerem a fémek számát, igaz?

Ne bánkódj! Kicsit feltápolom magam és szétkenlek a környéken.
 
TNO-t ha teszed valamire, akkor szerencsére, mert a többi TF-elhető, de tartogasd a Max Tudat pontra, ami akkor lesz meg, ha belépsz egy KT-ba.
KNO-t meg a taumaturgiára kell tartogatni. Véletlenül se tedd gyógyításra, vagy vadászatra.
Sajnálom, hogy jó jellemű leszel, de legalább többen fognak velem csatázni. A mostani jellemtársaid olyan gyávák, hogy nem merik a merészségüket minimum 5-re tenni.
F paranccsal, ahogy a többiek is írták, a komponensre kell kiadni, de csak akkor találod fel, ha az összes komponensét ismered már.
 
Tno-t vagy erőre, vagy szerencsére tedd, de mégjobb, ha tartalékolsz, mert később a KT-ban kelleni fog.
 
Bármely komponensét?
 
F után azt a tárgyat kell beírni, amiből feltalálni akarsz. Ugye az van nálad.
 
Szia!

DEM. A rossz hír: nem tudsz a varázslótól újat szerezni. A jó hír: a haldokló ad majd neked egyet, miután elhasználta a tiédet.

A TNO és a KNO kezelése játékosfüggő - szerintem előbbit költsd el nyugodtan (és bölcsen :P), az utóbbit meg tartalékold, és csak akkor költs belőle, ha éppen kell valamire. A szerencsédet (még egy jó darabig) csak így fogod tudni növelni.

Az F után pedig éppen hogy komponenst írj, amiből fel akarsz találni valamit - hiszen (elvileg) nem tudod, hogy mit fogsz kihozni a tárgyból, és pláne nem tudod (még elvilegebb...) annak sorszámát.
 
Csak a biztonság kedvéért, F után azt a tárgyat kell beírni, amit felfedezni szeretnék, nem pedig annak egy komponensét, amiből...
 
Khm.. hogyan lehet szerencsét növelni?
 
Egy csomó minden le van korlátozva szint, vagy fordulószámhoz. Minden fordulóban csak csöppökben jön az újdonság, lehet, hogy ez nem is nagyon baj...

Pár újabb kérdésecske:
*eldöntöttem, hogy elsőre jó karival játszom, mégis csak az áll hozzám a legközelebb. Így, rögtön fejtörést okoz a jellempróba, aminél egy DEM-mel kellene megmentenem vkit. Pont ott ácsorgok, a mágustorony előtt, megcsinálom a küldit, megkapom a DEM-et és odaadom, tudok a hosszú szakállúnál még egy kört futni, ha már nincs nálam a DEM, vagy húzhatok egy másik toronyba, vagy legrosszabb esetben toronyból már nem is eshet? Ez utóbbi esetben mekkorát kockáztatok, amíg legközelebb alternatív úton hozzáférhetek?
*tulipont, érdemes tartalékolni későbbre? lesz vmi. értékes, ami ebből megy (pl. tau)? az már most látszik, hogy erőt kellene növelni hamarosan, még alig van cuccom és a terhelés 44%, pazarlok, ha ezt növelgetem?
*a szakipontnál sejtem a választ, el ne merd költeni! (harcművészet, esetleg varázslás kapcsán rögtön kell majd egy tonna, mi?)
 
 
Parittyát csak bozótoson.
 
Köszi, előreszaladtam.
 
Nem teljesen egyértelmű a parittya leírásából, hogy milyen mezőn lehet kitalálni és létrehozni. Segítene valaki?
A parittyát magadtól fogod megismerni a 3. vagy a 4. fordulódban, utána bozótoson, vagy erdőben tudsz csinálni.

Rezet, ásóval lehet szerezni, de réz van-e minden hegy terepen, esetleg dombon?
Nincs mindenhol, véletlenszerűen ásol.

Szögletes és kerek kő sincs mindenhol?
Minden dombos és hegyvidék terepen van, ha már megismerted.(szintén autómatikusan)
 
Nem teljesen egyértelmű a parittya leírásából, hogy milyen mezőn lehet kitalálni és létrehozni. Segítene valaki?

Rezet, ásóval lehet szerezni, de réz van-e minden hegy terepen, esetleg dombon?

Szögletes és kerek kő sincs mindenhol?
 
Gkar gyere keletre, ott az egész KT egy csomó aktív Elenios hívővel. Nyugaton szinte esélytelen a templomos küldi Elenios híveként.
 
Az 5 az 58 volt.
 
Köszi, ez kiindulási alapnak megteszi.
 
Bármennyit, csak sebződni fogsz kör végén, kör elején meg kevesebbet regenerálsz. 20 helyett 5 ép mondjuk. Minden lépés után csak akkor sebződsz ha éhes vagy.
 
Víz nélkül mennyit lehet kóborolni?
 
(láttam már ütő/öklöt is, de az egy böszme troll volt).

... ...várjátok ki a végét...
MalEvil
 
Shifu: Először fel is kell találni a kőhegyű lándzsát. F parancs a kőkésre.

Nyul: Csak annyit mondtam, hogy mivel ez az első karaktere, nem biztos, hogy lenne 30K aranya. Nem sokallom, hiszen én is kifizettem már 1X.

Strongbow, Chara-din jégmágusa.
 
A dárda dobó fegyver, bár szúró hatása van.
Inkább így:
Amint megismered a kőkés infóját dombon, hegyen mászkálva, KT 6 2
F 6 (ezzel feltalálod a kőhegyű lándzsát)
KT 7 1 (legyártod a kőhegyű lándzsát)
KF 7 1 (jobb kézbe veszed a kőhegyű lándzsát)
M 2 2 2 (egy új szakértelmet szereztél, szúrófegyverek 1.szint)

Amint megvan a 10 fordulód, és így meglesz a karakterszámod, szerzünk neked egy bronzhegyű lándzsát és azt használhatod. Az, hogy ki adja, az attól függ, hogy a béna Káosz Lordjait választod, vagy a legerősebb gonosz KT-t, az Inkvizíciót


Vasvella
 
Egyetlen ilyen KT van? Nem túl népszerű. Máris tetszik.
 
A Káosz nagyon tetszik. Imádon Skandar Graun stílusát.
 
  ... | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.