Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Koponya szimbólum
(Túlélők Földje varázstárgy)
Küldd el képeslapként!
"Leah, azaz a halálisten, követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál, mintha közvetlen összeköttetésbe kerültél volna a túlvilággal." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Kalandozók Versenye 3. (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (57)
Lapötletek (65038)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Megleptem a 99. szintet, es persze szokas szerint elso utan az akademiara vezetett (mint mar evek ota 3 szintenkent). A legnagyobb boldogsaggal noveltem fel a kincskeresesemet 33-ra, es csak az elso kalandozas utan jutott eszembe, hogy mar a 95. szint ota nem esnek targyak. Vagyis 33 pontom van a semmin. De tulajdonkeppen masra sem kellene jobban, igy nem igazan erdekel a dolog.
Azert az bosszanto, hogy mar honapok ota ugy lepek, hogy semmi sem hullik a lenyekbol....
 
érdekes sebzések ... törpe - szilmill csata

Ahogy a faluban sétálsz, egyszercsak tagjaid megmerevednek, mozgásképtelenné válsz. Néhány vállas fickó rohan oda hozzád, és elhurcolnak. Amikor hosszú szekérutazás után elérkeztek a mágustorony elé, máris megérted, mi történt. Egy varázsló elé állítanak, aki közli, hogy bűnösnek találtak a varázslótorony kirablásában. Szólni akarsz védelmedben, de persze nyelved sem moccan. Úgy ahogy vagy, ledermesztve egy tömlöcbe vetnek, még a páncélodat sem veszik el. Hosszú órák telnek el, mire a dermedtség elmúlik. Két lehetőséged van - vagy elhasználod féltve őrzött teleportitalodat, vagy kitörsz a mágikusan zárt celládból.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! A börtönöket persze őrzik, meg kell küzdened az őrrel, ami egy szilmill rémhírnök!
A te reflexeid a gyengébbek.
A szilmill rémhírnök habozik támadni.
Melléütöttél!
A szilmill rémhírnök támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtál...
A szilmill rémhírnök csak köröz körülötted.
Nem találtál...
A szilmill rémhírnök habozik támadni.
Melléütöttél!
A szilmill rémhírnök melléütött!
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill rémhírnök csak köröz körülötted.
Melléütöttél!
A szilmill rémhírnök habozik támadni.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill rémhírnök melléütött!
Nem találtál...
A szilmill rémhírnök habozik támadni.
Nem találtál...
A szilmill rémhírnök apró fegyverével nem talált.
Ellenfeled félrehajolt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Huhh akkor csak nem vágom még teljesen... ;-) Akkor Azatoth a te tündéred, de a barbárod az Dark Brutal nem? :-)
 
A karim neve:Azatoth

Túl sokszor láttam,hogy:Lihegve szemlélitek egymást - a harcnak nincs győztese!
 
Most már kezd tisztulni a kép... :-) Egyébként teljes mértékben igazad van a mindennapi élet megkeserítésével kapcsolatban... ;-)
 
Miért mi bajod van Dark Tündérrel? Ebben a csatában nem sikerült eltalálnod az áldozatodat ötet viszon sikerült.
A te tündéred is megkeseríti az én barbárom mindennapjait, ugyhogy kvittek vagyuk nem? :-)
 
HI
Az én barbárom volt az alany... ;) Hogy is hívják a karidat? Nem a te karid Dark Tündér?
 
Pihenésed alatt az arénában párviadalra hívott Lord Knight, a barbár. Végignézed a felszerelését: A Káosz Igazi Fegyvere, koponyapajzs, halállovag vért, a Pusztulás Talizmánja, hóhércsuklya. Kezdődjék hát az összecsapás!

Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 934 sebzés!
Lord Knight melléütött!
Kritikus ütés: Telitaláltat! 980 ép-t vesztett.

Fényes győzelmet arattál!

Biztos dühös lehetett.
 
Na ezt nevezem én nevetségesnek ... 21-es szintű tünde full életről ...

Hőstetteidnek messze földön híre ment. Nem csoda, hogy olyan prominens személyiségek is a szolgálatodat keresik, mint a Thurongai gólemóriás. A teremtmény félelmetes - kétségeid vannak, hogy a meghallgatásról élve távozol. De végül megkönnyebbülten veszed tudomásul, hogy mindössze egy elixírt kell elhoznod a gólemóriás számára, amely meghosszabbítja az életét.
Az elixírt a Nédovai boszorkánykirály őrzi fellegvárában. Éjszaka lopódzol be, a falon felmászni nem egyszerű feladat. A boszorkánykirály belső laboratóriumát egy zárt mágikus ajtó védi.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Az ajtó nem jelentett problémát, de vajon képes leszel-e legyőzni a laboratóriumot őrző fenevadat, ami egy északi dűn pengemester!
A harcot te kezded.
Lesújtasz. 69 ép-t vesztett.
Az északi dűn pengemester kardjával megütött, 67 pontnyit sebződtél.
Nem találtál...
Az északi dűn pengemester kardjával megsebesít. 55 sebpontot vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
Az északi dűn pengemester kardjával megsebesít. 82 ponttal csökken az ép-d.
Ütésed célt téveszt.
Az északi dűn pengemester kardjával megütött, 87 pontnyit sebződtél.
Melléütöttél!
Az északi dűn pengemester lesújt rád. 88 sebzést szenvedsz el!
Ütésed célt téveszt.
Az északi dűn pengemester sikeresen eltalált! 45 pontnyit sebződtél.
Eltaláltad, 36 sérülést szenvedett el.
Az északi dűn pengemester eltalált, 55 ponttal csökken az ép-d.
Ellenfeled félrehajolt.
Az északi dűn pengemester támadását nem tudod hárítani. 80 sebzést szenvedsz el!
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad..
 
Jó huzatja van a legújabb fekete lyuknak.

Ellenfeled üt elsőnek.
A nagyobb fekete lyuk szívóerejével megsebesít. 407 ép sebzést okoz neked.
Lesújtasz. 401 sebzést kapott.
A nagyobb fekete lyuk lesújt rád. 707 sebzést szenvedsz el!
Megütötted, 395 sérülést szenvedett el.
A nagyobb fekete lyuk rád veti magát. 774 sebzést szenvedsz el!
Találtál, 414 ponttal csökkent az ép-je.
A nagyobb fekete lyuk lesújt rád. 584 sebzést szenvedsz el!
Fegyvered lesújt. 418 ép-t vesztett.

5097 tapasztalati pontot kaptál!

2472 ép-t sebzett!
 
Igen..elhiszem,hogy erősen rácsodálkoztál erre a tényre..De bossaztó is tud ez a tény lenni..
Nekem pl a gyűrűmmel volt ez,hogy eladtam a lvl 48-as Jadegyűrűt(a fő attributokra +17-et..stb),és csodálkoztam,hogy miért ennyire kicsik az értékeim,meg úgy minden..És utánna láttam,hogy nincs meg a gyűrű..Na,akkor usgyi addig kalandozni,míg nem ütöttem egy másikat.
 
Jol meglepodtem, hogy a torpem lobb lett 95. szintu, mint a tunderem, pedig az elozonel meg volt vagy 20 lepes elonye a tundenrek. Most meg a torpenek van kb 30 elonye. Utanna meg eszrevettem, hogy multkor v eletlen eladtam a foltos tapasztalatkovem, csak egy gyengebbet hagytam meg (18 helyett 10%). Nost majdnem egy szint alatt ennyit lehet bukni (((
 
Amint látom nem nagyon ütöttél rá kritikusat..Így eléggé hosszan eljátszadoztatok egymással=)
 
Mindez ugy, hogy tobbek kozt rajtam volt a +666% tamadast ado atkozott demongyuru. Szerencsere azert epp lement

egy csontparipán lovagló halállovag!

A harcot te kezded.
Nem találtál...
A csontparipán lovagló halállovag fekete pallosával nem talált.
Telitaláltat! 380 sebpontot kapott.
A csontparipán lovagló halállovag melléütött!
Csapásod betalált, 394 ép-t vesztett.
A csontparipán lovagló halállovag fekete pallosával megütött, 304 sebzést szenvedsz el!
Fegyvered lesújt. 406 sebzést kapott.
A csontparipán lovagló halállovag habozik támadni.
Nem találtad el.
A csontparipán lovagló halállovag sikeresen eltalált! 593 sebzést kapsz!
Ellenfeled félrehajolt.
A csontparipán lovagló halállovag sikeresen eltalált! 316 pontnyit sebződtél.
Nem találtad el.
A csontparipán lovagló halállovag eltalált, 210 ponttal csökken az ép-d.
Melléütöttél!
A csontparipán lovagló halállovag habozik támadni.
Eltaláltad, 384 sérülést szenvedett el.
A csontparipán lovagló halállovag lesújt rád. 289 sebzést szenvedsz el!
Sikeresen megütötted! 366 sérülést szenvedett el.


4804 tapasztalati pontot kaptál!
 
Ez elég jellemző, valószínűleg később átsiklasz az ilyesmiken!
 
WOW
 
igaz csak 19. szinű vagyok és TÜNDÉR de ez nem is rossz és ne is először fordlt elő

Dúrbak egy ősi romváros, amely számtalan kincset, és mégtöbb csapdát és egyéb sötét rejtélyt rejt. Felszáll a hír egy dimenziók közti kapuról, amelyen túl mesés csodák rejtőznek. Ezt a kaput pedig Dúrbak legmélyebben fekvő termében lehet megtalálni. Habozás nélkül útra kelsz!
Sikeresen elvergődsz Dúrbak legmélyebb termeihez, anélkül, hogy egy hajad szála görbülne. De az utadat itt egy vaspánttal megerősített, zárt ajtó állja!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az ajtó mögött egy hatalmas terem tárul föl. Közepén pedig ott a vibráló portál, amely egy másik létsíkra vezet! Csillogó szemmel indulsz a vakító fényforrás felé - és ekkor megmozdul egy árny, és máris védened kell magad. A terem lakója egy rúagnaki ősragadozó!

A harcot te kezded.

Kritikus ütés: Zumm! 146 sebpontot kapott.


403 tapasztalati pontot kaptál!

Most már semmi akadálya sem lehet, hogy a portálon átlépj! Odalépve azonban, lábad újra csak a padlót érinti. A kapu valamiért nem működik. Ekkor letérdelsz, és a kezeddel tapogatódzol a kapu környékén. És lám, aranyat markolsz. A kapu képe mindössze egy illúzió volt, ami a kincset rejtette. Jutalmad 158 arany!
 
Hidd el az épp elég! ;)! Mert te 3-mal kiütöd!
 
Most azzal a gyűrűvel nyomulok egyébként, nem rossz az a +666% támadás. Egyébként, inkább a kritikusok meglététől függ a nyerés arénában, mint a sok hp-n, hiába van a törpének két vödörrel több, három ilyen 1500-1700 körüli kritikus szétkapja azt is. Ha csak egészségre mentem volna, most 4 ütés lenne, nem 3.

Toma
 
Az lehet hogy jó taktika lett volna, hogy a törpéddel csak egészségre nyomsz, tárgyakkal pedig magas t%-ra mész! Főleg átkozott démongyűrűvel milyen jól lehetne irtani ;)! Hátha eddig ügyességre tettél akko má mind1, de azé nem hülyeség az elejétől fogva törpével egészségre pakolni! (Igaz talán kicsit később lesz meg az eredménye)! XD
 
Egyébként, ha már fogcsikorgató, akkor leírom, min szoktam néha kicsit mérgelődni: az ügyesség tulajdonságon. Ha fejleszted, nehezebben találnak el, és ha elég nagy az ellen és a Te ügyességed közötti különbség, akkor felet sebzel rajta. Tehát ritkábban talál és kisebbet is sebez. Van 82. szinten törpém, tündérem, barbárom, mindegyikkel csak ügyességet fejlesztek, a többinek nincs értelme, de a tündér nevetségesen könnyen öl és arénázik is a másik kettőhöz képest. A barbárom kritikusa kb. 200 ponttal nagyobb a másik kettőnél, a törpe pedig 10-es nagyságrendben sebződik csak kevesebbet. Az hiszem, ezt hívják unbalanced-nak.

Lobonc
 
Elsőként mozdulsz.

Melléütöttél!

A kaotikus lélekfolyadék érintésével áttör védelmeden, 222 sebzést kapsz!

Megütötted, 363 ponttal csökkent az ép-je.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével támad. 209 pontnyit sebződtél.

Ellenfeled félrehajolt.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével megütött, 216 ép-t vesztesz.

Megütötted, 178 ponttal csökkent az ép-je.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével megsebesít. 290 pontnyit sebződtél.

Ellenfeled félrehajolt.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével áttör védelmeden, 193 ép-t vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A kaotikus lélekfolyadék eltalált, 242 életpontnyit sérülsz.

Nem találtál...

A kaotikus lélekfolyadék eltalált, 291 sebpontot vesztesz.

Lesújtasz. 362 ép-t sebeztél.

A kaotikus lélekfolyadék eltalált, 329 sebpontot vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével támad. 243 életpontnyit sérülsz.

Csapásod betalált, 186 ép sebzés.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével támad. 269 ép sebzést okoz neked.

Ütésed célt téveszt.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével megütött, 238 életpontnyit sérülsz.

Nem találtad el.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével megütött, 235 ép-t sebesülsz.

Ütésed célt téveszt.

A kaotikus lélekfolyadék habozik támadni.

Nem találtad el.

A kaotikus lélekfolyadék támadását nem tudod hárítani. 317 sebzést szenvedsz el!

Ütésed célt téveszt.

A kaotikus lélekfolyadék érintésével megütött, 256 ép-t vesztesz.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.


Mindezt +286% támadással. A csata után maradt 422 hp-m, és perszre lendülettel kattintottam megint a kalandozásra... Tippelhettek, mi volt az ellen és az eredmény. 6 kattintás ment kárba gyorsan.

Lobonc
 
Tessék tombolás, csoda hogy el nem menekült, pedig minden körben talál!!

egy kaotikus lélekfolyadék!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A kaotikus lélekfolyadék sikeresen eltalált! 164 ép-t sebesülsz.
Fegyvered lesújt. 173 ponttal csökkent az ép-je.
A kaotikus lélekfolyadék támadását nem tudod hárítani. 304 ponttal csökken az ép-d.
Fegyvered lesújt. 181 ép-t sebeztél.
A kaotikus lélekfolyadék eltalált, 163 ép sebzést okoz neked.
Fegyvered lesújt. 175 ép sebzés.
A kaotikus lélekfolyadék érintésével nem talált.
Odacsapsz. 177 sebzést kapott.
A kaotikus lélekfolyadék támadását könnyen elkerülöd.
Lesújtasz. 179 sebzést kapott.
A kaotikus lélekfolyadék kihasználja gyenge védelmed, 189 pontnyit sebződtél.
Zumm! 167 ép-t vesztett.
A kaotikus lélekfolyadék érintésével áttör védelmeden, 174 ép-t sebez rajtad.
Odacsapsz. 153 ép-t sebeztél.
A kaotikus lélekfolyadék csak köröz körülötted.
Zumm! 171 sebzés!
A kaotikus lélekfolyadék támadását nem tudod hárítani. 253 ponttal csökken az ép-d.
Találtál, 168 sebzés!
4474 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy átkozott erényöv!
Végül feladod. A templom nem akarja, hogy kijuss! Visszatérsz a saját világodba.
 
Azzal viszem a saját kariaimat; de van néhány örökbefogadott is, amelyiknél más beállítások vannak, és ott nem kell (nincs rá lehetősáég) tombolásra.
 
Tombolás, tombolás, tombolás...
 
Egy alkímista különös megbízást ad. Gyűjts neki fekete pestisvesét. Ez a furcsa organizmus szabadon terem a Rothadás Síkján. Nos jó, legyen. Felkeresed a síkra vezető kaput.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Milyen undorító egy hely! Kutatni kezdesz az alkímista által kért "holmi" után. Kutatásodat azonban megzavarja egy éjfekete gázfelhő!
Ellenfeledé a kezdeményezés
Az éjfekete gázfelhő érintésével áttör védelmeden, 224 ép-t sebesülsz.
Nem találtál...
Az éjfekete gázfelhő érintésével áttör védelmeden, 149 életpontnyit sérülsz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjfekete gázfelhő érintésével áttör védelmeden, 139 sebzést kapsz!
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjfekete gázfelhő melléütött!
Nem találtál...
Az éjfekete gázfelhő érintésével áttör védelmeden, 231 ép-t sebez rajtad.
Telitaláltat! 440 pontnyit sebződött.
Az éjfekete gázfelhő érintésével megütött, 167 sebpontot vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjfekete gázfelhő érintésével megsebesít. 145 ép-t sebesülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjfekete gázfelhő érintésével megsebesít. 228 ép sebzést okoz neked.
Zumm! 399 sebzést kapott.
Az éjfekete gázfelhő érintésével áttör védelmeden, 247 ép-t sebez rajtad.
Lesújtasz. 215 ép-t vesztett.
Az éjfekete gázfelhő érintésével megsebesít. 234 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
Az éjfekete gázfelhő érintésével megsebesít. 228 ponttal csökken az ép-d.
Fegyvered lesújt. 421 ponttal csökkent az ép-je.
4029 tapasztalati pontot kaptál!
 
az internethozzáférés
 
ne haragudj hogy megkérdezem de a hozzászólásom a használhatatlan ??? vagy maga a rendszer....
 
kritikus ütésű halálelementál!
Tiéd a kezdeményezés!
Odacsapsz. 383 sebzés!
A kritikus ütésű halálelementál pillantásával áttör védelmeden, 510 ép-t sebez rajtad.
Fegyvered lesújt. 392 sérülést szenvedett el.
A kritikus ütésű halálelementál eltalált, 296 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A kritikus ütésű halálelementál lesújt rád. 293 sebpontot vesztesz.
Csapásod betalált, 380 ép-t vesztett.
A kritikus ütésű halálelementál pillantásával megsebesít. 529 sebzést kapsz!
Melléütöttél!
A kritikus ütésű halálelementál lesújt rád. 406 ép-t sebez rajtad.
Zumm! 361 sérülést szenvedett el.
4305 tapasztalati pontot kaptál!

Úgy látszik hogy most már a szörnyeknél is van kritikus ütés.
 
Hazsnálhatatlan
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.