Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Régen, az ősi birodalmak virágzása idején, hol a bo'adhunok, hol a kyorgok birtokolták. Talán ők még tudták, mire lehet használni...
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
én csak most néztem meg ,hogy ki vagy te. nem tudtam, hogy te vagy az balázs, és nem is neked szántam a nil-es dolgot, csak egy példának hoztam. azt meg ne mtudom, hogy rád igaz-e a dolog, de erről nem is tudnék véleményt mondani, hiszen nem játszom sem ellened, sem úgy egyáltalán. de majd most fogok egy keveset.
remélem kiderül, hogy jó játékos vagy, és ennek ellenére is elverlek majd!
Ok ,igazad van.Nem is vitattam.Másnak is eszébe jutott ez a Faq dolog(de én nem tul komolyan írtam,)
(nem sértődök meg a kis leszidástól.....)
Maradok tisztelettel.
Engedd meg, hogy egy kérdéssel válaszoljak: és ha egy Wyscanzi szirénnel visszakeverte az ebben a körben kijátszott lényét a paklijába, akkor onnan is kikeressük?
Remélem, világos. A lap szövege egyébként szerintem teljesen egyértelmű.
Uh, János!
Lenne még egy kérdésem a "most már elég"gel kapcsolatban.
Mi történik például, Ha ellenfelém kijátszik:
"1 Őshangyere (2lap)
1 Szánalmas teknős ->here a kézben.
Én kijátszom egy most már eleget."
Eldobja e a herét Semmibe vagy a visszavétel megmenti?
Nem kell faq, mert van. Ez egy ősrégi szabály, és minden régi motorosnak illene ismernie:
(AK9 Nem húzok lapot akkor, ha Zarknod kovácsa mellett Óriás patkány miatt eldobok három KF-es tárgyat a paklimból a gyűjtőmbe. A szabálylap azt mondja, hogy akkor húzok, ha egy KF-es tárgy a gyűjtőbe kerül. Ez minden esetben az asztalról a gyűjtőbe kerülés jelenti. A kézből gyűjtőbe kerülést kézből dobásnak, a pakliból gyűjtőbe kerülést pedig pakliból dobásnak hívjuk.
De ehhez nem is kell faq, csak gondoljátok végig, hogyha egy Glu'Glivar, a megsemmisítőt (képessége röviden: ha a gyűjtőbe kerül, asztalt bont) eldobok egy xenó atka miatt... Leszedi az asztalt? Ne má... Ezt senki nem gondolhatja komolyan. Tovább megyek. Mivel amikor egy lap a Semmibe kerül, az a kapcsolódó hatások szempontjából gyűjtőbe kerüléssel egyenrangú... Most komolyan mérlegeli valaki, hogy nekronnal kidobok egy megsemmisítőt a paklimból (Semmibe került = gyűjtőbe került), lebontja az asztalt.
Ne játsszunk már óvodát!
A lapon ez áll: gyűjtőbe kerül = asztalról a gyűjtőbe kerül. Ha bárhonnan gyűjtőbe kerülő lapról lenne szó, az szerepelne a lapon. Lásd: Owooti sárkány.
Az utóbbi két lap döbbenetesen erős lett. Kétszer kellett elolvasnom, hogy tényleg nem vicc amit tudnak. Meta decembertől? Januárban, annak végére talán letisztul. Kíváncsi vagyok az első hagyományoson a dobogós deckekre. Aki most megjósolja s el is találja annak fizetek egy sört vagy üdítőt (ki mit kér). A sör Guinness lenne. Csak azért, hogy emeljük a tétet. Üdv: papa
Lomha morf: Lett volna inkább 2/2 vagy 1/3, de repülne... Am valsz be fog férni még így is jópár dekkbe.
Időlassító: Olyan nagy öröm, hogy végre felélednének a víziók, amikor újra elrakjuk a dekket... Sok dekket megöl, ami nem tudom mennyire tesz jót a játéknak.
Quwarg hangyabűvölő: Nah végre egy jó kis lap. Tetszetős, tutira használni fogom nem is egy dekkben
Lassú víz: Mappa mélyéről talán korlátozott formátumon előkerülhet
A mágia méltósága: A klasszikus járj halott és ha lehet URezni az is marad... Jön a VH és kettétöri ez a lap ide vagy oda.
Most már elég: Tényleg ilyen minősíthetetlen grafikával kell rendelkeznie egy spoilernek, amit a kezemben szeretnék nézegetni a meccs elejétől???? Hát a kép alapján nagyon nem akarom szorongatni. A régi ezerszer jobb volt! A lap amúgy brutál, de szintén eltesz pár dekket. A kontroll viszont erősödni látszik
Itt az első Faq lehetőség.......
Sztm biztos hogy arra gondoltak hogy, bármilyen módon gyüjtőbe került lapok.
(plusz egy kis nyelvtan is mert a"gyüjtőbe kerül" az azért nem ugyanaz mint hogy "gyüjtőbe került". )
Ha a lapon csak annyi szerepel, hogy "gyüjtőbe kerül", ott ezen azt kell etteni, hofy az "asztalról gyüjtőbe kerül". A pakliból vagy kézből dobott lapokra nem vonatkozik a Most már elég. Ha ez volt a szándék, rá kellett volna írni, hogy: "bármilyen módon a gyüjtőbe kerül". Szóval a gyűjtőhoki ellen csak mérsékelten hasznos.