Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Ra'ronn
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Varázslómester (508. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (98)
HKK Online V1.0 (32)
Jégmágus kt. alakulna (9377)
Lapötletek (65043)
TF help (6752)
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08. (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Az online HKK kliense egyébként flashben készült, ez idén végérvényesen megszűnik, sajnos ezért is lehetetlen feltámasztani a játékot.
 
Évekkel ezelőtt elmondtam, most is elmondom:
- az olcsóbbítás+erősítés bizony nem járható.
- jó ötlet a felújítás, csak unkreatív, ellentétben a játékkal
- vissza kellene vezetni a HÁTRÁNY dolgot, ami fék lehetne (kivéve az ilyen "tegyél rá egy méregjelzőt amiből aztán kapsz VP-t ha leszeded" dolgok. Az nem hátrány...)
- új etnikumok (ez pl tetszett, hogy kiegenként jött egy faj)
- engedjetek teret külsősöknek a tesztelésben, legalább a lektorálás szintjén (tudom, hogy ez már van) vagy a tervezésben, ÉS HALLGASSATOK RÁJUK!
- ne legyen többé VÉTÓ a tesztelői szavazáson. Azért tesztelők, hogy segítsenek nektek...
- ONLINE HKK (akár a Lackey/Cocatrice mintájára, ahol jpg-ket lehet pakolászni, a szabályokat meg tudja a jatékos)
- angol verzió...

Köszi, peace
 
Pontosabban: "Az első 3 körben maximum annyi 0 alap idézési költségű lapot játszhatsz ki körönként, ahányadik köre van ellenfelednek."
 
És mi volna, ha a szabály nem a saját körödre vonatkozna, hanem az ellenfélére?
Azaz: "Az első 3 körben maximum annyi 0 alap idézési költségű lapot játszhatsz ki, ahányadik köre van ellenfelednek."
Így a vp előnyben lévő játékos kevesebb "nullás" lapot tolhatna meg körönként!
 
A ténylegesen bróken lapokat eddig is nerfeltük / tiltottuk, ez a lista bővülhet, ez az ÚN-től független.
 
Szerintem az ÚN formátumhoz kapcsolódnia kellene néhány broken lap kitiltásának is. Van egy marék olyan lap, amivel nem lehet várni a kirotálódásukig.
 
Az erőforrások, a counterek, a leszedések erősödése egyrészről egymásra visszaható folyamatok, másrészről mind a powercreep kényszer következményei.
Az ÚN versenyek és annak metája (ha lesz) ebben próbál - bébi lépésekkel - visszafelé indulni.
 
Tökéletesen egyet értek minden szòval
 
Azért a kontroll az uralkodó meg azért játszik a kontroll is iszonyat mennyiségű kántert, mert már nem lehet elgondolkodni azon, hogy mit hagyok létrejönni. A beteg erős erőforrások juttatták ide a játékot, meg az, hogy amikor kijött egy ilyen, mindig az volt a válasz, hogy meg lehet fogni, le lehet szedni. A 0-ás kánterek csak a tünet.
 
Nem működne. Nem a 0-ás lapokkal van a gond, hanem a lapok erejével. Meg kell nézni, milyen meta volt gyngy, meg zénesen. Amikor az Ex-ben volt gyngy+zén mindenki úgy állt fel, hogy soha többet ilyen versenyt. Százszor rosszabb lenne a játék, ha ennek a szábálynak hála minden kontroll -4 szett kánterrel + 4 szett erőforrással állna fel.
 
Csak a 0-s korlátozó javaslathoz: elsőre jól hangzik, de ha belegondolunk: 3 vp vs 1, 1 vp-s indulólap, 0-s counter, 0-s counter, 1-es conter, 1-es counter, te elfogytál, biztosan nincs több beleszólásod, nekem létrejött az induló lapom meg a 2 counterem és még van 1 vp-m is, meg lapom.
 
A 0 ás kánterek azért létjogosultak, mert 1 ért egy lap már meccset nyer sokszor, ha most ezeket bevédjük, onnantól fieszta a 3 vs 1 manánál. Nem hinném ez a megoldás.
 
Én már rengeteget gondolkodtam ezen, hogyan lehetne a lapok erejét számszerűsíteni, összehasonlítani. A játék tervezésénél, fejlesztésénél is óriási segítség lenne ez.Valószínűleg fel lehetne állítani egy nagyon komplex matematikai modellt, ami adna egy "nyers" értéket a lapoknak, de ez még nem lenne elég. Szükséges lenne ezt kiegészíteni gépi tanulással is. Kvázi, ahányszor belépsz a honlapra, feldobna neked a gép 2, szerinte hasonló erősségű lapot, és megkérdezne téged, szerinted melyik az erősebb? Így le kéne gyűjteni egy halom adatot, és ez alapján pontosítani az értékeket. Szóval elvben megoldható a dolog, de gyakorlatban...

Vaker javaslata szerintem is ötletes, nem tudom, mennyire működhetne gyakorlatban.
 
Ha pakli + side-nak kell 500 ponton belul lennie, akkor nem kell nyiltan side-olni.
A tervezett lap nyilvatarto, amivel le lehet adni a paklilistat megoldas lenne erre egy beepitett szummazoval.
Nem vagyok programozo, biztos tobblet melo + ido egy ilyet belekalkulalni, de nem lehetetlen.

Minden rossz szandek nelkul kicsit mar az az erzesem, hogy a jatekosok barmilyen hir hallatan egybol a buktatokon es a hibakon torik a fejuket, nem a megoldason
Nem ismerek meg egy olyan jatekot ahol a fejlodesbe ennyire bele lehetne szolni, ha massal nem otletekkel (nem allaspontokkal, velemenyekkel) lehetne segiteni a kiado munkajat.
 
Ez egy nagyon jó ötlet!!!
 
Pontosan, ha ez mukodne akkor nem kellene rotacio. Ez kordaban tudna tartani a lapok erosodeset, a kesobbi tervezest is lehetne ehhez igazitani, hogy mondjuk ebben a kiegben 50 pontnyi lap jut a teknosokre, es 200 arra a koncepciora, ami fejlesztesre szorul.
Ha valaki a regi eros szpojlerekbol akar hasznalni lapokat, akkor egy be kell aldoznia X pontot, es a maradek helyet alacsonypontszamu lapokkal betolteni. Ezt szerintem senki nem lepne meg, inkabb egy stabil atlag pontszam lenne a mervado, 1-2 magasabb pontszamu lappal.
Ezzel hasonloan a mostanihoz egy stabil mezony lenne, viszont kontrollaltabb, lassabb jatekmenettel.

A side gondolom benne lenne az 500 pontban (valoban, ugy atlag 6,25 lenne / lap a 100 pontos rendszer 1,25 / lap szemben).

A gyngy lapok aranak emelkedesehez meg mindig tartom magam, nem arrol beszelek, hogy egy ngy majd erhet 2000 ft-ot, hanem hogy megutne egy 500 ft-os szintet nemelyik. Mert jelenleg kb csak a helyt tolti ki a boosterdobozban.
Az hogy 2-3 displaybol kijon a gyngy sor az vitan felul all, de szerintem nem sok jatekos vesz ennyi displayt.
 
Csak a 0ás lapok problémájárahoz:
Miért nincs olyan korlát ezekre is mint a pusztán nekronos lapokra? Miben erősebbek azok a lapok mint a 0ért jövő sokszor nyers tápok?
Nekron szabályt modosìtani.:
Olyan lapokbòl amikre nem költött a játékos legalább 1 zanszilankot maximum 1-et játszhat ki az első három körben (még a védekezés szabály is kicsit egyerűsödne miatta).
 
Folytatás: (lemaradt a vége)
2. Hagyni hogy a vele játszó paklik nyerjenek versenyeket így amiatt hogy nyeri a versenyeket drágul be a pont értéke egy olyan szintre ahol már nem minden pakli akarja berakni a pakliba. (Szerintem az egyértelműen szinesítené a játékot, ha a lapok egy része nem olyan lenne hogyha azzal a színnel játszok muszáj azt betennem, s ebben ez a pontozásis rendszer egyértelműen segítene)
 
Szia!
Ezt az algoritmust én csak akkor használnám amikir az egészet bevezetjük (ezáltal kevesebb idő legyen a bevezetés), de lehet úgy is hogy minden lapot külön pontoznak az elején (vagy régebbieket kiegenként stb.) ami összeségében jobb lenne de hoszabb ideig tart. Később viszont minden kieget amikor kiadnak akkor a tesztelői csapat megmondja mennyi legyen annak a kiegnek a gyak nemgyak ritka isteni s ultra lapjainak pont értéke (tehát mondjuk minden gyak 4 pont a nem gyakok 6 s mondjuk 10 a ritk s 15 az isteni) illetve én ilyenkor az utóbbi x kieg lapjainak a bekerülési értékét is növelném pár pontal hogy inkább az új lapokat legyen értelme használni (mégha a képessége a lapnak hyengébb is)
Elementálra visszatérve: a tesztelők megnézik a lapot amikor ki akarják adni s ha azt találják hogy az átlag bekerülési értékhez képest gyenge (saját ritkaságuak átlaga), akkor két lehetőség van vagy azt mondod hogy ez nem egy jó lap s lesz belőle egy gyakoribb lap vagy elengeded vagy azt mondod oké nem éri meg a paklik nagy részében ezzel a bekerülési értékkel de a saját paklijába igen, így mehet ezzel az értékkel. (+ mivel nem egy univerzális eeős lap lesz így nem gyakran lesz jó helyet elérő pakliban így nem fog nőni a bekerülési értéke így később a kieg többi azonos ritkaságú lapjához képest olcsóbb lesz betenni a pakliba így közelebb kerülhet hogy pakliba kerüljön)
Fluxus gen: szerintem ezegy olyan mezei spoiler amit alapból érdemes nagyobb bekerülési értékre tenni egyedi elbírálással. (Általában tudják a játékosok s tesztelők mik azok a mpstani nagyon erős verseny lapok. Illetve ha később lenne kiadva egy ilyen lap akkor két lehetőség van a kiadó előtt:
1. Egyből megnövelni a bekerülési értékét (kb mint most eg
2. Hagyni hogy a vele játszó paklik nyerjenek
 
Pont tegnap neztem meg a Biborholdas interjudat, ott azt mondtad szereted azokat a jatekokat ahol gondolkodni kell, es atlag feletti inteligencia kell hozza.
Na most ha talal valaki egy rest a pajzson ebben a pontrendszerben, az szamomra azt jelenti hogy gondolkodott a feladaton, es felismerte hogy ez eros lesz ebben a kornyezetben, idot es energiat rakott a deck epitesbe nem csak lenezte a netrol.
Aztan ha nem csak a szerencsen es a jo sorsolason mult a dolog, es dominal, meg mindig lehet korrigalni a pontozassal a kesobbiekben.

Meg en ugy gondolom ez elsosorban a ritka es ur lapokra lenne ervenyes, a pontozassal felertekelodne a gyngy szekcio, tobbet latnank beloluk a paklikban es ez ugyan titeket nem erint, de a piaci aruk is megnohetne, meg egy boostert nem csak 2 lap miatt nyitna ki az ember.

Szerintem ezt kar lenne teszt nelkul a kukaba dobni, nektek ebbol semmi rizikotok nincs. Ha nem mukodik, vagy leszavazzak a jatekosok akkor lehet rotacio. Most sokan dobaloztak hogy kiszallnak ha bejon a rotacio, a pontrendszerrel ebben semmi kockazat nincs, es UN/Wild formara lehetne csinalni 500 pontos / pont nelkuli versenyeket.
 
Amiota kijott a nagy rotacios es az ehhez kapcsolodo cikkek, ez az egyetlen egy korrekt, segito es otletelo komment azok reszerol, akik ellenzik ezt az egesz valtozast (ugyan nincs kiirva, de gondolom neked sem tetszik az otlet).
Szoval nagy respect hogy siras helyett inkabb agyalsz!

En ugyan tamogatnam a rotaciot, de szerintem ez korrekt kozeput mindket fel szamara.
Ha mar ugy is megvan a 2021-es ev, szerintem megerne azt az idot, energiat es kockazatot bevallalni a kiadonak, hogy ezt kitesztelje. Az 500 pont korrekt lenne, igy egy deck atlag 10 pont / lap kellene kijonnie, mint a 100 pontos 2 pont / lap helyett. Tobb tenyezo alapjan lehetne sulyozni.

Ez nyilvan a kiadonak es a teszteloknek lenne plusz munka es teher, de be lehetne vonni olyan jatekosokat, akiknek jo a ralatasa pl. DK, Jancsar Jani stb. nem hinnem hogy visszadobnak a feladatot.

Az meg hogy egy ‘titkos’ lap ellavirozott a versenyen, hat ez elofordul. Kesobb lehet korrigalni a pontokon. A kiadot meg szerintem most is sokan szidjak hogy a f*szert tart ott a jatek, hogy tobb lap megy az elso 2 korben a gyujtobe kantercsataktol mint az asztalra
 
És ez a algoritmus honnan fogja látni azt, hogy versenykörnyezetben mennyire erős ténylegesen egy lap? Mert pl. a Pozitív elementál az algoritmus alapján kb egy 11/10 lap, olcsón nagy test, perma dobat, leszed, drágít, reakciódrágítással, a gyakorlatban pedig mégse játssza senki elementálon kívül, mert egy kalap szar. Ehhez képest egy Fluxusgen olcsón ad két tokent, semmi védelme nincsn, alulstatolt SP-ben, se VP se konkrét lapelőnyt nem ad, mégis idegbe rak bárkit, mert van még 5-6 ilyen lap, ami dekkben azt tudja, hogy kontrollként és tempóból is megver.
 
Szerintem egy alap algoritmust simán ki lehet találni a a mostani lapok bekerüléai pontjára, de nem vagyok benne biztos hogy jó lenne ha régebbi lapok bekerülési értéke csökkenhetne mert akkor tényleg oda jutunk hogy nem biztos hogy érdemes új lapokat venni hisz több régi lapnak lement a pakliba kerülési értéke így már azokat lenne jobb használni, az újjak helyett.
 
1.Eleve, a lapok erőssége nemcsak magától a laptól függ, hanem a környezettől is, amiben használod.
-Való igaz hogy a lapok nem csak a saját erőségüktől függ (ez jelenleg is így van ezért van ott a tesztelő csapat hogy ezeket felmérje,nyílván amikor egy lap pakliba kerülési értékét meghatározzátok ez egy szempont.
2.Számos "csirke" lap ha egymás mellé rakod őket, a megfelelő követővel megtámogatva, brutál erős lehet (nyilván emlékeztek még a Kragoru vagy az avatár paklira)
- Alapvetően töbször ez jön elő mint probléma, hogy nem használnak egyben egy fajt hanem csak pár lapot illetve mellé az epikust vagy a brutál saját követőt. Így ebben nem látnék olyan problémát hogy a sok "csirke" együtt erősebb. Ellenben a követő s az epikus már valódi probléma lehet. Mivel viszont a narancs lapoknak is lenne pakliba kerülési értékük így egy önmagában erős követőt lehet nerfelni azáltal hogy növeled a pakliba kerülés értékét. Nem túl erős koncepció pakli " valószínűleg a nem túl erős konvepció pakli rota után megszűnik, itt csak annyi történik hogy pár "erős de a pakliba gyenge lapot le kell cserélni"
3. Ha meg valami túl alacsony pontszámot kap, ez senkinek sem tűnik fel és végigarat vele egy versenyt, akkor nem az ő pakliépítési zsenialitását fogják ünnepelni, hanem minket fognak oltani a pontokért.
-Ha most kijön egy lap ami valamivel kombózik s valaki nyer vele egy versenyt nem ugyan úgy arra gondolnak az emberek hogy itt egy kombó ezt hogy nem vette észre senki a tesztelők közül?! Szóval ha így megjelenik egy pakli ami szerintetek káros megnövelitek annak a pár lapnak a pakliba kerülési költségét, s már is gyengül a mumus, nem kell egy új kieget várni vagy nerfelni esetleg tiltani a lapot. Illetve szerintem ez esetben ez is egy új mélysége lenne a pakli építésnek.
4. Valójában, ha ilyen lenne, attól kezdve bárki bárhol kikapna, többé nem a saját szerencsétlensége, az ellenfél szerencséje, a sorsolás peche, az ellenfél tudása vagy a saját hibája lenne a felelős: hanem mindig a kiadó, amiért nem jól lőtte be a pontokat.
- valamin mindig hőzöng a vesztes ez sajnos ilyen, legalább lesz valami új ok amit lehet mondani miért kapott ki ezt igazán nem kéne elvenni tőlünk . Illetve nyílván igaz hogy főleg az elején előfonak jönni hibák mint minden váltásnál, de ahogy írtátok korábban lehet hogy nem veszne wl a vásárlók fele. S az új lapokat pedig ugyancsak érdemes lesz megvenni hoszen kevesebb pakliba kerülési pontért tud valamit amit egy másik lap tud hasonló paraméterekkel. (Aztán később nyugodt szívvel megnőhet a pakliba kerülési értéke így helyet biztosítva az új generációnak.

A zárójeles rész (Torinó) annyiban érdekelne hogy mi volt ez a játék illetve megoldottak-e ezt valahogy, no meg az a játék mennyire hasonlított a hkk-ra.
 
És mi ezzel a probléma?A hkk-t kb.20 éve igy játszuk.Nem újdonság.A játék mindig erröl szólt hogy némely lapok kombóztak egymással, annyi különbségel hogy akkor még a lények/etnikumok/pszi paklik jóval nagyobb számban tüntek fel.Sokkal változatosabbak voltak a koncepciók.Egyébbként a problémára a válasz az hogy meg kell keresni a "csirkék" broken lapját és azt felpontozni vagy tiltani, vagy valami hasonló.De hát ugye ehez nagyon nagyon sok lapot kell fejböl tudni...
 
Elvben mint speciális versenyformátum lehetne ilyen, de általános szabályként használni a pakliépítésre ez rossz ötlet lenne.

Eleve, a lapok erőssége nemcsak magától a laptól függ, hanem a környezettől is, amiben használod. Számos "csirke" lap ha egymás mellé rakod őket, a megfelelő követővel megtámogatva, brutál erős lehet (nyilván emlékeztek még a Kragoru vagy az avatár paklira), és lehetnek sima, nem túl erős koncepciós paklik, amiket meg a pontrendszer miatt lehet össze sem lehet rakni. Ha meg valami túl alacsony pontszámot kap, ez senkinek sem tűnik fel és végigarat vele egy versenyt, akkor nem az ő pakliépítési zsenialitását fogják ünnepelni, hanem minket fognak oltani a pontokért. Valójában, ha ilyen lenne, attól kezdve bárki bárhol kikapna, többé nem a saját szerencsétlensége, az ellenfél szerencséje, a sorsolás peche, az ellenfél tudása vagy a saját hibája lenne a felelős: hanem mindig a kiadó, amiért nem jól lőtte be a pontokat.

Zárójelben jegyzem még, egyszer, nagyon rég, a ködbevesző múltban voltam Torinóban egy ilyen versenyen, egy másik kártyajátékból. a pontrendszer ott is hibás volt, a teljesen ártatlannak tűnő gyakori "fireball" lap nulla pontos volt, a megfelelő paklit építve köré úgy lőttem le mindenkit, hogy köpni nyelni nem tudtak. De ez nem a játékról szólt, hanem csakis a pakliépítésről, meg kellett nézni, hol hibás a pontrendszer, és azt kihasználni.
 
Hali!
No megpróbálok ezekre a jogos aggalyokra válaszolni.
1.Egyrészt az értékek folyamatos növelése/csökkentése gyakorlatilag kiszámíthatatlan metához vezetne,
-Mivel a kiadó dönt hogy mikor akar értékeket változtatni így gondolom nem napi változások lesznek hanem mondjuk havonta vagy új kieggel, illetve amikor muszály korrekciózni (ez szerintem nem baj ha minnél korábban megtörténik)
- Én személy szerint értéket sehol nem csökkentenék (kb mint eddig a lapok elavulását úgy képzeld el) Illetve valahogy úgy csinálnám az érték növelést hogyha egy lap több győztes pakliban benne volt (akár 1-3) akkor az egy erős lap tehát érdemes növelni a bekerülési értékét.
2.Ezenkívül mindig meglenne a hiba a gépezetben, hogy mi éppen a legalacsonyabb értékű pakli.
- ez valóban probléma ezen valamennyire segít au elöző pontba leírt megoldás javaslatom, viszont nem szabad elfeledni hogy ez nem egy új probléma hisz most is vannak legerősebb paklik.
3. Ráadásul egy korábban erős, de új kieggel gyengülő lapnál is nehéz lenne belőni az erőt.
- Én alapvetően a lapok értékének csökkentésébe nem mennék bele, illetve ebben az esetben így járt a lap (más esetben rota esetén nem használhatod később, folyamatos erősödés esetén meg simán gyenge lesz) sajnos ilyen most is van, hogy vákumban erős a lap de a meta nem kedvez neki.
4. Ki tartja karban:
Velősen s tömören a kiadó ,de hogy hogyan szeretnék az már rajtuk múlik. (Auromatizalják egy részét vagy kézzel, ez az ő döntésük, de azért nem tűnik irdalmatlan erőforrásnak, nyilván a folyamatos frossitésere gondolok, első alkalommal nagyobb meló, de a régebbi lapokat simán közös alacsony értékre érdemes rakni, így máris kevesebb meló)

Ha van olyan ppnt amit nem válaszoltam meg rendesen akkor jelezd (illetve bocsi az elütésekért utalok telón pötyögni)
 
Viszont ez megmenti a játék gyüjtögetős jellegét...
 
Igen, ez egy jó ötlet. Én is agyaltam ezen már, de sajnos én sem látom életszerűnek, hogy ez működhessen korrektül, Bubu leírta a lényeget miért nem. Pedig ez jó lehetne elviekben.
 
Ennek számos előnye van, viszont szerintem rengeteg hátránya is. Egyrészt az értékek folyamatos növelése/csökkentése gyakorlatilag kiszámíthatatlan metához vezetne, a korábbi versenyek semmilyen viszonyítási alapot nem jelentenének, mert a következőben már mások az értékek. Ezenkívül mindig meglenne a hiba a gépezetben, hogy mi éppen a legalacsonyabb értékű pakli. Ráadásul egy korábban erős, de új kieggel gyengülő lapnál is nehéz lenne belőni az erőt. Meg eleve ki tartaná karban a listát?

Meg eleve nem nagyon hiszek abban, hogy több ezer lapot be lehetne igazságosan kategorizálni.

Egyébként az ötlet jó, ilyen típusú pontos versenyt korábban már csináltak pl. a Dungeonben is. De általános formattá tenni ezt nagyon veszélyesnek gondolnám.
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.