Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Karácsonyi menü III. december 12.
Karácsonyi menü II. december 12.
Karácsonyi menü I. december 12.
Zén Legendái: Karácsony 2025 december 10.
Hatalom Kártyái – Álomháború november 29.
A pillanat képe
Valere kürtje
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
Hosszú évszázadokon át meséltek az utazó mutatványosok Valere elveszett kürtjéről, a legendás Kürtről, ami egy napon életre kelti majd a Korok hőseit.
Nézz szét a galériában!
ÜNNEPI MUNKAREND - Beholder Webbolt 2025/2026
Versenybeszámoló: Vác, december 7.
Titanitdukát aukció - 2025. tél - nyertesek
Álomháború lapelemzés 4. rész: színtelen és egyéb lapok
Karácsonyi HKK akció 2025.december 12-21.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája
Túlélők Földje - Közös tudatok listája

A lista folytatása...
Lapötletek (65253)
HKK kérdés? (47620)
Versenybeszámoló: Vác, december 7. (1)
Karácsony 2025 - Zén bemutató - 2. rész (22)
TF help (6821)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3222)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
A vadászkutya
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Valaki tudna nekem írni egy jól működő építményes paklileírást?
Én annyira nem értek hozzá, de szeritem kapásból a Daes Mo'ran fejszéje. Ostoba goblin is jó szerintem.
Valaki tudna nekem írni egy jól működő féreg decket a mostani játékkörnyezetben?
Kérek kommentet pls...!!!

Mentális gólem
Tharr
3 Vp
szörny, gólem van benne 3 szk, rezisztens
3/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Semmilyen módon nem kerülhet vissza az asztalról a kezedbe. Kézből való sikeres kijátszásakor az ellenfeled veszít annyi Vp-t, mint amennyi gólemed van kijátszása után a játékban (max 5-öt), majd rakj rá annyi elmejelzőt, mint amennyit vesztett. Vegyél le róla 1 elmejelzőt és költs el 1 Vp-t: vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályozza egy varázslat kijátszását. Ezt a képességét körönként max egyszer használhatod.

Elemi gólem
Bufa
3 Vp, 1 Nekron
szörny, gólem, elementál van benne 2 szk
m5/5
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Ha jég-, tűz vagy villámsebzés éri, akkor a sebzés helyett tegyél rá minden sebzéspont helyett vagy egy élet-, vagy egy izomjelzőt. Élet és izomjelzőn kívül más jelző nem kerülhet rá. 1 Vp: célpont lény vagy játékos sebződik 2-őt (jég-villám-tűz sebzés). Ezt a képességet csak a saját körödben körönként egyszer használhatod.

Rettenthetetlen agyaghadsereg
Tharr
2 Vp
bűbáj, gólem
Képesség: Idézési költségét semmilyen módon nem lehet módosítani. Minden gólemed idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így egy alá, valamit kapnak +1/+1-et. Ha kör végén legalább 2 gólemed van játékban, akkor ellenfeled veszít egy Vp-t, te pedig 1 Vp árán húzhatsz egy lapot.
Rendben

Zu'lit dühe: a lényleszedős képességéhez mérten kicsit kevésnek érzem a sebzést, de amúgy jó, kellemes lehet.

A hősök kínzása: Hasznos kis varázslat, csak szerintem kicsit sok az a 3 Vp...szerintem nyugodtan lehetne 2 akár

Memória: szerintem inkább legyen bűbáj, úgy nem zavarodsz bele annyira, de az elgondolás jó, nagyonis hasznos lap...én beleraknám minden olyan paklimba, amibe a színt használom... Kifejezetten tetszik és frappáns a neve...grat
Másrészről meg jó látni, hogy valaki "felélesztené" a gólem etnikumot...nekem kifejezetten tetszeneka gólemek, így örömmel látom ezt.
Szerintem jók lettek, bár a papírgólem név egy kicsit érdekes, de a feltámadás nagyon hasznos a gólemeknek, hiszen tudtommal nem tudnak nagyon mit kezdeni a gyűjtővel (kivéve az árnyék gólemet).
A csapdagólem tetszik, a képességeit minden jóra lehet használni.
a nyersgólem nekem tetszik akárki akármit mond...nagyonis hasznos és kellemetlen lehet.
Köszi a kritikákat...azért gondoltam a könyvnél a 4 Vp-t, mert szerintem azért eléggé extrém, ha lehozok egyszerre két gólemet, aminek a képességei is létrejönnek...egy kis ellensúlyozásra gondoltam a 4 Vp-t...a Mithrillel úgyis lehet 7-et csinálni...összejön az a 4-sztem...de biztosan jobban tudod, hogy mivel lenne jobb..azért mégegyszer is köszi
Kérek véleményt mindre pls.!!!

Gólem testőr
2 Vp, 1 Nekron
Tharr
szörny, gólem van benne 4 szk, őrző, rezisztens
1/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Gólemeidre nem rakhat az ellenfél lapot, vagy jelzőt, valamit mágikus védelmet és +1 Ép-t kapnak.

Lélekgólem
3 Vp
Színtelen
szörny, gólem van benne 2 szk
m4/3
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Nem hatnak rá az ellenfél azon forrásai, amelyek lényként célozzák meg. Minden sebzés ami éri őt 2-vel csökken. Ha megöl egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt. Ha kikerül a játékból azonnal rakd a semmibe.

Reanimáló gólem
1 Vp, 1 Nekron
Sheran
szörny, gólem van benne 1 szk, rezisztens
1/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Minden előkészítő fázisodban gyógyulsz annyit, mint amennyi gólemed van játékban. 1 Vp: célpont gólemed gyógyul 3-at. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.

Nyersanyag gyűjtő
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 2 Szk
2/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Áldozd fel egy gólemed: húzz annyi lapot és kapsz annyi Vp-t mint amennyi komponens volt benne. Csak a saját körödben körönként egyszer használhatod.

Bronzgólem
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 3 szk
m4/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Kijátszási feltétele, hogy legyen gólemed játékban. Minden gólemed rezisztenciát és +1/+1-et kap.

Jádególem
2 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 2 szk
2/2.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. 1Vp: célpont ellenfeled, vagy egy célpont lény sebződik annyit, mint amennyi gólemed van játékban, de max 3-at. Ezt a képességet körönként egyszer használhatod.

Üveggólem
3 Vp
Fairlight
szörny, gólem, van benne 4 szk
m6/1.
Képesség: Képességeit semmilyen módon nem veszítheti el. Az előkészítő fázison kívül nem aktiválódhat. Nem cserélhet gazdát. Anti-mágia: 2. Nem kerülhet rá semmilyen jelző (életjelző sem). Ha a harci fázison kívül bármilyen módon sebződik, akkor a sebződés helyett a forrás gazdája sebződik ennyit. Ha a harci fázis során a gyűjtőbe kerül, akkor célpont lény sebződik 2 Ép-t.

A gólem készítés titkos könyve
2 Szk
Tharr
tárgy
Képesség: Idézési költségét helyettesítheted a 2. körtől kezdve 4 Ép feláldozásával és egy gólem lap kézből semmibe dobásával. Gólem lapjaidra nem lehet reakcióval reagálni és kapnak +2 sebzést. Áldozd fel és költs el 4 Vp-t: kijátszhatsz egy gólemet az idézési költség kifizetése nélkül a kezedből és visszavehetsz egy gólemet a gyűjtőből és játékba rakhatod (mindkét lapot tekintsd úgy, mintha a kezedből játszottad volna ki).
Nem tudom. én csak nem akarom elhanyagolni őket
Ráadásul nem árt nekik egy kis vérfrissítés XD
Még pár gólem ötlet...kerek ezekhez is kommenteket pls.

Gólem testőr
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 4 szk, őrző, rezisztens
1/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Gólemeidre nem rakhat az ellenfél lapot, vagy jelzőt, valamit mágikus védelmet és +1 Ép-t kapnak.

Lélekgólem
2 Vp, 1 Nekron
Színtelen
szörny, gólem van benne 2 szk
4/1
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Nem hatnak rá az ellenfél azon forrásai, amelyek lényként célozzák meg. Minden sebzés ami éri őt 2-vel csökken. Ha megöl egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt. Ha kikerül a játékból azonnal rakd a semmibe.

Reanimáló gólem
2 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 1 szk
1/4.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Minden előkészítő fázisodban gyógyulsz annyit, mint amennyi gólemed van játékban. 1 Vp: célpont gólemed gyógyul 3-at. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.

Nyersanyag gyűjtő
3 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 2 Szk
2/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Áldozd fel egy gólemed: húzz annyi lapot, mint amennyi komponens volt benne. 2 Vp: Keress elő egy gólem lapot, majd keverd meg a paklidat. Csak a saját körödben csak egy képességét használhatod és azt is csak egyszer.
Kérek kommenteket pls...

Bronzgólem
4 Vp
Tharr
szörny, gólem van benne 3 szk
m4/3.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Kijátszási feltétele, hogy legyen gólemed játékban. Minden gólemed rezisztenciát és +1/+1-et kap.

Jádególem
3 Vp
Sheran
szörny, gólem van benne 2 szk
2/2.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. (P), áldozd fel: ellenfeled és minden lénye sebződik annyit, mint amennyi gólemed van játékban, de max 3-at. Hátrány: Nem játszhatod ki az első körben.

Üveggólem
4 Vp
Fairlight
szörny, gólem, van benne 4 szk
m6/1.
Képesség: Nem cserélhet gazdát. Anti-mágia: 2. Források nem hatnak rá, nem kerülhet rá semmilyen jelző. Ha a harc ütés fázisban megöli egy lény, akkor kapsz a tartalékodba passzívan 2 szilánkgólem jelzőt( fairlight gólem, 1/1).

A gólem készítés könyve
2 Szk
Tharr
tárgy
Képesség: Idézési költségét helyettesítheted 4 Ép feláldozásával és egy gólem lap kézből semmibe dobásával. Gólem lapjaidra nem lehet reakcióval reagálni és kapnak +2 sebzést. Áldozd fel és költs el 4 Vp-t: kijátszhatsz egy gólemet az idézési költség kifizetése nélkül a kezedből és visszavehetsz egy gólemet a gyűjtőből és játékba rakhatod (mindkét lapot tekintsd úgy, mintha a kezedből játszottad volna ki).
Kérek kommenteket...

Krabber kiképzőtiszt
3 Vp
Leah, szörny, krabber, van benne 2 Szk, hálós
m2/3.
Képesség: Minden krabbered kap +1/+1-et és mágikus védelmet. Áldozd fel egy krabberedet: Célpont lény sebződik 3-at, vagy célpont játékos 2-őt. Ezt a képességet körönként max 2x használhatod.

Krabber haditaktika
2 Vp
Leah, bűbáj, krabber, hálós
Képesség: Minden krabber lényed rezisztenciát kap és +2 Ép-t.
XD... köszi igyekszem
Kérek kommenteket pls!!!

Gigászi yeti
2 Vp, 1 Áldozás
Leah, szörny, yeti
m3/2.
Képesség: Sebzése hidegsebzés. Hidegre immunis. Ha valaki hidegsebzés által sebződik, akkor a Gigászi yeti kap választásod szerint egy élet, vagy egy izomjelzőt, de egy forrástól maximum egy jelzőt kaphat. Vegyél le róla egy izom- vagy életjelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ezt a képességet egy körben max 2x használhatod.

Yeti renegát
2 Vp
Leah, szörny, yeti, horgonyos
3/2.
Képesség: Hidegre immunis. Élet: 1. Ha hidegsebzés által sebződik az ellenfél egy lénye, vagy maga az ellenfél, akkor húzz egy lapot és gyógyulsz 2 Ép-t. Egy körben max 4 lapot húzhatsz.

Zúzmara
1 Vp
Leah, bűbáj, hideg
Képesség: Hátrány: Az első körben nem játszhatod ki. Sikeres kijátszása után húzz egy lapot. Minden hidegsebzés eggyel többet sebez az ellenfél és minden lényén. Ha van sikeres kijátszásakor yetid a játékban, akkor kapsz 2 Vp-t.

Hidegrázás
2 Vp
Leah, azonnali, reakció
Képesség: Az első 2 körben idézési költségéből 1 Vp-t helyettesíthetsz 3 Ép feláldozással. Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy az ellenfél kijátszott egy varázslatot. A varázslat nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül, majd az ellenfél és minden lénye sebződik 1 Ép-t. Kijátszhatod közvetlenül azután, hogy az ellenfél hidegsebzés által sebződött: Ellenfeled elveszíti az összes Vp-jét, majd sebződik annyit, mint amennyi Vp-t vesztett, de max 3-at.

A havas hegyek ura
követő, yeti
Képesség: Bármely játékos megszűntetheti 14 Ép és max Ép áldozás árán. Minden yetidre kijátszott illetve használt reakció költsége +1 Vp. Minden yetid 1 Vp-vel olcsóbb és kap +1 sebzést. Áldozd fel egy yetidet: Célpont lény, vagy játékos sebződik annyit, mint az alap idézési költsége.
Kérek kommenteket pls..

Sil, a vérfarkasvezér
3 Vp, 3 Nekron
Leah, avatár, vérfarkas
mágikusX/X+1.
Képessége: Feltámad. Anti-mágia: 0. Repül. Költségéből max. 2 Vp-t helyettesíthetsz 1-1 Nekronnal. X annyi, ahány vérfarkas van a Semmidben, de max 4. 1Nekron: Célpont lény vagy játékos sebződik, vagy gyógyul 3 Ép-t (ezt a képességet körönként max 1x használhatod). Ha a gyűjtőbe küld egy lényt, akkor kap egy izomjelzőt.

Holdfényfaló vérfarkas
2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
0/1.
Képessége: Feltámad. Idézési költsége semmilyen módon nem módosítható és képességeit semmilyen módon nem veszítheti el. Ha az ellenfél kijátszott egy lapot, a lap sikeres létrejötte után kap egy holdfény-jelzőt a Holdfényfaló vérfarkas és kapsz 1 Vp-t. Vegyél le róla X holdfény-jelzőt: Célpont ellenfeled következő lapjának idézési költsége X nekronnal drágább, de max 2-vel. Ezt a képességet csak a saját körödben használhatod körönként egyszer és több Holdfényfaló vérfarkas hatása nem adódik össze.

A Telihold ereje
2 Vp, 1 Nekron
bűbáj, horgonyos
Képessége: Sikeres kijátszása után vagy kapsz 3 Vp-t, vagy húzz egy lapot. Minden vérfarkasod idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá és kapnak +1/+1-et. Ha játékban van Sil, a vérfarkasvezér, akkor minden vérfarkasod mágikus védekezést kap és rezisztenciát.
Köszi nagyon a segítséget
Tudnátok írni nekem egy jól működő vérfarkas paklit így.. nagyon megköszönném
Köszi mindenkinek a segítséget
Lenne egy kérdésem:
A feltámasztáskor a képessége létrejön a lénynek??(már ami nem kifejezetten kézből kijátszásra vonatkozik)

Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem ígazán sikerült megértenem
Leírom ide a paklimat. Szeretnék véleményeket kapni róla... főleg segítő jellegűeket( mi kéne bele még, mi nem kéne bele...stb)

48 lap

Követő: A Semmi mestere
Szabálylap: Lassan járj!

-3db Őrjöngő vérfarkas
-3db Vonyító vérfarkas
-3db Telihold idéző
-3db Veszett vérfarkas
-3db Ősöreg vérfarkas
-3db Sebezhetetlen vérfarkas
-3db Ravasz vérfarkas
-3db Szaglászó vérfarkas
-3db Rémeb
-3db Krausos nagyúr
-3db Farkasgazda
-3db Előny a semmiből
-3db Börtjauk tréfája
-3db A Semmi hívása
-3db Az Ellenség támadása
-3db Varázskudarc
A vérfarkasok sohasem halnak ki...
Én csak a vérfarkasokhoz próbálok lapokat "tervezni"..ők a kedvenceim
Köszi
Kérek kommenteket pls.

Dühöngő vérfarkas
1 Vp, 3 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas, reakció, horgonyos
2/2.
Képessége: Az első körben nem játszhatod ki semmilyen módon. Idézési költségéből 2 Nekront helyettesíthetsz +1 Vp elköltésével. Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy az ellenfeled megpróbál kijátszani egy lény lapot. A lény nem jön létre, csak a gyűjtőbe kerül és ellenfeled sebződik 2 Ép-t.

Gyémántszőrű vérfarkas
2 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
1/3.
Képessége: Feltámad. Ha egy vérfarkasod a játékból a gyűjtőbe kerül, gyógyulsz 3 Ép-t (ez a Gyémátszőrű vérfarkasra is vonatkozik és a gyűjtőből is működik). Minden vérfarkasod kap +1 Ép-t, mágikus védelmet és 3 Ép-s bűntetést.

Hataloméhes vérfarkas
2 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas, rezisztens
mágikus1/1.
Képessége: Bűntetés: X Ép, ahol X a rajta lévő izomjelzők száma. Sikeres kijátszása után kap feleannyi (lefelé kerekítve) izomjelzőt, mint ahány vérfarkas van a Semmidben. Vegyél le róla egy izomjelzőt: Célpont lény sebződik 2 Ép-t, vagy célpont játékos sebződik 1 Ép-t, vagy húzz egy lapot(körönként egyszer). Játékosba maximum 5x sebezhetsz.

Kísérleti vérfarkas
1 Vp, 2 Nekron
Leah, szörny, vérfarkas
1/2.
Képessége: Feltámad. Minden vérfarkasod idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá és kapnak +1 sebzést. Ha egy vérfarkasodnak használod a feltámadás képességét, akkor választásod szerint: vagy kapsz 1 Vp-t, vagy ellenfeled veszít 1 Vp-t. Ez a képesség csak a saját körödben működik körönként max 2x.
Kérek kommenteket pls.


Likantrópia
2 Nekron
Leah
bűbáj, vérfarkas
Képesség: Sikeres kijátszása után kapsz annyi Vp-t, ahány vérfarkasod van a semmiben, de max 4-et. Minden vérfarkasod rezisztenciát kap és +1/+1-et. Áldozd fel és rakd át a semmibe: Húzz egy lapot.


Vadász vérfarkas
2Vp, 1 Nekron
Leah
szörny, vérfarkas
Képesség: Repül. Feltámad. Bűntetés: 2 Ép. (P),1 Vp, áldozd fel: Keress ki egy vérfarkast a paklidból.


A vérfarkasok dühe
1 Vp, 1 Nekron
Leah
bűbáj, vérfarkas
Képesség: Minden sikeresen kijátszott vérfarkasod után gyógyulsz 2 Ép-t, és kap egy düh-jelzőt A vérfarkasok dühe. Vegyél le róla X düh-jelzőt: Keress elő egy X költségű lapot a paklidból és ezután ellenfeled sebződik X-et, de max 4-et. Ezt a képességet csak a saját körödben körönként 1x használhatod.
Én színnek egy szürkét gondoltam. Egy olyan istenhez tartozna, mely ellen összefogtak az istenek, s örök életre egy mágikus tárgy rabjává tették, de egy túlbuzgó kalandozó kiszabadította börtönéből, s újult erővel ismét szembeszáll régi ellenségeivel. A neve Dhur, a megtestesült düh és gyűlölet istene.
Mit szólnátok egy Parazita altípushoz??

Chara-din színű, hálós lények lennének mind mágikus védekezéssel.
Képessége lehetne mondjuk a szimbiózis: X. Lényege: Kézből való sikeres kijátszása után és ha megsebez egy játékost, akkor az ellenfél veszít X Vp-t és te kapsz annyi Vp-t, mint amennyit elvesztett. Ha nem veszít Vp-t, vagy nem eleget , akkor sebződik X-et, illetve elveszíti a maradékot és sebződik annyit, mint amennyi hiányzott. A Parazita lények hátránya lenne, hogy kijátszásuk után sebződsz 1 Ép-t (hiszen ügye a szimbiózis mindkét fél számára előnyös(de jobb, ha felénk dől a mérleg)).
Kössz a kritikákat.
Lehet, hogy repüléssel jobb lenne, nem tudom, én egy kicsit erősnek találtam vele, de ti tudjátok. Azért köszi
Pls. Kérek kommenteket.

Kaantor, a minotauruszok istene
6 Vp
Tharr, avatár, minotaurusz
m5/5.
Képessége: Minden reakció varázslat kijátszása előtt vissza kell vennie egy lapját az asztalról tulajdonosának. Idézési költségéből helyettesíthetsz 3 Vp-t egy minotaurusz lapod asztalról kézbe visszavételével. Vegyél vissza egy minotaurusz lapot az asztalról a kezedbe és költs el 1 Vp-t: célpont ellenfeled választásod szerint vagy sebződik 2-őt, vagy visszaveszi célpont lapját a kezébe. Ezt a képességet csak a saját körödben körönként max 2x használhatod.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.