| | | | Fórum - VasiBá utolsó 30 hozzászólása | | | | |
| VasiBá (előzmény: abcdefgh 31.) | 2005.01.06. 07:10 |
| | | Utolsó mondat magyarázata: Jelenleg még az európai verzió nem működik, és én arra várok. Játszani jelenleg az amerikai szervereken és az eu closed bétán lehet.
Szolgákkal kapcsolatban. Jó jó, hogy vannak olyan szolgák, amiknek a HE-je számomra megfelelő lenne, de ez bennem megint olyan érzést kelt, mintha készakarva terelnének egy irányba, hogy csak ilyen meg olyan szolgáim legyenek, mert az a tuti, az a táp. Nem válik egyhangúvá, ha minden ütős qwuarg harcossal, tüské hólyaggal stb rohagászik!? |
| | | | |
| | | | Tudom, hogy nem számít, de azért leírom, mert kezdem únni a játékot!
Kezdetektől fogva a szolgázás volt az egyik kedvencem a játékban és tök szerettem volna, a karimból egy jó kis szolgázós karakter csinálni. Erre ugye jött az ultrabrutál vezetőkészség szabály. Tekintsünk el tőle! De most már igazán könnycsepp esik ki a szememből, amikor a varázslós, lövős szolgáim rendületlenül a galetki ellenfelemet lövik (magas rez. ill. vastagbőr, szélpajsz miatt) esélytelenül, mig annak a szolgái(közelharcosok) szépen odajönnek és szétszabják a szájukat.
Ha valaki figyelembe venné könyörögve kérném, hogy legyen már olyan szabály miszerint, ha a csatában van az ellenfélnek olyan szolgája akire még nem támad senki az én szolgám arra támadjon(vagy legalábbis, ha az ellenfél szolgája őt választotta, akkor az enyém is őt válassza, ne azt a célpontot aminek az eltalálási esélye 0%)
Tök sz.r, hogy csak agyonspezializálódásra (pl. lehele-bűz, brutál lőfegyver, lélekfacsarás és társai stb) gyúrva lehet "eredményes" a galetki!!! 
Szerintem (amint megjelenik) átváltok a World of Warcrafta! |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: abcdefgh 393.) | 2005.01.04. 09:18 |
| | | Még nem, de fogok!!! már alig várom!!! |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Soma 335.) | 2004.11.16. 14:54 |
| | | Szerintem ez a korlát azért van, hogy akik még rendesen postai levélben játszák a játékot ne generálhassanak 50 oldalas fordulókat! A posta nagyon-nagyon sok pénzbe kerül ám   |
| | | | |
| | | | Ötlet: "csökkentse" az épület a szolgák harci erejét, mint az álcázás. Kb én az 1/3-a lélekenergiát kapom, ha a harcban a szolgák is részt vesznek. Jó lenne, ha legalább a 1/2-re fel lehetne ezt húzni
Kár, hogy leült a téma |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Steve_bacsi 30.) | 2004.10.04. 09:51 |
| | | Maga az alapkoncepció az jó, csak megvalósíthatlan:
-mindenki olyan szolgát szeretne, ami 100-as vastagbőrrel,100-as immunitással, 100-as rezisztenciával, stb rendelkezne és legalább egy 100-as pl csontolvadást lőne. Túlságosan nagy a vitalap és szerintem ezt a játékvezetők nem óhajtják felvállalni. (ne is beszéjünk a szörny HP beállításairól)
Én már azzal is megelégednék, hogy ha a szolgák HE-jét lehetne állítani! |
| | | | |
| | | | Elfogadható, bár szerintem nem oszt nem szoroz 1db eggyel magasabb szolga. (kivéve azoknak akik elkeseredésükben zokogni fogank, hogy csontolvadással, tűzviharral stb... nem tudták ellenfelük minden szolgáját lenyomni az első körben ) Támogatnám Signy 6. hozzászólásában foglaltakat, miszerint a már átalakitott szolga szintén randomban tovább alakitható(4. szintre kifejlesztett szolgánál -6kno-t jelent egy átalakitás )
Bár tapasztaltból tszerintem mindenki tudja, hogy a Beho úgy sem változtat az ilyen formában közzétett javaslatain, de azért egy-két ötlet:
Szolgákhoz kapcsolódva nem egyforma erősek,csak ötletek)
1. BSZ-re minden szolga egy fordulóban egyszer kap vezetőkészség*X% lélekenergiát(X=5-re gondoltam) az "átalakító műveletek" hatására.
2. BSZ-re egy fordulóra minden szolga tulajdonságai(erő, iq, stb) megnőnek vezetőkészség szintel, de vesztenek 20 jólakotságot és morált.
3. BSZ-re forduló végéig minden szolga (a beletunkolt bogyók, varázsitalok, harci drogok hatására) kap vezetőkészség/X(X=4-re gondoltam) szintet, de jólakottságuk és moráljuk csökken 20-al.
4. Ha fel van építve a labor akkor a szolgákat nem csak lakószint +2-ig, hanem lakószint+(vezetőkészség/X)-ig (X=2,v.3-r gondoltam) lehetne kno-zni.
5. A szolga lakószintje KNO+szolga lakószintje*2 aranydukát-ért (vagy 0,5xszint feketedukát)fix szolgát vehetsz (tehát nem random, mint a vadászsarok) BSZ-re megtudnánk, hogy milyen szolgát lehet venni(csak olyan, amit az adott szinten amúgy is el lehetne "fogni", de a teljes kinálat). Itt is élne a szolgacserére vonatkozó szabály, de elősegítené a döntést, hogy érdemes-e a jelenlegi szolgákat "lekínozni".
Igy lenne értelme a vezetőkészéget is fejleszteni annak aki a játéknak a szolgázós oldalát szereti.
Alkimista labor más megközelítésben:
1. BSZ-re a belépő randomban kap varászitalfőzés szintnyi, de max. Xdb (X=3 ra gondoltam)varázsitalt(csak olyanból kaphat, amit már ismer)Pl. 15. v.vital főzéssel 1. db 15-es szintű ital, vagy 1db 10-es és 1 db 5-ős szintű, stb..., de kaphat akár 3db 1-es szintűt is)+megtudja a következőket egy random, de max v.italfőzés szintű (ez akár, lehet olyan is, ami már ismert előtte)italról:
-hány komponensből áll
-az egyik komponenst |
| | | | |
| | | | Remek!
Nagyon örülök, hogy nem agressziv fikázó hozzászólásokat kaptam. Már kezdtem félni, hogy a forum olyan, mint a magyar parlament.
Mint mondtam az általam leírtak nem voltak maximális mélységben átgondolva, csupán erősen finomitásra szoruló ötletek.
Kösz-kösz |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Endyr 134.) | 2004.07.22. 17:23 |
| | | Ja és a leg fontosabb, amit szerintem félreértettettél:
A SORREND:
1. Elnyomod a varázslatot.
2. Ö megpróbálja lerezisztálni (beleszámitva a Te rezisztcsökkentő varázslataidat is pl. rezisztje 30, te varázslattal, már lecsökkentetted 10-re, de ő mégis megdobja a rezisztet)és sikerül is neki
3. Te megpróbálod áttörni (Pl 30-as áttörésed van) Tehát a képlet alapján még mindig van 30/40*100=75% esélyed a varázslat bevitelére, annak ellenére, hogy az ellenfeled (2.pont) már megdopta a rezisztet.
Én úgy gondolom, hogy ez nem gyengiti, hanem erősíti a varázsló karit még akkor is, ha az áttörés csupán tárgyakból "fejleszthető", de mégis meghagyja az esélyt a másik félnek is! |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Endyr 134.) | 2004.07.22. 17:06 |
| | | A marhaságok kifejezést nem értem! Az én ide szánt szókincsenben nincs benne.
Kiegészitve: amit leírtam naggyából fikciónak nevezhető, mert minden tényezőt nem vettem figyelembe. Mondjuk úgy, hogy finomításra szoruló ötlet, ha figyelembe veszzük azt, hogy a kontaktra alkalmazva a képletet az erősödik és igaz ezt nem akarjuk!
A reznél elfelejtettem leírni, hogy igy be lehetne vezetni az áttörést KNO-zható képességgé, nem csak a tárgyak növelnék. Szerintem akinek 50es reze van, szeretne egy kis esélyt, hogy kivédje a varit, ha már egyszer annyi KNO-t beleölt, vagy beöltözött. Továbbá, mint ahogyan leírtad te még ennek ellenére is eltolhatsz rezist csökkentő varikat.
De ha már ilyen nagy számokat használunk:
az ellenfelednek van 100-as reze, neked 50-el csökkentet a rezét, áttöréssel varikkal stb. Még mindig 0%ban ütsz be.
De ha a képlettel számolsz még mindig lenne 33% esélyed.
Köszike, hogy reagáltál a hozzászólásomra, és lehet, hogy te látod helyesen a dolgokat. |
| | | | |
| | | | Ami még lemaradt az előző végéről.
Az, hogy Miklós megpróbálja szinesebbé, változatosabbá tenni a játékot, elismerésre méltó. Abban viszont csatlakoznék egy-két előttem szólóhoz, hogy lehetne ez a fórum az újjítások előkészítésének, elővéleményezésének, módosítási javaslatoknak a színhelye, amit a játékvezetés aktivan felhasznál.
Az új képességgel kapcsolatban azok a félelmeim, hogy lesz egy-két olyan "őrült" (én is poénkodtam ezzel korábban), aki ezerrel rágyúr és "sanyargatni, terrorizálni" fogja a szintjének lakóit.
Én az alább közzétett javaslatok mellett kardoskodtam volna az új képességgel szemben. Az immunhoz, vastagbőrhöz nem nagyon tudok hozzászólni.
Esetleg galtekik ellen a köv képpen hatna (csak az alap):
1-15: 1-el
15-30:1,5-tel
30-45: 2-vel nőne a hatása.
stb.
Aki alappból felviszi őket igy az megérdemelné ezeket a bónuszokat.
Köszönöm figyelmeteket és bocs az előző csonka hozzászólásokért. Nem tudom miért mindig csak az eleje látzsott?! |
| | | | |
| | | | Más, de talán témába vagó: A játék egyik (szerintem) nagy problémája az, hogy minden képességet - ellen képességet ki lehet maxolni. Pl. A nagy sláger a rezisztencia. Ez az én szóhasználatomban "irányított játékhoz" vezet. Azaz mindig vannak dolgok amiket kötelező érényűen ezerrel kell fejleszteni (lásd az új szakértelmet, vagy a rezi.), ha nem akarsz hátrányba kerülni. A harcra tekintettel a fentiekből kifolyólag mindenki arra törekszik, hogy 1 kör alatt kinyirja a másikat, illetve megpróbálja ezt kivédeni. Ennek egyenes következmény, hogy a csatákból hiányzik a véletlen, a meglepetés, ami a valóságban sokszor döntő szerepet játszik. (Elég kellemetlen lehet egy varászló számára, hogy hiába van kigyúrva a kedvenc varija, mégsincs esélye arra, hogy bevigye. Ugyanez fennállhat a kontaktot használóra is. És a lényeg: ez forditottan is igaz. Kell hogy legyen esély a vari,kontakt kivédésre, de semmiféleképpen sem 100%). Egy két péda, hogyan lehetne megoldani:
rezisztenica-áttörés páros, kontakt-kontakt ellen. páros:
Lássuk egy ütős és a varázsló szemben állását:
a varászló elnyom egy savcsapást
ütős:22-as rez=44%
dob a gép:28% hopp (lehet, hogy)lerezisztálta
erre a varászló minden akaratát összeszedve megpróbája áttörni a rezisztenciát
varázsló:8-as áttörés
egy képlet(szerintem a támadás védekezésből ismerős):
áttörés/(rez+áttörés)*100=8/(8+22)*100=27% esély, hogy mégiscsak átnyomja a varázslatot
nyers számokkal
rez:22 átt.:8 esély, hogy a megdobott rezt törje:27%
rez:10 átt.:10 esély, hogy a megdobott rezt törje:50%
rez:8 átt.:22 esély, hogy a megdobott rezt törje:73%
ugyanez a képlet kontaktra:
ellenállás/(kontakt+ellenállás)*100
És ezzel megjelent, a szerencse, véletlen szimulációja!!!
Bár ez nem változtat azon, hogy ne legyenek kötelező érvényü bizonyos dolgok fejlesztése, de véleményem szerint csak jobban hagzik az, hogy van esély a rezre-áttörésre, kontaktra-kont.ellenre, minthogy abszolút nincs! |
| | | | |
| | | | Egy fenét. Én mint aki kontaktot használok (bár nem túl magas, mivel nem szeretem a csak "egyre gyúrók, de arra brutálból" játékot) és általában erre alapozom a csata vég kimenetelét,nem örülnék neki, ha példaképpen:
20-as kontaktellenállás=190 KNO
20-as párbajozás=190 KNO Szum:380KNO
40-es Kontakt:780KNo
Konzekvencia: 380KNO |
| | | | |
| | | | folyt...
Konzekvencia: 380KNO |
| | | | |
| | | | lemaradt a levelem 80%-a?!! |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Riamon 121.) | 2004.07.22. 12:48 |
| | | Egy fenét. Én mint aki kontaktot használok (bár nem túl magas, mivel nem szeretem a csak "egyre gyúrók, de arra brutálból" játékot) és általában erre alapozom a csata vég kimenetelét,nem örülnék neki, ha példaképpen:
20-as kontaktellenállás=190 KNO
20-as párbajozás=190 KNO Szum:380KNO
40-es Kontakt:780KNo
Konzekvencia: 380KNO |
| | | | |
| | | | Ezért mondom: irány a 100-as párbajozás. Nagyon jó taktikázni igy. Főleg az olimpián  |
| | | | |
| | | | Nekem "tetszik"
Ha úgy veszem, hogy összetalálkozok egy 20-as párbajozás szakértelemmel rendelkező galetkivel, akkor elmondhatom, hogy a féreg érintésbe, a kontaktba, a vámpirizációba (20 helyet 0 ép szívás)ölt kno-im értéke rendkivül leamortizálódott. Arról nem is beszélve, hogy a 3-as áttörésem sem fog segiteni abban, hogy bevigyem a halál szavát!
Az ütősök 4 végtagra nézve 80-as kevesebb sebzést érnek el és nem is biztos, hogy minden végtag betalál.
Ezzel szemben a lehelős, aki lehelésre van beöltözve, mint állat, az "rendkívül beszivta" -a fenti 20-as példára tekintettel -, hogy 30-as kevesebbet sebez.
Bár a löfegyverseknek is rosszul esik a képesség, de azért nem féltem őket. Általában úgy is kétszer annyi életpontot sebeznek rajtam, mint amim van, legfeljebb igy épp, hogy lelőnek. De azért lelőnek!
Lehet, hogy agyonspezializált (cél a 100-as párbajozás) párpajozó leszek és csupa portyázásból fog állni a fordulóm?! Jó muri lenne, nem?
Haszna mindenféleképpen van: még egy dolog amibe szinte kötelező érvényűen kell KNO-t tolni, ha nem akarja a galetki, hogy minden "párbajból" véres fejjel kullogjon el.
Hajrá!(: |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Miklós 96.) | 2004.05.14. 07:37 |
| | | Tudom, hogy nem ide tartozik, de nem kérhetnénk egy hozzászólást az új klánképességek tervezet c. fórumon is? |
| | | | |
| | | | Hát ennyi, tehát mindenki hangos IGEN felkiáltással és tomboló örömmámorban, könnyekben úszó szemmel elfogadta a 119. hozzászólásban foglalt nagyszerő képesség javaslatokat!!! :-) :-) |
| | | | |
| | | | Ja és rájöttem, hogy a 119.-ben foglalt képességek tök kiegyensúlyozottak, bár amikor írtam ezzel nem foglalkoztam!    |
| | | | |
| | | | Akkor is a 119. hozzászólásban foglaltak a legkirályabbak!  |
| | | | |
| | | | Érdektelenségbe fulladunk??? |
| | | | |
| | | | Elnézést. A bárdhoz elfelejtettem odaírni, hogy ha csak 1 ellenfel van az adott harci körben az ellenfél nem csinál semmit (a'la parancs) |
| | | | |
| | | | Üdv Mindenkinek!
Sokat gondolkodtam, hogy leírjam-e az alábbi gondolatokat, mert annyira széthúzóak, a vélemények, hogy nem lesz kompromisszumos megoldás, de végül is ha már kiötlöttem őket...
1. Szerintem ne legyen egyensúlyozgatás. Ami eddig van fogadjuk el és legyenek az elkövetkezők egyensúlyban (lentebb már kifejtettem miért)
2. Minden klánnak a bónusza egyvalamire vonatkozzon, de klánra jellemző módon. (én a harcra koncentráltam)
3. Minden képesség Rang/8%, de max 20% eséllyel jön be, de MINDEN HARCI KÖRBEN van rá esély! 80-as rang esetén 10%. Ha azt vesszük figyelembe, hogy egy csata mondjuk 5 körig tart, akkor átlagosan minden második csatában bejön egyszer a képesség!
4. A képességek létrejötte a harci kör előtt és nem közben dől el.
5. csupán ezekre a képességekre alapozva nem lehet biztosra menni egy csatában sem, de ha bejönnek tök látványosak.
6. egy két számot hasraütésre írtam be. pl tisztogatók sebzés szorzója
Lássuk:
Halhatatlanok:
-Az addig a csatában elvesztett életpontjuk felét az adott kör végén vissza regenerálják. Még akkor is, ha a kör végén meghalnának.
Mágusok:
-TV listából elmond, a TV listánál leírteknek megfelelően egy(akár támadó) varázslatot (VP duplán levonódik), de nem számít bele a körbe, tehát ettől függetlenül ezt követően Ő még elmondhatja a két védekező, 1 támadó variját, vagy akár közelharcolhat, stb is.
Katonák:
Az ellenfél védekezésétől, vastagbőrétől, immunitásától, gránitbőrétől stb... függetlenül 100%-osan betalál, és 100%-ot sebez.
Tisztogatók:
-Az adott harci körben egyetlen ütéssel, leheléssel leteríti TORZSZÜLÖTT!!! ellenfelét függetlenül annak védekezésétől, vastagbőrétől, gránitbőrétől, végtaggal, lehelettel meg nem üthetőségétől stb... (az ellenfél elszenved rang*6 sebzést pl 80-as rangnál 480-at-> a legendás szörnyeket nem vágja agyon, csak sebez rajta egy jó nagyot)
Mutánsok:
-Az adott harci körben minden harci képességük (#10-#27) illetve minden végtagméretük, végtagszakértelmük, végtag spec. szakértelmük, leheletük megduplázódik
Tolvajok:
-Gyorsaságtól függetlenül, első körben akár (ha a HP-juk máshogy nem szól) meglepetésből (azaz közelről) ők kezdik a kört. Ebben az esetben lopakodásuk szintje, ha lehelnek hozzáadódik a leheletükhöz, ha végtaggal támadnak +lopakodás szint/2 sebzést kap minden végtag. (Erre még rajöhet a dupla sebzés!!!)
Pszionisták
A test feletti tökéletes szellemi kontrolnak köszönhetően az adott körben minden őt ért hatás (sebzés, mérgezés - még kontakt, vagy para. is - egyéb varázslat hatás) 0 lesz, illetve nem érvényesül.
Bárdok:
-Zenéjének, karizmájának hatására ellenfeleinek egy része(ellenfél/2 lefelé kerekítve pl 3-nál 1 db) az adott kör idejére átáll hozzá (ha netalán gyenge lenne lehet a csatára is). Az átált ellenfelek kiválasztása véletlenszerű. Lehet(nek) akár a legerősebb(ek), vagy a leggyengébb(ek) is.
Tudósok:
-Tanulmányaikank és nagyszerű felfogó és emlékező képességüknek köszönhetően minden torszülöttet, galetkit ismernek (legfőbbképpen harci szokásaikat, tudják hogyan kell ellenük harcolni). Ez abban nyilvánul meg, hogy az adott harci körben minden ellenfelük (aki őt támadja, illetve akit ő támad)minden tulajdonsága, harci szakértelmei, varászlatai (még azok is amik rajta vannak) magyarul minden a harcban használatos dolog szintje feleződik.
Hát ennyi. Szerintem tök jók. Én úgy látom, hogy 1:10-1:5 "bejövési" arány elég jó, hogy ezek a brutál, tápos hatások érvényelüljenek. Várom a véleményeket. A fikázásokkal finoman, mert ezeket jószándékkal írtam le és nem azért, hogy bárkinek a lelkivilágába beletapossak.
Ében |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Soma 89.) | 2004.04.30. 18:11 |
| | | Az a baj, hogy ha nagy tápot nyomsz, és mondjuk más-más területen,akkor a klánok egymásra fognak mutogatni később, (úgy ahogyan most), hogy a tiéd miért olyan erős, mikor az enyém olyan gyenge.
Tehát egységesen kellene most képességeket adni pl. mint lentebb láthatod én minden klánnál egységesen (már amelyik klánnál javasoltam) , harci képességre adtam ötletet, a harcra koncentráltam.
A legfőbb ismérve minden képességnek, hogy habár viszonylag ritkán jön be (felőlem lehet rang/5, rang/10, rang/15 százalék), de akkor igazán látványos és (talán kimerem mondani) klánhoz illő az effekt.
Én még mindig azt mondom, hogy ez itt nem a táp helye. Nem is azért mert nem lehetne az, hanem azért mert később megint csak újjal mutogatást eredményezne.
Később (hétfőn) én szeretném egybe előadni minden klánra az ötletem. Utána lehet lehurrogni, hisz természetesen mindenki más-más koncepciót képvisel. (én azt hiszem enyém a legjobb :]) |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Ange 84.) | 2004.04.30. 14:35 |
| | | | | | | |
| | | | Mutáns:
Szint/20% esély hogy minden megvásárolt harci képesség(#10..#25) duplán érvényesül az adott harci körben |
| | | | |
| VasiBá (előzmény: Steve_bacsi 79.) | 2004.04.30. 14:15 |
| | | Lentebb említettem, hogy a rang/20% - csak hasra ütésre mondtam be. Hidd el én is jobban örülnék ha rang/5% lenne. (esetleg 10 vagy 15 már jobban hangzik).De ez már átmenne tápba. Szerintem ezek a képességek azért jók, mert színesítik a játékot és nem tápolásra valók. Mondjuk rang/20% mellet lenyomsz 10 db 5 körös csatát szumma 50 kör.-> átlagosan két kört megúsztál sebzés nélkül. |
| | | | |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|