Hatalom Kártyái kártyalap - Virág szimbólum | A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)
- Kinézet - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 5 szavazat alapján 5.6)
- Használhatóság - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 4 szavazat alapján 4.8) - Eredetiség - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 2 szavazat alapján 9.0) |
|
(AK1) Időzítés: Általánosságban mondhatjuk, hogy a HKK-ban - bár minden hatás, varázslat azonnal létrejön - reagálásként még lehet használni kártyákat és hatásokat, amelyek az első varázslat hatását teljesen megváltoztatják vagy semlegesítik. Ha egy lényed a húzás fázis és a kör vége között sebzésnek köszönhetően a gyűjtőbe kíván vándorolni, még meg lehet menteni olyan lapokkal és hatásokkal, amelyek az ÉP-jét megnövelik. Ilyenek például az Azonnali gyógyítás, a lény saját regenerálódó képessége, a Gyógykenőcs, a Revitalizáció, a Virág szimbólum és még sok egyéb. Más kérdés, ha a sebző varázslatra a másik játékos reakcióként nem a lényét megmentő lapot használ. Például, az ellenfél Tisztítótűzzel a gyűjtőbe küldi egy lényemet, és én erre gyorsan kijátszok egy Vámpirizációt. Mivel a lényem a Tisztitótűz hatására a gyűjtőbe került, már nem vámpirizálhatok belőle. Külön említést érdemel az az eset, amikor egy játékos saját maga lényét pusztítja el (pl. A természet haragjával). Elméletileg ilyenkor az ellenfél következik, és így megfosztaná a játékost a lénye megmentésének a lehetőségétől. Azonban egy játékosnak egy lénye elpusztításakor (akár ő tette, akár az ellenfél) mindig van lehetősége, amikor legközelebb reagálhat, hogy a lényét megmentse, akkor is, ha az ellenfél időközben valamilyen más jellegű tevékenységet hajtott végre. | (AK1) Általánosságban mondhatjuk, hogy a HKK-ban - bár minden hatás, varázslat azonnal létrejön - reagálásként még lehet használni kártyákat és hatásokat, amelyek az első varázslat hatását teljesen megváltoztatják vagy semlegesítik. Ha egy lényed a húzás fázis és a kör vége között sebzésnek köszönhetően a gyűjtőbe kíván vándorolni, még meg lehet menteni olyan lapokkal és hatásokkal, amelyek az ÉP-jét megnövelik (életmentő hatás). Ilyenek például az Azonnali gyógyítás, a lény saját regenerálódó képessége, a Gyógykenőcs, a Revitalizáció, a Virág szimbólum és még sok egyéb. Más kérdés, ha a sebző varázslatra a másik játékos reakcióként nem a lényét megmentő lapot használ. Például, az ellenfél Tisztítótűzzel a gyűjtőbe küldi egy lényemet, és én erre gyorsan kijátszok egy Vámpirizációt. Mivel a lényem a Tisztitótűz hatására a gyűjtőbe került, már nem vámpirizálhatok belőle. Külön említést érdemel az az eset, amikor egy játékos saját maga lényét pusztítja el (pl. A természet haragjával). Elméletileg ilyenkor az ellenfél következik, és így megfosztaná a játékost a lénye megmentésének a lehetőségétől. Azonban egy játékosnak egy lénye elpusztításakor (akár ő tette, akár az ellenfél) mindig van lehetősége, amikor legközelebb reagálhat, hogy a lényét megmentse, akkor is, ha az ellenfél időközben valamilyen más jellegű tevékenységet hajtott végre. | (AK4) Az előkészítő fázisban semmilyen lapot nem lehet kijátszani, sem aktivizálást kívánó képességet használni. A Vérfürdető magszim nem növelhető, nem használható a Virág szimbólum stb. | (AK6) Ha 0 ÉP-re kerül egy kalandozóm a fő fázisom során, megmenthetem-e azzal, hogy rárakok egy Szintlépést, és így megnövelem az ÉP-jét? Nem. A szabálykönyv 19. oldala szerint ilyenkor csak azonnali ÉP növelő varázslatokat (és olyan ÉP növelő hatásokat, amelyeket ugyanakkor lehet használni, mint az azonnali varázslatokat, pl. Regeneráció, Virág szimbólum) lehet használni. Ezek az életmentő hatások. | (AK8) A Zöldellő fa nem segíti a Virág szimbólum használatát, mivel a Zöldellő fa csak lények regenerálását és gyógyító varázsaltok kijátszását segíti elő, és a Virág szimbólum használata nem tartozik egyik csoportba sem. | (AK8) Ha egy lény 0 Ép-re, vagy az alá került, akkor a szabálykönyv szerint csak azonnali varázslatok és hatások alkalmazhatók. Ezek az életmentő hatások. Meg lehet menteni a lényeket Azonnali gyógyítással, Virág szimbólummal stb. Egy kalandozót szintlépés kártya kijátszásával, vagy egy páncél kihozásával azonban nem lehet életben tartani. Ha a páncélt egy Közös Tudat segítségével rakjuk át egy másik kalandozóról, vagy a Szintlépést az Alanori futár hozza, szintén egy másik lényről, akkor megmentettük a kalandozónkat, mert ez egy azonnali hatás. |
Kiadás: Alappakli, 1. kiadás, Alappakli, 2. kiadás, Alappakli, 3. kiadás, Alappakli, 4. kiadás
Gyakoriság: ritka
Lapszín (isten): Sheran
Típus: tárgy
Szöveg: (P), 5 VP: Egy lényed ÉP-je erre a körre megduplázódik.
Szinesítő szöveg: Én adtam az életet nem akarom, hogy elvegyék - Sheran
Illusztráció: Lexa Klára Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában... (írd meg nekünk és kijavítjuk!) Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:14 | Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:25:51 | Nyomtatási forma |
|