Szikrázóan negatív élmény, amikor egy szörny elektromos leheletét bocsátja rád, mielőtt még a közelébe érhetnél, és lecsaphatnád a fejét. Nem csupán a bőröd épsége bánhatja, hanem az elektromosságot kevésbé tűrő tárgyaid is tönkremehetnek.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Varkaudar-Thargodan Invázió 5.
Tudósítóink remek hírekkel szolgáltak az elmúlt napokban. Ghalla minden szegletében véget ért a varkaudar-thargodan invázió. Az Alanori Csatornától nyugatra nem sikerült szétverni az inváziós seregeket, sőt a varkaudarok jelentős eredményeket értek el azzal, hogy elfoglalták Qvill és Wargpin városát. Ezeket azóta sem sikerült felszabadítani a reguláris erőknek. Ráadásul Qvill környékén újonnan épült varkaudar falvakról, míg Wargpin környékén félelmetes thargodan táborokról számoltak be a hadsereg felderítői. A többi hadszíntéren a védőerők magabiztos fölénnyel kergették szét a varkaudar és thargodan hordákat. Sistergő Pumpa elmenekült, nem tudni mi történt vele, miután az utolsó deus ex machinája is elfüstölt. Egyes vélemények szerint nem kizárt, hogy a szétszórt seregek kisebb alakulatai meghúzták magukat valami eldugott helyeken, de ezek gyakorlatilag már nem jelentenek semmilyen veszélyt. Természetesen a statisztikákat kedvelő gnóm tudósok nem tétlenkedtek, így lejjebb láthatóak az invázió végső statisztikái.
Játéktechnikai információk:
Az invázió eredményeképpen a következő változások történnek:
1. A varkaudaroldali kitűzőt viselő karaktereket minden lépésüknél, ami városmezőre történik, megadóztatja egy őrjárat. Nem kell adót fizetni a következő városokban: Qvill, Vaskarom (Huertol), Wargpin, Északtűz, Sárkányverem, Lávafolyó, Mhufex (ryuku), KF-es városok (kivéve sziránusz és dűneelf városok).
2. Qvillben megszűnik a városháza, és bekerül egy varkaudar fellegvár. Illetve Qvill környékén varkaudar falvak jönnek létre.
3. Wargpinból a fejvadászcéh elköltözik Libertanba. Megszűnik a Helytartói hivatal és a Fairlight bank. Bekerül egy varkaudar fellegvár. Wargpin körül egy-két thargodan tábor létesül.
Ezek a változások várhatóan november 11-én, kedden kerülnek fel.
Ezenkívül az invázióban szerezhető egyedi tárgyakat - a quwarg rajzáshoz hasonlóan - meg lehet találni új labirintusokban.
A labirintusok a hét folyamán kerülnek fel.
A labirintusok koordinátái:
53. labirintus:
46, 63
54. labirintus:
98, 82
55. labirintus:
191, 97
102. labirintus:
350, 64
135. labirintus:
201, 106
168. labirintus:
441, 103
169: labirintus:
566, 91
Legyőzött vezetők:
Inváziós vezető
Legyőzték
Poomr Ko
148
Dögvész
186
Toodrok Din
350
Ouitmlen
500
Ylgoroth
700
Rogg, a varkaudar
177
Sistergő Pumpa
1000
Védőerők vezetője
Legyőzték
Lord Kovács József
150
Napsörény
200
Raia avatárja
291
Tobias Ak'radal
65
Sir Rasolphius
114
Oyatame Tzutuki
81
Lyonarissa
278
A kalandozók jutalmai:
Az invázió ellen legeredményesebben küzdő kalandozók, akik taalrugyalázó érmet kaptak.
Az invázió ellen kiemelkedően küzdő kalandozók, akik notermanthipusztító érmet kaptak.
Az invázió ellen kitartóan küzdő kalandozók, akik zinthurgirtó érmet kaptak.
Az invázió ellen küzdő kalandozók, akik varkaudarölő érmet kaptak.
Az invázió mellett legeredményesebben küzdő kalandozók, akik arany taalru érmet kaptak.
Az invázió mellett kiemelkedően küzdő kalandozók, akik ezüst notermanthi érmet kaptak.
Az invázió mellett kitartóan küzdő kalandozók, akik bronz zinthurg érmet kaptak.
Az invázió ellen küzdő kalandozók, akik réz varkaudar érmet kaptak.
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 1 szavazat alapján 10.0)