Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Alfa pakli: Tűzmágia - Előzetes
Ahogy az összes eddigi Alfa paklinál, úgy ezúttal is egy előre összeállított lapokból álló paklira számíthattok. Egy csomagban összesen 32 kártya lesz, méghozzá az alábbi összetételben:
30 gyakori lap, ezek minden csomagban ugyanazok
1 követő, ez minden csomagban ugyanaz
1 ritka, ez véletlenszerű, a Bestiákban 3 fajta bontható
Mindez azt jelenti, hogy az új Alfa paklikkal összesen 6 új ritka lapra számíthattok. A gyakori lapok esetében pedig hasonló lesz az eloszlás, mint eddig: egy részük korábban megjelent lapok újrakiadott (esetenként kicsit módosított) változata, a másik felük pedig teljesen új verzió.
Túzmágia
Az eddigi Alfa paklik leginkább lényekre építettek, nem sok varázslat volt bennük - amelyikben akadt is nagyobb mennyiségben (Angyalok), ott is a követő által termelt lényeken volt a hangsúly. A Tűzmágia ilyen szempontból mindenképpen egy másik irányt képvisel, hiszen a tíz gyakori lap között mindössze egyetlen lény lesz, a maradék mind varázslat, leginkább a direkt sebző vonalon mozogva. Ennek megfelelően a pakli mellé a Dornodon követője némileg egyszerűsített változata került, amely alaposan meggyorsíthatja a nyerést.
A főnix tüze
A Tűzmágia nemcsak arról szól, hogy balról-jobbra kijátsszuk a kezünkben lévő lapokat és szépen kilőjük az ellenfelet, hiszen ha nem foglalkozunk a lényeivel, akkor könnyen lehet, hogy magunk előbb fogunk sírba hullani. Persze ennek is megvan az ára, hiszen ha az ellenfél szörnyeire pazaroljuk értékes sebző varázslatainkat, akkor a nyerésünket nehezítjük meg - ezt a problémát hidalják át az olyan lapok, mint A főnix tüze, amely vízióként lehetővé teszi azt, hogy az ellenfél lövöldözése mellett az asztalt is kontrolláljuk valamelyest. A vízió szabály röviden el is van magyarázva a lapon, hogy némileg megkönnyítsük a megértését az új játékosoknak.
Izzó fókusz
Az első Alfa pakli szériában megjelent "trió", Az egyensúly őrzője, Az inkvizíció küldötte és A sötétség ivadéka igen komoly sikert arattak, az Izzó fókusz pedig az általuk képviselt vonalon haladva született meg, a színek helyett a sebzést véve alapul. A körönkénti 3 sebzést annyira nem nehéz összehozni, hiszen egy átlagos ütőlény, egy Villámhorgony vagy éppen mindenki "kedvenc" Öntörvényű krabbere is ki tudja sütni egészen könnyedén, de kombózhatjuk például Lyx-daik-i boszorkánnyal is. A legjobban persze azokban a paklikban fog működni, melyek kifejezetten a direkt sebzésre építenek (tűz, villám, dobótőrös koncepció), ott szinte garantáltan meg tud pörgetni bennünket minden körben, Tűzijátékkal különösen hatékonyan fog működni.
Durrantó
Ha már a "jellemes srácok" szellemiségét továbbvittük, akkor az első Alfák legviccesebb lapja, Hörrentő is kapott egy tesót: ő volna Durrantó, aki - nevéhez híven - alaposan be tudja durrantani a történéseket. A kiindulópont megegyezik a két lapnál: erre is húzhat 1-1 lapot mindkét játékos. Mi azonban az extra lap helyett jelen esetben visszavehetünk egyet a gyűjtőnkből, ami sok esetben jobb tud lenni, mint a laphúzás. Sőt, ez utóbbi miatt még azt is elképzelhetőnek tartom, hogy ha a piros ismét kicsit jobban előtérbe kerül, akkor akár még a Zarknodos paklikba is beférhet majd a Durrantó, hiszen 1 manáért visszavenni egy lapot, és még egy lényt is kapni teljesen korrekt biznisz, Ősi rúna és Semleges csatamező ellen pedig csak javulni tud a kártya. A flavor is megér egy misét!
Reméljük, hogy elnyeri majd tetszéseteket a két új Alfa pakli, melyek április folyamán fognak megjelenni - a pontos megjelenési dátumért figyeljétek majd a híreket! Addig is várjuk véleményeiteket a lapokról a hozzászólások között!