Enciklopédia: | A legyőzhetetlenség felé vezető út következő lépéseként egy olyan képességet sikerült kifejleszteni, ami önmagunkra semmilyen hatással nincs (Hmmm! Lehet, hogy valamit elnéztünk?). Ezzel a képességgel más karaktereknek tudunk nem kis bosszúságot okozni. Ha megátkozol egy karaktert, az a következő pár napban (értsd: táborozás és forduló) nagyon de nagyon rosszul fogja érezni magát (minden tulajdonsága megfeleződik). Ha egymás után átkoznak meg egy karaktert, amíg az nem lép, akkor az átkok egymás után szép sorrendben végrehajtódnak. Így például ha hárman megátkoznak egy embert, akinek minden tulajdonsága 24-es, akkor a végeredmény 24/2/2/2=3-as lesz minden tulajdonsága a következő fordulója végéig. Ennek megfelelően fog kör elején regenerálódni, de a szintlépésnél kapott bónuszokra nincs hatással. Egy alá nem csökkenhetnek a tulajdonságok. Ha nagyon alacsonyak lesznek valakinek a tulajdonságai, akkor az erő miatt -sebzést, az ügyesség miatt -védekezést, az egészség miatt kevesebb ÉP regenerálódást fog elszenvedni. Mindezt az EK 164 <karakterszám> paranccsal érhetjük el 5 TVP-ért és 1 TU-ért. Ha olyan karakterszámot adsz meg, akit még nem ismersz, kicsit tovább tart a ceremónia (el kell még költened +10 TVP-t és 1 TU-t), hogy biztosan azt átkozd meg, akit akarsz. A karakternek hatótávon belül kell lennie. Tudatpajzs RÉSZBEN véd az átok ellen. Ha 3. paraméternek írsz egy 1-est, akkor, ha van a célponton tudatpajzs, akkor +2 TU elköltésével semlegesíted azt arra az időre, amíg az átkot rámondod. Mivel a KT abszolút kaotikus, bárkire el lehet mondani az átkot, a vezetőt kivéve. Az átok nem működik az olimpián.
|