Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Esthar papok
Küldd el képeslapként!
Az Esthar Császárság már a múlté, városainak romjait rég benőtte az erdő - így a papok által irányított birodalomról rendkívül keveset tudunk. Ráadásul az esthar papok elegendő hatalommal rendelkeztek ahhoz, hogy múltbeli tudásukat méltóképp elrejtsék.
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Kalandozók Versenye 3.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Varázslómester (508. tudati képesség)
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (9377)
TF help (6752)
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08. (1)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)

További témák...

2024-11-22 15:02:05 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Madárfamiliáris (238. tudati képesség)

Teljes név:Madárfamiliáris
Pontérték:1

Enciklopédia:
Hosszú ideje tapossuk már Ghalla ösvényeit, s bár sok baráttal, szeretővel, s talán gyermekkel is megáldott már a sors, mindig is egyedül vágtunk neki a rengetegnek, magányosan néztünk szembe a kihívásokkal. De ennek immáron vége! Elenios végtelen szeretete egy apró, de hűséges kis útitárssal ajándékozott meg minket, egy madárkával, aki elkísér minket ezután mindenhova, mint egy valódi kis apród. Persze amíg velünk vannak, a köztünk szövődő mentális kötelékek bámulatos pozitív energiákat szabadítanak fel: mostantól kezdve képesek leszünk rá, hogy megérezzük a velünk találkozók hátsó, bűnös szándékait (mintha egy permanens GONDOLATOLVASÁS varázslat lenne rajtunk). Persze ahogy melyül a kapcsolat közöttünk, úgy lesz ennek a mentális fonálnak az energiája is egyre erősebb és erősebb. Mivel azonban alapja a tudati összetartásunk, ezért igazi hatalmát annak mértéke határozza meg, hogy az adott vándor mennyire kötődik a K.T. energiájához, vagyis szűkebben véve - tudati elmetavához. Azaz minél többet fejlesztettél az aktuális képességbe, annál jobban tudod majd - a madárka segítségével - a szeretet energiáit fókuszálni. 6 tudatpont befejlesztése után már olyan szeretetaura fog övezni, hogy sokkal barátságosabbak lesznek a veled találkozók (mintha elmondtál volna egy CSÁBMOSOLY varázslatot), 16 TU fejlesztése után pedig már a szörnyek kártékony energiáinak nagy részétől is megvéd (mint egy TULAJDONSÁGPAJZS varázslat). A varázslatok felhelyezése a kör elején történik, tehát hiába fejleszted be a 16. TU-t a kör közepén, tulajdonságpajzsot csak a köv. kör elejétől fogsz kapni.
A madárka megidézése az EK 238 <madár> paranccsal történik, 1 TU és 10 TVP elköltésével, ahol <madár> a madárka sorszáma: 1-hófehér galamb 2-széncinege 3-kékszajkó 4-barátposzáta 5-ezüstsólyom 6-sárgarigó 7-vörösbegy 8-őszapó 9-aranylile.
Familiárisod mindaddig veled marad, amíg újat nem idézel. Megszokott, régi társad elvesztése azonban igen nagy sokkot jelent ilyenkor, ami permanens rosszkedvet, sőt, akár nyílt egészségkárosodást is eredményezhet, úgyhogy alaposan fontold meg e döntésed...
A képességről bővebben az Alanori Krónika 82. számában olvashatsz.

Létrehozás: 2003. október 10. 00:50:33
Utolsó frissítés: 2015. szeptember 21. 13:31:32
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.