Hatalom Kártyái kártyalap - Varkaudar mágus | A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)
- Kinézet - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 9 szavazat alapján 5.4)
- Használhatóság - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 6 szavazat alapján 5.7) - Eredetiség - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 6 szavazat alapján 6.7) |
|
(AK3) Összefogás: A szabálykönyvben nem tisztáztuk, hogy ha egy lény összefog egy másikkal, használhatja-e speciális képességét, hiszen az alappakliban levő összefogott lényeknek - az összefogáson kívül - alig volt speciális képessége. Az állandó képességek csak akkor működnek, ha mindkét összefogó lény birtokolja őket. Pl. a Vadász varkaudar nem lesz láthatatlan, ha nem egy másik láthatatlan lénnyel (értsd: Vadász varkaudarral) fog össze. Ha azt akarod, hogy a csoportnak mágikus támadása vagy védekezése legyen, mindkét összefogó lénynek birtokolnia kell ezt a képességet. Ha egy élőholt vagy repülő hátas összefog egy kalandozóval, akkor az összefogás alatt ez a lénycsoport nem tekintendő élőholtnak vagy repülőnek, azaz pl. nem hat rá az Élőhalott-pusztítás vagy a Grok-képződmény. Az aktiválást kívánó speciális képességek továbbra is használhatóak: a Varkaudar mágus képes lángcsóvát lőni, a regenerálódó hátas képes lesz továbbra is regenerálni (persze továbbra is csak maximum négy ÉP-t). A hátason ülő kalandozó alól a hátast nem lehet Sötét halállal kilőni. | (AK3) Összefogás: Ha összefogott egy Varkaudar mágus és egy Varkaudar, nem kaphatnak tűzleheletet a Dornodon templomtól, mivel ha egy lénynek van már direkt sebzése, nem kaphat újabbat. Ha azonban az összefogás előtt adsz a templommal a Varkaudarnak tűzlehelet, azt az összefogás után is megőrzi, így abban a körben 4-es direkt sebzést tudsz produkálni (mivel a fentiek alapján az aktiválást igénylő képességet mindkét lény megőrzi az összefogás után is). | (AK3) Ha összefogott egy Varkaudar mágus és egy Varkaudar, nem kaphatnak tűzleheletet a Dornodon templomtól, mivel ha egy lénynek van már direkt sebzése, nem kaphat újabbat. Ha azonban az összefogás előtt adsz a templommal a Varkaudarnak tűzlehelet, azt az összefogás után is megőrzi, így abban a körben 4-es direkt sebzést tudsz produkálni (mivel a fentiek alapján az aktiválást igénylő képességet mindkét lény megőrzi az összefogás után is). | (AK4) Fair play mellett nem mehet be az összefogott Varkaudar és Varkaudar mágus az ősposztba, mivel az összefogott lénycsoport idézési költsége az összefogó lények idézési költségeinek összege. | (AK4) Összefogás: Fair play mellett nem mehet be az összefogott Varkaudar és Varkaudar mágus az őrposztba, mivel az összefogott lénycsoport idézési költsége az összefogó lények idézési költségeinek összege. |
Kiadás: Alappakli, 1. kiadás, Alappakli, 2. kiadás, Alappakli, 3. kiadás, Alappakli, 4. kiadás
Gyakoriság: nem gyakori
Lapszín (isten): Dornodon
Típus: szörny
Altípus: varkaudar
Szöveg: Összefogás más varkaudarokkal (két varkaudar mágus nem foghat össze). +: 2-es lángcsóva (tűzsebzés).
Szinesítő szöveg: "Ne öljétek meg! NEE! Először kikérdezzük." - Tattu Baa, varkaudar mágus
Illusztráció: Fischer Tamás Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában... (írd meg nekünk és kijavítjuk!) Létrehozás: 2003. október 10. 20:03:59 | Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:25:59 | Nyomtatási forma |
|