Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. ápr. 29. 13h:48' EZ A 12. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD 13. játékheted kezdete: máj. 6. A következő fordulódat legkorábban a 13. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2172 SZÁMLA : XXXX |
kt 7 | elkészíted a 7. tárgyat |
kf 7 | kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a királygyík testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a királygyík komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [39,11] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ormánygőte. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az ormánygőte testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod az ormánygőte testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [40,11] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy kőszáli disznó. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kőszáli disznó fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kőszáli disznó testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
be 156 | bemész a 156. titkos labirintusba |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a spagulár jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a spagulár pettyes hátát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 32 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [42,13] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy manifesztátor volt a rémület okozója. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bíborgörény jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [43,14] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. (ld. enc.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy technokolin. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a technokolin kemény csáprágóját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 10 sünmedve tüske úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Elszántan a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a technokolin testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a technokolin. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a technokolin testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a technokolin többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A technokolin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gorombilla testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a gorombilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [45,15] Folytatod sétádat a házak közt.
be 526 | bemész az 526. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 8 ap /db, |
rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, |
zöld üveg (#82) 6 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, |
rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, |
magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, |
vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, |
mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
pirkit (#153) 4 ap /db, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
grifftojás (#179) 20 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, |
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, |
kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | purifikátor háj (#269) 36 ap /db, |
aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, |
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, |
din formázó minta (#301) 50 ap /db, | varázskő (#305) 150 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 10 ap /db, |
ezüstdarab (#326) 8 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
acéltű (#334) 2 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, |
moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | polip szívóka (#391) 4 ap /db, |
álompor (#396) 2 ap /db, | fokhagyma (#403) 8 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | teknőcteknő (#416) 24 ap /db, |
era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
mópat tetem (#584) 8 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, |
lélekesszencia (#619) 90 ap /db, | tűzbimbó (#623) 10 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, |
darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, | aurach fog (#657) 2 ap /db, |
aurach bőr (#658) 28 ap /db, | alligátorbőr (#661) 20 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, |
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, | sáska amulett (#668) 30 ap /db, | rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, |
troll csont (#704) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, | topáz erényöv (#731) 220 ap /db, |
bunthar bőr (#733) 10 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | yetifog (#863) 8 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, |
tarantulakarom (#887) 40 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, | nothar bogyó (#923) 8 ap /db, |
keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, |
féregbél (#1071) 8 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | cetuszony (#1075) 20 ap /db, |
mammutbőr (#1078) 12 ap /db, | hibátlan cetbőr (#1090) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | bőrkantár (#1125) 60 ap /db, |
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | vámpírfog (#1221) 6 ap /db, |
hattyútoll (#1222) 2 ap /db, | sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, |
holdbőr (#1236) 28 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, |
jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, | anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, |
teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, |
megsemmisítő (#1540) 150 ap /db, | aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, | fenőkő (#1618) 300 ap /db, | dögevő csőr (#1866) 100 ap /db, |
nerub szemfog (#1871) 6 ap /db, | dűneelf arckendő (#1920) 20 ap /db, | negátortoll (#1947) 40 ap /db, | öldöklő pikkely (#1949) 100 ap /db, |
kronoplazma (#1953) 300 ap /db. |
antilopbőr (#48) 3 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, |
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db áron. |
ea 1 3 | eladod az 1. tárgyat 3 |
ea 48 1 | eladod a 48. tárgyat 1 |
ea 56 4 | eladod az 56. tárgyat 4 |
ve 16 2 | megveszed a 16. tárgyat 2 |
be 527 | bemész az 527. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 28.]
tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 28 pontért |
ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY) Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel. |
ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY) Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire. |
VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY) A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal. |
KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY) Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki! |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
CHARA-DIN MONOLITJA (534. TÁRGY) Egy öt méter magas, fekete, fenyegető csiszolt kőtömb - ez Chara-din monolitja. Chara-din hívei (vagy szolgáik) építették, istenük parancsára. A monolit félelmetes mágikus erővel bír: elszívja a környezetében tartózkodók mágikus energiáját, így a Chara-din hívőket kivéve mindenki elveszti a regenerált varázspontjai felét, a Chara-din hívők viszont dupla vp-t kapnak (ez a hatás nekrofunnal és más duplázó hatásokkal nem adódik össze). A monolit felépítése 100 TVP-be kerül, és az ÉP 534 parancsot kell kiadnod hozzá. Az építkezést egyszerre kell elvégezned, tehát 99 TVP elköltésével az építkezés semmit nem halad! [Tehát ha nem tudod egyből felépíteni, a parancsot végre sem hajtod.] A monolit tengeren, lakott területen és mocsáron kívül bárhol megépíthető. A monolitot bárki rombolhatja a "Zan Indukátor és egyéb, az emberiség egészére káros dolgok Pusztítása": ZIP 534 100 paranccsal. Ekkor 100 TVP elköltésével teljesen lerombolod a monolitot. Ha kevesebb TVP áll rendelkezésedre, a parancs nem hajtódik végre. |
TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY) Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak. |
GOROMBILLA (38. SZÖRNY) Az erdők e szőrös, izmos majomszerű lakója leginkább egy goromba gorillára emlékeztet. Tarzan módjára, a lelógó indákba kapaszkodva közlekedik az erdőben. Mint a legtöbb mindenevő, ő sem veti meg a húst, a finom, édes humanoid húsért pedig egyenesen rajong. Mielőtt észbekapnál, máris lekent néhány hatalmas pofont, amelyek akár csontodat is törhetik. Aztán már csak a filézés van hátra... |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
SÖRSÁTOR (486. ÉPÍTMÉNY) Nagy sürgés-forgás fogad a főtéren, amikor kilépsz az épületek közül. Egy hatalmas sátrat pillantasz meg. Közelebb mész: alapja sárga színű, teteje meg fehér, nem tudod, miért, de egy korsó sör jut róla eszedbe. Egy tábla hirdeti mi is ez: Ghallai Sörfesztivál. Jó lenne bemenni, hisz ahogy hallod ingyen van! [BE 486 - Talán a legjobb lesz legutolsónak kiadni, mivel ezek után már nem lesz erőd továbbkúszni.] |
VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY) Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba. |
NAGYOBB MONOLIT (2783. TÁRGY) Ezen gigászi, lüketető, zöldes-lilás fekete oszlopok megjelenése a városokban elhozta A Sötétség Korát. Egyértelműen a káosz hívők által korábban épített monolitok sokkal nagyobb, monumentálisabb változatai. Minden kalandozó érzi hatásukat, mivel elméjüket szinte teljesen elönti a Káosz zsongása. Irtózatos önuralom kell ahhoz, hogy valaki kizárja ezt a tudatából. Biztos vagy benne, hogy amíg ezek a nagyobb monolitok állnak, addig a helyzet nem javulni, hanem valószínűleg inkább csak romlani fog. Le kell őket rombolni, amiben minden jóérzésű kalandozónak muszáj résztvennie. Játéktechnikai információk: A Nagyobb monolitot a ZIP 7777 paranccsal rombolhatod. Nem árt azonban felkészülnöd arra, hogy erősített gonosz szörnyek mellett esetleg káosz hívó kalandozók is védik őket. A parancs költsége 10 TVP, ha egy esetleges kalandozócsatában alulmaradsz, 100 TVP, ha eljutsz a rombolásig, azaz a szörnycsatákig. A káoszhívők építhetik is a monolitot az ZIP 6666 100 paranccsal, de nekik is szembe kell nézniük erősített szörnyellenfelekkel. Építeni csak akkor tudsz egy nagyobb monolitot, ha az már részlegesen rombolva van. A nagyobb monolit mezőjén nehezebb koncentrálni, így a lopás és csapdaészelelés is 25%-kal csökken. |
MUTÁNS (9. FAJ) A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni. |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
BORDACSONT (16. TÁRGY) Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag... |
FELTÉTELES FEGYVERVÁLTÁS Előfordulhat, hogy olyan szörnnyel kerülsz szembe, amellyel szemben egy bizonyos fegyverfajta (ütő, vágó vagy szúró) sokkal hatékonyabb, mint egy másik. Ilyen esetekben jó lenne, ha át tudnál váltani a támadásban leghatékonyabb fegyverre. Az is lehetséges, hogy művésze vagy egy fegyver szakértelemnek, de egy másikat is szeretnél kifejleszteni, anélkül, hogy fordulókon keresztül eredménytelenül csépeled a legnagyobb szörnyeket az új fegyverrel. Mostantól azonban használhatod az új Feltételes Fegyverváltást, amely minden problémára megoldást jelent! Ehhez az FF <első fegyver> <második fegyver> <harmadik fegyver> parancsot kell kiadnod. Mi fog történni ennek hatására? Ezentúl, ha egy szörnnyel találkozol, gyorsan megvizsgálod, hogy képes vagy-e az <első fegyverrel> leölni az ellenfeledet. Ha nem, akkor a <második fegyvert> veszed. Ha az sem jó, a <harmadik fegyvert> választod, és ha az sem működne, akkor marad a KF-el a jobb kezedbe vett fegyver (Igen, ezzel a paranccsal kizárólag a JOBB kezedben levő fegyvert fogja a program váltani!) Ha esetleg a fenti négy fegyver közül egyikkel sem valószínű, hogy ki tudod oltani a szörnyeteg életét, akkor a négy fegyver közül azt fogod választani, amelyikkel a legnagyobb sebzést vagy képes okozni. Példa: tegyük fel, hogy mestere vagy a vágófegyvereknek, de az ökölvívásban és a szúrófegyverek szakmájában kezdő. Mindkettőt szeretnéd fejleszteni. Az FF 28 12 parancs hatására ökölvívást alkalmazol az olyan szörnnyel szemben, amelyet képes vagy így is legyőzni, csontszuronyt olyanra, amelyet ököllel nehezen, de szúrófegyverrel könnyű megsebezni, és egyéb esetekben használod a jól bevált, beKF-elt vágófegyveredet (ami mondjuk egy sárkányölő kard). Ha minden fegyvertípussal egyformán képzett vagy, egyszerűen csak írd be a három fegyvertípust az FF parancshoz, és mindig kiválasztod azt a fegyvert, amely az adott szörny ellen a legjobb. Megjegyzések az FF paranccsal kapcsolatban: 1. Törölni a paraméter nélkül kiadott FF paranccsal lehet. 2. Kalandozók ellen mindig a beKF-elt fegyveredet használod, sosem az FF parancsban megadottakat. 3. Az FF parancs paramétereként bármilyen, általad megadott fegyvert megadhatsz, olyat is, ami épp nincs a birtokodban (de reméled, hogy hamarosan megszerzed), persze a feltételes fegyverváltás nem létező fegyverre nem fog "bekattanni". 4. Az FF parancsnak nem muszáj három paramétert adni, lehet egyet vagy kettőt is. 5. Vigyázz! A régi FF paranccsal ellentétben, ha bármikor kiadsz egy új FF parancsot, az mindig teljesen felülírja az előzőt! 6. Ha fegyvert váltasz, az nem garancia arra, hogy így BIZTOSAN megölöd a szörnyet: elvégre, mindig lehetnek balul sikeredett ütések, mindig elképzelhető, hogy a szörny túl fürgén ugrál félre. Ha tehát a feltételes fegyverváltást alacsony szakértelem fejlesztésére használod, mindig előfordulhat (bár kis eséllyel), hogy a "gyakorlatozás" kudarccal végződik. Az új feltételes fegyverváltás dinamikusan használható parancs, kísérletezz vele, próbáld ki, hogy hogyan működik a legjobban a te számodra. |
Erő: | 12 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 92 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 3 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 91/78 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 70 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 6 (+1) | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 5 (+1) |
45,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 45 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 93 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 8 (+1) |
4. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5. |
Összsúly: 21.37 kg | Megterheltség: 62% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bot (#4) | 3 | deus ex machina (#1) | |||
13 | kerek kő (#19) | 1 | kőkés (#6) | 10 | sünmedve tüske (#14) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
70 | arany (#50) | 2 | bordacsont (#16) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | lapockacsont (#33) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
2 | víz (#27) |
36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|