Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jún. 19. 0h:03' EZ A 19. JÁTÉKHETED, 19. FORDULÓD 20. játékheted kezdete: jún. 26. A következő fordulódat legkorábban a 20. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4384 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 6 | képesség-növelés 6 |
lm 1 | mozogsz 1 |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar kölyök fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a varkaudar kölyök a hátadon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 387 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-19] Még mindig a városban vagy. Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 526 | bemész az 526. épületbe |
ve 70 1 | megveszed a 70. tárgyat 1 |
ea 63 7 | eladod a 63. tárgyat 7 |
ea 105 1 | eladod a 105. tárgyat 1 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
al 70 128 36 | áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 529 | bemész az 529. épületbe |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért |
TITANITDUKÁT (1480. TÁRGY) A mindenkori ryuku császár már több mint négy évezrede szimplán, aranyból kovácsoltatja a Birodalom dukátjait, mivel a titanit túl ritkának, és túl értékesnek bizonyult ahhoz, hogy fizetőeszközre pocsékolják azt. Persze az óidőkből rengeteg ötszögletű titanitérme maradt az utókorra, melyek hátoldalán az egykori Császárok képmásai láthatók, így te is ráakadhatsz még itt-ott, a nemesi családok kincseskamráiban, a feledésbe merült kalóztanyákon, vagy néhány nagyhatalmú szörnyeteg felhalmozott drágaságai között. Nagyon vigyázz ezekre a finom munkával kovácsolt érmékre, és soha ne add át másnak, mert bár a boltban nem kapsz értük semmit, azért igen értékesek! A király ugyanis egy új keletű rendeletében előírta a ryuku dukátok felvásárlását, ezzel is méltányolva az idegen kontinensről visszatért hősök tetteit. [Ha van a birtokodban titanitdukát, és személyesen megjelensz a félévente megrendezésre kerülő "Túlélok Földje találkozón", ott pontos útmutatást kapsz majd róla, hogyan szerezhetsz meg összegyűjtött dukátjaidért cserébe értékes és ritka varázstárgyakat. Ráadásul ha istened oltáráná] kiadod az AL 1480 1597 parancsot, istened különleges ajándékben részesít.] Sajnos az ilyen jellegű, aprólékos ötvösmunkához te nem értesz, ezért magad nem vagy képes titanitdukátot előállítani. Ha rendelkezel gnóm refrugátorral, akkor a tidanitdukátjaidat védőkristállyá is alakíthatod a H 2069 1480 (darabszám) paranccsal. |
KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY) Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható. |
SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY) Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható. |
PÖRÖLYCSAPÁS Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni. |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY) Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
Erő: | 21 | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 107/92 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 98 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 9 | lőfegyverek: | 4 |
44,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 10 (+1) | 5. felderítés: | 2 (+1) | 6. harcművészetek: | 7 (+1) |
7. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), mákrózsa virágot (#56) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): többek közt 29. tárgyat kell leadnod. városháza (Qvill) (527): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
Összsúly: 29.41 kg | Megterheltség: 56% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 129 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | víz (#27) |
43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-20 | |
|
|
|
|
-19 | |
|
|
|
|
-18 | |
|
|
|
|
-17 | |
|
|
|
|