19. forduló, 21. forduló, Choose Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jún. 26. 14h:09'
EZ A 20. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD
21. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat legkorábban a 21. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4384
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

CHOOSE LEE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-19] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

kf 247 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 158.]

m 2 mozogsz keletre
[45,-19] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner kaffogó hebrencs trófeát, és diadalmasan beszerzel egy orgyilkos trófeát. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+8 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+10 életerő.) Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy sörsátrat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nagyobb monolitot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Összeakadsz Fintorral. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egyszercsak megpillantod egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfi táborát. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [50 pontot használtál fel, van még 108.]

be 526 bemész az 526. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Zekbrakplakpók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, távcső (#42) 32 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db,
óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
szuperkötél (#209) 4 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db,
praglonc hártya (#215) 400 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
ilkin érc (#232) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, remák szív (#264) 24 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
din formázó minta (#301) 50 ap /db, varázskő (#305) 150 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, borkonyó bibe (#312) 10 ap /db,
ezüstdarab (#326) 8 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
acéltű (#334) 2 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db,
moa zafír (#381) 80 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, fokhagyma (#403) 8 ap /db, rájabőr (#404) 6 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
mópat tetem (#584) 8 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db,
tűzbimbó (#623) 10 ap /db, áldott kő (#642) 40 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db,
aurach bőr (#658) 28 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db,
bunthar bőr (#733) 10 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, yetifog (#863) 8 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db,
tarantulakarom (#887) 40 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, nothar bogyó (#923) 8 ap /db,
artikula bélhólyag (#927) 8 ap /db, bahrot bőr (#938) 10 ap /db, keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, párducszem (#1073) 4 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, mammutbőr (#1078) 12 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db,
hibátlan cetbőr (#1090) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, bőrkantár (#1125) 60 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db, vámpírfog (#1221) 6 ap /db,
hattyútoll (#1222) 2 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db,
holdbőr (#1236) 28 ap /db, destabilizátor (#1275) 750 ap /db, teriád edény (#1278) 140 ap /db, teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db,
bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db,
aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db,
anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, térdeplő tülök (#1440) 24 ap /db, teriád kobak (#1461) 39 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db,
őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, quwarg katalizátor (#1535) 3300 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, megsemmisítő (#1540) 150 ap /db,
aenouth ködkürt (#1554) 2300 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db, dögevő csőr (#1866) 100 ap /db, nerub szemfog (#1871) 6 ap /db,
félelmetes koponya (#1890) 60 ap /db, dűneelf arckendő (#1920) 20 ap /db, negátortoll (#1947) 40 ap /db, öldöklő pikkely (#1949) 100 ap /db,
kronoplazma (#1953) 300 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bordacsont (#16) 2 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fémrúd (#104) 8 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
rókafarok (#124) 3 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 103.]

ve 70 1 megveszed a 70. tárgyat 1
Vásároltál 1 rézdarabot. 2 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 103.]

ea 63 7 eladod a 63. tárgyat 7
Eladtál 7 tigroszlán fogat. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

ea 105 1 eladod a 105. tárgyat 1
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[45,-18] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A Barátság lángja Benned ég. Tápláld tüzeét mindörökké! - Igaz Barátok " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Semmi hatalmat senkinek! Le Boraxszal! Éljen a forradalom! - Quarg Lipót " Korgó gyomrod figyelmet követel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [45,-17] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Álljon e tábla Sheran és a Fekete Druidák tiszteletére! Jack 5191 " Utad során felfedezel egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Itt csata lesz.

Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+8 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+9 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+11 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+10 életerő.) Éhes vagy.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [100 pontot használtál fel, van még 3.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

al 70 128 36 áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kut 45 kutatsz 3 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Mostantól szavazati jogod van a fontosabb kérdésekben. (ld. enc.) Újabb lehetőséget kapsz parancshelyek megspórolására. (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 159 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

RÉZDARAB (70. TÁRGY)
Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács.

SZAVAZÁS
Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet.

TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL
A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt.

KARAKTERLAP

Choose Lee, egy kopasz, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 20. fordulód.

Erő: 21 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 11 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 7 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 16 Életpont: 108/85 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 108 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 104 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 835 TP-t kaptál. Jelenleg 6 020 TP-d van. A következő szinthez még 980 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kölyök, orgyilkos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 lőfegyverek: 4

45,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 125 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 11 (+1) 5. felderítés: 2 6. harcművészetek: 7
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), mákrózsa virágot (#56) (max. 4 darabot, csak egyszer)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 29. tárgyat kell leadnod. városháza (Qvill) (527): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

Összsúly: 29.36 kg Megterheltség: 56%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 evaporőr háj (#105) 7 tigroszlán fog (#63)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 2 orgyilkos tőr (#225) 1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46
-20
-19
-18
-17
-16
(45,-19) orgyilkos (#131), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nagyobb monolit (#2783), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(45,-18) Elenios rúnaköve, útonálló (#130)
(45,-17) mély kút (#93), Chara-din rúnaköve, oltár, orgyilkos (#131)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Choose Lee 20. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) bakkura (#52) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) drasmólyom (#60) varkaudar (#64) móleon (#68) evaporőr (#69)
fabontó szójer (#71) garokk (#73) gitonga (#76) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85) kaffogó hebrencs (#88) süvítő rája (#113) manifesztátor (#124)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) tesh alligátor (#353) varkaudar kölyök (#685) csontlepke (#746)
csodabogár (#755)

Tárgyak

kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5) kőkés (#6)
sünmedve tüske (#14) bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19)
kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29)
varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) grákóbőr (#41) tükör (#43)
királygyík bőr (#44) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49)
arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57)
tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
zöld üveg (#82) olvasztókemence (#86) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bakkura bőr (#95) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkő (#119) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130)
rúnakő (#136) oltár (#146) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nekrofun (#173)
orgyilkos tőr (#225) tankány karom (#237) fekete bőrcsizma (#247) tolmokov-koktél (#351) szent tölgyfa (#393)
aranypikkely (#415) szent liget (#439) sörsátor (#486) erődítmény (#488) Chara-din monolitja (#534)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) művészi porolit (#720) kreiton esszencia (#892) sáfránykő (#979)
varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) titanitdukát (#1480) varkaudar fellegvár (#1821) varkaudar barlang (#2200)
nagyobb monolit (#2783)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERO   [százalék]				   minieseményben maximális erősítés
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZV   téma	  szavazat			-  szavazás
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

HM képességek

Acél Ököl (1) Kobraharapás (3) Sashorog (5) Pörölycsapás (7)

Üzenet küldése a karakternek