23. forduló, 25. forduló, Choose Lee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 24. 0h:15'
EZ A 24. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
25. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat legkorábban a 25. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4384
SZÁMLA : XXXX

CHOOSE LEE KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,-15] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[44,-16] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [43,-17] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-18] Továbbra is síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy démontetű. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a démontetű bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A démontetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 132.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[41,-19] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 122.]

h 144 használod a 144. tárgyat
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

im 30 imádkozol
Sajnálom, de azt a varázslatot nem tanulhatod meg így. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[41,-20] Még mindig dombos terepen vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy spagulár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a spagulár testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A spagulár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,-21] Továbbra is dombság. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy szeppent rákfatty. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+12 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+11 életerő.)

(Továbbmész...) [41,-22] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 52.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy rőtmanó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 22.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tazunkaróka közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tazunkaróka testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A tazunkaróka fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tazunkaróka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 0.]
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 163 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY)
Az árnymanó sunyin rád sandít.
- Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy!
- Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt.
A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható.

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Choose Lee, egy kopasz, zöld szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr híve vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 11 Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 7 Menekülés: 50 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 16 Életpont: 118/96 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 108 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 129 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 878 TP-t kaptál. Jelenleg 9 740 TP-d van. A következő szinthez még 2 260 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kölyök, orgyilkos, alattomos manó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10 lőfegyverek: 5

41,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 125 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 13 5. felderítés: 2 6. harcművészetek: 8
7. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot, csak egyszer), mákrózsa virágot (#56) (max. 4 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): többek közt 114. tárgyat kell leadnod. városháza (Qvill) (527): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

Összsúly: 35.62 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 1 rókafarok (#124) 1 rőtmanó kacagány (#714)
5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

40 41 42 43 44 45 46
-23
-22
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
-14
(41,-22) olvasztókemence (#86), rőtmanó (#55), mélységi grittang (#103), tazunkaróka (#81)
(41,-21) az 5. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), oltár, manóodú (#698), szeppent rákfatty (#186)
(41,-20) spagulár (#82), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 11. jellempróba
(41,-19) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, mélységi grittang (#103)
(42,-18) démontetű (#15), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), 5. jellempróba, oltár
(43,-17) tintacsiga (#74), Leah rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 20. jellempróba
(44,-16) tintacsiga (#74), oltár, Chara-din monolitja (#534)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A yeti nektárnál és a tűzsárkány italnál megadható 3. paraméterként az 1-es. Ekkor nem törlődik a beállítás az ital használata után.
* - Az EK 503 1 1 parancs a kedvenc táborhelyre visz.
* - A Karakteráthelyezés bónusz ezntúl nem csak a következő tiltott teleportra hat, hanem az egész fordulóban működik.
* - A karakter nem támadott meg a szabadban egy mezőn egy szörnyet egynél többször akkor, ha a szörny csak T paranccsal támadható. Ezt a korlátot kiszedtük, így ezentúl mindenkinek figyelni kell, hogy ha csak egyzer akar megtámadni egy T parancsos szörnyet, akkor csak egyszeri T parancsot adjon ki, ne megmaradósat.
* - A profi üst nyugaton is elkészíthető lett, viszont a sziklozug ragut nyugaton nem lehet lefőzni.
* - Ha A paranccsal akarnak valakinek átadni olyan tárgyat, amire a fogadónak HU parancsa van kiadva, akkor a tárgyat nem adja át, csak hibajelzést ad.

Üzenet küldése a karakternek