Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. szept. 4. 0h:12' EZ A 30. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD 31. játékheted kezdete: szept. 11. A következő fordulódat legkorábban a 31. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4384 SZÁMLA : XXXX |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
tno 4 | növeled a 4. tulajdonságodat |
kno 6 | képesség-növelés 6 |
be 6 | bemész a 6. titkos labirintusba |
lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
lm 7 5 4 | mozogsz 7 5 4 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a xirnox fejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A xirnox lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-50] A terep változik: ismét síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy kaszabolósáska. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaszabolósáska testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel kegyetlenül megütöd a kaszabolósáska testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a kaszabolósáska nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [43,-51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy acéldarázs került az utadba. Itt csata lesz.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [42,-53] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az elf bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor keményen megütöd az elf jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Varkaudar lándzsával az elf jól megszurkálja a testedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütögeted az elf testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Varkaudar lándzsával az elf megdöfködi a jobb lábadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. {Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
be 539 | bemész az 539. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 3.]
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
KABAL-SÚJTÁS Sokan állítják, hogy még rengeteget tanulhatunk az állatvilág "harcművészeitől", és feltehetően ezt a véleményt osztotta a Kabal-Sújtás kitalálója is. A vadul, de pontosan rugdosó kabalok gyakran taposnak halálra nagyragadozókat, vagy sebesítenek meg annyira, hogy le tudják őket hagyni. A rúgást ill. ütést az ellenfél felsőtestének középső részére kell helyezni, a kí energiák forrása fölé. Ha sikeresen hajtod végre ezt a mozdulatot, ellenfeled lelassul, kisebb eséllyel fog eltalálni. Akkor fogod ezt alkalmazni, ha Te már gyenge vagy (kevés az életerőd). |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 10 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 12 | Támadás: | 9 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 130/98 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 (12) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 215 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 12 | lőfegyverek: | 5 | dobófegyverek: | 2 (+1) |
42,28 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 16 (+1) | 5. felderítés: | 2 | 6. harcművészetek: | 9 (+1) |
7. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz mákrózsa virágot (#56) (max. 4 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): többek közt 29. tárgyat kell leadnod. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
Összsúly: 27.57 kg | Megterheltség: 45% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 119 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 2 | mandibulapenge (#125) |
41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-54 | |
|
|
|
|
|
|
-53 | |
|
|
|
|
|
|
-52 | |
|
|
|
|
|
|
-51 | |
|
|
|
|
|
|
-50 | |
|
|
|
|
|
|
-49 | |
|
|
|
|
|
|
-48 | |
|
|
|
|
|
|
-47 | |
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) |
gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
piromenyét (#99) | mélységi grittang (#103) | süvítő rája (#113) | gyilkos tetű (#116) | xirnox (#122) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | acéldarázs (#140) | szeppent rákfatty (#186) |
manaelementál (#290) | tesh alligátor (#353) | varkaudar kölyök (#685) | csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) |
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | kőkés (#6) |
sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) |
ormánygőte csont (#21) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) |
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
grákóbőr (#41) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) |
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | két kard szimbólum (#144) |
oltár (#146) | mocsári penke (#148) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
nekrofun (#173) | orgyilkos tőr (#225) | acélpengőke (#231) | tankány karom (#237) | tüskecsapda (#242) |
fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | tolmokov-koktél (#351) | szent tölgyfa (#393) | aranypikkely (#415) |
szent liget (#439) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Chara-din monolitja (#534) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | Rahn ékkő (#701) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) |
kreiton esszencia (#892) | sáfránykő (#979) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | titanitdukát (#1480) |
varkaudar fellegvár (#1821) | varkaudar barlang (#2200) | nagyobb monolit (#2783) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Acél Ököl (1) | Kobraharapás (3) | Sashorog (5) | Pörölycsapás (7) | Kabal-Sújtás (9) |