Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az orglingok sutyorognak
Küldd el képeslapként!
Talán épp ezzel az ártatlannak tűnő beszélgetéssel kezdődött... Talán az itt cserélt információnak tényleg nagy szerepe volt az orgling lázadás kirobbanásában! Még máig sem hisszük el, hogy ilyet merészeltek...
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-01 01:13:59 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5362-50

Karakterszám: 5362 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 50 Játékhét: 51
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 326
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 30
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. nov. 8. 9h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2000. nov. 11.

E-mail!

TORZ TALBOT KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Haszonmaximalizáló Pista felajánlott neked 1 a nyomkeresés fejpántját (#194), cserébe 2 db 149. tárgyért. Ha elfogadod a cserét, adj ki egy A 3706 149 2 194 1 parancsot.
** 3. NAP ** Fuzzy, a Táposállat felajánlott neked 1 nohnetár gumót (#212), cserébe 4 db 165. tárgyért. Ha elfogadod a cserét, adj ki egy A 3255 165 4 212 1 parancsot.
** 4. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Arany vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 4. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Arany átadott neked 1 db molad púpot. Te 14 aranyat fizettél.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 1665.) A te szinteden a legnevesebb Arany, egy békés kinézetû, szikrázó tekintetû férfi. (hírneve 1199.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 6.* Haszonmaximalizáló Pista rangja a Tolvajok Klánjában "zsebtolvaj" lett. *nov. 6.* Tryxet majdnem felfalta egy kígyópók. *nov. 6.* Tüskés Gerincet legyõzte harcban egy fekete özvegy. *nov. 6.* Tüskés Gerincet kis híján megölte egy fekete özvegy. *nov. 6.* Mutaitot majdnem felfalta egy elektraton. *nov. 6.* Kazimirt legyõzte harcban egy manapoid. *nov. 7.* Ixnay Schurin egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *nov. 7.* Nomis Leinád teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *nov. 7.* Fenix csatában legyõzte Ixnay Schurint. *nov. 7.* Fenix éberség tulajdonsága 8 lett, elsõként a szinten.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 6.* Legator Godart és Gewalt megküzdöttek egymással, és Legator Godart gyõzött. *nov. 6.* Fortian csatában legyõzte Publius Cornelius Scipidet. *nov. 7.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Redh Rohnt. *nov. 7.* Avvocato Terrasini és Uton Állló megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 7.* Avvocato Terrasini és Rafinált Relikvia megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 7.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Szürkehegyi Noerill felett. *nov. 7.* Csáth Géza szolgálatába állt egy zombi. *nov. 7.* Morq Fan Gor rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend híve" lett. *nov. 7.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Argentus Gladiust. *nov. 7.* Aranyat legyõzte harcban egy manapoid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

a 3255 165 4 212 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Fuzzy, a Táposállat részére 4 db molitár hájat. Cserébe Fuzzy, a Táposállat ad neked 1 db nohnetár gumót. Te 6 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

vg 3030 25542 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1 db a teknõs díszes karkötõjét. Te 231 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

ht 0 0 0 0 200 harci program törlése
1 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

ht 0 0 0 0 220 harci program törlése
1 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

hp 4 140 15 44 68 harci program
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #44. Prioritás: 68. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

kno 58 22 57 4 58. képességre 22 képességpont
Elköltesz 22 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 8. szintre nõtt. Elköltesz 4 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

kf 2485 25542 bekészíted a 2485. tárgyat
Leveszed a bérmágus köpenyét. Felveszed az ügyesség köpenyét. Felveszed a teknõs díszes karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]

v 152 166 4 152. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy felejtést. Felejteni próbálod a pengefal varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy felejtést. Felejteni próbálod a pengefal varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy felejtés. Felejteni próbálod a pengefal varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Elõhívsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a pengefal varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [40 TVP-t használtál fel, maradt még 432.]

be 3 27 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 27. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 90 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a kisebb gyógyítás varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

var 27 28 27. varázslatra 28 képességpont
Elköltesz 28 képességpontot kisebb gyógyítás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb gyógyítás varázslatod ereje 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]

bb 12 több épület meglátogatása
[be 12:] Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el a kisebb gyógyítás varázslatot 10-es szinten!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) A varázstárgyak létrehozásának titka elveszett õseink kultúrájának megsemmisülésével. A varázstárgyak tanulmányozásával azonban van esély, hogy újra megismerjük ezt a tudományt. Hozz két különbözõ varázstárgyat (olyan tárgyat, amelyik valamilyen mágikus tulajdonsággal rendelkezik, és sorszáma 600 vagy nagyobb. A BE parancs 3. és 4. paraméterében add meg a tárgyakat)!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]

v 152 27 3 152. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy felejtés! Felejteni próbálod a kisebb gyógyítás varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Ellõsz egy felejtés varázslatot. Felejteni próbálod a kisebb gyógyítás varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy felejtést. Felejteni próbálod a kisebb gyógyítás varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

var 140 21 140. varázslatra 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot szellemkalapács varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen szellemkalapács varázslatod ereje 22. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]

k 23 12 kaland elvállalása
(23. kaland:) Meglátogatod az öreg mágust, egy kosárnyi furcsa tárggyal.
[Tárgyhasználat: 1 lemúr hártya] [Tárgyhasználat: 1 nohnetár gumó] [Tárgyhasználat: 1 nordkristály] [Tárgyhasználat: 1 molad púp] [Tárgyhasználat: 1 elektronit] [Tárgyhasználat: 1 mandibula] [Tárgyhasználat: 1 húsevõ bibe] - Nagyszehû! - örvendezik az öreg mágus. - A vaházslat, amit megtanihtok neked, a szélpahjzs. - Ezután kezdetét veszi az oktatás. A varázslatról a következõket tudod meg: költsége 10 TVP és 60 VP, kisebb szellemi varázslat, elmondásától számítva a következõ fordulód elejéig tart. A lõfegyverektõl származó sebzést csökkenti, a varázslat minden szintje 3%-kal, tehát 10. szinten 30%-kal kevesebb sebzést szenvedsz el lõfegyvertõl. Az összes sebzést legfeljebb 50%-kal csökkentheted így. A csökkentés a vastag bõr és a gránit bõr beszámítása után történik.
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben. Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést. A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany] Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik, el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany] - 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit, a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Néhány percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: sikeres] Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).

*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló ellõ egy elemi védelem varázslatot. Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A troll útonálló 95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A troll útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan. A törpe útonálló a warnök felé mozog. A warnök a törpe útonállót rohamozza. A törpe útonálló és a warnök egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy isteni haragot. Sebzõdsz 23 ép-t. A warnök 16 ép-t sebzõdik. Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A gnóm útonálló sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A gnóm útonálló kileheli lelkét. A törpe útonálló és a warnök egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A törpe útonálló rezisztálja. (-10 vp.) A törpe útonálló és a warnök egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! A törpe útonálló ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A törpe útonálló és a warnök egymással harcolnak.
*** 5. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A törpe útonálló 95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A törpe útonálló kileheli lelkét.
[A csatában összesen 285 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/42.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+104%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy fogazott tõr, 84 arany és egy törpe balta. [ld. enc.] A warnök kajával tömi magát. (+24% jóllakottság.) Megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+23 életpont.) - Ezek sem fogják az itt lakókat zaklatni többet - kiáltod boldogan. Még idõben érkeztél, a földön fekvõ galetki még él. Megfordítod, és látod, hogy az elöljáró titkára az. Legalább nem lesz gond a bizonyítással, a troll testét elég nehéz lett volna magaddal cipelni.
Másnap reggel a titkár kissé összetörve, de boldogan fogad:
- Azt hiszem rászolgáltál a vérdíjra, és tõlem is kapsz egy kis extra jutalmat. Íme 200 arany, egy õskõ és egy a szellemek fekete csizmája. (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [78 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]

bb 5 3 9 7 5 több épület meglátogatása
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 25 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Tryx, amit õ legyõzött: 2 mélységi ent (#133). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 4 sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. sáskaharcos sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) Az 1. sáskaharcos holtan terül el. A 4. sáskaharcos rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Ez mellément. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Elhibázta. A 3. sáskaharcos téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Elhibázta. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Elhibázta. A 2. sáskaharcos rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Félrehajoltál. Feléd suhint bal karmával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. sáskaharcos sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A 2. sáskaharcos kileheli lelkét. A 4. sáskaharcos rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Elkerülted. A 3. sáskaharcos rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Elhibázta. Lecsap rád bal karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A 3. sáskaharcos sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A 3. sáskaharcos holtan terül el. A 4. sáskaharcos rád támad. Rád vág jobb karmával. Ez mellément. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A 4. sáskaharcos 95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 4. sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 380 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+101%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 8 mandibula és 40 arany. Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 125 aranyat.
[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) A varázslótorony egy õsz szakállas mestere, Vorphaud õsmágus üdvözöl ezúttal.
- Örülök, gyermekem Torz Talbot, hogy látlak! Már hallottunk rólad egyet s mást, és úgy gondoljuk, esetleg rádbízhatunk egy speciális küldetést, amit csak a varázslás tudományában magasfokon jártas személy tud elvégezni. A küldetés során egy tycharonid mágust kell megsemmisítened. A tycharonidok rabolták el a galetkiktõl a smaragd esszenciát, mely vitális a varázskövek készítéséhez. Segíts nekünk visszaszerezni ezt a fontos anyagot, és hozd el a szörnyeteg testét is! (16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 40 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint.
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint helytartója, Torgafuli Astheron fogad.
- Kitalálom, Torz Talbot - valamilyen megbízást, küldetést szeretnél! - biccentesz, mire a helytartó elégedetten folytatja. - Nagyszerû! Ha teljesíted a feladatot, amit adok, abban a megtiszteltetésben lesz részed, hogy megszerezheted a Ragyogás Kulcsának az elsõ darabját. Összerakva ezt a legendás relikviát, nagyhatalmú varázstárgyhoz juthatsz. Igaz, a feladat sem egyszerû, igazi hõsöknek való - a keleti barlangokban élõ monozoid nagyúr egy elhullajtott tüskéjét kell megszerezned. (14. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Tryx, ameddig õ eljutott 2 mélységi ent (#133). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A voharai szellemet védi rezisztanciája. (-10 vp.) A voharai szellem közelebb jön, hogy támadhasson. A voharai szellem rád támad. Elõrehajolva harapni próbál. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A voharai szellem sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+61%). Összegyûjtöd a "kincset": 42 arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 130 aranyat. [35 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

a 3706 149 2 194 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Haszonmaximalizáló Pista részére 2 db barna manakövet. Cserébe Haszonmaximalizáló Pista ad neked 1 db a nyomkeresés fejpántját. Te 58 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a tökéletesség díszes fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

tk 50 8881 3030 7839 50. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád Nomis Leinád, Syejjcc, Nyámnyila Nyara.
A remeténél gyûltök össze az indulás elõtt. Az öreg egy hevenyészett térképet rajzol a Tiltott Övezettrõl.
- Na, látjátok, idáig könnyedén el tudtok menni. Ennél az õsi szobornál jobbra kell fordulni és ezen a folyosón elmenni eddig a teremig. Itt kicsit homályos a leírás, "Johanna kezét" kell megkeresni, ami megmutatja további utat. Bízom benne, hogy rátaláltok a raktárra, és elhozzátok a rakétákat.
Egy közeli lejáraton lementek a csatornába és elindultok a Tiltott Övezet felé. Senki sem háborgat utatokon, a gyáva torzszülöttek nem mernek egy ilyen dicsõséges csapat útjába állni. Az idõ gyorsan telik, hamarosan már az Övezet mocskos folyosóján jártok. A távolból halk nyöszörgést hallotok, majd hirtelen félelmetes üvöltés borzolja az idegeiteket. Halálsikolynak hallatszott. De ha az áldozatnak ilyen a hangja, vajon mi lehet a támadó? Nem szívesen találkoznátok vele.
Megérkeztek a szoborhoz, amirõl a remete beszélt. Valaha egy dicsõ galektit ábrázolhatott, de a legtöbb végtagjának már csak a csonkja van meg. Az évszázadok és a torzszülöttek gonoszsága megtette a hatását. A remete tanácsa szerint a jobb oldali folyosót választjátok. Alig mentek pár lépést, amikor egy kanyar mögött végett ér a folyosó. Sziklaomlás zárja el az utat. Alaposan megvizsgáljátok, és rájöttök, hogy ha az egyik szélén levõ nagy sziklát el tudjátok mozdítani, akkor már át tudjátok préselni magatokat a résen. Bár nehezen fértek hozzá, azért nekigyürkõztök a feladatnak.
[Erõ-összeg próba 40-es küszöbre: sikeres]
Nekifeszültök, és háromra megpróbáljátok arrébb mozdítani a sziklát. Az ötödik próbálkozásra sikrült egy ujjnyit arrébb lökni. A siker erõt ad, és a következõ pillanatban már egy tenyérnyit mozdul a szikla. Néhány nagy levegõ, egy újabb jól összehangolt mozdulat és máris megnyílt az út. Átpréselitek magatokat résen. Éppen átér az utolsó is, amikor valami hangot hallotok. Nem vagytok egyedül. A lelked mélyén reméled, hogy nem az a szörny jár erre, amelyik az a félelmetes halálsikolyt csalta ki áldozatából.
Ellenfeleitek egy kék-vörös atya (#86), 3 kék testvér (#87) és 3 vörös testvér (#88).

*** 1. KÖR *** Nyámnyila Nyara varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy pengefal! (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol egy elemi védelmet. Syejjcc megközelíti az 1. vörös testvért. Nomis Leinád a kék-vörös atya irányába megy. A 3. kék testvér Nyámnyila Nyara felé mozog. A 3. kék testvér sebzõdik 33 ép-t a tûzfaltól. A 3. kék testvér sebzõdik 66 ép-t a pengefaltól. A 3. vörös testvér feléd mozog. A 3. vörös testvér: nem hatott rá a tûzfal. A 3. vörös testvér 66 sebzést kap a pengefaltól. Az 1. vörös testvér Syejjcc irányába megy. Az 1. kék testvér megközelíti Syejjccet. A 2. vörös testvér Nyámnyila Nyara felé mozog. A 2. vörös testvér ellenállt a tûzfal varázslatnak. A 2. vörös testvér 66 ép-t sebzõdik a pengefaltól. A 2. kék testvér máris elõtted terem! A 2. kék testvér 33 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A 2. kék testvér 66 ép-t sebzõdik a pengefaltól. A 2. kék testvér hörögve elterül. A 3. kék testvér kileheli lelkét. A 2. vörös testvér hörögve elterül. A 3. vörös testvér halálhörgés közepette a földre zuhan. Syejjcc és az 1. vörös testvér egymással harcolnak. Az 1. vörös testvér halálhörgés közepette a földre zuhan. Nomis Leinád a kék-vörös atyát támadja. A kék-vörös atya kileheli lelkét. Az 1. kék testvér és Syejjcc egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Nyámnyila Nyara elõhív egy villámsújtás varázslatot. Az 1. kék testvér 58 sebzést kap. Az 1. kék testvér holtan terül el.
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Nomis Leinád: 95/0, Syejjcc: 79/16, Nyámnyila Nyara: 124/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 29 . Nomis Leinád része a zsákmányból: egy védelem itala és 9 arany. Syejjcc a következõt kapja: 28 arany. Nyámnyila Nyara része a zsákmányból: 28 arany.
Letörlitek magatokról a vért, és felsóhajtotok. Még szerencse, hogy nem pár pillanattal hamarabb érkezett a család, amikor még a résen másztatok át. Akkor már egyikõtök sem élne. Csak reménykedni tudtok benne, hogy a következõ néhány perc kevésbe lesz veszélyes. Óvatosan haladtok tovább a folyosón, kerülgetitek a szanaszét fekvõ csontvázmaradványokat. Rövid séta után abban a teremben találjátok magatokat, ahol a "Johanna kezét" kéne fellelni. A terembõl 12 folyosó vezet tovább. Ha nem találjátok meg a kezet, akkor nincs esélyetek. Az egyik folyosóról iszonyatos bûz csap meg. Odaóvakodsz, és megnézed mi az. Három monozoid frissen széttépett, még meleg holtteste. A sebeket megvizsgálva úgy gondolod, hogy egyetlen lény végzett velük. Valószínúleg egyikük halálsikolyát halottátok pár perccel ezelõtt. Õszintén reménykedsz benne, hogy nem ezen a folyosón kell majd továbbhaladnotok. A kupaktanács gyorsan megtalálja a megoldást. Ezt a problémát nyilván a csapat legjobb nyomkeresõjének kell megoldani. Ha õ nem tudja megtalálni a kezet, akkor más is esélytelen.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Nyomkeresés próba 16-os küszöbre: sikeres] Érzed, hogy rajtad múlik a küldetés sikere, ezért roppant figyelmesen látsz munkához. Megvizsgálsz minden szikladarabot, minden repedést, még a monozoidok maradványait is arrébb lökdösöd. Jó ideig nem találsz semmit, ami segíthetne rajtad. Látod, hogy a többiek egyre türelmetlenebbek. Már éppen azon gondolkozol, hogy kudarcott valottál, amikor feltûnik egy furcsa alakú szikla a szembe lévõ falon.
- Gyertek csak ide! Ha pontosan innen nézitek azt a szikladarabot ott szemben, akkor láthatjátok, hogy olyan mint egy kecses nõi kéz! Arra a járatra mutat, tehát nekünk is arra kell mennünk.
Szerencsére nem a monozoidok folyosójára mutatott a kéz. Talán megússzátok a találkozást a gyilkosukkal. Hosszan kanyarog az út, az idõ eseménytelenül telik. Talán rossz folyosót választottatok? Mielõtt a reménytelenség teljesen eluralkodna rajtatok, véget ér a folyosó, egy ajtó állja az utatokat. Az elöl haladó már nyúlna is a kilincsért, de még idejében eszébe jut: ha az egész hegyben csupán egy helyen van csapda, akkor az biztos ezen az ajtón lesz.
Mindenki egyetért abban, hogy ez a te területed.
[Csapdaészlelés próba 17-es küszöbre: sikertelen] Te vagy a csapat csapda szakértõje. Alaposan tanulmányozod az ajtót, a kilincset, majd az ajtó keretét is.
- Nincs semmi, nyugodtan mehetünk - mondod, és lenyomod a kilincset. A következõ pillanatban hatalmasat üvöltve repülsz hátra az ajtótól. Fájdalmasan fogod a kezed, majd még panaszosabb kiáltást hallatsz. Az ajtót valami furcsa zöldes erõtér veszi körbe. Megpóbálod egy kõdarabbal megdobni, de lepattan a zöld fényrõl. - Hát, mégis volt csapda. Sajnos most már a kilincset sem tudjuk lenyomni. A legjobb amit tehetünk, ha hazamegyünk.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

m 5 4 4144 3433 2233 4433 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,4) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 4,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. sötét elf harcos sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) Az 1. sötét elf harcos kileheli lelkét. A 2. sötét elf harcos elmond egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad. A warnök a 2. sötét elf harcost rohamozza. A warnök a 2. sötét elf harcost támadja.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. sötét elf harcos 95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. sötét elf harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+59%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 4 drágakõ. A warnök táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 4,3) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra. Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 3,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács varázslatot. Az elektromancer 95 sebzést kap. (-10 vp.) Az elektromancer holtan terül el. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. 18 ép-t sebzõdtél. A warnök az elektraton felé mozog. A warnök az elektratont támadja.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács! Az elektraton sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) Az elektraton holtan terül el.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%). Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit. Megéheztél. Mohón zabálni kezdesz. (+33% jóllakottság.)
(M 2,3) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 2,4) A délre vezetõ folyosót követed. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 1,4) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 1,5) A folyosó délre visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 1,6) A délre vezetõ folyosót követed. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 2,6) Kelet felé mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 3,6) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy kristálytiszta, csillogó vizû barlangtavat látsz. Ez egyike kell, hogy legyen a Csarnok híres mágikus forrásainak. Kár, hogy csak egyszer ihatsz belõle. Lehajolsz a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (kaptál 20 TVP-t.)
(M 3,7) Déli irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 3,8) Irány dél! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,8) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 1,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 7, 12, 22, 40, 72, 127... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 2,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [23 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

kf 195 144 213 142 208 193 bekészíted a 195. tárgyat
Leveszed a titán fekete csizmáját. Felveszed a suhanó csizmát. A tárgyalás gyûrûjét már bekészítetted korábban. Az egyensúly gyûrûjét már bekészítetted korábban. Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát. Leveszed az ügyesség köpenyét. Felveszed a füvész köpenyét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

p portyázás
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód XelloRia, egy kék pikkelyes bõrû, fején kis szarvakat és hosszú vörös sörényt viselõ nõ. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. Viselt tárgyai: bronzmedál, a mágia szimbóluma, a szakács üstje, szivárvány karkötõ, ezüstmedál, a füvész köpenye, díszes villámöv, a villám kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, zangrozi csizma, kék gömb, Enyészmester, a mágus díszes fejpántja, a tudás gyûrûje, a remete hosszúkardja, a mágia könnyû íja, az energia díszes pikkelyvértje, szivárványkristály. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az orgling bányász. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Tûfok Klood, egy karcsú, izmos fekete-szürke ruhás pontszemû férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Tárgyai: a jég díszes karkötõje, a jég karikaszimbóluma, a sólyom márványgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a sólyom vándorcsizmája, a gyorsaság nyaklánca, a sólyom halotti maszkja, Rogan karkötõje, a sólyom bõr mellvértje, a sólyom zöld köntöse, a Tél aranylánca, az ügyesség csonttõre, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, a tûz nehéz nyílpuskája, a sebesség nagy pajzsa, a bûz csonttõre, a sólyom amulettje, a sólyom malachit karkötõje, a gepárd csonttõre. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a zsugorító gyûrû. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Tûfok Klood pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a Tél ezüstlánca. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (250. kaland, összköltsége 25 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Arany, egy békés kinézetû, szikrázó tekintetû férfi. [aura: 12-es szellemidézés.] A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja. Felszerelése: ozin fülkarika, a torony lándzsája, a sün csepp fülbevalója, a mágia smaragdja, a szellemek sárgaréz nyaklánca, rövid tõr, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, khaldoran öv, ezüstmedál, a mágia szimbóluma. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Arany mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a villámlehelet itala. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Hunter Killer, egy fekete, kitines páncélzatú, rovarszerû kinézetû férfi. [aura: IQ: 15.] A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A következõket látod nála: a mágia amulettje, a lich nagy pajzsa, a mágia smaragdja, szivárvány karkötõ, a gyorsaság szimbóluma, az energia átlátszó köntöse, az élet halotti maszkja, khaldoran öv, a Kõ Kardja, ezüst nadrág, az élet könnyû pikkelyvértje, a mágia görbekardja, a szellemek karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a mágia vándorcsizmája, a túlélés márványgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Hunter Killert, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

kf 5622 213 144 208 142 17335 bekészíted az 5622. tárgyat
Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a titán fekete csizmáját. Az egyensúly gyûrûjét már bekészítetted korábban. A tárgyalás gyûrûjét már bekészítetted korábban. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált. Leveszed a füvész köpenyét. Felveszed a bérmágus köpenyét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

pv 3 5 1 2 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül átokszórást javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A fordulódban rekordot értél el: te vagy az elsõ a szinteden, akinek gyógynövények tulajdonsága 6 lett!
Ebben a körben +7 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1404 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 176 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 384 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Torz Talbot, egy kosszarvakat viselõ, gyilkos tekintetû, pusztító hatalmú avatár férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez az 50. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 (13) / 2.95
[2] IQ: 10 (18) / 2.30
[3] ügyesség: 3 (9) / 1.50
[4] egészség: 6 (9) / 3.19
[5] mágia: 15 (28) / 2.25
[6] gyorsaság: 6 (14) / 1.61
[9] Méret/ép: 89 (94) / 76
Min. méret: 58
Barlangméret: 95
PONTJAID
Varázspont: 307 / 95
Képességpont: 15 / 56% [9]
Hõsi pont: 26 (6)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 41%
Galetki erõ: 358 / 258
Hírnév : 633
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 37 (0)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 266 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 243 (6)
Leölt torzszülött: 442 (19)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 7 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (26)
Speciális képességeid:
+26 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két zöld manaitalt. 2.) Hozz két ritka varázstárgyat! 3.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal! [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 9 (14) / 8.01 [17] vastag bõr: 4 (7) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 1 (2) / 0
[20] savimmunitás: 3 (4) / 0.40 [25] bûz: 3 / 0.40    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 0.12 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.47 [47] zárnyitás: 8 / 2.12
[48] mászás: 6 / 4.46 [49] rugalmasság: 4 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.60
[52] auraészlelés: 6 (8) / 1.10 [53] ékszerészet: 5 / 0.34 [54] kereskedelem: 6 / 1.85
[55] szívósság: 10 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.65 [57] gyógynövények: 6 / 0.15
[58] nyomkeresés: 8 (10) / 0.80 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.25 [62] lopás: 5 / 0.30
[63] éberség: 6 / 0.05 [64] átokszórás: 3 / 0.50 [65] álcázás: 4 / 0.15
[66] lopakodás: 6 / 1.02 [68] zene: 5 / 0.50 [69] tanulás: 2 / 1.49
[71] javítás: 4 / 0.05        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 2 (3) / 1.20     a mentát görbekardja
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.25     a torony csonttõre
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.21     a tökéletesség csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.20 [11] elektromos kéz: 2 (5) / 1.48 [48] ellenáll.megtörése: 1 (4) / 0
[10] energiatüske: 2 (5) / 1.70 [156] éhínség: 1 (4) / 0 [152] felejtés: 6 (9) / 2.38
[15] jégpajzs: 2 (5) / 1.90 [27] kisebb gyógyítás: 2 (5) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 2 (5) / 0.52
[165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.18 [38] parancs: 3 (6) / 0.06 [166] pengefal: 19 (22) / 7.44
[30] sorvasztás: 2 (5) / 0.60 [140] szellemkalapács: 22 (25) / 2.16 [176] szélpajzs: 1 (4) / 0
[16] tûzpajzs: 1 (4) / 0.08 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.06    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 29 140 szelle                


SZOLGÁID
név életpont morál jóllakottság szint állapot
[1] warnök 13 51% 119% 1 / 0 harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
gy 70 0 20
pv 3 5 8
p
2. Makró
pv 3 5 8
kf 195 144 213 142 208 193
ism 4
p
kf 5622 213 144 208 142 17335
pv 3 5 1 2 4
3. Makró
ism 3
vd
pv 3 5 1 2
4. Makró
ism 4
vd
5. Makró
pv 5 3 8
p
pv 5 3 1 2

HARCI PROGRAMOD
1: szelle t.var. ha ellf. 2. képessége 18 v. kevesebb. Prioritás: 50.
2: szelle t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 95.
3: szelle t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 63.
4: szelle t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 62.
5: szelle t.var. ha ellenfeled #94. Prioritás: 55.
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #3030. Prioritás: 130.
7: szelle t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 72.
8: szelle t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 70.
11: szelle t.var. ha ellenfeled #44. Prioritás: 68.
9: pengefal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 65, és ha 4 vagy több ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 10; VI erõ:200% ép:2%; PV 3 5 1 2 4; PSZ 54 47 66 48 52 59; BA 154 145; L 4 2 33 32 31 30; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 3030 1302 1 141 1; A 3706 232 1; A 3255 141 1 212 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 6 szint: 5 sebzés: 8-16

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #8 (4. épület), #14 (7. épület), #16 (3. épület), #50 (20. épület), #496 (47. forduló), #343 (48. forduló), #212 (49. forduló), #442 (49. forduló), #250 (50. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15001. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5999. karakternél van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 az angyalok vándorcsizmája (#28121) * 1 khaldoran öv (#137)
1 fekete nadrág (#171) 1 a tudós vassisakja (#11426) 1 díszes köpeny (#1138)
1 pikkelypáncél (#223) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 suhanó csizma (#195)
1 az ügyesség köpenye (#2485) * 1 ezüst nadrág (#176) 1 az elektromosság díszes fejpántja (#27206)
1 a villám kerek pajzsa (#23561) 1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) 1 a regenerálódás ezüst fejpántja (#24507)
* 1 a tökéletesség kerek pajzsa (#21761) * 4 ében láncing (#134) * 1 a bérmágus köpenye (#17335)
* 1 a titán fekete csizmája (#5622) 1 a füvész köpenye (#193) 1 szent templomi maszk (#232)
1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a szellemek fekete csizmája (#15072)

Ékszerek, kincsek
775 arany (#1) * 1 az energia karikaszimbóluma (#18761) * 1 az enyészet csepp fülbevalója (#23306)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 ezüstmedál (#208) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 41 drágakõ (#2) * 1 kék gömb (#143)
1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731) * 1 a bérmágus amulettje (#17396)
1 márványgyûrû (#1226) * 1 a mágia smaragdja (#153) 1 üvegszimbólum (#138)
* 1 a teknõs díszes karkötõje (#25542)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 1 díszes rézkulcs (#129) 5 fekete dukát (#218)
1 kötél (#128) 1 második kulcsdarab (#227) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a torony csonttõre (#18401) * 1 a mentát görbekardja (#13016) 2 parittya (#10)
2 görbekard (#1316) 3 rozsdás kard (#131) 7 kés (#5)
1 sziklarepesz (#13) 1 fogazott tõr (#6) * 1 a titán könnyû íja (#5771)
1 törpe balta (#224) 1 az ellenállás könnyû íja (#28721) 1 könnyû nyílpuska (#1286)
1 rövid tõr (#1302) 4 ében tündekard (#132) 1 nyílpuska (#1288)
1 a yeti barbár lándzsája (#26531) * 1 a tökéletesség csonttõre (#22001) 2 ében nyílpuska (#133)

Varázsitalok és füvek
1 fehér gyógyital (#50) 4 üvegcse (#14) 6 liánvirág (#24)
11 winropu moha (#22) 1 csótányláb (#25) 1 kihívás itala (#68)
4 mátekel gomba (#21) 2 óriásnövés itala (#60) 2 gyilkos boróka (#27)
1 savlehelet itala (#55) 2 méregellenállás (#51) 3 tejfonál (#28)
2 sárkányvirág (#32) 7 mitulen fû (#20) 2 mézfû (#29)
1 védelem itala (#59) 3 rémcserje (#34) 6 elonotichlan (#31)
2 bajnokok itala (#62) 3 sárga gyógyital (#61) 3 ragálygomba (#26)

Egyéb kacatok
7 yeti csont (#160) 5 pirgamit (#152) 2 lemúr hártya (#161)
1 nordkristály (#146) 3 elektronit (#141) 4 ekinda haj (#147)
8 mandibula (#157)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PIKKELYPÁNCÉL (223. TÁRGY)
Ezt az intelligensebb torzszülöttek által viselt páncélfajtát valamilyen ismeretlen lény pikkelyeibõl készítették, amelyeket egy bõrvértre erõsítettek fel. Kiváló védelmet nyújt (+16% védekezés), viszont jóval nehezebb is a normál bõrpáncélnál, ezért a gyorsaságot 3-mal csökkenti.



TÖRPE BALTA (224. TÁRGY)
A Hegymély primitív torzszülöttjei, a törpék által gyakran használt fegyver, amelyet megfelelõen megnövesztett végtagok hiányában kénytelenek használni. A törpe balta 4D6-os sebzésû fegyver, te legfeljebb a kereskedõnek fogod eladni, ha nem tartod meg szuvenír gyanánt.



ORGLING BÁNYÁSZ (119. ELLENFÉL)
A legtöbb orgling rabszolgát a bányákban dolgoztatják, hiszen az ilyen munkára a kifinomult galetkik alkalmatlanok. Az orglingok harcosok felügyelete mellett, embertelen körülmények között dolgoznak, és mindenfajta lázadás kemény büntetést von maga után. Az állandó, kemény izzasztó munka miatt az orgling bányászok különösen ellenállóak és büdösek.



A TÉL EZÜSTLÁNCA (170. TÁRGY)
Ez az öv vékonyszemû ezüstláncból készült, csatján egy viszonylag apró csiszolt üveggolyó található. A golyó és a lánc együttes mágikus kisugárzása jótékony hatással van viselõjére, ha rendelkezik jéglehelet képességgel. A boldog tulajdonos jéglehelet képessége kettõvel megnõ, amíg az öv a derekán van. Ez nem csak a harcban segíti a galetkit, de egy nagyobb partin is jól jöhet, ha már fogytán van a jégkocka.



VILLÁMLEHELET ITALA (56. TÁRGY)
A villámlehelet itala egy kék színû folyadék, és mint bizonyára kitaláltad, az elektromos leheletedet növeli meg, méghozzá 15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.