Karakterszám: |
5362 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
50 |
Játékhét: |
51 |
E
forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
326 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
30 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2000. nov. 8. 9h:08' |
A következõ
fordulód táplálható: 2000. nov. 11. |
|
E-mail!
TORZ TALBOT KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
3. NAP ** Haszonmaximalizáló Pista felajánlott neked 1 a nyomkeresés
fejpántját (#194), cserébe 2 db 149. tárgyért. Ha elfogadod a cserét, adj
ki egy A 3706 149 2 194 1 parancsot.
**
3. NAP ** Fuzzy, a Táposállat felajánlott neked 1 nohnetár gumót (#212),
cserébe 4 db 165. tárgyért. Ha elfogadod a cserét, adj ki egy A 3255 165
4 212 1 parancsot.
**
4. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ
hangon szólal meg. "Arany vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek
ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei
lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét
is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy
a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak,
te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten
bámulsz magad elé.
**
4. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével
Arany átadott neked 1 db molad púpot. Te 14 aranyat fizettél.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 1665.) A te szinteden a legnevesebb
Arany, egy békés kinézetû, szikrázó tekintetû férfi. (hírneve 1199.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 6.* Haszonmaximalizáló Pista rangja a Tolvajok Klánjában "zsebtolvaj"
lett.
*nov. 6.* Tryxet majdnem felfalta egy kígyópók.
*nov. 6.* Tüskés
Gerincet legyõzte harcban egy fekete özvegy.
*nov. 6.* Tüskés Gerincet
kis híján megölte egy fekete özvegy.
*nov. 6.* Mutaitot majdnem felfalta
egy elektraton.
*nov. 6.* Kazimirt legyõzte harcban egy manapoid.
*nov.
7.* Ixnay Schurin egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
*nov. 7.* Nomis Leinád
teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott.
*nov. 7.* Fenix
csatában legyõzte Ixnay Schurint.
*nov. 7.* Fenix éberség tulajdonsága
8 lett, elsõként a szinten.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 6.* Legator Godart és Gewalt megküzdöttek egymással, és Legator Godart
gyõzött.
*nov. 6.* Fortian csatában legyõzte Publius Cornelius Scipidet.
*nov. 7.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Redh Rohnt.
*nov. 7.*
Avvocato Terrasini és Uton Állló megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini
gyõzött.
*nov. 7.* Avvocato Terrasini és Rafinált Relikvia megküzdöttek
egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
*nov. 7.* Avvocato Terrasini
gyõzelmet aratott Szürkehegyi Noerill felett.
*nov. 7.* Csáth Géza szolgálatába
állt egy zombi.
*nov. 7.* Morq Fan Gor rangja a Halhatatlanok Klánjában
"a rend híve" lett.
*nov. 7.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Argentus
Gladiust.
*nov. 7.* Aranyat legyõzte harcban egy manapoid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
a 3255 165 4 212 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Fuzzy,
a Táposállat részére 4 db molitár hájat. Cserébe Fuzzy, a Táposállat ad
neked 1 db nohnetár gumót. Te 6 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel,
maradt még 472.]
vg 3030 25542 1 |
tárgy megvásárlása galetkitõl |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 1
db a teknõs díszes karkötõjét. Te 231 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 472.]
ht 0 0 0 0 200 |
harci program törlése |
1 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
ht 0 0 0 0 220 |
harci program törlése |
1 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
hp 4 140 15 44 68 |
harci program |
A következõ sor került a harci programodba: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled
#44. Prioritás: 68. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
kno 58 22 57 4 |
58. képességre 22 képességpont |
Elköltesz 22 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 8. szintre nõtt.
Elköltesz 4 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a gyógynövények szakértelmed 6. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
kf 2485 25542 |
bekészíted a 2485. tárgyat |
Leveszed a bérmágus köpenyét. Felveszed az ügyesség köpenyét. Felveszed
a teknõs díszes karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 472.]
v 152 166 4 |
152. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy felejtést. Felejteni próbálod
a pengefal varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat
fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz
egy felejtést. Felejteni próbálod a pengefal varázslatot. Visszakapsz 8
képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9
vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy felejtés. Felejteni
próbálod a pengefal varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet
csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Elõhívsz egy felejtés
varázslatot. Felejteni próbálod a pengefal varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot,
amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) [40 TVP-t használtál
fel, maradt még 432.]
be 3 27 |
meglátogatod a 3. épületet |
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó
szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 27. varázslatot szeretnéd megtanulni.
Leszurkolsz 90 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod
a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény
volt, de mostanól használhatod a kisebb gyógyítás varázslatot! [30 TVP-t
használtál fel, maradt még 402.]
var 27 28 |
27. varázslatra 28 képességpont |
Elköltesz 28 képességpontot kisebb gyógyítás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen kisebb gyógyítás varázslatod ereje 8. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 402.]
bb 12 |
több épület meglátogatása |
[be 12:] Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Sajátítsd el a kisebb gyógyítás
varázslatot 10-es szinten!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 2.) A varázstárgyak létrehozásának titka elveszett
õseink kultúrájának megsemmisülésével. A varázstárgyak tanulmányozásával
azonban van esély, hogy újra megismerjük ezt a tudományt. Hozz két különbözõ
varázstárgyat (olyan tárgyat, amelyik valamilyen mágikus tulajdonsággal
rendelkezik, és sorszáma 600 vagy nagyobb. A BE parancs 3. és 4. paraméterében
add meg a tárgyakat)!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]
v 152 27 3 |
152. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy felejtés! Felejteni próbálod
a kisebb gyógyítás varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak
varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Ellõsz egy felejtés varázslatot.
Felejteni próbálod a kisebb gyógyítás varázslatot. Visszakapsz 8 képességpontot,
amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz. (-9 vp.) Magadban motyogva,
létrehozol egy felejtést. Felejteni próbálod a kisebb gyógyítás varázslatot.
Visszakapsz 8 képességpontot, amelyet csak varázslat fejlesztésére használhatsz.
(-9 vp.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
var 140 21 |
140. varázslatra 21 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot szellemkalapács varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen szellemkalapács varázslatod ereje 22. szintre
nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 367.]
k 23 12 |
kaland elvállalása |
(23. kaland:) Meglátogatod az öreg mágust, egy kosárnyi furcsa tárggyal.
[Tárgyhasználat: 1 lemúr hártya] [Tárgyhasználat: 1 nohnetár gumó] [Tárgyhasználat:
1 nordkristály] [Tárgyhasználat: 1 molad púp] [Tárgyhasználat: 1 elektronit]
[Tárgyhasználat: 1 mandibula] [Tárgyhasználat: 1 húsevõ bibe] - Nagyszehû!
- örvendezik az öreg mágus. - A vaházslat, amit megtanihtok neked, a szélpahjzs.
- Ezután kezdetét veszi az oktatás. A varázslatról a következõket tudod
meg: költsége 10 TVP és 60 VP, kisebb szellemi varázslat, elmondásától
számítva a következõ fordulód elejéig tart. A lõfegyverektõl származó sebzést
csökkenti, a varázslat minden szintje 3%-kal, tehát 10. szinten 30%-kal
kevesebb sebzést szenvedsz el lõfegyvertõl. Az összes sebzést legfeljebb
50%-kal csökkentheted így. A csökkentés a vastag bõr és a gránit bõr beszámítása
után történik.
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos
a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este
éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan
elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél
után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben.
Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva
magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb
tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör
egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést.
A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany] Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és
reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége
zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz
rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik,
el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany] - 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi
kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit,
a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása
irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár
perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Néhány
percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni
akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz
a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik
a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség
próba 16-os küszöbre: sikeres] Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé
ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el
a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon
keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az
életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el
ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz.
Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket
rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy
törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150).
*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését.
A gnóm útonálló ellõ egy elemi védelem varázslatot. Elõhívsz egy szellemkalapács
varázslatot. A troll útonálló
95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A troll útonálló
halálhörgés közepette a földre zuhan. A törpe útonálló a warnök felé mozog.
A warnök a törpe útonállót rohamozza. A törpe útonálló és a warnök egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy
isteni haragot.
Sebzõdsz 23 ép-t. A warnök
16 ép-t sebzõdik. Ellõsz egy
szellemkalapács varázslatot. A gnóm útonálló
sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.)
A gnóm útonálló kileheli lelkét. A törpe útonálló és a warnök egymással
harcolnak.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot.
A törpe útonálló rezisztálja. (-10 vp.) A törpe útonálló és a warnök egymással
harcolnak.
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
A törpe útonálló ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A törpe útonálló és
a warnök egymással harcolnak.
*** 5. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A törpe útonálló
95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A törpe útonálló kileheli lelkét.
[A csatában összesen 285 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/42.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+104%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy fogazott
tõr, 84 arany és egy törpe balta.
[ld. enc.] A warnök kajával tömi magát.
(+24% jóllakottság.) Megéheztél. Hozzálátsz az ételhez. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+23 életpont.) - Ezek sem fogják
az itt lakókat zaklatni többet - kiáltod boldogan. Még idõben érkeztél,
a földön fekvõ galetki még él. Megfordítod, és látod, hogy az elöljáró
titkára az. Legalább nem lesz gond a bizonyítással, a troll testét elég
nehéz lett volna magaddal cipelni.
Másnap reggel a titkár kissé összetörve,
de boldogan fogad:
- Azt hiszem rászolgáltál a vérdíjra, és tõlem is kapsz
egy kis extra jutalmat. Íme 200 arany, egy õskõ és egy a szellemek fekete
csizmája. (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [78 TVP-t használtál
fel, maradt még 289.]
bb 5 3 9 7 5 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél
csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 25
aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja
jelenleg Tryx, amit õ legyõzött: 2 mélységi ent (#133). Sípszó jelzi az
összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 4 sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. sáskaharcos
sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) Az 1. sáskaharcos holtan terül el. A 4. sáskaharcos
rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Ez mellément. Kimeresztve,
elõre suhint bal karmával. Elhibázta. A 3. sáskaharcos téged támad. Gyorsan
feléd lendít jobb karmával. Elhibázta. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával.
Elhibázta. A 2. sáskaharcos rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Félrehajoltál.
Feléd suhint bal karmával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. sáskaharcos
sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A 2. sáskaharcos kileheli lelkét. A 4. sáskaharcos
rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Elkerülted. A 3. sáskaharcos rád
veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Elhibázta. Lecsap rád bal
karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A 3. sáskaharcos
sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A 3. sáskaharcos holtan terül
el. A 4. sáskaharcos rád támad. Rád vág jobb karmával. Ez mellément. Gyorsan
feléd lendít bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A 4. sáskaharcos
95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 4. sáskaharcos halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 380 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+101%).
Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 8 mandibula és 40 arany. Amíg harcoltál,
bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben
átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 125 aranyat.
[be 3:] Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal.
Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható
új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is
ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma,
a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12,
IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap)
halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs
(#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ
(#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151,
IQ14, 300ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) A varázslótorony egy õsz szakállas
mestere, Vorphaud õsmágus üdvözöl ezúttal.
- Örülök, gyermekem Torz Talbot,
hogy látlak! Már hallottunk rólad egyet s mást, és úgy gondoljuk, esetleg
rádbízhatunk egy speciális küldetést, amit csak a varázslás tudományában
magasfokon jártas személy tud elvégezni. A küldetés során egy tycharonid
mágust kell megsemmisítened. A tycharonidok rabolták el a galetkiktõl a
smaragd esszenciát, mely vitális a varázskövek készítéséhez. Segíts nekünk
visszaszerezni ezt a fontos anyagot, és hozd el a szörnyeteg testét is!
(16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.}
A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 40 arany. II.
Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált
szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI.
Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint.
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett
található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé
emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint helytartója,
Torgafuli
Astheron fogad.
- Kitalálom, Torz Talbot - valamilyen megbízást, küldetést
szeretnél! - biccentesz, mire a helytartó elégedetten folytatja. - Nagyszerû!
Ha teljesíted a feladatot, amit adok, abban a megtiszteltetésben lesz részed,
hogy megszerezheted a Ragyogás Kulcsának az elsõ darabját. Összerakva ezt
a legendás relikviát, nagyhatalmú varázstárgyhoz juthatsz. Igaz, a feladat
sem egyszerû, igazi hõsöknek való - a keleti barlangokban élõ monozoid
nagyúr egy elhullajtott tüskéjét kell megszerezned. (
14. kaland, összesen
20 TVP-t igényel.
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást
tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben
segíthet. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod
az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni.
Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy
az aréna legjobbja Tryx, ameddig õ eljutott 2 mélységi ent (#133). És már
kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy voharai szellem (#121).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A voharai szellemet
védi rezisztanciája. (-10 vp.) A voharai szellem közelebb jön, hogy támadhasson.
A voharai szellem rád támad. Elõrehajolva harapni próbál. Ez mellément.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy szellemkalapácsot. A voharai
szellem
sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) A voharai szellem halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+61%). Összegyûjtöd
a "kincset": 42 arany. A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak,
teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 130 aranyat.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
a 3706 149 2 194 1 |
tárgy átadása galetkinek |
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Haszonmaximalizáló
Pista részére 2 db barna manakövet. Cserébe Haszonmaximalizáló Pista ad
neked 1 db a nyomkeresés fejpántját. Te 58 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 254.]
kf 194 |
bekészíted a 194. tárgyat |
Leveszed a tökéletesség díszes fejpántját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]
tk 50 8881 3030 7839 |
50. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád Nomis Leinád, Syejjcc, Nyámnyila Nyara.
A remeténél gyûltök össze az indulás elõtt. Az öreg egy hevenyészett térképet
rajzol a Tiltott Övezettrõl.
- Na, látjátok, idáig könnyedén el tudtok
menni. Ennél az õsi szobornál jobbra kell fordulni és ezen a folyosón elmenni
eddig a teremig. Itt kicsit homályos a leírás, "Johanna kezét" kell megkeresni,
ami megmutatja további utat. Bízom benne, hogy rátaláltok a raktárra, és
elhozzátok a rakétákat.
Egy közeli lejáraton lementek a csatornába és
elindultok a Tiltott Övezet felé. Senki sem háborgat utatokon, a gyáva
torzszülöttek nem mernek egy ilyen dicsõséges csapat útjába állni. Az idõ
gyorsan telik, hamarosan már az Övezet mocskos folyosóján jártok. A távolból
halk nyöszörgést hallotok, majd hirtelen félelmetes üvöltés borzolja az
idegeiteket. Halálsikolynak hallatszott. De ha az áldozatnak ilyen a hangja,
vajon mi lehet a támadó? Nem szívesen találkoznátok vele.
Megérkeztek
a szoborhoz, amirõl a remete beszélt. Valaha egy dicsõ galektit ábrázolhatott,
de a legtöbb végtagjának már csak a csonkja van meg. Az évszázadok és a
torzszülöttek gonoszsága megtette a hatását. A remete tanácsa szerint a
jobb oldali folyosót választjátok. Alig mentek pár lépést, amikor egy kanyar
mögött végett ér a folyosó. Sziklaomlás zárja el az utat. Alaposan megvizsgáljátok,
és rájöttök, hogy ha az egyik szélén levõ nagy sziklát el tudjátok mozdítani,
akkor már át tudjátok préselni magatokat a résen. Bár nehezen fértek hozzá,
azért nekigyürkõztök a feladatnak.
[Erõ-összeg próba 40-es küszöbre:
sikeres]
Nekifeszültök, és háromra megpróbáljátok arrébb mozdítani a sziklát. Az
ötödik próbálkozásra sikrült egy ujjnyit arrébb lökni. A siker erõt ad,
és a következõ pillanatban már egy tenyérnyit mozdul a szikla. Néhány nagy
levegõ, egy újabb jól összehangolt mozdulat és máris megnyílt az út. Átpréselitek
magatokat résen. Éppen átér az utolsó is, amikor valami hangot hallotok.
Nem vagytok egyedül. A lelked mélyén reméled, hogy nem az a szörny jár
erre, amelyik az a félelmetes halálsikolyt csalta ki áldozatából.
Ellenfeleitek egy kék-vörös atya (#86), 3 kék testvér (#87) és 3 vörös
testvér (#88).
*** 1. KÖR *** Nyámnyila Nyara varázshatalma segítségével elmond egy tûzfalat.
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy pengefal! (-10 vp.) Összegyûjtve
mágikus energiáit, a kék-vörös atya elvarázsol egy elemi védelmet. Syejjcc
megközelíti az 1. vörös testvért. Nomis Leinád a kék-vörös atya irányába
megy. A 3. kék testvér Nyámnyila Nyara felé mozog. A 3. kék testvér
sebzõdik
33 ép-t a tûzfaltól. A 3. kék testvér
sebzõdik 66 ép-t a pengefaltól. A
3. vörös testvér feléd mozog. A 3. vörös testvér: nem hatott rá a tûzfal.
A 3. vörös testvér
66 sebzést kap a pengefaltól. Az 1. vörös testvér Syejjcc
irányába megy. Az 1. kék testvér megközelíti Syejjccet. A 2. vörös testvér
Nyámnyila Nyara felé mozog. A 2. vörös testvér ellenállt a tûzfal varázslatnak.
A 2. vörös testvér
66 ép-t sebzõdik a pengefaltól. A 2. kék testvér máris
elõtted terem! A 2. kék testvér
33 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A 2. kék
testvér
66 ép-t sebzõdik a pengefaltól. A 2. kék testvér hörögve elterül.
A 3. kék testvér kileheli lelkét. A 2. vörös testvér hörögve elterül. A
3. vörös testvér halálhörgés közepette a földre zuhan. Syejjcc és az 1.
vörös testvér egymással harcolnak. Az 1. vörös testvér halálhörgés közepette
a földre zuhan. Nomis Leinád a kék-vörös atyát támadja. A kék-vörös atya
kileheli lelkét. Az 1. kék testvér és Syejjcc egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Nyámnyila Nyara elõhív egy villámsújtás varázslatot. Az 1.
kék testvér
58 sebzést kap. Az 1. kék testvér holtan terül el.
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Nomis Leinád: 95/0, Syejjcc:
79/16, Nyámnyila Nyara: 124/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró
villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Elegendõ
lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed
a zsákmányt, ami 29 . Nomis Leinád része a zsákmányból: egy védelem itala
és 9 arany. Syejjcc a következõt kapja: 28 arany. Nyámnyila Nyara része
a zsákmányból: 28 arany.
Letörlitek magatokról a vért, és felsóhajtotok. Még szerencse, hogy nem
pár pillanattal hamarabb érkezett a család, amikor még a résen másztatok
át. Akkor már egyikõtök sem élne. Csak reménykedni tudtok benne, hogy a
következõ néhány perc kevésbe lesz veszélyes. Óvatosan haladtok tovább
a folyosón, kerülgetitek a szanaszét fekvõ csontvázmaradványokat. Rövid
séta után abban a teremben találjátok magatokat, ahol a "Johanna kezét"
kéne fellelni. A terembõl 12 folyosó vezet tovább. Ha nem találjátok meg
a kezet, akkor nincs esélyetek. Az egyik folyosóról iszonyatos bûz csap
meg. Odaóvakodsz, és megnézed mi az. Három monozoid frissen széttépett,
még meleg holtteste. A sebeket megvizsgálva úgy gondolod, hogy egyetlen
lény végzett velük. Valószínúleg egyikük halálsikolyát halottátok pár perccel
ezelõtt. Õszintén reménykedsz benne, hogy nem ezen a folyosón kell majd
továbbhaladnotok. A kupaktanács gyorsan megtalálja a megoldást. Ezt a problémát
nyilván a csapat legjobb nyomkeresõjének kell megoldani. Ha õ nem tudja
megtalálni a kezet, akkor más is esélytelen.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Nyomkeresés próba
16-os küszöbre: sikeres] Érzed, hogy rajtad múlik a küldetés sikere, ezért
roppant figyelmesen látsz munkához. Megvizsgálsz minden szikladarabot,
minden repedést, még a monozoidok maradványait is arrébb lökdösöd. Jó ideig
nem találsz semmit, ami segíthetne rajtad. Látod, hogy a többiek egyre
türelmetlenebbek. Már éppen azon gondolkozol, hogy kudarcott valottál,
amikor feltûnik egy furcsa alakú szikla a szembe lévõ falon.
- Gyertek
csak ide! Ha pontosan innen nézitek azt a szikladarabot ott szemben, akkor
láthatjátok, hogy olyan mint egy kecses nõi kéz! Arra a járatra mutat,
tehát nekünk is arra kell mennünk.
Szerencsére nem a monozoidok folyosójára mutatott a kéz. Talán megússzátok
a találkozást a gyilkosukkal. Hosszan kanyarog az út, az idõ eseménytelenül
telik. Talán rossz folyosót választottatok? Mielõtt a reménytelenség teljesen
eluralkodna rajtatok, véget ér a folyosó, egy ajtó állja az utatokat. Az
elöl haladó már nyúlna is a kilincsért, de még idejében eszébe jut: ha
az egész hegyben csupán egy helyen van csapda, akkor az biztos ezen az
ajtón lesz.
Mindenki egyetért abban, hogy ez a te területed.
[Csapdaészlelés próba
17-es küszöbre: sikertelen] Te vagy a csapat csapda szakértõje. Alaposan
tanulmányozod az ajtót, a kilincset, majd az ajtó keretét is.
- Nincs
semmi, nyugodtan mehetünk - mondod, és lenyomod a kilincset. A következõ
pillanatban hatalmasat üvöltve repülsz hátra az ajtótól. Fájdalmasan fogod
a kezed, majd még panaszosabb kiáltást hallatsz. Az ajtót valami furcsa
zöldes erõtér veszi körbe. Megpóbálod egy kõdarabbal megdobni, de lepattan
a zöld fényrõl. - Hát, mégis volt csapda. Sajnos most már a kilincset sem
tudjuk lenyomni. A legjobb amit tehetünk, ha hazamegyünk.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
m 5 4 4144 3433 2233 4433 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,4) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a
felderítését!
(M 4,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Ahogy belépsz
a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid 2 sötét elf
harcos (#83).
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. sötét elf
harcos
sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) Az 1. sötét elf harcos kileheli lelkét.
A 2. sötét elf harcos elmond egy csendvarázs varázslatot. Ezt most megúsztad.
A warnök a 2. sötét elf harcost rohamozza. A warnök a 2. sötét elf harcost
támadja.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A 2. sötét elf
harcos
95 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A 2. sötét elf harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/0.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+59%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 ében láncing,
2 ében nyílpuska, 2 ében tündekard és 4 drágakõ. A warnök táplálkozik.
(+25% jóllakottság.)
(M 4,3) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy nálad majd kétszer nagyobb
galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi.
Bólintasz. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra.
Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Láthatóan
ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen
nyilatkozik.
(M 3,3) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A teremben,
ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött?
Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemkalapács
varázslatot. Az elektromancer
95 sebzést kap. (-10 vp.) Az elektromancer
holtan terül el. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
villámsújtást.
18 ép-t sebzõdtél. A warnök az elektraton felé mozog. A
warnök az elektratont támadja.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemkalapács!
Az elektraton
sebzõdik 95 ép-t. (-10 vp.) Az elektraton holtan terül el.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a warnök: 0/0.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+53%). Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit. Megéheztél.
Mohón zabálni kezdesz. (+33% jóllakottság.)
(M 2,3) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A csarnok egy újabb,
kongóan üres termébe lépsz be.
(M 2,4) A délre vezetõ folyosót követed. A csarnok egy újabb, kongóan üres
termébe lépsz be.
(M 1,4) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy sárga, rengeteg csáppal
és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve
közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd
az akadályt. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya
van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba
10-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed
el a feladatot.
(M 1,5) A folyosó délre visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 1,6) A délre vezetõ folyosót követed. A barlangszobában, ahová az út
vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 2,6) Kelet felé mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs
benne semmi érdekes.
(M 3,6) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy kristálytiszta,
csillogó vizû barlangtavat látsz. Ez egyike kell, hogy legyen a Csarnok
híres mágikus forrásainak. Kár, hogy csak egyszer ihatsz belõle. Lehajolsz
a tóhoz, vizet merítesz, és iszol belõle. Nocsak! (kaptál 20 TVP-t.)
(M 3,7) Déli irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út vezet,
nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 3,8) Irány dél! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,8) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Egy sötét barlangszobába
érkeztél.
(M 1,8) Nyugat felé folytatod a felderítést. Halk suhogást hallasz, és egy
áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten
hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára
tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy
megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 7, 12,
22, 40, 72, 127... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt
kérsz.
(M 2,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [23 TVP-t használtál fel,
maradt még 206.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 3 5 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 206.]
kf 195 144 213 142 208 193 |
bekészíted a 195. tárgyat |
Leveszed a titán fekete csizmáját. Felveszed a suhanó csizmát. A tárgyalás
gyûrûjét már bekészítetted korábban. Az egyensúly gyûrûjét már bekészítetted
korábban. Leveszed az ezüstmedált. Felveszed a kalmár nyakláncát. Leveszed
az ügyesség köpenyét. Felveszed a füvész köpenyét. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 206.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Az idõ tökéletesen alkalmas
egy vérbeli portyázásra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés,
hogy van-e köztük alkalmas. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot.
A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
XelloRia, egy kék pikkelyes bõrû, fején kis szarvakat és hosszú
vörös sörényt viselõ nõ. A Bárdok klánjának énekes rangú tagja. Viselt
tárgyai: bronzmedál, a mágia szimbóluma, a szakács üstje, szivárvány karkötõ,
ezüstmedál, a füvész köpenye, díszes villámöv, a villám kerek pajzsa, a
tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, zangrozi csizma, kék gömb, Enyészmester,
a mágus díszes fejpántja, a tudás gyûrûje, a remete hosszúkardja, a mágia
könnyû íja, az energia díszes pikkelyvértje, szivárványkristály. Vendéglátod
hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat,
és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik
galetki által kínált ínyencségekbõl. A szokásos témák - torzszülöttek,
kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd
támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Nocsak, hogy elrepült
az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság)
Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az orgling bányász.
[ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A közelben
van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd
van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Meglátsz valamit a fal tövében.
Hohó, ez
mitulen fû ! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz
egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Tûfok Klood, egy karcsú, izmos fekete-szürke ruhás pontszemû
férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. Tárgyai:
a jég díszes karkötõje, a jég karikaszimbóluma, a sólyom márványgyûrûje,
az egyensúly gyûrûje, a sólyom vándorcsizmája, a gyorsaság nyaklánca, a
sólyom halotti maszkja, Rogan karkötõje, a sólyom bõr mellvértje, a sólyom
zöld köntöse, a Tél aranylánca, az ügyesség csonttõre, a tárgyalás gyûrûje,
ozin fülkarika, a tûz nehéz nyílpuskája, a sebesség nagy pajzsa, a bûz
csonttõre, a sólyom amulettje, a sólyom malachit karkötõje, a gepárd csonttõre.
Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a zsugorító gyûrû. Dícsérõ
szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök
a földre, Tûfok Klood pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót,
amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe
kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros
mellékhatásai is vannak? Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz,
és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság) A beszélgetés
alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a Tél ezüstlánca.
[ld.
enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl
megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva,
titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne
késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz.
(250. kaland, összköltsége
25 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti
társalgás lesz.
A barlang lakója
Arany, egy békés kinézetû, szikrázó tekintetû férfi. [aura:
12-es szellemidézés.] A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja.
Felszerelése: ozin fülkarika, a torony lándzsája, a sün csepp fülbevalója,
a mágia smaragdja, a szellemek sárgaréz nyaklánca, rövid tõr, az egyensúly
gyûrûje, suhanó csizma, khaldoran öv, ezüstmedál, a mágia szimbóluma. Máris
otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Arany mosolyogva hellyel
kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve!
Máris falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati
elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja.
Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási
formára... Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz.
(+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a villámlehelet
itala.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni
indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél
találni, amelyben még nem voltál. Némi válogatás után elégedetten indulsz
meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket
fogjátok összemérni.
Vendéglátód
Hunter Killer, egy fekete, kitines páncélzatú, rovarszerû kinézetû
férfi. [aura: IQ: 15.] A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja.
A következõket látod nála: a mágia amulettje, a lich nagy pajzsa, a mágia
smaragdja, szivárvány karkötõ, a gyorsaság szimbóluma, az energia átlátszó
köntöse, az élet halotti maszkja, khaldoran öv, a Kõ Kardja, ezüst nadrág,
az élet könnyû pikkelyvértje, a mágia görbekardja, a szellemek karikaszimbóluma,
a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a mágia vándorcsizmája,
a túlélés márványgyûrûje. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos
versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat.
Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut
el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és
lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Hunter
Killert, aki dühösen rázza fejét.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
kf 5622 213 144 208 142 17335 |
bekészíted az 5622. tárgyat |
Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a titán fekete csizmáját. Az egyensúly
gyûrûjét már bekészítetted korábban. A tárgyalás gyûrûjét már bekészítetted
korábban. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed az ezüstmedált. Leveszed
a füvész köpenyét. Felveszed a bérmágus köpenyét. [0 TVP-t használtál
fel, maradt még 176.]
pv 3 5 1 2 4 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit.
Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, sima harcot javasolsz. Ha ez sem lehetséges,
egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül átokszórást javasolsz. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 176.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. A fordulódban rekordot
értél el: te vagy az elsõ a szinteden, akinek gyógynövények tulajdonsága
6 lett!
Ebben a körben +7 galetki erõt és +15 hírnevet kaptál. A kör során összesen
1404 sebzést okoztál, és 41 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 176 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
384 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Torz Talbot, egy kosszarvakat viselõ, gyilkos tekintetû,
pusztító hatalmú avatár férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5.
szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez az 50. fordulód.
|
[1] erõ: |
5 (13) / 2.95 |
[2] IQ: |
10 (18) / 2.30 |
[3] ügyesség: |
3 (9) / 1.50 |
[4] egészség: |
6 (9) / 3.19 |
[5] mágia: |
15 (28) / 2.25 |
[6] gyorsaság: |
6 (14) / 1.61 |
[9] Méret/ép: |
89 (94) / 76 |
Min. méret: |
58 |
Barlangméret: |
95 |
|
|
Varázspont: |
307 / 95 |
Képességpont: |
15 / 56% [9] |
Hõsi pont: |
26 (6) |
Tám.bónusz: |
-5% |
Véd.bónusz: |
41% |
Galetki erõ: |
358 / 258 |
Hírnév : |
633 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
12 / 12 |
|
|
Galetki csaták: |
37 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
20 (0) |
Torzsz. csaták: |
266 (6) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
243 (6) |
Leölt torzszülött: |
442 (19) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
7 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (26)
Speciális képességeid:
+26 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két zöld manaitalt. 2.) Hozz két ritka
varázstárgyat! 3.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal! [számláló:
2] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
9 (14) / 8.01 |
[17] vastag bõr: |
4 (7) / 0.20 |
[18] tûzimmunitás: |
1 (2) / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 0.40 |
[25] bûz: |
3 / 0.40 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
6 / 0.12 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.47 |
[47] zárnyitás: |
8 / 2.12 |
[48] mászás: |
6 / 4.46 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 1.60 |
[52] auraészlelés: |
6 (8) / 1.10 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.34 |
[54] kereskedelem: |
6 / 1.85 |
[55] szívósság: |
10 / 0.10 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 0.65 |
[57] gyógynövények: |
6 / 0.15 |
[58] nyomkeresés: |
8 (10) / 0.80 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.25 |
[62] lopás: |
5 / 0.30 |
[63] éberség: |
6 / 0.05 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.50 |
[65] álcázás: |
4 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
6 / 1.02 |
[68] zene: |
5 / 0.50 |
[69] tanulás: |
2 / 1.49 |
[71] javítás: |
4 / 0.05 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
3 (4) / 0 |
[101] szakért.: |
2 (3) / 1.20 |
|
|
a mentát görbekardja |
bal mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.25 |
|
|
a torony
csonttõre |
jobb mancs |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.21 |
|
|
a tökéletesség
csonttõre |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.20 |
[11] elektromos kéz: |
2 (5) / 1.48 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 (4) / 0 |
[10] energiatüske: |
2 (5) / 1.70 |
[156] éhínség: |
1 (4) / 0 |
[152] felejtés: |
6 (9) / 2.38 |
[15] jégpajzs: |
2 (5) / 1.90 |
[27] kisebb gyógyítás: |
2 (5) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 (5) / 0.52 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.18 |
[38] parancs: |
3 (6) / 0.06 |
[166] pengefal: |
19 (22) / 7.44 |
[30] sorvasztás: |
2 (5) / 0.60 |
[140] szellemkalapács: |
22 (25) / 2.16 |
[176] szélpajzs: |
1 (4) / 0 |
[16] tûzpajzs: |
1 (4) / 0.08 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.06 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (500%): |
29 |
140 szelle |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
életpont |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] warnök |
13 |
51% |
119% |
1 / 0 |
harcol |
lélekenergia rész |
0% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
gy 70 0 20 |
pv 3 5 8 |
p |
|
2. Makró |
pv 3 5 8 |
kf 195 144 213 142 208 193 |
ism 4 |
p |
kf 5622 213 144
208 142 17335 |
pv 3 5 1 2 4 |
|
3. Makró |
ism 3 |
vd |
pv 3 5 1 2 |
|
|
5. Makró |
pv 5 3 8 |
p |
pv 5 3 1 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: szelle t.var. ha ellf. 2. képessége 18 v. kevesebb. Prioritás: 50.
|
2: szelle t.var. ha ellenfeled #77. Prioritás: 95. |
3: szelle t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 63. |
4: szelle t.var. ha ellenfeled #140. Prioritás: 62. |
5: szelle t.var. ha ellenfeled #94. Prioritás: 55. |
6: Közelharc támadás ha ellenfeled #3030. Prioritás: 130. |
7: szelle t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 72. |
8: szelle t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 70. |
11: szelle t.var. ha ellenfeled #44. Prioritás: 68. |
9: pengefal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 65, és ha 4 vagy
több ellenfél van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 75 0 10;
VI erõ:200% ép:2%;
PV 3 5 1 2 4;
PSZ 54 47 66 48 52 59;
BA 154 145;
L 4 2 33 32 31 30;
HE 1;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 3030 1302 1 141 1; A 3706 232 1; A 3255 141 1 212
1;
CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 6 szint: 5 sebzés: 8-16
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #8 (4. épület), #14 (7. épület),
#16 (3. épület), #50 (20. épület), #496 (47. forduló), #343 (48. forduló),
#212 (49. forduló), #442 (49. forduló), #250 (50. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15001. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5999.
karakternél van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 az angyalok vándorcsizmája (#28121) |
* |
1
khaldoran öv (#137) |
|
1 fekete nadrág (#171) |
|
1 a tudós vassisakja (#11426) |
|
1 díszes köpeny
(#1138) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 suhanó csizma
(#195) |
|
1 az ügyesség köpenye (#2485) |
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
1 az elektromosság
díszes fejpántja (#27206) |
|
1 a villám kerek pajzsa (#23561) |
|
1 a tökéletesség díszes fejpántja
(#21806) |
|
1 a regenerálódás ezüst fejpántja (#24507) |
* |
1 a tökéletesség kerek pajzsa (#21761) |
* |
4 ében láncing (#134) |
*
|
1 a bérmágus köpenye (#17335) |
* |
1 a titán fekete csizmája (#5622) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1
szent templomi maszk (#232) |
|
1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) |
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a szellemek fekete csizmája (#15072) |
Ékszerek, kincsek |
|
775 arany (#1) |
* |
1 az energia karikaszimbóluma (#18761) |
* |
1 az enyészet
csepp fülbevalója (#23306) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
41 drágakõ (#2) |
* |
1 kék gömb (#143)
|
|
1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
1 ozin fülkarika (#211) |
|
1 a légzés sárgaréz nyaklánca (#27731) |
*
|
1 a bérmágus amulettje (#17396) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
|
1 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 a teknõs díszes karkötõje (#25542) |
Felszerelés |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
5 fekete dukát (#218)
|
|
1 kötél (#128) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
* |
1 a torony csonttõre (#18401) |
* |
1 a mentát görbekardja (#13016) |
|
2 parittya (#10) |
|
2 görbekard (#1316) |
|
3 rozsdás kard (#131) |
|
7 kés (#5) |
|
1 sziklarepesz (#13) |
|
1 fogazott tõr (#6) |
* |
1 a titán könnyû íja
(#5771) |
|
1 törpe balta (#224) |
|
1 az ellenállás könnyû íja (#28721) |
|
1 könnyû
nyílpuska (#1286) |
|
1 rövid tõr (#1302) |
|
4 ében tündekard (#132) |
|
1 nyílpuska (#1288)
|
|
1 a yeti barbár lándzsája (#26531) |
* |
1 a tökéletesség csonttõre (#22001)
|
|
2 ében nyílpuska (#133) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 fehér gyógyital (#50) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
11 winropu moha (#22) |
|
1 csótányláb (#25) |
|
1 kihívás itala (#68)
|
|
4 mátekel gomba (#21) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
2 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
2 méregellenállás (#51) |
|
3 tejfonál (#28)
|
|
2 sárkányvirág (#32) |
|
7 mitulen fû (#20) |
|
2 mézfû (#29) |
|
1 védelem itala (#59) |
|
3 rémcserje (#34) |
|
6 elonotichlan (#31) |
|
2 bajnokok itala (#62) |
|
3 sárga gyógyital (#61) |
|
3 ragálygomba (#26)
|
Egyéb kacatok |
|
7 yeti csont (#160) |
|
5 pirgamit (#152) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
1 nordkristály (#146) |
|
3 elektronit (#141) |
|
4 ekinda haj (#147) |
|
8 mandibula (#157) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PIKKELYPÁNCÉL (223. TÁRGY) Ezt az intelligensebb torzszülöttek által
viselt páncélfajtát valamilyen ismeretlen lény pikkelyeibõl készítették,
amelyeket egy bõrvértre erõsítettek fel. Kiváló védelmet nyújt (+16% védekezés),
viszont jóval nehezebb is a normál bõrpáncélnál, ezért a gyorsaságot 3-mal
csökkenti.
TÖRPE BALTA (224. TÁRGY) A Hegymély primitív torzszülöttjei, a törpék
által gyakran használt fegyver, amelyet megfelelõen megnövesztett végtagok
hiányában kénytelenek használni. A törpe balta 4D6-os sebzésû fegyver,
te legfeljebb a kereskedõnek fogod eladni, ha nem tartod meg szuvenír gyanánt.
ORGLING BÁNYÁSZ (119. ELLENFÉL) A legtöbb orgling rabszolgát a bányákban
dolgoztatják, hiszen az ilyen munkára a kifinomult galetkik alkalmatlanok.
Az orglingok harcosok felügyelete mellett, embertelen körülmények között
dolgoznak, és mindenfajta lázadás kemény büntetést von maga után. Az állandó,
kemény izzasztó munka miatt az orgling bányászok különösen ellenállóak
és büdösek.
A TÉL EZÜSTLÁNCA (170. TÁRGY) Ez az öv vékonyszemû ezüstláncból készült,
csatján egy viszonylag apró csiszolt üveggolyó található. A golyó és a
lánc együttes mágikus kisugárzása jótékony hatással van viselõjére, ha
rendelkezik jéglehelet képességgel. A boldog tulajdonos jéglehelet képessége
kettõvel megnõ, amíg az öv a derekán van. Ez nem csak a harcban segíti
a galetkit, de egy nagyobb partin is jól jöhet, ha már fogytán van a jégkocka.
VILLÁMLEHELET ITALA (56. TÁRGY) A villámlehelet itala egy kék színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, az elektromos leheletedet növeli meg, méghozzá
15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.