40. forduló, 120. forduló, Mageo összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. okt. 10. 0h:14'
EZ A 1802. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
1803. játékheted kezdete: okt. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3601
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 11

MAGEO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
A Vándor átadott neked a 1. napon 3 MXTU-t.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Vadászatod meghozta eredményét (+7 vérpont). Elhagyod a szentélyt. Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 2 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 240.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 3. KP: ef 3 501 0 energia fejlesztése 3
Ebbe a képességbe te már belefejlesztetted a szükséges mennyiséget! [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
EF 3 501 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 4 506 energia fejlesztése 4
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 230.]
[A parancs tárolásra került.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[93,52] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {max. életpontja: 59-64.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [8 pontot használtál fel, van még 222.]

be 572 2 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 172.]

tps 15 TVP spórolása: 15 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [15 pontot használtál fel, van még 157.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[103,58] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az uzbány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az uzbány bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [102,59] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardszárnyú pocok. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardszárnyú pocok fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Korgó gyomrod figyelmet követel. Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 141.]

kt 189 2 elkészíted a 189. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmiből. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy dehidrátor. {védettsége: 18 szúró, 18 vágó, 18 ütő ellen.}

A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dehidrátor ízelt testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a dehidrátor testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A dehidrátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A dehidrátor farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. 1 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 manakristályt. Már azt hitted, hogy győztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy dehidrátor akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dehidrátor testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a dehidrátor testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival a dehidrátor csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 7 aranyat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Még nincs vége! Ezúttal egy harci mágus készül kirabolni! {támadása: 23.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a harci mágus jobb vállát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harci mágus girhes testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a harci mágus jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A harci mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval eltalálod a harci mágus jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a harci mágus jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A harci mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 ómatériát. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal győztél! [20 pontot használtál fel, van még 121.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[101,59] Még mindig dombos terepen vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,59] Továbbra is dombság. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák jobb középső lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Észreveszel egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.

(Továbbmész...) [99,58] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy pattanóböde közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pattanóböde hólyag testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a pattanóböde hólyag testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Egyre éhesebb vagy. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 97.]

kt 43 3 elkészíted a 43. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 tükröt. Egészséged TF-elődött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmiből egy szörny materializálódik előtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy burástya királynő. {egyik sebzési módja: 4x 4d5.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a burástya királynő testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a burástya királynő testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a burástya királynő testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a burástya királynő fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a burástya királynő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

A legyőzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 3 rézgolyót. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Még nincs vége! Ezúttal egy epokitféreg készül kirabolni!

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az epokitféreg testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 1 ragasztót.) 1 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 6 spirituszt. Ellenfeled legyőzése után még felsóhajtani sincs időd, máris megjelenik a következő, egy quwarg királynő. Ez is a tárgyadra pályázik! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő torát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő fejét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 2 139 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Átkutatod a legyőzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 ómatériát. Siker! Elűzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [15 pontot használtál fel, van még 82.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[99,59] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.


(Továbbmész...) [99,60] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.


(Továbbmész...) [99,61] Még mindig dombos terepen vagy. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Chara-din hívői építették. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 58.]

kt 176 2 elkészíted a 176. tárgyat (2 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vashegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 58.]

m 5 8 mozogsz délnyugatra, északra
[98,62] Még mindig dombos terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 50.]

tpf 15 TVP elővétele: 15 pontért
Felszabadítottunk neked 15 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

97 98 99 100 101 102 103 104
57
58
59
60
61
62
63
(98,62) vaskohó (#155), 31. jellempróba, érclelőhely
(99,58) pattanóböde (#145), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), 49. jellempróba, érclelőhely, burástya királynő (#759), epokitféreg (#147), quwarg királynő (#153)
(99,59) oltár, Chara-din monolitja (#534)
(99,60) vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), 45. jellempróba
(99,61) vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), oltár, érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(100,59) trappoló dinymák (#118), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba, érclelőhely
(101,59) mélységi grittangok (#103), 42. jellempróba, vaskohó (#155), Dornodon oltár
(102,59) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), Tharr oltár, művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), 43. jellempróba, érclelőhely, dehidrátor (#151), harci mágus (#265)
(103,58) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, uzbány (#102)

[94,53] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Látsz egy fény szentélyét.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy goldugar! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.)
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 55.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 8 aranyat. (+1 jóság.) A hasad hirtelen apadni kezd, s eltűnik belőle a kis szörny.
Összefutsz Daloresszel. Raia kántora. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy ezüst morfjelvényt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kráken gyűrűt, egy mind. igazgyöngyét, egy moa csiptetőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy norpadolótika trófea és egy orbitális mackósajt trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Death Peace-szel. Egy beholderfej medált, egy ezüst morfjelvényt és egy mind. igazgyöngyét visel. Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy quwarg ölész trófea és egy mutáns hegyitroll trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy hófehér farkasfej. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 50.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 2, 6.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mageo, egy ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Fairlight követője vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 24 (34) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 181 cm
IQ: 21 (31) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 24 (36) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 38/55 év
Egészség: 21 (31) Életpont: 437/435 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 (28) Varázspont: 431/1 Pénz: 228 arany Kép. pont: 2
Vérpont: 52/49 Pszi pont: 61/1 EFejl: 17
Eddig összesen 673 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 840 TP-t kaptál. Jelenleg 413 316 TP-d van. A következő szinthez még 36 684 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, jégtroll, ekharion bébi. Jóllakottság: 38%. A 53. fordulódban 15000 arany került a bankszámládra. 15100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 23/7 (+6%) vágófegyverek: 6/0 ütőfegyverek: 10/11 (+32%)
lőfegyverek: 12/32 (+32%) dobófegyverek: 11/32

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,53 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 98,62
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1002 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/36 2. nyomkövetés: 20/37 (+30%) 3. lopás: 1/29
4. mászás: 3/46 5. csapdakészítés: 5/83 (+9%) 6. csapdaészlelés: 1/9
7. gyógyítás: 35/96 8. titkosírás: 1/30 9. felderítés: 2/7
10. teológia: 5/43 11. taumaturgia: 16/96 (+15%) 12. zene: 1/11
13. szörnyismeret: 2/48 (+22%) 14. pszi: 7/64 (+14%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 6/59 17. bányászat: 14/65 (+60%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) Végezz egy varkaudarral.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] (teljesítve)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 9. labirintus (22,29). városháza (Shaddar) (539): 19. labirintus (53,38). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 182. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 19, 29.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 150. Szerzett pont: 20080. Beállított erő: 20 Összpont: 20080

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
fejleszt.gyümölcse (292)
halandóság álcája (325)
harci mágia (334)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a belső szörnyeteg (424)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4697 TU szükséges.)
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 2 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
3 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
4 ezüsttollú nyíl (#363) 3 rézgolyó (#343) 15 tüske (#22)
6 ubuk tüske (#131) 14 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
2 esszenciakristály (#350) 7 tolmokov-koktél (#351) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 királyi korona (#338) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * láthatatlan köpeny (#441)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 3 tankány karom (#237)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 * villám szimbólum (#145)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
24 * angyalok gyűrűje (#529) 1 * aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. igazgyöngye (#2694) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 huhogó bibe (#332) [benne 12 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 46 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
3 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 30]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 46]
1 zöld üveg (#82) [benne 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
3 aenouth ködkürt (#1554) 3 áldott kő (#642) 1 destabilizátor (#1275)
5 + deus ex machina (#1) 8 fáklya (#36) 3 fenőkő (#1618)
1 furulya (#233) 9 gernim balzsam (#1894) 10 gyógykenőcs (#313)
13 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 5 kis káoszrelikvia (#2643)
3 kötél (#92) 4 manakristály (#500) 2 megsemmisítő (#1540)
5 ork csodaszer (#1228) 22 sáfránykő (#979) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242)
3 varázskő (#305) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 2 aurach bőr (#658)
3 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
23 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 6 elkarog szőr (#665)
2 etra hályog (#712) 2 evaporőr háj (#105) 8 ezüstdarab (#326)
4 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41) 1 gromak bőr (#268)
18 gyöngymangó (#135) 1 hibátlan tűzopál (#1642) 1 holdbőr (#1236)
1 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 27 kaktusztüske (#114)
5 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892)
43 madártoll (#112) 9 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 móri gyümölcs (#116) 2 nektoraf faggyú (#667) 4 ómatéria (#2642)
12 ovimon-bogyó (#207) 2 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
2 quwarg tojás (#360) 2 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264)
1 ryuku rúnatekercs (#1162) 12 smirglilevél (#29) 1 szuperkötél (#209)
3 tükör (#43) 2 vámpírfog (#1221) 21 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 84.24 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (4 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
4 gromak bőr (#268) 41 kis káoszrelikvia (#2643) 14 ómatéria (#2642)
2 szulfagor agyar (#677)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
116 arany (#50) 2 madártoll (#112) 8 pirkit (#153)
4 vasérc (#152) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 3 kaktusztüske (#114)
2 kis káoszrelikvia (#2643) 1 manakristály (#500) 2 ómatéria (#2642)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 ragasztó (#83) 3 rézgolyó (#343)
12 spiritusz (#170) 3 tükör (#43) 5 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95
52
53
54
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó), Dalores (1694. kalandozó), Death Peace (5846. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Mageo 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
óriás patkány (#42) Baar-ork (#44) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61)
kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) piromenyét (#99)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132)
karmos tankány (#137) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164)
orgoró (#170) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) bazaltelementál (#204) massza (#217) pszi elementál (#221) harci mágus (#265)
manaelementál (#290) óriáspók (#303) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355)
bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362)
fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369)
bumshir óriásmacska (#492) troll bányász (#679) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751) csodabogár (#755)
alattomos manó (#756) lajhárlord (#757) burástya királynő (#759) ryuku futárbérenc (#765) ekharion bébi (#768)
proteinsólyom (#771) köpködő bruhatag (#773) ork bérgyilász (#781) Mallon (#960) Ayagira Tanaka (#965)
Pszinapszis (#974) Quirov (#975) Öregsámán Krough (#7008) Pikoló (#7010)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) csontkés (#11) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22)
mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27)
ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) szeksztáns (#32)
lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37)
gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43)
királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48)
arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) csontszablya (#64)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
evaporőr háj (#105) fabontó (#106) nyílvessző (#108) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
mérg. ubuk tüske (#137) villám szimbólum (#145) oltár (#146) mocsári penke (#148) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182) vas dobónyíl (#189)
mérg. vas dobónyíl (#190) aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195) trikornis szarv (#198) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) sáfránypor (#211)
dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) orgyilkos tőr (#225) ramit kő (#226)
acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) lajhár csont (#236) tankány karom (#237)
lant (#238) pular kristály (#239) tüskecsapda (#242) pszi kő (#248) templom (#256)
szent kehely (#257) nehezék (#258) remák szív (#264) gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269)
szürke bőrkesztyű (#271) jégszív (#282) kőszem (#304) varázskő (#305) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323)
ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338) rézgolyó (#343) esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351)
quwarg boly (#359) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) láthatatlan köpeny (#441) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) sárkánytanya (#492)
manakristály (#500) kihívás tornya (#502) angyalok gyűrűje (#529) Chara-din monolitja (#534) eknozol (#540)
áldott kő (#642) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) aurach fog (#657) aurach bőr (#658)
alligátorbőr (#661) elkarog szőr (#665) nektoraf faggyú (#667) szulfagor agyar (#677) elf kósza háza (#681)
orvosságos zacskó (#682) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713)
rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) kreiton esszencia (#892) sáfránykő (#979) csodák kútja (#1096)
varkaudar csont (#1113) sámán gyógykenőcs (#1139) ryuku rúnatekercs (#1162) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) vámpírfog (#1221) sólyomcsőr (#1223)
ork csodaszer (#1228) bruhatagnyelv (#1230) holdbőr (#1236) fejsze (#1240) vaspánt (#1241)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) vadászkés (#1264) destabilizátor (#1275) titanitdukát (#1480)
nodonrod kitűző (#1533) megsemmisítő (#1540) méregfog (#1553) aenouth ködkürt (#1554) hősiesítő medál (#1558)
tündöklő szobor (#1587) keg gomba (#1615) fenőkő (#1618) hibátlan tűzopál (#1642) varkaudar fellegvár (#1821)
névjegykártya (#1846) gernim balzsam (#1894) örökkéval. éjköve (#2181) vortexvessző (#2331) ómatéria (#2642)
kis káoszrelikvia (#2643) mind. igazgyöngye (#2694) edzőcentrum (#2728) Yasmina szobra (#2778)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ERO   [százalék]				   minieseményben maximális erősítés
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FVK   százalék					-  feltételes varázskő használat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZV   téma	  szavazat			-  szavazás
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat   [varázsl]   [varázsl]        35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió
A kvatáció megismerése, 1. lépés A kvatáció megismerése, 2. lépés Teljes Kvatáció

Üzenet küldése a karakternek