Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Zöld ekinda
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Az ekindák óriási, rovarszerű lények, pikkelyes galetki fejjel és hatalmas csápokkal. Rettenetesen gyűlölik a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt..." - Encyclopedia Fantasia a zöld ekindáról
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Gemina balzsama

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 2 szavazat alapján 4.0)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 3 szavazat alapján 8.0)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 2 szavazat alapján 7.0)

(AK46) Ha az Elemi rint egy Kontármunka megsebezi, és én Gemina balzsamával szeretnék reagálni, akkor először létrejön a Kontármunka, minden lény sebződik. Mielőtt azonban az így 1 ÉP alá került lények a gyűjtőbe mennének, minden játékosnak joga van reakció és életmentő varázslatokkal vagy hatásokkal reagálni. Én tehát reagálok egy Gemina balzsamával. Mivel a rin nem lehet célpontja varázslatnak, így egy másik lényemet gyógyíthatom csak meg vele. Azonban még mielőtt a varázslat létrejönne, a rin visszakerül a kezembe. Ezután létrejön a Gemina balzsama, majd, ha már senki nem akar reagálni, az 1 ÉP alatti lények a gyűjtőbe kerülnek. Szerencsére ekkor a rin már régen a kezemben van.
(AK46) Két lényét kell feláldoznia az ellenfelemnek, ha neki két lénye van, nekem pedig mindössze egy Elemi rinem, és kijátszok egy Erőegyensúlyt. Először levizsgálom az Erőegyensúly kijátszási feltételét: van játékban egy lényem, az Elemi rin. Ezután megállapítom a kihozási költséget, és ki is fizetem. Majd kijátszom az Erőegyensúlyt, de ekkor - még a varázslat létrejötte előtt - a rin visszakerül a kezembe. Amikor létrejött a varázslat, levizsgáljuk, hogy kinek hány lénye van, majd ez alapján kell a több lénnyel rendelkező játékosnak lényeket áldozni. Ha az Elemi rint egy Kontármunka megsebezi, és én Gemina balzsamával szeretnék reagálni, akkor először létrejön a Kontármunka, minden lény sebződik. Mielőtt azonban az így 1 ÉP alá került lények a gyűjtőbe mennének, minden játékosnak joga van reakció és életmentő varázslatokkal vagy hatásokkal reagálni. Én tehát reagálok egy Gemina balzsamával. Mivel a rin nem lehet célpontja varázslatnak, így egy másik lényemet gyógyíthatom csak meg vele. Azonban még mielőtt a varázslat létrejönne, a rin visszakerül a kezembe. Ezután létrejön a Gemina balzsama, majd, ha már senki nem akar reagálni, az 1 ÉP alatti lények a gyűjtőbe kerülnek. Szerencsére ekkor a rin már régen a kezemben van.
(AK63) Nem kell elköltenem plusz két varázspontot Gemina balzsamának kijátszásakor, ha Egokínzással megölik a lényemet, és én meg akarom menteni. Az Egokínzás csak a rá kijátszott azonnali reakció lapokat drágítja. A Gemina balzsama egyrészt nem azonnali reakció, másrészt nem az Egokínzásra játszom ki. Az életmentő varázslatokat és életmentő hatásokat nem drágítja az Egokínzás.
(AK72) Ha egy lényem 0 életpontra, vagy az alá kerül, akkor még mielőtt a gyűjtőbe menne, megmenthetem, ha azonnali varázslattal vagy hatással gyógyítok rajta, illetve növelem az életpontját. Ezeket az azonnali varázslatokat és hatásokat nevezzük összefoglalóan életmentő hatásnak. Mit is jelent ez pontosan? Mik azok, amiket azonnali hatásként használhatok? Azt gondolom, mindenki számára egyértelmű, hogy az olyan azonnali varázslatok, amire az van írva, hogy célpont lény, vagy lények egy csoportja gyógyul X életpontot (pl. Gemina balzsama), vagy nő valamennyivel ezen lények életpontja (pl. Tüskepajzs), az feltétel nélkül beleillik a fenn leírt szabályba. Természetesen nem menthetem meg a lényemet gyógyító, vagy életpont növelő általános varázslat vagy bűbáj kijátszásával, csak az azonnalikéval. Az asztalon levő lapok aktivizálást igénylő képességei azonnali hatásnak számítanak, tehát ezek működnek ilyenkor. Ilyen például a Fehér gyógyító ital. Vannak azonban olyan képességek, amiket csak bizonyos fázisokban lehet használni (pl. a saját köröd fő fázisában). Ha egy lényem olyankor halna meg sebződéstől, amikor az aktuális képesség használható, akkor ezekkel is meg menthetem a lényemet, de ha mondjuk az ellenfél köre van, és akkor a leírás szerint nem használható a képesség, akkor életmentő hatásként sem alkalmazható. Életmenő hatásként olyan varázslatot vagy képességet is lehet használni, ami egyedül nem növeli az életpontot, de közvetetten újabb lapok vagy varázslatok használata nélkül igen. Klasszikus példa a Raia oltára - Áttérítés esete. Raia oltára +1 ÉP-t ad a Raia lényeknek. Tehát ha Áttérítéssel Raiára változtatom egy lényem színét, akkor ezzel, újabb lap vagy hatás használata nélkül, megnövelem az életpontját. Ebben az esetben tehát az Áttérítés működhet életmentő hatásként. A regeneráció gyakorlatilag a lények beépített életmentő hatása, amit akkor lehet használni, amikor egy lényem megsebesült. Viszont az már nem működhet életmentő hatásként, ha egy lényem passzivizálásra regenerációt ad egy másik lényemnek, hiszen ekkor maga a regeneráció megadása egy cselekedet, ami nem növeli a lény ÉP-jét, és a lényem életpontja csak akkor fog nőni, ha még utána használom a regenerációt. Célszerű ilyenkor már előre megadni a másik lénynek a regenerációt, amit az a sebződés után már gond nélkül használhat a saját megmentésére. Életmentő hatás bármikor, bármely fázisban használható, amikor a lényem 0 életpontra vagy az alá sebződik. Ez alól kivétel az előkészítő fázis, amikor ugye nem lehet varázsolni, és aktivizálást igénylő képességet használni. Elméletileg a csere fázisban sem lehet, de ekkor a lényem sem tud sebződni, mivel nincs olyan lap, ami a csere fázisban sebezne.
Kiadás: Létsíkok, Túlélők Földje Gyakoriság: gyakori Lapszín (isten): Sheran Típus: azonnali Szöveg: Célpont lény vagy játékos gyógyul 1 ÉP-t, plusz annyit, ahányas a gyógyítás szakértelmed. Szinesítő szöveg: "Diána a csábító, Gemina a gyógyító. Te melyiket választod a két nővér közül?" - Aritma Niagrenhez Illusztráció: Bőjthe Csaba

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:05:01
Utolsó frissítés: 2024. január 12. 12:47:04


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.