Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Tirranda
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Pozitív létsík

A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 20 szavazat alapján 6.2)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 15 szavazat alapján 6.4)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 16 szavazat alapján 6.5)
(AK20) A Pozitív létsík esetében el lehet dobni lapokat A szirének énekével, illetve lehet lőni a Villám szimbólummal, mindkét esetben 0 ÉP-t sebezve.
(AK20) Ha a Pozitív létsík játékban van, akkor is ki lehet játszani ezeket a lapokat (pl. Árvíz), illetve, ha bűbáj (pl. Influenza, Éhínség) vagy más az asztalon maradó lap (pl. Uman szelleme), akkor azok játékban maradnak, csak semmilyen hatásuk nem lesz. Megmarad még azonban az a kérdés, hogy mi van az olyan lapokkal, melyeknek több hatásuk is van, a lények elpusztítása mellett mást is csinálnak (pl. Az igazság pillanata, Déja vu). Ezeket a lapokat is ki lehet játszani, de abban az esetben, ha csak egy lényt is a gyűjtőbe küldenének, a lap teljes hatása nem jön létre, tehát a Déja vunál nem kezdődik elölről a játék, Az igazság pillanatánál az ellenfél nem veszíti el a varázspontjait, és nem esik le egy bűbája stb. A Végelgyengülés más eset. Ezt is ki lehet játszani a Pozitív létsík mellett, és folyamatosan csökkenti a lény ÉP-jét egyig, egynél azonban megáll, és nem öli meg a lényt.
(AK21) Akkor is gyógyulok egyet az előkészítő fázisomban, ha játékban van egy Pozitív létsíkom, egy Sheran oltárom, de nincs Sheran lény a tartalékomban. Ebben az esetben 0 Sheran lény van a tartalékodban, az oltár 0-át gyógyítana, de a helyszín miatt minden gyógyító varázslat és hatás eggyel többet gyógyít.
(AK23) A Pozitív létsík csak a varázslatokat és a hatásokat korlátozza. A HKK terminológiájában sem a mérgezés, sem a Gyémántsárkány ÉP csökkenő képessége nem tartozik a hatások közé, tehát mindkettő rendesen működik.
(AK23) Az Eliminációt ki lehet játszani Pozitív létsík mellett is, és ha a dobás végeredménye nem a gyűjtőbe kerülés, akkor létrejön a hatása. Ha az Elimináció eredményeképpen a lény a gyűjtőbe kerülne, akkor nem történik semmi.
(AK23) Ha játékban van a Pozitív létsík, akkor sem regenerálhatok 0 VP-ért egyet a lényemen. A regenerációt 0 VP-ért nem lehet aktiválni, viszont egy egyes regenerációnál egy VP-ért már két ÉP-t regenerálhatsz, ha van Pozitív létsík a játékban. Persze egy lényen így sem lehet négynél többet regenerálni.
(AK24) Pozitív létsík mellett is működik a Halvaszületett, mivel itt még nem a lényt küldöd a gyűjtőbe, mert a Halvaszületett - az ellenvarázslatokhoz hasonlóan - magára a kijátszás folyamatára vonatkozik. Az Azt mondtam, nem - hasonlóan a Halvaszületetthez - szintén meg tudja akadályozni egy lény kijátszását a Pozitív létsík ellenére is.
(AK25) A Totális háború nem viszi el a Klónozást a Pozitív létsík mellett, mivel csak a nem lény lapokat küldi a gyűjtőbe, a Klónozás pedig egyszerre lény és bűbáj is.
(AK25) A klónozott lényt lehet mágiatörni Pozitív létsík mellett is, mivel ilyenkor a Klónozást mint bűbájt, nem pedig mint lényt küldjük a gyűjtőbe.
(AK25) A klónozott lényt lehet mágiatörni Pozitív létsík mellett is, mivel ilyenkor a Klónozást mint bűbájt, nem pedig mint lényt küldjük a gyűjtőbe. A Totális háború nem viszi el a Klónozást a Pozitív létsík mellett, mivel csak a nem lény lapokat küldi a gyűjtőbe, a Klónozás pedig egyszerre lény és bűbáj is.
(AK32) Pozitív létsík mellett is működik a Kaotikus csata, mivel ekkor is harc történik, csak a csata végeredményét nem a hagyományos módon, hanem a Kaotikus csatánál leírt módon kell eldönteni.
(AK33) Az Átokmurgattyú azon képessége, miszerint ha a harci fázisban gyűjtőbe kerül, az ellenfélen sebez kettőt, speciális képesség eredménye, tehát egy hatás, ami eggyel kevesebbet sebez a Pozitív létsík miatt. Az Átokféregnél viszont az, hogy visszasebez a gazdájára, hátrány, amit nem befolyásol a Pozitív létsík.
(AK37) A büntetés egy hatás, és a Pozitív létsík csökkenti a sebző hatásokat. Értelemszerűen, ha a büntetés az, hogy VP-veszítesz vagy lapot dobsz, azt nem befolyásolja a sík.
(AK37) A Pokolkövek robbanása egy hatásnak számít, tehát az összes Pokolkő sebzése eggyel csökken a Pozitív létsík hatására. Azaz, ha felrobbantok három követ, akkor azok összesen nyolcat sebeznek.
(AK45) Pozitív létsík mellett is működnek az ÉP-csökkentő hatások, pl. Troglodita törzsfőnök vagy Az iszonyat tornya, mivel az ÉP-csökkentő hatás nem sebzés és nem gyűjtőbe küldő varázslat vagy hatás, és persze ha a lény ÉP-je 0-ra csökken, akkor a sík ellenére meghal.
(AK45) Játékban van egy Iszonyat, egy Pozitív létsík, egy Quwarg és egy Teológia. Mivel a Quwarg nem eshet le a sík miatt, ezért a Teológia a gyűjtőbe kerül.
(AK46) A kényszerített áldozás ugyanolyan pusztítás, mintha simán megölné a lényt, így nem működik Pozitív létsík mellett.
(AK46) A kényszerített áldozás (pl. Végítélet) ugyanolyan pusztítás, mint ha simán megölné a lényt, így nem működik Pozitív létsík mellett.
(AK48) (AK49) Ha nálam játékban van egy Pozitív létsík, ellenfelemnél pedig egy A fény szentélye, és ellövök egy Haarkon dühét, ellenfelem pedig használja a szentélyt, akkor a Haarkon dühének kijátszója dönti el, hogy kinek a hatásai érvényesülnek előbb. Más az eset azonban, ha a sík és a szentély is egy játékos irányítása alatt van. Ebben az esetben az a játékos határozza meg a sorrendet, akié a szentély és a sík.
(AK48) Ha nálam játékban van egy Pozitív létsík, ellenfelemnél pedig egy A fény szentélye, és ellövök egy Haarkon dühét, ellenfelem pedig használja a szentélyt, akkor a Haarkon dühének kijátszója dönti el, hogy kinek a hatásai érvényesülnek előbb. Más az eset azonban, ha a sík és a szentély is egy játékos irányítása alatt van. Ebben az esetben az a játékos határozza meg a sorrendet, akié a szentély és a sík.
(AK49) A Tiszta játék vonatkozik az Elzárásra, A béke szigetére, stb mivel bizonyos lapok kijátszását tiltják. A Pozitív létsíkra nem vonatkozik, mivel a helyszínekre nem hatnak az egyéb lapok.
(AK66) Nem sebez kevesebbet rajtam a Rovarsámánom a rajta levő erőjelzők miatt, ha Pozitív létsík van játékban. A Pozitív létsík a sebző varázslatokat és hatások csökkenti, a hátrányokat nem. Ez a sebzés pedig a Rovarsámán hátránya.
Kiadás: Létsíkok Gyakoriság: nem gyakori Lapszín (isten): Színtelen Típus: helyszín Szöveg: Azok a varázslatok vagy hatások, amelyek egy vagy több lényt a gyűjtőbe küldenek, nem működnek (ez nem vonatkozik a sebző varázslatokra). A sebző varázslatok és hatások eggyel kevesebb sebzést okoznak. A gyógyító varázslatok és hatások eggyel többet gyógyítanak. Illusztráció: Gőgös Károly

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:05:04
Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:25:18


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.