Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A duzzadó izmokért
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Az erő mindig is fontos tulajdonság volt a Túlélők Földjén, mely nagy szerepet játszik abban, mekkorát üthetsz fegyvereddel, fel tudod-e emelni a neked kirakott súlyt a cirkuszi próbák során, ill. el tudod-e a bicepszeddel kápráztatni szíved hölgyét vagy éppen urát, ha a másik nemről van szó.
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Kővéváltoztatás

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 4 szavazat alapján 1.2)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 4 szavazat alapján 6.8)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 4 szavazat alapján 8.0)

(AK1) A kővé vált lényt (pl. Kővéváltoztatással azzá változtatottat) az őrposztból a csere fázisban nem lehet kimozgatni, de más módokon igen. Pl. Trónfosztás vagy Vérbeli borzongás célpont lényt visszaküldi a tartalékba. Ilyenkor a Kőkorszaki szaki által okozott kővéváltoztató hatás is megszűnik.
(AK18) Ha van három kővé változtatott lényem (pl. Kővéváltoztatással azzá változtatott), és felépítek egy Vangorf várát, a kővé változtatott lények ott maradnak az őrposztban, mivel nem tudnak kimozdulni. Ha az egyik meghal, megszűnik rajta a kővé válás, hátrakerül valahogy, akkor már csak 2 helyes lesz az őrposztom, másik lényem nem mehet be helyette.
(AK32) Igorral akkor is áldozhatok lényt, ha van célpont lény, de annak nem hiányzik ÉP-je. Kővévált lényt (pl. Kővéváltoztatással azzá változtatott) is áldozhatok neki. Az Ezüsthajnal szabálykönyve szerint ugyan kővéváltoztatott lényt nem lehet áldozásos idézési költség kifizetésére használni, de más fajta áldozást (pl. Igort) nem tilt meg.
(AK37) Játékban van egy aktív Tüskés harci gromakom, és az őrposztomban van öt kővévált lényem (pl. Kővéváltoztatással azzá változtatott), majd az ellenfelem leszedi a gromakomat. Ekkor az őrposztod mérete kisebbre csökken annál, mint amennyi lényed benne tartózkodik, így a legközelebbi csere fázisodban ki kell hoznod annyi lényt, hogy az őrposztodban ne legyen több lényed, mint amennyi megengedett. Természetesen a kővévált lényeket nem tudod kihozni, ezért azok benn maradnak, amíg meg nem ölik őket, vagy el nem múlik a kővéváltoztatás hatása. Viszont ezek után csak akkor tudsz lényt bevinni az őrposztodba, ha ott már csak kettő vagy kevesebb lényed lesz, vagy ismét lesz egy aktív gromakod.
(AK5) Ha egy Kővéváltoztatás bűbájjal, az őrposztban mozdulatlanságra kárhoztatott, D.E.M.-mel ellátott lényemet megmérgeznek, akkor a D.E.M. leesne róla és passzívan a tartalékba kerülne, ha nem lenne kővéváltoztatva. Azonban a Kővéváltoztatásnak erősebb a hatása mind a D.E.M.-é, ezért a D.E.M.. leesik, a lény megmarad, de továbbra is az őrposztban kővéválva.
(AK53) Feláldozhatok kővévált torzszülöttet azért, hogy egy galetkim kapjon +1/+1-et. Már az Ezüsthajnalnál is leírtuk, hogy a kővéválás nem tiltja meg az áldozást, csak az áldozásos idézési költség kifizetésére nem használható a kővévált lény.
(AK6) Halhatatlanságot rakok egy lényemre, majd kijátszok egy Bűbáj-semlegesítést, és a lényt betolom az őrposztba. Mi történik? És ha ezután még kap egy Kővéváltoztatást ? Trükkös. A Bűbáj-semlegesítés miatt be lehet tolni a halhatatlan lényt az őrposztba, de amint a Halhatatlanság újra érvényesül, az első lehetséges alkalommal (csere fázisodban) a lényt vissza kell mozgatni a tartalékba. Ha van Élő útvesztője az ellenfélnek, akkor az megakadályozhatja a kimozgatást, mint ahogy a Kővéváltoztatás is. Ha ez összejön, akkor egy igen kemény védekező lényed lesz az őrposztban.
(AK8) Ha egy összefogott lénycsoportot kővéváltoztatnak (pl. Kővéváltoztatás), akkor a legközelebbi csere fázisban szétválaszthatod őket, de az egyiknek ott kell maradnia az őrposztban kővéválva
(AK9) Ha egy lény a Likantrópiával átkerül hozzám, a rárakott lapok nem esnek le róla, továbbra is rajta maradnak. A lény megtartja az eredeti színét, és lénytípusát (pl. kalandozó), valamint a KF-elés képességét. Ha egy Kővéváltoztatással mozdulatlanságra kárhoztatott lényt fertőznek meg, az megkapja a jelzőt, de amíg a Kővéváltoztatás rajta van, addig nem történik semmi.
Kiadás: Alappakli, 1. kiadás, Alappakli, 2. kiadás, Alappakli, 3. kiadás, Alappakli, 4. kiadás Gyakoriság: nem gyakori Lapszín (isten): Sheran Típus: bűbáj lényre Szöveg: Egy őrposztban lévő lényre rakható, a lény nem támadhat (de ha őt támadják, védekezhet) és nem mehet vissza a tartalékba semmilyen módon. Aktivizálást kívánó speciális képességeit nem használhatja. Illusztráció: Rubus Edit

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:00
Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:25:58


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.