Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Íjászverseny Alanorban
(Túlélők Földje esemény)
Küldd el képeslapként!
Ha ellátogatsz Alanorba, nehogy kihagyd az íjászversenyt! A város északnyugati csücskében épült íjásztelepen ugyanis nonstop ilyet rendeznek, ahol minden lő-, illetve dobófegyver szakértelemmel megáldott kalandozó kockázatmentesen próbára teheti tudását.
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Sir Lonil Zomar

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 59 szavazat alapján 8.0)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 62 szavazat alapján 8.1)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 46 szavazat alapján 8.6)

(AK108) Általánosítva kijelenthetjük, hogy a Lady Olívia tornyával kijátszott lénynek egészen addig nincs semmilyen képessége míg fel nem fedem. Nincs anti-mágiája, élete stb. Mivel nincs életpontja sem, ezért sebzéssel nem lehet megölni, de az életponttól független lény és lapleszedések a gyűjtőbe küldik. Amikor felfedem a lényt, akkor jön létre minden képessége, így a kijátszáskori is. Ha nem a megfelelő mennyiségű varázspontot költöttem, akkor a lény a gyűjtőbe kerül, még mielőtt bármilyen képessége (anti-mágia, élet, Sir Lonil Zomar leszedhetetlensége) létrejönne. Úgy kell tekinteni, mint ha a lény kijátszását megakadályozták volna.
(AK50) Az olyan lapokon, amiken a mindenképpen, semmiképpen stb. szöveg szerepel, kizár minden más lehetőséget, függetlenül attól, hogy esetleg a szabályok mást mondanak. Ilyen esetben az egyedi lapok felülbírálják az adott szabályt. Mivel Sir Lonil Zomar semmilyen más módon nem halhat meg, csak ha életpontja egy alá csökken, ezért ha kijátszok egy Sir Lonil Zomart úgy, hogy már van a játékban egy Sir Lonil Zomarom, sem a régi, sem az új nem kerülhet a gyűjtőbe, így két avatárom lesz. Ha azonban Sir Lonil Zomar mellé egy másfajta avatárt hozok ki, akkor elérkeztünk a már korábban megtárgyalt problémához: egy halhatatlan és egy újonnan kijátszott avatár. Ebben az esetben, mivel a régi nem kerülhet a gyűjtőbe, az új avatár a játékba kerülése után azonnal a gyűjtőbe kerül.
(AK50) Mi lesz az eredménye annak, ha egy Halálpengével vagdalkozó lényem megüti Sir Lonil Zomart? A Halálpenge azt mondja, hogy a vele megsebzett lény mindenképpen a gyűjtőbe kerül, míg Sir Lonil Zomar ugye semmilyen más módon nem halhat meg, csak életpont vesztéstől. Az ilyen, feloldhatatlan ellentéteket úgy orvosoljuk, hogy mindig annak a lapnak a szövege érvényes, amelyik utoljára került játékba. Vagyis, ha a Halálpenge jött később, akkor leöli Sir Lonil Zomart, ha az avatárt rakták ki később, akkor nem.
(AK51) Sir Lonil Zomar képességét Idegen tollakkal átadom egy másik lénynek. Mivel a lényem megkapja Sir Lonil Zomar azon képességét is, hogy a képességeit semmilyen módon nem veszítheti el, ezért az Idegen tollak hatása nem múlik el a kör végén.
(AK51) Sir Lonil Zomart nem küldi gyűjtőbe A halál angyala, mivel a Halálpengétől eltérően itt nem szerepel az, hogy mindenképpen a gyűjtőbe kerül az angyal által megsebzett lény.
(AK51) Mivel Sir Lonil Zomar a képességeit semmilyen módon nem veszítheti el, ezért sem az Átok, sem az Árnyéktűz nem hat rá. Az Árnyéktüzet kijátszhatom rá, mivel azonban az egyiken a "semmilyen módon", a másikon pedig a "semmilyen immunitás" szöveg feloldhatatlan ellentétet okoz, ezért azt a hagyományos elvet követjük, hogy az állandóan működő hatások felülbírálják az egyszerieket, így Sir Lonil Zomar képessége erősebb. Az Átok már egy kicsit bonyolultabb, ugyanis Sir Lonil Zomaron nem az szerepel, hogy "semmilyen módon nem kerülhet rá lap vagy jelző", hanem csak annyi, hogy "nem kerülhet rá lap vagy jelző", ezért az Átkot +2 varázspontért ki lehet rá játszani. Viszont a képességét semmilyen módon nem veszítheti el, ezért hiába kerül rá az Átok, a képességei megmaradnak, és ezért az Átok által adott jelzők sem kerülhetnek rá, vagyis nem éri meg leátkozni.
(AK52) Nem rakhatok KF-es tárgyat Sir Lonil Zomarra, mivel a szövege szerint nem kerülhet rá lap vagy jelző. A KF ikon megtévesztő lehet rajta, de nem véletlenül került rá. Egyrészt úgy logikus, hogy egy hadvezér tudjon KF-elni, másrészt ennek bizonyos lapoknál jelentősége is van (pl.: Állati félelem).
(AK57) Mi történik akkor, ha Sir Lonil Zomarra Utolsó áldást játszok ki? És akkor, ha Kisebb Zannal másolom? Az Utolsó áldás esetében egyértelmű a kérdés. Sir Lonil Zomaron az olvasható, hogy sebzésen kívül semmilyen módon nem kerülhet a gyűjtőbe, az Utolsó áldáson pedig az, hogy a lény a kör végén a gyűjtőbe kerül. A két lap ellentmond egymásnak, ezért a Kronobogárnál felállított szabályt követjük: az asztalon maradó lap hatása mindig erősebb az egyszeri hatású lapénál. Vagyis Sir Lonil Zomar nem kerül a gyűjtőbe. Ha Kisebb Zannal másolom az már más helyzet, mert a zan egy asztalon maradó lap, annak ellenére, hogy a kör végén a gyűjtőbe kerül. Ekkor is a Kronobogár esetét lehet követni: ha két asztalon maradó lap ellentmond egymásnak, akkor a később játékba került lap szövege a mérvadó. Tehát a Kisebb Zannal másolt Sir Lonil Zomar a gyűjtőbe kerül a kör végén. Felvetették még a Kísérteties bajnok + Sir Lonil Zomar kombó kérdését is, itt azonban már az alapfelállás hibás, hiszen Sir Lonil Zomar csak kézből kerülhet játékba, Kísérteties bajnokkal ezért nem lehet visszahozni.
(AK63) Sir Lonil Zomar nem kerülhet közvetlenül a pakliból a játékba, így Titkos rituáléval sem. A képességei csak akkor működnek, amikor ő maga már játékban van, az tehát, hogy harcon kívül más módon nem kerülhet a gyűjtőbe, ebben az esetben nem érvényes. Vagyis a fenn említett példánál maradva, Sir Lonil Zomart a gyűjtőbe dobom, és addig húzom tovább a lapokat, amíg olyan lényt nem húzok, ami a játékba kerülhet a rituáléval. Ugyanez a helyzet akkor, amikor a Titkos rituálé során húzott lény más okok miatt nem kerülhet a játékba, pl. a neves kalandozó, vagy az avatár szabály miatt.
(AK66) Mivel Sir Lonil Zomar nem kerülhet a Sheran lázadásától a gyűjtőbe, ezért a varázslat a következő legnagyobb idézési költségű lapra fog hatni.
(AK81) Nem esik le a kör végén Sir Lonil Zomar, ha a kijátszására Hiú ábránddal reagáltam. A két lap ugyanis ellentmond egymásnak, és ilyenkor a szabályok szerint az asztalon maradó lap állandó hatása mindig erősebb a kijátszott lap egyszeri hatásánál.
(AK82) Ha A gépben lakozó szellemmel fordítom fel Sir Lonil Zomart a pakliból, mivel Sir Lonil Zomar nem tiltja, hogy a pakliból a gyűjtőbe kerüljön, és mivel A gépben lakozó szellemmel nem kerülhet játékba, ezért a gyűjtőbe kerül.
Kiadás: Alanori Krónika Gyakoriság: ritka Lapszín (isten): Színtelen Típus: avatár Altípus: hadvezér Szöveg: Nem kerülhet rá lap vagy jelző. Képességeit semmilyen módon nem veszítheti el. 1-es regenerálódás, nem cserélhet gazdát. Csak úgy kerülhet ki a játékból, ha a harc ütés fázisában az ÉP-je 1 alá csökken. Ha bármikor máskor sebződik, az ÉP-je csak 1-ig csökken. Csak kézből játszhatod ki, hatás vagy varázslat eredményeképp nem kerülhet játékba. Illusztráció:

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:05:24
Utolsó frissítés: 2023. március 7. 02:28:12


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.