Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Vikócmajom
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
"Egy törpe áll előtted, arca elborult, övéből hatalmas harci kalapácsot húz elő. Miközben riadtan menekülsz, érzed, ahogy zsebeidből sorra potyognak az apró tárgyak, de nem mersz lassítani. Egy gyökérben esel hasra, jól beverve fejedet. Mikor kinyitod szemedet, egy vikócmajom néz le rád a fáról, és újabb makkot hajít kobakodra." - egy rémálomból történő ébredés pillanatai
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái kártyalap - Arc

A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)

- Kinézet -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 14 szavazat alapján 9.6)

- Használhatóság -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 9 szavazat alapján 9.8)
- Eredetiség -
(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 8 szavazat alapján 10.0)
(AK10) Az Arccal nem lehet kiküldeni az őrposztból egy lényt. Olyan lény támadását nem parancsolhatod meg vele, ami abban a pillanatban nincs játékban, de az utasítás lehet csak általánosságban az, hogy támadjon a lény (a döntést a gazdájára hagyva), vagy konkrétan meg is határozhatod, hogy mire támadjon a lény. Csak az Arc használatának pillanatában érvényes ellenfelet határozhatsz meg. Ha az ellenfélnek csak egyetlen lénye van, és neked van egy lényed az őrposztban, nem mondhatod, hogy a lény téged támadjon. Más kérdés, ha előtte ráraksz a lényére egy Láthatatlanságot. Ha persze csak annyit mondasz, hogy támadjon a lény, és a csere fázis végén az üres őrposztodba beraksz egy Illúziósárkányt, a lénynek nem lesz más választása, mint a sárkányt megtámadni.
(AK13) Ha az Arc támadásra kényszerít egy lényt, akkor az már nem használhatja a passzivizálást igénylő képességét, nem építkezhet stb. Mivel azonban neked van jogod először cselekedni a te körödben, egy lényedet (építkezés esetén többet is) megmentheted az Arctól, ha első cselekedetként passzivizálod azokat (pl. építkezés, képességhasználat, Kővéváltoztató pálca stb.).
(AK14) Az Arccal megmondhatod egy lénynek, hogy támadjon, de azt is mondhatod, hogy ne támadjon.
(AK19) Az Arc használható őrposztban levő lényre.
Kiadás: Chara-din visszatér Gyakoriság: ritka Lapszín (isten): Chara-din Típus: szörny Szöveg: (P), 2 VP: ezt a képességet egy ellenfél körében, a csere fázis előtt használhatod. Célpont aktív lénynek megszabhatod, hogy ebben a körben a tartalékban maradjon-e, vagy bejöjjön az őrposztba, támadjon-e s ha igen, kire. Ha beküldöd az őrposztba, és ott nem lenne hely, ellenfeled köteles valakit kimozgatni onnan, ha erre lehetősége van. A lény speciális képességeinek használatát nem tudod befolyásolni, de ha passzivizálást kívánó képessége van, és támadni küldöd, akkor ezt már nem tudja használni (és nem is építkezhet). Illusztráció: Gőgös Károly

Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában...
(írd meg nekünk és kijavítjuk!)

Létrehozás: 2003. október 10. 20:04:35
Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:25:36


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.