Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Varázslatot lövő fegyverek
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Korok múltával a Túlélők Földje világképe teljesen megváltozott. Miután a felfedezők az egész kontinenst feltérképezték, a számtalan régi ereklyék között olyan fegyverek is előkerültek, melyek a csatában varázslatok garmadáját képesek az ellenségre zúdítani. Ez a tulajdonságuk bizony nagyon hasznossá teszi őket.
Nézz szét a galériában!
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét
Kérdezz-felelek 55.

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 3., Középkor
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
Lapötletek (65032)
HKK kérdés? (47241)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (1)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Mi is az az Ősök Városa szerepjáték?

Az Ősök Városa egy nagyszerű levelezős szerepjáték, mely 1999 novemberében indult útjára. A korral haladva az ŐV már a kezdetektől játszható interneten keresztül is. Küldheted E-mailben az Utasítás Lapodat, és kaphatod E-mailben a fordulódat.

Az Ősök Városa egy hatalmas hegy gyomrában játszódik. Több száz fajta egzotikus szörny, tárgy és varázslat vár arra, hogy felfedezd. Az Ősök Csarnokának próbákkal és kincsekkel teli labirintusai jelentenek fantasztikus kihívást. A játékot egy nagy számítógéprendszer vezérli, nyilván minden részrehajlás nélkül. Természetesen van egy Játékvezető, aki a fordulókat ellenőrzi, figyeli a nagyobb eseményeket, és állandóan fejleszti a játékot, újabb meg újabb felfedeznivalókkal, utasításokkal egészítve ki.

Talán nézzük is meg, hogy is néz ki egy ilyen forduló! Ide klikkelj hozzá: Torz Talbot kalandjai.

Megnyerte a tetszésedet? Szeretnél te is egy hős galetki bőrébe bújni? Ezt most megteheted! De menjünk csak sorjában. Először is ki kell találnod, hogy milyen nevet szeretnél adni a galetkidnek. Ez maximum 24 karakterből (betű, írásjel, szóköz) állhat. Legyen a neve mondjuk Gyíkfejű Armand. A nevet később már nem lehet megváltoztatni, ezért jól gondold meg!

Találd ki, milyen étkezésű, legyen galetkid, melyik legyen a kezdeti végtagja, férfi legyen-e vagy nő. Válaszd ki milyen harci és egyéb képességekkel induljon (ez lehet a tűzlehelettől a kontaktméreg immunitásig, a zárnyitástól a kereskedelemig egy csomó minden), majd képzeld el galetkidet, és írd le, hogy néz ki. Persze ahhoz, hogy mindezeket jól megválaszthasd, nem árt, ha előbb elolvasod a játék szabálykönyvét! Ezt persze megteheted később is, mikor ezt a rövid bevezetőt már végigolvastad, és úgy döntesz, elkezded te is a játékot.

Nos, a példát folytatva, Gyíkfejű Armand legyen mondjuk rovarevő, kezdeti végtagja pedig legyen jobb karom. Armand természetesen férfi lesz, bár ha akarnánk, nőnemű is lehetne. Kezdetben két harci szakértelmet választhatunk, az egyik a savlehelet, a másik pedig a regeneráció lesz. Két egyéb szakértelemként pedig a mászást és az álcázást választjuk. A karakterünk kinézetének azt írunk, amit szeretnénk, mi a következő szöveget választottuk: "pikkelyes bőrű, fürgén mozgó szemű, nyilvánvalóan rendkívül ügyes". Ha tehát bárki találkozik majd galetkinkkel, ez a leírást fogja kapni róla: Találkozol egy galetkivel, aki nem más, mint Gyíkfejű Armand, egy pikkelyes bőrű, fürgén mozgó szemű, nyilvánvalóan rendkívül ügyes férfi. Ez remek is lesz, mindennel megvagyunk.

Nincs más hátra, mint hogy kitöltsed a jelentkezési lapodat, és elküldd nekünk. Ezután mi elküldjük neked galetkid belépő körét a játékunkba, amiben sok minden még nem történik ugyan vele, de legalább látod majd, hogy is zajlik ez a játék.
Nézzük csak, hogy nézne ki egy ilyen belépő forduló, ha Gyíkfejű Armand jelentkezési lapját küldenéd el nekünk: Gyíkfejű Armand 0. fordulója

Na most jön csak a java. Neked kell eldöntened, mit csináljon a karaktered a következő, 1. fordulójában! Ehhez, mint láthatod, a 0. fordulód végén kapsz is néhány jó tanácsot. Először is megnöveljük a savleheletünket 6-os szintűre. Ehhez a KNO 12 15 parancsot adjuk ki, tehát 15 képességpontot költünk el a savlehelet növelésére. Még van 1 képességpontunk, ami pont elég a regenerációnk 1-ről 2-es szintűre növeléséhez, tehát kiadjuk a KNO 15 1 parancsot is. Gyógyítani is szeretnénk, ha megsebesülünk, mégpedig akkor, ha életerőnk a maximális életpontunk 80%-a alá esne. Egy fordulóban maximum 20 alkalommal akarjuk gyógyítani magunkat, és csak akkor, ha a gyógyítás után még legalább 10 tvp-nk maradna. Ehhez a GY 80 20 10 parancsot adjuk ki. Ugyan a tanácsok közt nem szerepelt, de mi mindenképpen be akarunk nézni az arénába, és harcolni egy jót. A szabálykönyvben szerepel, hogy az aréna az 5-ös sorszámú épület, tehát a BE 5 parancs kiadása kell a bemenetelhez. Az Ősök Csarnokában is mozgunk, egyelőre úgy, ahogy tanácsolták, tehát M 2 9 1124 parancs. Két küldetést is kaptunk, melyeket most megpróbálunk megcsinálni (K 3 490 parancs), majd a forduló végén még elmegyünk vadászni kétszer (két darab VD parancs).

De hol is kell kiadni ezeket a parancsokat? Nos, több lehetőséged is van:
1) Írhatod a parancsokat egy papíron is, majd ha készen vagy, betáplálod az interneten.
2) Írhatod egyből az UL táplálóba is a parancsokat, ennek hátránya, hogy itt nem lehet menteni, és ha lefagy a géped, elvesztetted az egész eddigi munkád.
3) A legjobb megoldás, de egyben a legbonyolultabb is, ha egy UL készítő programot használsz. Ílyen programokat a játékosok is készítettek már, sok kényelmi funkcióval. Próbáld ki, tölts le egy ilyen programot oldalunkról.

Az elkészített UL-t lementjük az UL készítő programmal, és elküljük az ul@beholder.hu címre. Vigyázunk rá, hogy az EmailUL formátumban mentett filet küldjük (célszerű végigolvasni az UL készítő help-jét).
Ha van internet elérésed, akkor persze ennél egyszerűbb a honlapunkról feladni az UL-edet.

A fordulónk fejlécében látjuk, hogy mikor lesz betáplálva, addig várunk, majd aznap, körülbelül délelőtt 11 óra környékén megérkezik a válasz, ami Gyíkfejű Armand ezen UL-je esetén valahogy így néz majd ki: Gyíkfejű Armand 1. fordulója.

Na ez már tényleg nem semmi, a következő fordulónkban lesz dolgunk bőven. Nem árt növelni az erőnket, és újra próbálkozni a 3. küldetéssel. Most, hogy van némi pénzünk, a boltba is érdemes elnézni, hátha árulnak ott valami jó felszerelési tárgyat. Be lehet nézni a többi épületbe is, hátha ránk bíznak ott is valami fontos kalandot. Lehet tovább haldni az Ősök Csarnokában, közeledve az Ősök Szentélye felé, ahol ki tudja, milyen élmények várnak ránk. Portyázni sem voltunk még, ideje megismerkedni más galetkikkel. Az arénában is tovább lehet haladni, egy erősebb ellenfél ellen harcolva, valamint a vadászat is jó móka volt, azt is lehet folytatni...
Nézz meg egy lehetséges 2. fordulót, de persze mint már tudod, ha te más parancsokat adtál volna ki, a forduló is teljesen másmilyen lett volna!

Ha megnyerte a játék a tetszésed, ne habozz, add fel a Jelentkezési Lapodat! Ha valami még nem teljesen világos, ne aggódj, a játék során bele fogsz tanulni a dolgokba, és persze a forduló végi encyclopediák is sok hasznos tanáccsal szolgálnak. Ha valamit még mindig nem értsz, fordulj hozzánk bizalommal, írj az osok@beholder.hu cimre.

És ne feledd, a játék sajnos, mint manapság minden, pénzbe kerül, így a jelentkezési lapod feladása nem elég, némi pénzt is be kell fizess nálunk. Csak akkor kapod majd meg a 0. fordulód, ha a pénzt befizetted. Erről lásd a szabánykönyv adott pontját.

Jó játékot, találkozunk az Ősök Városában!






Létrehozás: 2003. szeptember 14. 10:01:27
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:19
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.