Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Vermon teknős
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47245)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (98)
HKK Online V1.0 (32)
Jégmágus kt. alakulna (9377)
Lapötletek (65043)
TF help (6752)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Kösz mindenkinek, sztem most már VALÓBAN TF történelemről szól a fórum, ahogy a cím is mondja... De ahogy kivettem a szavaitokból az infókat, az alapján ez a toronyháború igen-igen jó dolog volt, kiújúlhatna egy picit, csak pár hónapra Legalább akkor mi, szegény nyugati karakterek is szerezhetünk némi elismerést...

Mennyi a rekord a tökéletes jóság elérésére? Nekem ezt úgy sikerült, hogy még annyira nyugaton vagyok, hogy galachmitból is csak egy van nálam, és még nem jött el az érj el 300 jóságpontot küldetés...
 
Amúgy voltak még Zan indukátoros bulik is, de akkor még a jók többségben voltak vagy jobban összefogtak és sajna nem lett belőle semmi... Ez kb annyi volt, hogy minden helytartói város közelében Vlagyiék elkezdték építeni (akkoriban még a Zan rendjében is jobbára NJK varkaudarok voltak) és ha elkészültek és feltöltődtek volna akkor elpusztították volna a városokat, legalábbis azt hiszem...
Innen jött a ZIP parancs is többek között.
 
Elefántcsont tornyaik voltak a jóknak azt hiszem. Nekem is az volt a bajom ezzel az eseménnyel, hogy amire odaértem addigra szinte vége is volt. Persze akkor papiron jatszottam, így mindössze egyszer csatáztam egy Fairlightos gnómmal aki a "jó" oldalra állt. Ő majdhogynem el is DEM eltetett, de amire visszamentem már azt a tornyot elfoglalták szal nekem keményen ennyi volt ez a történelmi esemény... Ahogy mondtad is akinek volt sok lemaradása és net elérése annak igazán nagyszerű esemény volt!
 
Szia!

Az általad is említettek okán - valamint, hogy legyen a Túlélők Földje világnak háttere - készítem pár hónapja a Túlélők Földjének világégéstől számított történelmével kapcsolatos összefoglalót (is), ami hamajd egyszer elkészül, bekerül a hyperbe. Sajnos meglehetősen elhúzódó dolog, de addig is némi információ a kérdéseddel kapcsolatosan, kiegészítve Trollkien hozzászólását: a kártyaháború TF-en történő lezajlásának nincsen nyoma, mint kalandozók által befolyásolható történelmi esemény nem történt meg a játékban (csak a könyvben). Szükségét érzem megjegyezni, hogy a TF történelmét illetően nem lenne szerencsés a különböző regényeket 100%-ban elfogadottnak tekinteni, mert több helyen ellentmond a korábban megismert novellák tartalménak, eseményeknek és számtalan egyéb dolognak. Kronológiai sorrendben fontosabb történelmi események: Toborzásgátló Valgyimir (eredeti nevén: Tráki Vlagyimir) megnyeri az első olimpiát (1993. december 05) ahol egy ZAN a díja. A ZAN energiáinak kihasználása céljára Zan indukátorokat kezd építtetni varkaudar rabszolgákkal (1994 május). Vlagyimir első elpusztítandó célpontjának a helytartói városokat jelölte meg. Az indukátorok építéséhez kalandozók is csatlakozhattak, ebből illetve a rombolás-építés ellentétből a rombolók kerültek ki győztesen. A többször újraéledő és elhúzódó esemény 1995 december-1996 januárjában ér véget, amikor Vlagyimir letett az indukátorok felépítéséről. 1994 augusztus 25.-én tartott II. olimpiát Sistergő Pumpa (szintén NPC mint Vlagyimir) nyerte meg. Az olimpiát követően Sistergő Pumpa felhívást intéz a kalandozókhoz, melyben csatlakozásra szólít seregébe. Célja az ÚJ Birodalom létrehozása. Az első csatlakozó KT-nak 1000 aranyat igér. (Akkoriban ez nagyon nagy összeg volt.) Sistergő Pumpa tízezer fős varkaudar sereg élén megindul a helytartói városok felé. (1995. 06.10. az indulás ideje) Az elszánt varkaudart terve megvalósításában a kalandozók közül többen is támogatták. Lehetett Pumpa mellett és ellen harcolni, irtva a varkaudarokat és a másik oldal kalandozóit. Az eseményt jellemezte, hogy a csatornaparttól induló seregeket szinte alig alig támadták, majd hónapokkal később amikor a helytartói városok közelébe értek, akkor kezdett támadni a kalandozók zöme. A 10000 fős seregből ha jól emlékszem 5000 varkaudart kellett legyőzni, hogy megfutamodjon a hadsereg. (Sistergő Pumpa varkaudar inváziója végképp elbukik, ideje nagyjából: 1996. április) Ezidőalatt új veszély kezdi felütni a fejét. Dögvész, Baghar korbácsa anarchiát és káoszt ígér. Dögvész (NPC) megjelenése volt CHD játékba történő beillesztésének első lépése. Megjelentek chd rúnakövei valamint egy labirintusban kellett megakadályozni vagy segíteni térkapu nyitását, melyen keresztül CHD visszatérhetett. A térkaput bezárták ugyan, de nem tudták megakadályozni az isten visszatértét. Aztán érdekes esemény volt Sötét Patkány (játékos karakter) VI. Borax elleni (sikertelen) merénylete is, melyet az V. olimpián követett el. Vagy a kalandozók városának ötlete, melyet hosszas tervezés után 1996 augusztus 26-atol lehetett megkezdeni építeni. Egyéb érdekes események: bárdversenyek, szépségversenyek megrendezése, melyekből aztán hagyomány lett. A Ryuku invázióról: eredetileg a ryukuk délről tervezték óriási hajóhaddal érkező sereggel megtámadni a félszigetet, ám az istenek összefogásával a fő sereg (hajóhad) megsemmiült még a tengeren, a félszigetet kisebb sereg érte csak el északi irányból közelítve. Az invázió tehát megbukott, a túlélőikkel lehet találkozni az ismert ryuku koordinátákon. A quwarg rajzásról volt alant szó. A fentieken kívül több más érdekes esemény is zajlott a TF-en, de a legfontosabbak ezek voltak. Remélem az összevisszaság ellenére sikerült érdemben segítenem.

Üdv: jakab
 
Kártyaháború:

Az első TF-regények vezérmotívuma Chara-din volt és az ő visszatérési törekvése. Egy Kopernik nevű mutáns megszerzi a Hatalom Kártyáit, és a lapok segítségével, Chara-dint legyőzve, elodázza annak visszatérését.

Varkaudar invázió:

Egy Sistergő Pumpa nevű borzalmas varkaudar nő, sereget gyűjtött fajtársaiból, és hatalmas hordában vonulva megindult Alanor felé. A kalandozók eldönthették, hogy írtják a varkaudarokat (T parancs Pumpára), vagy beállnak a seregébe (BA parancs rá). A sereg minden héten odébb mozdult, és fix egyedszámú volt. Pesze elfogytak mire elérték volna a Csatornát. Erről is olvashatsz Kati regényeiben (TF-trilógia).

A ryuku invázió:

Még a mai napig is tart. Nyugaton, az északi part mentén ryuku szörnyek (gólemek, és ostromteknősök) valamint katonák (légiósok, és gárdisták) jelentek meg. Egyelőre ennyi, de ezzel nincs vége...

A quwarg rajzás:

Megjelent néhány új quwarg, meg néhány quwarg gödör, amik valójában a quwargok földjére nyitott térkapuk voltak. A gödrök körül koncentrikus körökben minden elpusztult, és ahhoz egyre közelebb érve, egyre erősebb quwargok jöttek szembe ellenfélként, más szörny itt már nem jöhetett, hisz mendent megöltek a rovarok. Fix egyedszámú lénycsoportok volak ezek, és a határszámokat elérve a körök egyre kisebbek lettek, majd a közepén lévő gödörbe lemászva meg kellett ölni az anyakirálynőt, és beomlasztani a gödröt. Ekkor tűntek el, de én tudom, hogy ezzel még nincs vége...

Trollkien
 
Szasz, Alaron!

Az istenek üzenetet küldtek papjaiknak, hogy jó és gonosz oldalba tömörülve meg kell küzdjenek egymással. A semlegesek választásába nem szólt bele uruk. Megjelentek a térképen az obszidián és asszem alabástrom? tornyok, ahová BE paranccsal lehetett betáborozni (védőként), és betámadni (ellenfélként). Aki betámadott, megkűzdött egy védővel. A győztes elkönyvelt egy pontot. Ha nem volt védő, akkor a támadó rombolt valamennyit a tornyon.

Hatalmas szervezkedések voltak akkoriban, de ez az egész esemény az internetről, és a forduló-lemaradásról szólt. Én speciel gyalog indultam a legközelebbi toronyhoz, amint megtudtam, hogy mi van, (ez történetesen egy fehér torony volt), odaértem, BEtáboroztam, és a köv. forcsim elején volt egy vesztes csatám, aztán mire újra léptem volna vége lett az egész toronyháborúnak.

Aki papíros fordulón lépett, nem volt internet férése, és/vagy lemaradása, annak nem volt esélye beleszólni az eseményekbe. Nem egy olyan karaktert ismerek, aki oda sem ért a legközelebbi toronyhoz, és már vége volt a "villámháborúnak". Itteni idő szerint kb két hét alatt lezajlott az egész. Ezért jónéhányunkban komoly tüske maradt a toronyháború kapcsán, mert hiába volt a legjobb megmozdulás a TF történelme során, ha a szervezés tökéletlensége miatt nem tudtunk benne igazából részt venni.

Trollkien
 
Sziasztok!
A kalandozómestereknél volt szó valami toronyháborúról. Nem mesélnétek nekem (nekünk, sztem az én korosztályom (mármint aki 2000 körül kezdett el TF-ezni) már csak említés szintjén tudja, volt vmi toronyháború, kártyaháború, varkaudar invázió, ryuku invázió, quwarg rajzás... Ezekről bővebben tudnátok mesélni? (tudom, volt a hóvihar is, de akkor már javában kalandoztam...)
 
Hát igen, a régi szép idők... :-)))

Gyopi
 
Emlexem rad, te kis fereg... Szerencsere en nem doltem be neked, de voltak sajnos sokan, akik hittek a marhasagaidnak.

Dess, osvampir
 
A Ghalla News nagyon jó dolog volt! Feladtam egy „eladok” jellegű hirdetést és már dőlt is a lé a házhoz! Ejj, Fairlight papjaként hány és hány kalandozót ejtettem át… ;-) Persze ennek már vége! :-( Már semmi sem a régi… Régebben még Fairlight is küldött számomra személyes üzenetet (nem tetszett neki, hogy megfenyegettem). Most Chara-din az istenem és nem hogy üzenetet, de még egy büfögést sem küld nekem! :-( Mocskos istenek!

Fürge Gyopi
 
Jaja, ezt kénytelen vagy magadnak kigyűjteni akkor.
 
Mi értelme van spórolni azon a heti öt percen? Legalább addig se kell dolgozni
 
Gondoltam van progi. De nem baj, ha nincs, excel, access, word (notepad) ismert előttem is, csak a forduló és az office közöti humán interfészt akartam kicsit megspórólni )))
 
Monjuk segítségül hívsz egy Jegyzettömböt, amiben az ismereteket tárolod. Minden fordulóban elég akkor az enc-et nézni Én is így csinálom, nekem működik
 
Az intéző nem biztos, hogy tud... Viszont képes a te útmutatásaid alapján kategorizálni, és azért nem vagy gép, hogy te dolgozd fel a cuccokat
 
Amator! )
 
ahha. 20 éve foglalkozom számítógépekkel, de arra még nem jöttem rá, hogy az intéző ki tud szedni bármit is egy html-ből és össze tudja gyűjteni, majd feldolgozni az adatokat automatice... :/
Azért koöszi!
 
Van. Windows Intézőnek hívják
 
"A Világégés utáni 11. év Leah havának Káosz napja van"

vaaaa ))
 
Úúúú. Teljesen szétoffoltam a topicot. Ne haragudjatok! Bár egy kicsit én is történelem vagyok

Még egy kis off (sajna - vagy szerencsére - nem tudok még topicot nyitni):
Van olyan progi, ami feldolgozza úgy a fordulóimat, hogy egybeszedi a megismert dolgokat (tárgy, szörny stb.), az általam bejárt, illetve a fordulóban megkapott (pl. labirintus) térképeket, esetleg olyat is tud (ez tényleg csak esetleg), hogy a nálam lévő (illetve általam ismert) tárgyakból megmondja, hogy még mit lehetne feltalálni? (mondjuk ez utóbbi nem kell).

Nem akarok látni olyan infot, amit a karakterem nem tud.
 
Dehogynem érdekel! Egy régi új arccal többen vagyunk! Nekem már ez is öröm! Sok sikert a továbbiakban!
 
Hajrá! Ha talász barátokat a játékban akkor sokáig fogsz játszani, ha nem találsz akkor csak a kitartásodon múlik ;)))
 
A TF tali olyan, amilyen - egy nagy adag rohanas ( volt legalabbis regebben, manapsag mar itt is inkabb csak ulok es dumalok azokkal akikkel elmegyek mashova is ).
De egy teljes hetveges Elf v. MAFFIA tali, netalan csak egy felszilveszteri buli a Volgyben, vagy egy spontan harom eves a konyhabutor buli szegeden...
Nah ezek azok, amikert erdemes jatszani - es neha meg TFileg is fejlodik az ember, szerez olyan targyakat, amiket mas alkalmakkor nemigen, osszejon olyanokkal, akik tudnak neki ( ill. kolcsonosen ) segiteni, stb.
Gyules? Na passz, hogy mire gondolsz, ha ilyenre, akkor csodalom, hogy meg nem talalkoztunk...
 
Teljesen egyetértek Clod. Én is kb 5 éve jaccom folyamatosan, és még egy Tf talit, vagy gyűlést nem hagytam ki..
 
Sajna még nem tudok topicot nyitni (Újrakezdők fóruma címmel), ezért itt jelentem be ünnepélyesen: újrakezdtem.
1. Tudom, hogy ez senkit nem érdekel
2. Kiváncsi vagyok, mennyire tartok ki...
 
Elromlott volna a jatek?
Nem hiszem.
Mellesleg annak, aki anno jatszott, nemigen adatott meg olyan talalkozok, mint amilyenek most vannak - a kul. KT talalkozokra gondolok egyertelmuen.
Szerintem seregnyien vannak akik csak emiatt jatszanak; soxor engem is csak ennyi tart itt.
Szal aki meg nem volt egy ilyenen sem, az nem tudja, hogy milyen is az IGAZI TF.
Probaljatok ki - aztan vagy soha tobbe nem akartok ilyen helyre menni, vagy fuggok lesztek.
En mar vagy 3-4-5 eve nem hagynek ki egyet sem...
 
A netes aukciónál meg nincs hasznosabb találmány. Már sokszor leírtam, de anno tényleg nagy pénz volt 100 ap és tényleg játszottam abban az időben és tényleg a játékkedvemet vette el, hogy 5 körig gyűjtöttem a lóvét és 3-ig a teleportra a vp-t (((
 
lehet hogy a net rontott a játékon, de nem az infók miatt. épp most kerestem egy kb 95-ben indított karamteremet de nem találom na mindegy, közben regneteg mentális üzi és postai levél került a kezembe, marha jók ))
az internettel bárkit gyorsan elérhetsz, így a kommunikáció elveszti a varázsát, meg az információk se úgy terjednek, hogy "valaki már látott egy embert aki ismeri ezt a tápos kalandozót aki azt csinálta hogy..." hanem egyszerűen mindenki ismeri a tápos kalandozót, meg a fordulóit is megézheti, ahol minden patikamérlegen kiszámolt
 
Na újraaktiváltak. Eredendően van 2 fordulónyi zsetonom, ezt lejátszom, oszt meglátom...
 
Ami a játékot tönkrevágta az egyértelműen a net. A TF kulcsa ugyanis egyértelműen az információ, minél több van belőle annál jobban halad előre a karakter. Ez vonatkozik a tárgyak / szörnyek / labik ismeretére éppúgy mint a különböző tápolási trükkökre.

A net előtti korszakban viszont minden infóért "meg kellett küzdeni" A játékosok csak mini hálózatokat, alkottak (Annak idején mennyit röhögtem Setét Patkány és a Táposokon..) ezek jelentették az egyetlen informáckióforrást, keményen kellett tartani a személyes kapcsolatokat, ha az ember nem akarta elvágni magát.

Ma meg? Itt a net, minden elérhető, az információ ára gyakorlatilag 0 - felmegyek megnézem a webhypert ennyi. Nincs szükség személyes kapcsolatokra.

Ehhez kapcsolódik a másik nagy átok is, ami nem más, mint a netes aukció. Az csak egy dolog, hogy gátlástalan teret engedett a tápolásnak, de megszakította azokat a személyes kapcsolatokat, amik egy üzlet megkötéshez kellettek. Annak idején az első TF-es haverommal úgy ismerkedtem meg, hogy válaszolt egy GN-es hirdetésemre, amiben sünmaci tüskét kerestem... Az aukció ezt teljesen kiirtotta, ráadásul érdektelenné tette a Ghalla Newst, ami ahhoz vezetett, hogy az újság egyéb tartalmai (novellák, szerepjátékos beszólások) olvasottsága is drasztikusan visszaesett.

Ha rajtam múlna, azzal kezdeném, hogy megszüntetem az aukciót.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.