Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Pokoli Balhé
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
"... majd miután legyőzték a sárkányt, összeházasodtak, és boldogan éltek, amíg meg nem haltak. A bonyodalmak csak ezután jöttek." - Valahogy így került a képbe ez a csúnya csontváz is... a részletek pedig J. Goldenlane: Pokoli Balhé című könyvéből derülnek ki, melynek borítóján eme festmény díszeleg.
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (99)
HKK kérdés? (47245)
HKK Online V1.0 (32)
Jégmágus kt. alakulna (9377)
Lapötletek (65043)
TF help (6752)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Az bizony NAGYON jó lenne!!!
 
hajcsi,

ha mar volt szo rola akkor megerosites, ha meg nem akkor siras

jo lenne a Varazsponthoz hasonloan a Pszi pontot is megsporolni, a vps parancshoz hasonloan.

worldpeace!
 
A TFnek szerintem korántsem a bugok a rákfenéje, hanem a RENGETEG nem dokumentált vagy rosszul dokumentált tárgy, parancs, valamint az elszúrt játékegyensúly. Ezekről hetekig lehetne diskurálni...
 
"Everquest 2-ik része, ami azért software szempontból némileg komplexebb, mint a TF.... Ha ott meg lehet csinálni egy ilyen fejlesztést, itt is meg lehetne."

Csakhogy azzal nem 2-3 ember foglalkozik...

Alendaar
 
Nem csak boltban, hanem ha találkozik egy másik karakterrel, akinek az a tárgy HU, akkor attól is megveheti.
 
Jó lenne elkészíteni a rendszer 2.0-s verzióját, amiben ki lennének küszöbölve azok a bugok, amik a jelenlegit zavarják. Aztán egy progival szépen át lehetne konvertálni a jelenlegi karikat.

Ha jól tudom, pl mostanság jön majd ki az Everquest 2-ik része, ami azért software szempontból némileg komplexebb, mint a TF.... Ha ott meg lehet csinálni egy ilyen fejlesztést, itt is meg lehetne.
 
Sziasztok!
A Hu fordított mintájára egy FVE azaz Feltételes vásárlás? FVE x Y , ahol x, hogy mit, y meg hogy mennyit. Ha olyan mezőre lépsz, ahol van bolt és megvan az amire kiadtad rögtön megvennéd.

Más, van vmi olyan tárgy amiben a fogadóban vásárolt piát "el lehet vinni" ? Hogy a lelkes kalandozó necsak a kocsmában igyon hanem a vad természetben is felmelegíthesse magát...
 
Hello!

Szerintem elavult az GYJ parancs. Jó lenne egy reform. Pl olyan tárgyra amire fkt-ém van, ne hasson az értékkorlát! Eleg hülyén néz ki amikor FKT-vel tüskétgyűjtök, de ha tüskét találok nem veszem fel.

A nem veszek fel többet opciot gyakorlatilag senki se használja. Alig latok "> " jelet fordulókban.

Viszont kéne egy új jel, vagy új opció, ami azt jelenti, hogy ha adott szamnal kevesebb van, akkor feltoltom a keszleteim. Valami felteteles vasarlas, de ugy hogy ne foglaljon felteteles parancshelyet, jo lenne ha bovitenek a felteteles parancslistat.

Udv:
Karcsi
 
Hát ja. Sajnos.
 
Hi!

Emiatt a random miatt, ami lassan mar mindenhova beteszi a labat, ha van ket egyforma, egy idoben indult karakter,
az egyiknek okosabb a jatekosa, de nincs szerencseje,
a masiknak kevesbe, de nagyon szerencses, akkor
a szerencses karakter el fog huzni a fejlodesben,
gyakrabban talan jo targyakat, el tudja adni, stb,
ami a masik jatekos szamara elegge demoralizalo is lehet...
 
Tudom, tudom. Engem mindenki szeret! Sőt imád!
 
Mi meg odébbmennénk előle. De te itt maradhatnál benne...
 
Majd adok Én neked káoszt!
 
Ez az pusztuljon minden! És eljő a KÁOSZ!!!
 
Hát agyrém amit írsz, de jól hangzik!
 
A TF-fel túl sok mindent kezdeni nem lehet, a rendszere olyan, amilyen. Lehet szeretni, meg nem szeretni. Én az előbbiek közé tartozom. ;-)
Minden nagyobb változtatás valakinek piszkálná a csőrét, leginkább azoknak, akik táptól esnének el miatta.

Úgy tudnék elképzelni egy nagyszabású változtatást, hogy jön egy újabb világégés jellegű pusztulás, vagy valami egyéb erő, ami a változást kikényszeríti. A játékosok erre fel tudnának készülni, ki így, ki úgy, de az esemény mindenképpen bekövetkezne.
A váltás nem csak új környezetet, hanem új szabályrendszert is hozna, amiben már sokkal kiegyensúlyozottabban mehetnének a dolgok.
Akkor legalább újra együtt lenne a banda, ha megnézitek, jelenleg tök szét van szabdalva minden. Ki nyugaton, ki keleten, sötétföld, miegymás.

Kezd kirajzolódni a fejemben: annyi mindenki akar támadást indítani: varkaudarok, ryukuk, qwargok... Szépen jönnének és ledarálnának mindent. Menteni a menthetőt okosok expedíciót indítanának a Kiégett Földekre, és ott egy helyen elkezdenének települni, a mágikus anomáliákat kifésülni. Ez az expedíció lehetne a tesztjáték egy új rendszer kialakítására. Majd ha az egész játékra kész lenne, az inváziók elpusztítanának mindent, meg egymást is, a túlélők meg elteleportolnának az új területre. A karakterek át lennének konvertálva az új rendszerre, mindenki együtt, oszt lehet újrakezdeni.

Most ez kiesett a fejemből, ne üssetek.
Vélemény?
 
Jó, ez természetesen egy kis túlzás, ami a játék BMSZ jellegére utal. :-)
 
Én most csak a végéhez reagálnék: "Több odafigyelés az ilyen fórumokon" ... Hát igen jó lenne ha valaki megmondaná, hogy mit lenne érdemes feszegetnünk és mi az amit vessünk el? (Sokan teljesen feleslegesen tépik a szájukat.. és nem attó felesleges, hogy nem valósul meg, hanem attól, hogy senki nem figyel rá!
Ács János

UI: Imádom ezt a játékot!
 
Nos ez a dinasztia dolog igen érdekes, csak sztem nem megoldható itt a TF-n. (asszem ilyen a Thrillion Kincsei nevű gémbe van, hogy 3 hónapig él a kari, aztán nyugdíj-aztán utód) Bár ha belegondolok, hogy egyes öregek már csak megszokásból lépnek... nos nem tudom. Mellesleg az a legnagyobb baj, hogy hiába van "begyorsítva" minden, a fejlesztés nem gyorsult vele... és a programmal is igencsak gondok vannak. Nem azt mondom, hogy szar! Nem szeretnék egy 11 éves művet lehordani, sőt. Csak egyszerűen eljárt felette az idő. Nem könnyű új dolgokat beépíteni (Miklós mindig mondja. és talán nem véletlenül)
De én a sok negatívuma mellet is szeretem a játékot. Igen, nem olcsó... nem is olyan "szép" (bár a hkk s képek elég nagy feelinget adnak a forcsinak de legalább a mijenk
Na szal én még emléxem az első csontszuronyomra amit 6 (!) forcsin keresztül csináltam, úgy hogy végül a nővérem mondta meg, hogy merre van bolhakutya)) hmm igen a nosztalgia... na jo kcsit elkanyarodtam....
Szóval már csak anniyt tudok mondani:

- Fejlesztések, csak okosan
- Nagy mennyiségű "szerepjátékos" feature (NJK-k, nem tápos de érdekes monszták, új kalandok, amelyek hosszúak, a végükön nics brutal fegyver)
Nos ehhez megint ki kell térjek: ugye a ilyen olyan jobb és balkezek, fülcimpák ( ok magas rangu papok) már nem elégszenek meg holmi varazsfegyverrel: nekik relikvia kell. De nem lehet 1 ezernyi bőr lehuzni egyanarrol a tazunkarol. (meg nem lehet mndig + 10 vp reget kapni..)

Na jo nem ragom tovább a szopokövet: eccerüen TÖBB odafigyelés kéne, a vezetöség részéről aktiv részvétel az ilyen csatornákon (tehát nem csak annyi, hogy "ok olvastuk") hiszen még mindig van azért anniy ember aki fizetését / diákhitelét / tiszességtelenül lopott pénzét egy nagyszerű játékba öli, és ezért magasfoku szinvonalat vár el.

Maradok tisztelettel:

Titusz

okok kicsit zavaros de faradok na
 
Azért az AD&Dben se lő minden paraszt tűzgolyót...ha így van, az a mesélő hülyesége és össze kell verni .
 
Szerintem a szisztem nagy hibája okozza főleg az elkedvtelenedést meg a tápolást: felül nyitott. Nincsenek maximumok, bármiből a végtelenig fejlődhetsz. Akár az Istenek szintjét is elérheted. Ezzel csak az a gond, hogy minnél több karakter éri el ezt a szintet, annál nehezebb kihívást találni nekik. Mint Forgotten Realms, ahol az utolsó paraszt is tűzgolyóval köszön.
Talán az életkor növekedését kicsit gyorsabbra kéne venni, hogy a karakterek kiöregedjenek, és az utódokkal kelljen játszani. Lehetne valami dinasztia-dolgot belevinni...
 
Hát tudod... ha lehetne olyan hangulata mint régen akkor inkább azt kívánnám, mint azt hogy új parancsok legyenek. ÉS bár Én csak kb 97-től játszok néhány dolog nagyon zavar, mikor csak nehezeb tudom megoldani (és a karakter szemszögéből nézve is ésszerű, pl a feltételes SZK amit írtunk).

UI: A hangulatot most megint meg kell adni a játéknak, mert olyan mint régen olyan soha többé, semmilyen játék nem lesz! Törekedjen mindenki arra, hogy ne lelketlen optimalizálókként futkossunk, ezen a már nem is olyan kis szigeten.... ahová lehet hogy már nem is új területek kellenek, hanem újítások a jelenlegi helyeken!
 
Nem szeretném elárulni, nem véletlenül hagytam abba vele a játékot.
 
Ki volt a karaktered?
 
Na, hogy valami lényege is legyen ennek a sok mindennek, amit itt összehordtam: persze lehet olyan parancsokat kitalálni, hogy egy parancsból magamra öltöm az összes varázspáncélt, megölöm a triklem drakoldert, kinyerem belőle a komponens, sőt el is adom, plussz még szintet lépek háromszor és elteleportálok a világ másik végére, mindezt úgy hogy közbe kapok 200 vp-t és 78 Tvp-t.
Mindazonáltal nem biztos, hogy ez szükséges ahhoz, hogy valaki élvezni tudja a játékot. Szerintem az is van ugyanolyan öröm, amikor először sikerül lenyomni a sörényes ubukot, vagy feltalálni egy új dolgot.

Nyilván, egy 400 fordulós karaktert nem fog kielégíteni a lehetőség, hogy lenyomott egy alpesi tehenet, vagy feltalálta a csontszuronyt.

Szóval, végig kell gondolni, hogy kell e új parancs, mivel vannak régiek, amiket a mai napig nem tudom, hogy mire jók (pl. a Követés).

Talán, eyg kicsit személytelenebb lett a dolog, hisz ha van elég pénzem, megveszek mindent, akár a boltból, akár a licitről, míg régen azért elég sokat kellett ahhoz koptatnod a szádat, hogy kapjál pl. vasat. Most a legszuperebb varázsfegyvert is egyszerűen feldobják a licitre és a tied lehet 30000 aranyért. Vagy 50000-ért.

És ezen nem segít, bármilyen új parancsot is találunk ki.
 
Nos, én nem kedvelem a nyögdíjasokat (a fellengzőseket pláne), de úgy van ahogy mondod. Én '93-ban kezdtem egy olyan karival, akivel már nem játszom azóta, és emlékszem mi szenvedés volt összehozni egy bronzhegyű lándzsát. De azt a fegyvert megbecsülte az istenadta karakter, nem dobálta bele holmi ládikókba, meg hasonlók. Irgalmatlan méretű papíralapú! levelezés folyt, és minden órán azt tervezgettük, hogyan tovább. Most nincs ilyen, lám, van egy akármi a liciten, megveszem, és kész, le van tudva. Valahol elveszett valami... De nekem így is nagyon tetszik. És ezért vagyok NAGGGGYON mérges, amikor megpróbálják irigy barmok szétcseszni. :-//
 
Nagyon érdekes, amit János mondott. A heyzet az,hogy '92 augusztusában kezdtem eljátszani, akkor egy kicsit más volt minden. Később kihagytam egy pár évet, most újra kezdtem, vagyis folytatom. Nagyon meglepődtem, amikor megtudtam, hogy van licit. Ezzel a licittel nagyban megváltozott az egész játék, teljesen mások lettek az értékrendek.

Emlékszem, annak idején nem sok jelentősége volt az aranynak. Mindenkinek volt néhány, de nem igazán tudtad mire költeni, még a helytartói városokban sem, legfeljebb vettél fegyver szakértelmet kb. 100 aranyért. Esetleg egy két szörny komponenst, mondjuk süntüskét, és ennyi.

Hogy az az idő jobb volt e, vagy sem, ezen lehet gondolkozni. Tény, hogy meg volt a varázsa annak, hogy 1 hónapon keresztül leveleztünk, hogy rejtsen le nekem egy másik karakter egy szöges bunkót (először Qvill főterén akarta, de nem volt hely, aztán elfogyott a TVP stb., stb.).
Most bárki felmegy a netre, és 50 aranyért vesz vasalt bunkót.

Nagy hiányt pótolt a licit, és ez nem kerül sem TVP-be sem D és Fv parancs-helyekbe. (Mert akkoriban nem voltak még Közös Tudatok, AA és hasonló parancsokról nem is beszélve).

Hát ennyi.
 
Azért a VP regeneráló képességek között vannak szép kis szakadékok...a trafó meg a duplaVP előbb-utóbb elhúz a többitől. A TU-TVP-t én meg úgy korlátoznám, hogy max. annyi TVPt lehetne kinyerni belole, mint az alap TVP mennyiség fele. Elvégre a fő céljuk az üstökösök akadályozása. Hát ezzel lehetne, magas fordulószámnál meg úgyis több TVP kell...de ez már offtopic
 
Mivel mindent lekennek a hasznalhatatlansag szintjere.
 
Lassan mar nem lesz semmi, amit felfele kellene balanszolni...
 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.