Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
A pusztulás sírjai
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. Beljebb sírokat látsz. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag." - az Encyclopedia Fantasia a pusztulás sírjairól, melynek közelében csak a Leah papok pihenhetik ki magukat igazán
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa?
HKK verseny április 12-én
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47420)
Lapötletek (65120)
HKK verseny április 12-én (5)
Tud-e repülni a tüskéscápa? Cápa-e a tigriscápa? (55)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (15)
TF help (6783)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Barbár KT (Túlélők Földje: Közös Tudatok) 
     

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 | 2 |
Nézet:
 
32. craslorg (előzmény: Smckill 31.)2008.08.28. 15:34
 
 
Kösz jól. 4 már kész, készül az 5. Emellett 70-80 %-os aktivitás van, akik hetente vagy max 2 hetente lépnek, ami biza nagyon jó. Naná! A barbár mindig nyomul
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
31. Smckill (előzmény: craslorg 30.)2007.09.06. 17:42
 
 
És, hogy álltok a képességekkel, taglétszámmal?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
30. craslorg2007.09.06. 12:41
 
 
Csak, hogy ne merüljön feledésbe Ghalla Legkeménebb KT-ja, írok. Amúgy szaporodunk! Retteghettek mágiazabálók!

Tron
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
29. Smckill (előzmény: craslorg 28.)2006.12.11. 23:38
 
 
Grat és sok sikert!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
28. craslorg2006.12.11. 22:06
 
 
Úgy látszik, hogy a html tageket már nem kezeli ))
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
27. craslorg2006.12.11. 22:05
 
 
Megalakultunk! A számunk: 9171. Akit érdekel a dolog, az kattintson a nevemre vagy <b><a href= http://www.beholder.hu/?m=sark2&in=forum.ph p&action=user&username=craslorg >ide</a> </b>, vagy írjon <b><a href= mailto:craslorg@gmail.com >mail</a&g t;</b>t. Esetleg GN-en nézzen körül a Barbáros hírelemben vagy a Barbár KT topicban avagy a Barbárok csoport irán tanúsítson érdeklődést.

Tron
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
26. craslorg2006.10.28. 14:55
 
 
A KT képességek fejlesztésének ideiglenes megvonása nem vette el a kedvem!!! (A többiek nevében nem beszélhetek, remélem az övékét sem... annyira) Úgyhogy nyugodtan lehet jönni és remélhetőleg hamar felvesznek új programozót BEHO-ban és tényleg csak 2-3 hónapra áll le az ilyen irányú fejlesztés.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
25. craslorg2006.10.11. 17:59
 
 
Alakul a molekula és az igazi barbáros KT Akit érdekel, írjon vagy jöjjön a GN-es csoportba. 5 elhivatott híve már van, ég kettő kellene minimum. Higyjétek el, jó lesz, az ötletek nagyon jók!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
24. Radul (előzmény: craslorg 23.)2006.09.07. 01:18
 
 
Szerintem en sejtem ki. Sok sikert!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
23. craslorg (előzmény: Dess 22.)2006.09.06. 12:36
 
 
Áh, nem Mert nem egyértelmű és ráadásul bizonytalan Vagy mi.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
22. Dess (előzmény: craslorg 21.)2006.09.06. 09:47
 
 
Kicsoda o, ha lehet tudni?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
21. craslorg2006.09.04. 16:25
 
 
Yesss! Szaporodunk, szaporodunk. Csak tessék, hely még van és sikerült az ügynek megnyerni egy igen régi neves játékost, aki a szerepjáték egyik élharcosaként ismert.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
20. craslorg2006.07.24. 16:08
 
 
Augusztus végén, szeptember elején - reményeink szerint - megalakul egy Barbár KT. Akit érdekel, jelezze privátban vagy itt, vagy GN Barbárok csoportban.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
19. craslorg (előzmény: craslorg 18.)2006.02.21. 08:09
 
 
Természetesen itt is fogadunk minden hasznos info-t és itt is érdeklődhetsz.
Előreláthatólag a KT nyár végén, ősszel alakulna, de mindenképpen még az idén.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
18. craslorg2006.02.07. 12:08
 
 
Ha érdekel a KT jövője és szívesen lennél tagja az alakulásnál vagy később, akkor gyere a Ghalla népére és kérd a felvételed a Barbár KT csoportba.
Itt - a csoporthoz tartozó fórumokon - beszéljük meg a leendő KT arculatát, feltételeit, képességeit.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
17. craslorg (előzmény: Shaolor 16.)2006.01.19. 18:05
 
 
Miért ne jöhetne egy vadelf? Még az én karim sem KT érett, akit Barbárnak tervezek, úgyhogy még 1 év. Meg különben sincs se valláshoz, se fajhoz kötve. Ha egy gnóm feltupírozza az erejét, akkor no problem, ő is jöhet.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
16. Shaolor2006.01.16. 13:59
 
 
IGEN!!! MELÁK ERŐS!!! (A tömeg őrjöng) ))
Köszi a dicsérő szavakat. Ha valóban nem gond az, hogy csak egy nyamvadt elf vagyok, akkor mihelyt KT érett leszek, jelezném beszállási szándékomat a Barbárok közé. Feltéve persze, ha addig leszünk elegen. Ha pedig nem, akkor azon munkálkodunk majd, hogy legyen!
Acharimordax
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
15. craslorg2006.01.16. 13:16
 
 
Összegyűjtöttem az eddigi ötleteket. Csak bemásoltam egyenlőre, meg próbáltam típusonként rakni egymás után, de már van jópár. Ezekkel kapcsolatban is kérném a véleményeket, ellenvéleményeket.
Tudom, hogy ezek itt voltak leírva, de így csoportosítva valamennyire már jobban átlátható.

Ötletek:

Illúziópáncél. ami igazi "barbáros" kinézetet kölcsönöz a karakternek, ugyanakkor nem akadályozza abban, hogy viseljen erősebb páncélokat, s így lemaradjon. Ugyanezt fegyverre, ezzel meg lenne oldva a "brutális" fegyverek kérdése is. Nem komoly táp, de szerepjátékosan talán nem rossz.

Ha már páncél, az illuziópáncél az tökéletes lenne, mint képesség, de a KT vezető meghatározhatja, hogy csak Bőr cuccokat viselhetnének a tagok [szado-mazo feeling ))) ]. Nyugaton és Keleten is van szerintem éppen elég, a plussz védettséget nagyobb szinten össze lehet szedni ügyességből.

Illúzió páncélnak elég szerintem, ha azt írja ki, hogy egy vasfejpánt és egy párducbőr ágyékkőtő van rajta, meg esetleg egy yeti mokaszin...


Lehetne olyan képességet kitalálni, amely a vp regeneráció rovására adna plussz Ép. regenerációt. (Oké, tudom ez eléggé antitáp).

Olyasmit is meg lehetne oldani, hogy ne legyen szükség hátasra. Szint, vagy EF-elés függvényében tudjanak a KT tagok többet mozogni ("futnak").

A már meglévő képességek (szkanderozás, ordítás, Kőbőr, stb) hasznosságát nem ecsetelem, elég nyilvánvaló - bár már nem lenne eredeti.


Javasolnék egy kb. 10%-os fejlődés-lassulást a taumra (teóra szerintem nem kell - a barbároknál elterjedt a sámánisztikus mágia), a pszire pedig kb. 20%-ost. (Ez valószínűleg úgy lesz megoldva, hogy nem 100, hanem 110, vagy 120 százaléknál fejlődik a képzettség).

A barbár ismérve az erő, szívósság, kitartás, antimágia. Ezért szerintem a három "varázs" tudomány lassabb fejlődését konpenzálná az erő, egészség és a fegyver szakértelmek gyorsabb fejlődése, ill. a mágia ellenállst pedig könnyebb védődobás megdobásával lehetne elérni szerintem.

A mágia-ellenállást KT képességhez kötném, EF arányosan %-os agytaposás formájában...

A balkezes fegyver letiltása elég brutális (magasabb szinten komoly hátrányt jelent a balkezes fegyver, vagy pajzs hiánya). A probléma az, hogy a TF-en nincs kétkezes fegyver. Ezt orvosolandón javasolnám ennek a képességnek a gyors kifejlesztését (mondjuk 2. vagy 3. képességnek). {A 20. szintű karakterem méregfoggal a bal kezében sebez két kör alatt átlagban 40-80 pontot - a nyugati oldalon van} Elég brutális kiesést jelentene, ha ez nem volna, és ez nem egy magas szintű karakter. Ugyanakkor nem lesz egy gyenge képesség, amely ezt képes kompenzálni.

A kétkezes fegyver hiánya valóban baj szerintem is, de ha azt vesszük figyelembe, hogy ütőfegyveres a karakter, akkor ott van a harcikalapács, ami elég brutális balkezes fegyver. Szúrónál és vágónál azonban nem olyan "zord" külsejűek a balkezes fegyverek. Bár szerintem ezzel is lehetne mahinálni a KT vezetőnek, hogy a tagoknak kötelezővé tenné a harci kalapácsot balkezes fegyverként való használatra.


A KT képességeknél. Itt Lehet igazán meghatározni egy Kt igazi arculatát. A két kezes harcot meg lehetne kapni fegyverszakértelem után mint mondjuk a balkezes harcot 6 után, de ezt magasabb lenne mondjuk a duplája. A többieknek is meg lehetne tanulni, csak később, mondjuk a 100-as kordi környékén elhelyezett 1-2 "gladiáror" iskolában. Ezért szerintem, azért lenne szükség, mert a nem hiszem, hogy max. 60 kariért átprgramoznák a játékmenetet, ezért elérhetővé lehetne tenni másoknak is.

Ha már barbárkodunk, valami csonkolásos képesség is kell, alá kritikus ütés...


A varázslatokat elég annyira visszafogni, hogy kör elején jóval (mondjuk 50%-al) kevesebb VP-t regenerál a karakter, további költségnövelés szinte lehetetlenné tenné a varázshasználatot. Esetleg még annyit lehet elképzelni, hogy a VP regenerációba nem számít bele a taum szintje.

Új fegyvereket is lehetne kitalálni minden fegyverszakértelemre, amit küldikben, labikban, kúpokban, ill. egyes fegyverboltokban lehetne beszerzni. Az ütősségüknek köszönhetően elég népszerűek lennének, ahhoz hogy megérje őket leprogramozni.

Komolyabb balták és kardok is előjöhetnének (egy böszme kétkezes bárdért ölni tudnék), ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy a női barbárok pl. inkább barominagy lándzsákkal rohangásztak... Aztán Wulfgar után szabadon dobókalapács, és még számtalan ilyen dolgot ki lehet találni... Pl. ha már Gladiátorkodásról is eset szó, egy szigony + háló sem elhanyagolható, szerintem...

A KT tagjain legyen permanens Becsületjel! Egy barbár nem zsebtolvaj. (Conan is inkább betörő volt fiatalkorában, és nem zsebtolvaj).

Teszem aszt tetoválások. Mondjuk tekok kerülnének a testre a nagyobb küldik, tettek után, hogy mindenki tisztában legyen, hogy mekkora harcossal is találkozott.

Szerepjátékos képességnek lehetne még a 3-nál több trófeát, sebbhelyeket, vagy akármi ilyesmit...


+ támadásra ott van a dalolás/ordítás képesség, sebzésre lehet olyan képességet kitalálni pl. hogy 1,5-2x erőbónusz, vagy hasonló...

harcikörönként +sebzés és -védelem, minél több körös a csata annál több +/-... mintha örjöngne...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
14. craslorg (előzmény: craslorg 13.)2006.01.16. 11:37
 
 
Na, létrehoztam a Barbárok nevű csoportot a Ghalla Népén, aki szeretne csatlakozni, az jöjjön. Nem kell, hogy be akarj lépni majdan ilyen KT-ba, csak az a lényeg, hogy érdekeljen a dolog.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
13. craslorg2006.01.16. 09:55
 
 
Shaolor! Te leszel a legendárius :-)

Amúgy gyűjtögetem az infókat, ötleteket és majd 2-3 hetente összegyűjtve megdobállak titeket vele.
Lassan létrehozok egy csoportot GN-ben és akkor ott szavazásokat is írok ki a különböző képességekre.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
12. Musashi Kenjiró (előzmény: Musashi Kenjiró 11.)2006.01.16. 06:52
 
 
Akarom mondani szép. :-)))))
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
11. Musashi Kenjiró (előzmény: Shaolor 10.)2006.01.16. 06:51
 
 
Ez szié volt. Akár írói babérokra is pályázhatnál:-)

Kenji.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
10. Shaolor2006.01.13. 11:48
 
 
Alakul, alakul...
Vonyítanak már a farkasok a téli égboltra. A kerekképű telihold alatt gyülekezik a zord horda, hogy toportyánként ügetve meginduljon a puhány városlakók nyomorúságos menedékei felé. Acélizmú lábak dobbanása, ütemes lihegés, és a roppant fegyverek halk csendülése csupán mi elárulja közeledtüket. Mert közelednek ám!
Fogadjuk őket illendően!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
9. TANK692006.01.13. 01:09
 
 
Üdv!

Télleg jó ötlet, hiányzott már néhány true Conan és Tukaram már innen...
Egyébként ha tárgyaknál tartunk, végre komolyabb balták és kardok is előjöhetnének (egy böszme kétkezes bárdért ölni tudnék), ugyanakkor azt se felejtsük el, hogy a női barbárok pl. inkább barominagy lándzsákkal rohangásztak... Aztán Wulfgar után szabadon dobókalapács, és még számtalan ilyen dolgot ki lehet találni... Pl. ha már Gladiátorkodásról is eset szó, egy szigony + háló sem elhanyagolható, szerintem...
Egyébként én a mágia-ellenállást KT képességhez kötném, EF arányosan %-os agytaposás formájában...
A jellemi dologban nem értek egyet, mert pl. mind jó, mind rossz barbár történetet hallottunk már...
De egyébként ha ez az ötlet bedöglene, valaki úgyis fel fogja dobni pl. a viking KT ötletét (hamár hajózás is van, pl.)...
+ támadásra ott van a dalolás/ordítás képesség, sebzésre lehet olyan képességet kitalálni pl. hogy 1,5-2x erőbónusz, vagy hasonló...
Aztán pl. lehetne egy olyan képességet csinálni, hogy harcikörönként +sebzés és -védelem, minél több körös a csata annál több +/-... mintha örjöngne...
Illúzió páncélnak elég szerintem, ha azt írja ki, hogy egy vasfejpánt és egy párducbőr ágyékkőtő van rajta, meg esetleg egy yeti mokaszin... pl.
Esetleges szerepjátékos képességnek lehetne még a 3-nál több trófeát, sebbhelyeket, vagy akármi ilyesmit...
És ha már barbárkodunk, valami csonkolásos képesség is kell, alá kritikus ütés...
Kb. ennyi jutott eszembe, így hajnal 1-kor
Üdv

Alex - A fő Korsó
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
8. Musashi Kenjiró2006.01.12. 09:14
 
 
Szia craslorg!

Szerintem is nagyon jó az ötlet, bár sajna nekem sincs negfelő karim hozzá. Szerinten a varázslás visszaszorítása hosszutávon hátrány lehet, de ha konpezálva lesznek, akkor elég erős és szerepjátékos karik születhetnek. Lenne pár ötletem e hátrányos hendikep konpenzálására, de nem tudom mennyire lehet majd őket kivitelezni. Én két területre bontanám. Az első: Mindjárt a Kt alap kiirásánál. Szerintem is a barbár ismérve az erő, szívósság, kitartás, antimágia. Ezért szerintem a három "varázs" tudomány lassabb fejlődését konpenzálná az erő, egészség és a fegyver szakértelmek gyorsabb fejlődése, ill. a mágia ellenállst pedig könnyebb védődobás megdobásával lehetne elérni szerintem. A második: A KT képességeknél. Itt Lehet igazán meghatározni egy Kt igazi arculatát. A két kezes harcot meg lehetne kapni fegyverszakértelem után mint mondjuk a balkezes harcot 6 után, de ezt magasabb lenne mondjuk a duplája. A többieknek is meg lehetne tanulni, csak később, mondjuk a 100-as kordi környékén elhelyezett 1-2 "gladiáror" iskolában. Ezért szerintem, azért lenne szükség, mert a nem hiszem, hogy max. 60 kariért átprgramoznák a játékmenetet, ezért elérhetővé lehetne tenni másoknak is. Új fegyvereket is lehetne kitalálni minden fegyverszakértelemre, amit küldikben, labikban, kúpokban, ill. egyes fegyverboltokban lehetne beszerzni. Az ütősségüknek köszönhetően elég népszerűek lennének, ahhoz hogy megérje őket leprogramozni. Szerintem ez elég kölönleges képesség, de szerintem egyedi szerepjátszos képesség is kellen a már meglévők mellé. Nem tudom. Teszem aszt tetoválások. Mondjuk tekok kerülnének a testre a nagyobb küldik, tettek után, hogy mindenki tisztában legyen, hogy mekkora harcossal is találkozott. Egyenlőre ennyi gondolatom lenne, de lehet, hogy nagy hülyeségek. Majd még gondoodok.

Üdv Kenji.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
7. Dulfi (előzmény: Shaolor 6.)2006.01.11. 16:17
 
 
Üdv!

A semleges jellem valóban jellemzi a Barbárokat, de a semleges szférából leginkább THARR és SHERAN jöhet szóba szerintem, a harc és a természet az, ami leginkább a barbárokhoz közel áll.
Ha már páncél, az illuziópáncél az tökéletes lenne, mint képesség, de a KT vezető meghatározhatja, hogy csak Bőr cuccokat viselhetnének a tagok [szado-mazo feeling ))) ]. Nyugaton és Keleten is van szerintem éppen elég, a plussz védettséget nagyobb szinten össze lehet szedni ügyességből.
A kétkezes fegyver hiánya valóban baj szerintem is, de ha azt vesszük figyelembe, hogy ütőfegyveres a karakter, akkor ott van a harcikalapács, ami elég brutális balkezes fegyver. Szúrónál és vágónál azonban nem olyan "zord" külsejűek a balkezes fegyverek. Bár szerintem ezzel is lehetne mahinálni a KT vezetőnek, hogy a tagoknak kötelezővé tenné a harci kalapácsot balkezes fegyverként való használatra.
Egyenlőre ennyit.
Az ötlet valóban jó (a BARBÁR KT ötlete).
Örülök, hogy a JV is rábólintott.
Sok sikert és kitartást a megvalósításhoz.

Csüsz
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
6. Shaolor (előzmény: craslorg 5.)2006.01.11. 13:08
 
 
Jók az ötletek. Javasolnék egy kb. 10%-os fejlődés-lassulást a taumra (teóra szerintem nem kell - a barbároknál elterjedt a sámánisztikus mágia), a pszire pedig kb. 20%-ost. (Ez valószínűleg úgy lesz megoldva, hogy nem 100, hanem 110, vagy 120 százaléknál fejlődik a képzettség). Ez nagyjából megfelel az alakváltók levonásianak (a pszít kivéve).
A balkezes fegyver letiltása elég brutális (magasabb szinten komoly hátrányt jelent a balkezes fegyver, vagy pajzs hiánya). A probléma az, hogy a TF-en nincs kétkezes fegyver. Ezt orvosolandón javasolnám ennek a képességnek a gyors kifejlesztését (mondjuk 2. vagy 3. képességnek). {A 20. szintű karakterem méregfoggal a bal kezében sebez két kör alatt átlagban 40-80 pontot - a nyugati oldalon van} Elég brutális kiesést jelentene, ha ez nem volna, és ez nem egy magas szintű karakter. Ugyanakkor nem lesz egy gyenge képesség, amely ezt képes kompenzálni.
A varázslatokat szerintem elég annyira visszafogni, hogy kör elején jóval (mondjuk 50%-al) kevesebb VP-t regenerál a karakter, további költségnövelés szinte lehetetlenné tenné a varázshasználatot. Esetleg még annyit lehet elképzelni, hogy a VP regenerációba nem számít bele a taum szintje.
Ami az alaptulajdonságokat illeti, egyetértek. Egy barbár erős és szívós.
Következő javaslatom viszont nagyon bekorlátozna sok mindent. Legyen semleges KT. Egy barbár túl vad ahhoz, hogy igazán jó jellemű legyen (max. jóindulatú, de az nem ugyanaz), és túl büszke ahhoz, hogy gonosz legyen (max. agresszív, de az megint nem ugyanaz).
A KT tagjain legyen permanens Becsületjel! Egy barbár nem zsebtolvaj. (Conan is inkább betörő volt fiatalkorában, és nem zsebtolvaj).
Huh, hirtelen ennyi. Minden jót minden barbár-rajongónak!
Acharimordax
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
5. craslorg2006.01.11. 10:33
 
 
Írtam levelet JV-nek, aki szeriont semmi akadálya. Itt aza alapleírás, amit küldtem neki: Barbár KT
Innentől jöhetnek az ötletek dögivel.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
4. Shaolor (előzmény: craslorg 3.)2006.01.06. 19:28
 
 
Köszi, rendes tőled. Van egy kis karakterem, csak sajnos ő a tökéletes anti-barbár (elf, alacsony erő és egészség). Ugyanakkor egy kis üstökös karakter, így ha minden igaz, mire KT érett lesz, még átmehet vadelf-barbárba. ))
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
3. craslorg (előzmény: Shaolor 2.)2006.01.06. 12:59
 
 
Köszi az ötleteket, gyűjtöm...
És nem írtál nagy baromságokat, sőt!
Amúgy ha van kedved új karit indítani, akkor azzal szeretettel várunk (törpe, troll, esetleg ember a legjobb, de akár gnóm is lehet, csak turbózza az erejét és egészségét :-))

Durgi
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.