| Szép munka, éljenek a kőművesek:-)
Lord Cormacc |
Hy all!
Elkészült a házam a Magasföldi Halászfalu szomszédságában! Ebből az alkalomból meghívok mindenkit, egy fergeteges házavatóra!
Tairngir |
Üdv!
Szép munka. Gratula!
Lord Cormacc |
Kedves Ghallaiak!
Örüljetek velem!
Szintet léptem: +1 rang, +44 Életpont, +75 Varázspont, +44000 Fejlesztési pont.
Most már senki nem ment meg attól, hogy 45. rangú legyek.
Finderal |
Sziasztok!!!
Nem szeretnék megbántani senkit, de ugye tudjátok, hogy ez egy játék.. Egy fantasy játék és a statisztika csupán csak azért van, hogy lássuk ki a legjobb felderítő, ki a legokosabb vagy ki tett többet a rendjéért, családjáért vagy csak a Királyságért...Ezt persze sokféleképpen lehet nézni, rangra, kasztra, fajra, és sorolhatnám még, de miért kellene...
Szerintem értelmetlenségen vitatkoztok, már talán azt sem tudjátok miért kezdtétek el.
Szép és jó, hogy elmondjátok a véleményeteket, de ha a legtáposabb szeretnél lenni akkor indíts egy gnóm mágust és ne a matematika tudásod csillogtasd )
Vegyél példád mondjuk néhány kedves ismerősömről, akinek mondjuk határozott célja volt, hogy a legjobb vadász legyen, vagy arról, akik a legtöbb varázslatott szeretnék ismerni, vagy azokról, akik a démonkapukat próbálják bezárni.
Persze, ha Neked ez okoz élvezetet, akkor én nem állok az utadba, mindössze a véleményem közöltem )
Tündék |
Bocsi, hogy beleszólok, de négy emberbol nem lehet következtetést levonni az alappopulációra vonatkozóan. Természetesen minden statisztikában vannak kiugó illet "kisüllyedo" adatok. Nem is igazán értem pont ezért, hogy azért miért nem vinnyog senki sem, hogy a rangsor végén milyen karakterek vannak. |
akkor azt kérdezném meg a nagy statisztikusoktól, hogy egy játékban, ahol több száz karakter van, hogyan lehet 4 karakter alapján általánosítani ? |
A Névtelen Hozzászólók inkább ne is szóljanak hozzá!!
Vállaljátok magatokat emberek vagy hallgassatok mindörökre!)
Xermon |
Na jó, maradjunk a te példádnál, a tanároknál. Az egyik részrehajló, a másik nem. Ebből nem azt a következtetést lehet levonni, hogy a szőke diákok (a kf-en mágusok) jobbak a többinél, hanem azt hogy az egyik tanár jobb jegyeket oszt a diákjainak mint a másik ( itt az egyik játékos "jobban" játszik mint a másik). |
a mondat utolsó részével erre is akartam utalni |
ez még így sem pontos
akkor lenne hiteles, ha ugyan úgy játszanál velük.
ha az egyik fészkezik, a másik hírvivést csinál, a harmadik küldiket, teljesen más lesz az eredmény. |
Ezzel a statisztika dologgal szerintem kicsit túl sok dolgot akarsz megmagyarázni. Mintha statisztikailag akarnád összehasonlítani, hogy jobb-e kutyát tartani, mint felülni a hullámvasútra. Hogyan rakhatod bele egyáltalán ugyanabba a mintába annak a játékosnak a karakterét aki egy karival játszik, azzal aki többel, de mindegyikkel ugyanúgy és azzal akinek van egy főkaraktere és esetleg 5-6 karakterrel is azt szolgálják ki...
Akkor lehetne hiteles mintát összeállítani, ha indítanál minden féle karakterből legalább 10-et ezekkel nem játszanál össze és mindegyikkel a saját szájízed szerint játszanál.
Shirayan |
Ne haragudj de ez a normális eloszlás részének tekinthető,a statisztikai mintavétel célja pont az hogy ne a sokaság tulajdonságát meghatározó ok-okozati összefüggésekből vonjon következtetést a sokaság bizonyos tulajdonságait illeően,hanem az eredményéből vonjon le végkövetkeztetést. |
akkor nem tudom, te minből akarsz tp-t számolni? ha én napi 500 energiából szerzek tp-t, te csak 450-ből, akkor ne csodálkozz, hogy megelőzlek. |
A normáli s eloszlás része |
Bocs, de még asszem mindig nem látod a lényeget.
"Feltételezve a tapasztalati pontok várható értékének azonos valószinűségét..." Ilyet nem lehet feltételezni, mert ez nem igaz.
Ez csak akkor lenne igaz, ha mindenki ugyan úgy játszana a karakterével.
Mondjuk ha te elköltesz naponta 25 energiát kajára, 25-öt gyógyításra, akkor 500 max energiát feltételezve ez 10% kiesés, tehát a "tapasztalati pontok várható értéke" is elmarad 10%-al ahoz képest, aki a gyógyítást varázsitallal oldja meg, kaja helyett pedig éhségűzőt használ.
Itt max olyan számítást végezhetsz, hogy mi a valószínüsége annak, hogy a jelenlegi 4 első játékos annak idején a mágust választotta fő karakterének... |
Az emlékek között megtalálható karakterlapok tapasztalati pontértéke szerintetek független FAE minta e?Véleményem szerint erősen vitatható ez az állitás mert a tapasztalati pont és az emlékek mennyisége (adott) időszakban között erős pozitiv korellációs kapcsolat van.De mivel nincs más minta kénytelen vagyok ezt használni bár ez az alapját kérdőjelezi meg a bizonyitásnak.MI erről a véleményetek szerintetek van e ilyen korellációs kapcsolat |
Mindenesetre szeretnék arra kitérni,hogy annak a valószinűsége alapesemény (Az első négy karakter mágus a tapasztalati pontlistán).Feltételezve a tapasztalati pontok várható értékének azonos valószinűségét,illetve a sokaságok elemszámainak azonosságát.(annyi másfajta karakter van mint mágus) Annak valószinűsége hogy az első négy karakter mágus, kissebb vagy egyenlő mint 1/16. |
Nem kell mágus karaktert indítani, hogy vigye valamire az ember. Az, első négy játékosnak több karaktere is van, és a mágus a "fő" karakter. A többi karakter pedig általában segíti a főkarit. Jégfegyvereket gyűjt, labikat pucol, stb. A fő karakter előremenetelét segítik a palota küldiknél, és egyéb küldikben.
Az csak véletlen, hogy az első 4 kari mágus, sokáig félóriás barbár volt az élen. |
Ma áttekintve nézegettem egy kicsikét a statisztikákat,meglepődve tapasztaltam ,hogy a tp listán az első négy karakter mágus azaz nagyrésze annak kik előttem álnak...ebből 3 gnóm mágus vajon mi lehet ennek az oka?Valóban játékegyensúly van vagy mágus karaktert kell inditani ahhoz ,hogy az ember vigye valamire?Nem igazán érzem ezt egyensúlynak,nektek mi a véleményetek? |
Sziasztok!
A megölt szörnyeknél kicsit idegesít?, hogy csupa Zöldfül?t lát az ember, nem? Maci! Nem lehetne úgy megoldani, hogy csak bizonyos mennyiség? elhasznált energia után kerülne fel a kari ide, vagy bizonyos mennyiség? megölt szörny után? Esetleg az sem lenne rossz dolog, ha ki lenne írva az arányszám is a százalék után
Üdv : Leó |
Új bővítés jutott eszembe
Nem lenne érdekes egy olyan statisztika, amelyet a karaktereknek a legerősebb szörnyére, illetve az egy csatában szerzett legtöbb tp-jére lehetne lekérni? |
Szerintetek lenne értelme a statisztikákban olyan dolognak, hogy melyik varázslatot hány karakter ismeri? Így tudni lehetne, hogy melyek a legnépszerűbb varázslatok |
Mivel a karakterlap miatt tarolva van a legerosebb megolt szorny, nem lehetne statisztikat hogy kinek mivolt a legerosebb megolt szornye?
Esetleg legtobb TP egy csataban... |
A statisztikák közül 1-2 dolgot hiányolok))
1. Lehet fajra, és kasztra szűrni a statisztikáknál, nem merült még fel olyan ötlet, hogy rangra is lehessen szűrni?
2. Egyéb-ből hiányolom a hírvívéseket
Azt hiszem ennyi))))
U.i: Lehetne egy olyan stat is, amely pl. adott nap végén a faj-kaszt-rang eloszlást mutatja az össz karakterek között)) | Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|