Vissza a Főoldalra
 
  • Játékok
    • ?m=tf
    • http://argumcity.beholder.hu
    • ?m=ov
    • http://www.vegzetur.hu
    • http://www.magiamesterei.hu
    • http://www.kalandokfoldje.hu
    • ?m=sarkany&in=sarkany.php
    • https://www.hkk.hu/hirek/hkk
    • ?m=alomfogo
    • ?m=kgk
    • ?m=puzzle&in=puzzle.php
  • Könyvesbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/beholder_konyvek
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/kartyak
    • https://webbolt.hkk.hu/cimkek/magazin
    • https://webbolt.hkk.hu/webbolt/jatekkiegeszitok
  • Olvasnivaló
    • ?m=bolt&in=cikk.php&category=all&tipus=5
    • ?m=ak
    • ?m=sr
    • ?m=bt
    • ?in=cikk.php&category=all&tipus=1
    • ?m=bolt&cikk=4467
    • ?m=bolt&cikk=4468
  • Egyéb
    • ?in=forum.php
    • ?in=galeria.php
    • ?in=letoltes.php
    • ?in=beallitasok.php
    • ?in=szlainf.php
  • Beholder Kft.
    • ?cikk=26
    • ?cikk=28
    • ?cikk=29
    • ?cikk=4477
Webbolt
 
Keresés a cikkeinkben

 
Hírlevél
Feliratkozás Hírleveleinkre!
 
 
Adatvédelmi Tájékoztató
 
 
Ország Boltja helyezéseink
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
 
Ingyen játék!
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
 
Kártyaújdonságok
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Őslények március 22.
Alfa pakli – Víziszörnyek március 22.
Pont pack menü VII. február 7.
Pont pack menü VI. február 7.
Pont pack menü V. február 7.
Pont pack menü IV. február 7.
Pont pack menü III. február 7.
Pont pack menü II. február 7.
Pont pack menü I. február 7.
Pont pack menü VIII. február 6.
 
A pillanat képe
Szépséges Chloe
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Chloe szépsége csodálatosan lenyűgöző, nincs férfiszív, mely ne dobbanna meg látványától. Számára azonban átok is egyben, hisz külseje egyben magányosságra is kárhoztatja őt.
Nézz szét a galériában!
 
Legfrissebb hírek
L. Alanori Mini Olimpia
Ajándéksorsolás április + márciusi eredményhirdetés
Legendák Viadala - 2025. bejutók
Hatalom Szövetsége - 56. félév végeredmény
Tron'dar nerf

A lista folytatása...
 
Módosult cikkek
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2024
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
 
Fórumok
HKK kérdés? (47416)
Előrendelhető a két legújabb HKK Alfa Pakli! (14)
Legendák Viadala - 2025. bejutók (2)
Lapötletek (65119)
Legendás cél: 1000 lap (34)
Tron'dar nerf (10)

További témák...
 
Képeslapkedvencek
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
 
Hirdetések
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
 
Impresszum
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 
Fórum - Kérdezz-felelek 18. (Hírek, újdonságok, változások: Hírek, újdonságok, változások) 
     

Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.

 Új hozzászólás 
 Növekvő sorrendben 
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
 
84. schumi-hkk (előzmény: Krounk 83.)2012.11.23. 14:44
 
 
egész pontosan a mentát-nál is megtalálható a faq.

a Mentát vs Mentát esetében többszörösen előjön az ellent mondás (immunitást ad és vesz el)
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
83. Krounk (előzmény: Jancsár János 82.)2012.11.23. 14:06
 
 
hoppá teljesen igazad van. Ez nem tudom hogyan kerülte el a figyelmemet . Storno az előző hosszúra sikeredett dolog.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
82. Jancsár János (előzmény: Krounk 81.)2012.11.23. 13:39
 
 
De hiszen van erre szabály.
Ha két lap ellentmond egymásnak (és a megelőző lépések, amiket most nem részletezek, nem oldják fel azt), akkor az újonnan kijátszott lap hatása felülírja a régebbit. Tehát ez a "régebb óta van a játékban" - kezdetű strófa pont nem jó indok. Épp az a lényeg, hogy az újabb szörnybűvölés felülbírálja a régebbit. Ezért lehet visszaszörnybűvölni az elszörnybűvölt lényt.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
81. Krounk (előzmény: sörtehajú ninsai 60.)2012.11.23. 13:20
 
 
Szörnybűvöléssel volt az eset.
A minden erejével igyekvő dolog pedig kicsit sántít nekem.
Szituáció:
Ha egy szörnybűvizett lapot szörnybűvöl az eredeti játékos, akkor az visszakerül hozzá (csak 2 szörnybűvölés lesz a lapon). Legalábbis így játszuk ezt évek (évtizedek) óta.

Vagy én nézek be valamit, de a fenti logika mellett hibás a dolog. Ugyanis az első kijátszott Szörnybűvi "minden erejével" törekszik arra, hogy magához húzza a lényt (élet nem véd stb..). A második bűvölés is "minden erejével" törekszik. Így 2 lehetőség tűnik nekem logikusnak a fentiek alapján:
eset A; A két szörnybűvi a gyűjtőbe kerül és a lap visszakerül az eredeti gazdájához (és nem maradnak rajta a bűvölések!). Ennek oka a "fatal error" elkerülése. Mindenki ismeri az egyszeri behos ítéletet, amikor ez lett a salamoni döntés (szörnybűvi- havenfam- sziránusz bűbáj)
eset B : Mivel az első permanens hatás régebb óta van a játékban, így az érvényesül, és a 2. kijátszott bűvölésnek nincs semmi hatása.

Látható, hogy az A eset csupán annyiban különbözik a gyakorlattól, hogy leesnek a bűvölések (ami elég fontos, mert így nem lehet trükközni az ellenfél bűvölésének lelövésével)
Míg a B eset teljesen szembe menne az eddigi gyakorlattal, de védhetőnek tartom.

Ismerem a gyakorlatot, úgyh az ne kezdje el senki magyarázni pls, hogy így játszuk..
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
80. jozsi98 (előzmény: Balage 75.)2012.11.23. 12:21
 
 
Elszörnybűvölöd

Imádom ezt a fórumot, és ezt a játékot..........
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
79. sörtehajú ninsai (előzmény: Jancsár János 77.)2012.11.22. 18:36
 
 
plusz a szabályokat ne manynira ismerő játékosok, pl én
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
78. jozsi98 (előzmény: Jancsár János 77.)2012.11.22. 18:23
 
 
No ezzel maximálisan egyet tudok érteni.
Barátok vagyunk, azért hogy nem mindíg értünk egyet.....

Én ugy hallottam a frissen bontotton,hogy úgy itélték be hogy rá lehet tenni a Baghar korbácsot az ellenfél lényére ,de nem én használhatom a képességét hanem az ellenfél.
(De az is lehet hogy ,nem jól hallottam..)
Én mint láttátok ezzel az állásponttal értenék egyet.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
77. Jancsár János2012.11.22. 15:45
 
 
Időről-időre újra le kéne ide írni, hogy itt nem arról vitatkozunk, hogy kinek van igaza, hanem a szabályokat ismerő játékosok igyekeznek egyszerűsíteni, és egyértelműsíteni, kiutat mutatni a szabályok, és a faq-k rengetegében.
Azért kéne ezt mindig leírni, mert ha valaki idetéved erre a fórumra, teljesen félreértheti a vitát.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
76. Jancsár János (előzmény: schumi-hkk 70.)2012.11.22. 15:41
 
 
(AK51) Ha egy olyan lap cserél gazdát, amelyen valamilyen rátett lap van, akkor a rátett lap gazdája is az új játékos lesz.

Mutass újabbat.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
75. Balage (előzmény: sörtehajú ninsai 74.)2012.11.22. 15:10
 
 
Az alapjan lehet talan konnyen megjegyezni, hogy szimmetrikus: az elet nem ved a bubaj-lopastol, se oda, se vissza
(vagyis ugyanaz az effect, ha Elszornybuvolod-visszaszornybuvolom, mint ha Elszornybuvolod-leszedem a buvolest)
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
74. sörtehajú ninsai (előzmény: Balage 71.)2012.11.22. 14:51
 
 
félreértés ne essék, sehol nem állítottam, hogy hülyeség, csak egyszerűen szerintem nem jó úgy.

ez a "minden erővel igyekszik" megint olyan furán hagnzik. most ezt magyázd el egy 10-12 éves kezdő srácnak

most hogy átrágtuk a kérdést, biztos hogy meg fogom jegyezni, hogy hogyan működik, és lopott tegedishre ne mteszek életet, hacsaknem a leszedéstől akarom védeni.

balázs, köszi, hogy olvasol és váalszolsz!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
73. schumi-hkk (előzmény: Balage 71.)2012.11.22. 14:33
 
 
Csak ez egy kicsit erőltetettnek érzem ezt a fajta megmagyarázását (Innentől kezdve úgye a büntetés is permanens... ).

Az egész sokkal favágóbb -és egyszerűbb is, ha már sok mindent ennek jegyében tesztek- lenne, ahogy a Viktor mondja, leesik, leeséskor kisülő instant hatás és ennyi.

A korbács faq-járól meg már hallotunk, de ugye egyesek nem értik mit kell azon, nos én (és a Jancsár) azok értetlenkedésére reagáltunk.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
72. Balage2012.11.22. 14:10
 
 
Baghra korbacsrol FAQ hamarosan
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
71. Balage (előzmény: sörtehajú ninsai 64.)2012.11.22. 14:09
 
 
Fogalmazzunk igy: egy lap, ha megszunik rajta a 'lopo hatas', 'minden erovel' igyekszik vissza a tulajdonosahoz (termeszetesen ha a lopo hatas ugy van fogalmazva). Vagyis visszamegy, az elet nem hagyja, ujra visszamegy, stb.
Mint irtam, lehetne ezt egyszeri hataskent is definialni, ugy sem lenne hulyeseg; de mi igy definialtuk, es igy sem az.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
70. schumi-hkk (előzmény: jozsi98 63.)2012.11.22. 13:53
 
 
létezik ilyen lap: rubintos aura (nem a lény képpessége, hogy kap gyengülést akkor gyógyít, hanem a bűbájé, így a bűbáj gazdája dönt erről)

A többit a Jancsaár megválaszolta, DE 1 dologban téved, ez az utolsó mondat:
Ha a lény gazdát cserél, akkor a rátett lapok is... Ez nagyon nagy tévedés!!

Pár pl.el illusztrálom, amit végig gondolhat:
Szörnybüvölöm egy lényét, ezután ő tömeg bájolja a lényt: a bűbáj marad az enyim, és mivel az ő lopása egy instant, az én bűvőlésem permanens, levezethető mi történik (persze ha a büvőlést lopja, akkor a büvőlés lesz az ővé és az fogja neki lopni a lényt, így nyilván ez lesz a logikus döntés), de talán érzékelteti, hoyg a lopott lénnyel nem válik a rátett lap is gazda csere áldozatává, csak marad a lapon.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
69. Jancsár János (előzmény: sörtehajú ninsai 64.)2012.11.22. 13:16
 
 
Kivételesen maradéktalanul egyetértek a kollégával. A faq rendben van, értem, hogy hogy szeretnétek, hogy működjön, de az indokolás sántít.
Egyszerűbb lett volna úgy indokolni, hogy "Szabálymódosítás: mostantól, ha egy ellopott lény az eredeti tulajdonosához kerül vissza, az esetlegesen rajta lévő életjelzők nem működnek, azok nem mentik meg, és nem is kell őket levenni róla)" azt' csá...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
68. Jancsár János (előzmény: jozsi98 63.)2012.11.22. 13:11
 
 
Hát... ebben a hsz-ben több tévedés is van. Egyrészt ha az ellenfél lényére (vagy bármilyen lapjára) lapot teszel (bűbáj valamire, KF tárgy, szintlépés, testrész), annak a rátett lapnak továbbra is te vagy a tulajdonosa, és a gazdája is. Ha nem így lenne, akkor a lopó bűbájok hatása értelmezhetetlen lenne.
Ha egy lényre KF tárgyat teszel, és te vagy a gazdája a tárgynak, akkor tökmindegy, hogy a lény kinek a lénye, a tárgy képességét te használhatod. A Baghar korbácsa nem a lénynek ad képességet, hanem önállóan működik. Nem azt írja, mint pl. a molitár dob, hogy a lény az alábbi képességet kapja: "blablabla", hanem azt: passzivizáld a hordozóját (vagy valami ilyesmit). Ez a tárgy képessége. A kérdés azért merült fel, mert ha másik játékos lényére teszem, akkor a tárgyat működtetve a lényét passziválhatom-e.
Véleményem szerint az ilyen lapok (van ilyen régebbi is: pl. adamantit agyar) esetében, ha a lényt fel kell áldozni, passzivizálni kell, stb, akkor az is a költség része, és mivel az áldozós lapjaim költségét se fizethetem ki például önkényesen az ellenfél lapjainak feláldozgatásával (egyelőre legalábbis), ezért ezt sem tehetem meg.
További adalék érdekességként: ha egy lény gazdát cserél, akkor az arra rátett lapok gazdája is az a játékos lesz, aki a lényé lett.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
67. sörtehajú ninsai (előzmény: sörtehajú ninsai 64.)2012.11.22. 13:10
 
 
2.-es hez hozzátenném, hogy én leszek a gazdája, és nyilván átkerül hozzám.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
66. jnashville (előzmény: jozsi98 63.)2012.11.22. 13:08
 
 
Ettől függetlenül, ha jól tudom, megtörtént a bemutatóversenyen, úgyhogy szerintem le kéne FAQ-zni, hogy lehet-e vagy sem.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
65. Abiondi Ku (előzmény: jozsi98 63.)2012.11.22. 13:04
 
 
Bérmunkával sem?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
64. sörtehajú ninsai (előzmény: Balage 61.)2012.11.22. 13:01
 
 
a "bűbáj nem léte" nem értelmezhető megfogalmazás a játék szempontjából, számomra legalábbis.

"a bűbáj kikerül a játékból", az már oké.

kör végén kikerül a tűnékeny, mert felaládozom (egyszer), ekkor a lény visszakerülne (egyszer), de van rajta, élet, ami az (egyszeri) gazdacseréléstől mindenképp megvédi. ez logikus.

egy lap játékból való kikerülése hogy hozható össze azzal a melléknévvel, hogy állandó?

ha a tűnékeny addig nem kerülhet ki a játékból, amíg a vele ellopott lényen életjelző van (ilyet sehol nem ír a lap) akkor a faq-ot úgy kellene megfogalmazni, hogy a tűnékeny nem áldozható fel addig, amíg a lényen, amin rajta van, van életjelző.

továbbra is tartom, hogy egy lapra tehető bűbáj:

1: játékba kerül, kijátsáskori képessége lehet, pl húzz egy lapot.

2: játékban van, állandóan működő képességgel, pl éppen írányíthatok vele egy, az ellemfelem által kijátszott lényt.

3: kikerül a játékból, és ekkor, ugyan mint játékbakerülésénél, egyszeri hatásként történhet valami, legtöbbször mondjuk az ,hogy a 2-es pontban leírt állandó hatások megszűnnek, vagy a kár a lény/lap a gyűjtőbe is kerülhet.

4: "a bűbáj nem léte". ja hát ilyen nincs
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
63. jozsi98 (előzmény: jnashville 62.)2012.11.22. 12:50
 
 
Ezt a Baghar korbács dolgot nem is értem ,hogy merülhetett fel.
Nem kell erre Faq .
Nézzük sorjában a dolgot.

Az ellenfélnél kint van egy Kf-es lény én ráteszek egy Baghar korbácsát.
Innentől az az a lap az ellenfelem lényén van tehát minden specko amit tud az ellenfelem használhat.Nem volt még példa olyan lapra ami az ellenfél oldalán van és én használom a képességét.....
Természetesen vannak olyan Kf -es tárgy lapok ami akkor müködnek jól ,ha az ellenfél lényére rakom és rá is rakhatok Kf -es tárgyat.De ha az a tárgy valami képességet ad vagy magának a tárgynak van képessége ,azt hogy használhatnám én?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
62. jnashville2012.11.22. 12:38
 
 
Baghar korbácsára jön majd FAQ (hogy lehet-e az ellenfél lényére téve azt passzivizálva használni a képességét)?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
61. Balage (előzmény: sörtehajú ninsai 60.)2012.11.22. 12:30
 
 
SZERINTUNK NEM. A BUBAJ NEM-LETE UGYANUGY ALLANDO HATAS, MINT A BUBAJ LETE.
LEHETNE EGYSZERI IS, DE MI AZ ALLANDO MELLETT DONTOTTUNK, EZT EGY PICIT LOGIKUSABBNAK EREZZUK.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
60. sörtehajú ninsai (előzmény: Krounk 56.)2012.11.22. 12:28
 
 
máté, itt azért ne mírtad le, hogy egy lopó bűbájjal ( folyamatosan működő hatással), vagy egy egyszeri gazdacseréléssel (pl amikora tűnékenyt feláldozod) került vissza a lényed. ez azért fontos.

és továbbra is: a 41-ES KOMMENTEMRE KÉRNÉM, HOGY REAGÁLJATOK, MERT SZERINTEM ÓRIÁSI NAGY TÉVEDÉS VAN A FAQ-BAN!!! akár a beholder részéről, akár játékosok.

üdv!
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
59. zoralltigris (előzmény: spartan-phx 58.)2012.11.22. 12:20
 
 
Ezt mindenki tudja.
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
58. spartan-phx2012.11.22. 12:17
 
 
Üdv!
Tudja valaki, hogy az új kiegben ( Istenek Viadala) jelentek-e meg ködlapok?
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
57. Magicmaster17 (előzmény: Balage 49.)2012.11.16. 21:05
 
 
Szerintem se durva ez a varka és képessége... Már 2004-ben is jelent meg olyan lap (Mestertolvaj), ami rengeteg csontnál azonnal nyer(het).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
56. Krounk (előzmény: sörtehajú ninsai 41.)2012.11.16. 18:28
 
 
Most legalább le van írva, hogy hogyan kell működnie. Ellenem nyomták már meg, h ellopták a thegedisem (nem ma volt) aztán raktak rá egy életet és nem ment vissza. Behoson be lett ítélve. Majd fél év múlva hasonló "movementtel" akartam parádézni, csak nálam már visszament az ellenfélhez a lény, amit elloptam (élet ide vagy oda..).
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 
55. Jancsár János2012.11.16. 17:47
 
 
Na, pont az efféle "értelmező" kiterjesztéseket akartam elkerülni. Ezért szóltam hozzá a kérdéshez. Az amatőr mezőnynél tudod mi jött le ebből a dialógusból? Az, hogy ami zárójelben van, az nem képesség, hanem magyarázat. Aztán csak próbáld meg kiverni a fejekből... Puff. Most én pont egy ilyen félreérthető, ráadásul helytelen kiterjesztő definíciót sulykoltam én is...
 
 Válasz erre 
 Privát válasz 
 
  
 | 1 | 2 | 3 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2025
E-mail: beholder@beholder.hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.