Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Roncsmentés
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
A Krondori roncsmentők céhének tagjai speciális varázslataik segítségével akár egy hatalmas hajót is képesek kiemelni a hullámsírból, hogy értékes rakományát megmentsék. Különösen fontos ez akkor, amikor az Istenek Könnye nevű ősi relikviát kell visszaszerezni.
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47245)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (98)
HKK Online V1.0 (32)
Jégmágus kt. alakulna (9377)
Lapötletek (65043)
TF help (6752)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
Nem az értelmezni valóval van baj, hanem a stílusoddal.
 
Attól, hogy nem tudsz értelmezni egyszerű szövegeket az anyanyelveden, még nem biztos, hogy jogod van/lenne hőbörögni, szóval jól tetted, hogy legalább hallgattál, amennyiben tényleg csak egy túlhevült válaszra futotta volna tőled. Gondolom, erre se kell nyugodt hangvételű kommentet várnom akkor...
 
Szerintem meg örülj neki, hogy az első neki szánt megnyilvánulásodra normális hangnemben válaszolt. Nekem nem ment volna.
 
Kedves Chaar-Lee,

az első mondatod egy kedves kis hergelés, de lásd, csak tudomásul vettem, hogy mivel próbálkozol...

Szóval ha én leírom a véleményemet, neked arra ugrani kell, hülyeségekkel érvelni, de ha Te leírod a véleményedet, akkor az a normális, ha azt mindenki elfogadja úgy, ahogy van, ugye? A "fairplay to you" kifejezést nem veled fogják a szótár vonatkozó részén illusztrálni... Ugyanúgy, ahogy Te elvárod, hogy a véleményed elfogadjam, én is elvárom, hogy elfogadd az enyém, anélkül, hogy kifejtenéd, szerinted hol tévedek. És itt akkor a társalgás meg is szűnik egy olyan emberrel, akiben a vitakultúra ennyire fejlett... minden jót.
 
Én egyetértek!
 
Kedves aylarth,

Sajnálom, hogy a véleményem értelmezése közben hülyének érezted magad, nem ez volt a szándékom. Meg szerettem volna világítani egy másik nézőpontot, amiből szerintem teljesen érthető az, ahogy a játék készítői eljártak. Véleményem szerint az ő nézőpontukból vizsgálva sok mindent meg is köszönhetünk nekik, hogy helyettünk jól döntöttek.

Egyetértek veled azzal kapcsolatban, hogy a játék azért van még életben, mert jó a közösség. Azonban azt gondolom, hogy ez igen komolyan a Beholder érdeme. Nem korszakalkotó játékformát találtak ki, hanem jól pozicionálták a játékot, megtalálták a közös hangot azokkal, akik a játék mozgató rugói, tudtak alkalmazkodni a változásokhoz és még 20 év után is tudnak egy olyan szolgáltatást üzemeltetni, amivel az emberek játszanak és élvezik.

Emellett meg kell említeni azt is, hogy nem költöttek felesleges olyan fejlesztésekre, amik veszteségbe sodorták volna a céget és emiatt be kellett volna csukniuk a vállalkozást. Igen, itt az általad írt példákra gondolok. A felsorolt dolgokra teljesen felesleges költeni, mert maximum a cég imidzsét növelik (más cégeknél persze más lenne az ár/érték arány), de az ilyenek miatt mélyebbre kellene nyúlnia a játékosoknak a zsebükbe, kevesebb lenne a játékos és elérénénk azt a létszámot, ahol már senkinek se lenne kedve játszani. Így szerintem igenis elismerendő, hogy most már több mint 20 éve helyes döntéseket hoznak (ha nem is mindig), de az tény, hogy ilyen számokkal nem sok konkurens akad. Szerintem kijár a tisztelet és a bizalom azok felé, akik ezt képesek voltak összehozni és teljesen felesleges minden döntésüket megkritizálni.

Lehet velem nem egyetérteni, de ez az én véleményem.
 
Kedves Chaar-Lee, mivel az "olyan" kommentelőknek üzentél, nos... eljutott hozzám üzeneted.

A hülyeségeidet tartsd meg magadnak! Nem tudom, kivel akarod megetetni, hogy kolosszális fejlesztésekbe került megoldani, hogy átírhatóak legyenek a karakternevek, de ez nettó hülyeség. Ha netán mégsem nettó hülyeség, akkor viszont szarul van lekódolva az egész játékrendszer, ami megmagyarázná az elmúlt 20+ év hülyeségeinek minimum 80%-át, a maradék meg lehet emberi tévedés, hiszen a JV is ember, és az ilyesmi természetesen megbocsájtható.

Hogy a TF 20+ éves, és ez a Beholder érdeme? Én azt hittem, a játékosoké, elvégre a legjobb játékot is megunja az ember előbb-utóbb, ugyanúgy, ahogy a legjobb nőt is unja valaki dugni egy idő után. Ez a játék nem azért él még mindig, mert a TF 2 évtizeddel ezelőtt annyira korszakalkotó ötlet volt (ráadásul a PlayByMail játékformát sem Miklós találta fel, csak átvette), hanem azért, mert a közösség nem akar feloszlani, az emberek akár 10+ év kihagyás után is visszanéznek egy nosztalgikus pillanatban, és mikor rájönnek, hogy még mindig van vmi lesoványodott létszámú játékosállomány, akkor a nosztalgia erőt vesz rajtuk, és újra elkezdenek játszani. Keresik, amit annó megéltek, az idő által megszépített emlékek hatására, de nem azért, mert ez a játék annyira kompetitív a mai felhozatallal. Vannak elvitathatatlan érdemei a Beholder Kft alkalmazottainak (mindenekelőtt Katinak, a közösség összetartására tett erőfeszítései miatt), de a program maga a kanyarban sincs ahhoz, hogy elvigye a hátán az egész történetet, a játékosok szentimentalizmusa viszi előre az egészet, nem azok a mérhetetlen nagy üzleti változtatások, kivitelezések, ami miatt rendszeresen jönnek megszívjuk ha van egy áramszünet, vagy pl. beüt egy programhiba, egy UL letöltési hiba, egy email kiküldési hiba, egy megdöglött HDD hiba, és még sorolhatnám. Komolyan azt akarod sugallni, hogy az ilyen hibák elfogadhatóak? Nézzük csak... SMTP RFC szerint maga a protokoll 1982ben lett rögzítve, mégpedig augusztusban... ugye nem azt akarod mondani, hogy egy olyan profi cég, mint a Beholder, és ami ráadásul első naptól kezdve a cégen belül jelen lévők IT szakértelmére épített, képtelen volt 20+ év piacon töltött idő alatt egy stabil, megbízható, bugmentes megoldást találni, ne adj isten fejleszteni és implementálni az emailek kiküldésének problémájára? Had ne kelljen most minden vonatkozó protokollt kikeresnem, hogy melyik hány éves, de mind-mind 30+ éve standard az IT-ben, szóval... Egy általad lefestett cégnél ezek a dolgok nem úgy működnének, mint itt. Ez egy nagyon szerethető cég, az emberi oldaluk miatt, de a jelek szerint sose tudott teljesen kilépni a sufni cég kategóriából, bár a könyvkiadások és a HKK népszerűsége majdnem lehetővé tette.

Mindezekkel nem a Beholdert akarom kritizálni, leszólni, csupán arra akarok rámutatni, hogy a Te érvelésed egy vicc, és felháborító. Talán azt hiszed, hogy hülyék olvassák majd, amit leírtál..? Miközben nyilvánvalónak tartom, hogy nem én vagyok a "sharpest tool in the box", az még engem is fel tud háborítani, ha annál is hülyébbnek néznek, mint amilyen vagyok.
 
Te jó ég, néha elborzadok, milyen játékosok vannak! Remélem az aktív korszakomban nem így játszottunk mi is.

Az ilyen vélemények íróinak azt üzenem, hogy egy pillanatra próbálja magát a játék tervezőjének és a játékvezető helyébe képzelni magát. Hogyan elégítené ki több száz vagy ezer ember kérését, úgy hogy bizonyosak a saját koncepciójától eltérnek és közben nincs olyan javaslat, ami mindenkinek jó. A készítők lehet mégis értenek valamit a játékkészítéshez, mert kevés játék élt meg ennyi időt.

Szerintem nagyra kell értékelni, hogy meghallgatásra kerülnek javaslatok és ha többen is kérik, akkor meg is valósítják.

Szerintetek ez hol fog a Beholdernek kifizetődni? Hány óra/nap fejlesztés ment ebbe bele és mennyi kellene ahhoz a kéréshez, amit lentebb olvashattunk. Mennyi bevétel fog ezen fejlesztésből származni? Vállalkozásba minden esetre ne kezdjetek, ha eddig nem sikerül eljutni, mert hamar csődbe fogtok menni.
 
Köszönjük a nyalást, lovag úr.
 
Köszönjük a fejlesztést.
 
Elmondom neked az okot!
Nem mindegy, hogy ki kéri...
 
Pedig barátom, marhára egyetértek veled...

Teljesen jól leírtad mindazt, ami már nagyon sokszor megesett a JV-vel. Következetesen visszautasít mindent, aztán a kemény "mag" addig baszogatja, míg megcsinálja, vagy olyan "kiskapukat" zár be mások előtt amiket előzőleg jól kihasználtak páran, akik jót röhögnek a markukba, hogy már utolérhetetlenek...

RENGETEG ilyet lehetne itt most sorolni...

Danair voltam.
 
1., Mindenekelőtt örülök a lehetőségnek! De... érdekelne, hogy amikor egy-két-három-sok ember kérte, ajánlott érte pénzt, akkor miért nem volt rá lehetőség, mi volt az a fantasztikus, csodával határos esemény, amitől hirtelen mégis jó ötlet lett a névváltoztatás? Miért kell újra és újra azt bizonyítani, hogy ha kellő ideig és erősséggel bruteforce-oljuk a témát, akkor végül úgy is a pénz lesz az úr? Ez a változtatás teljesen rendben van, de az idáig vezető út marhára nem volt rendben.

2., Mielőtt beindul a nagy névváltoztatási roham, lehetne egy filet csinálni, amiben a régi --> új nevek és a névcsere dátuma van lelogolva. Mondjuk lehetne nyilvános is. Ezt más játékokban aztán havi rendszerességgel közzé is teszik, hogy bárki áttekinthesse. Javaslom az ötlet bevezetését, mondjuk saját magatokat szivatjátok meg, ha most nem fogjátok megcsinálni, csak 20 év múlva, de ha nektek ez sport, akkor nem szóltam.

Bocs, de nem tudok elmenni szó nélkül emellett. Kb. fél éve volt névváltoztatási kérésem a JV felé, el lettem hajtva, mint a nemkívánt terhesség, erre most vagy gúnyosan kiröhögöm a Beholdert, vagy egyszerűen haragszom, amiért muszáj ilyen agyatlan, teljesen fölösleges tiszteletköröket ránk kényszerítve megtennünk csak azért, hogy végül úgy is az legyen, amit már csomó játékos korábban jelzett... és ez nem is az első meg nem is a huszadik ilyen eset.

Ja, fentebb azt írtam, érdekel mi volt a kiváltó ok... mire idáig jutottam a kommentemmel, rájöttem, valszeg kapok majd egy csomó oltást a nagyonkedvesjátékostársaktól, de mivel arra nem vagyok kíváncsi, ezért nem fogok visszajönni és megnézni, kaptam-e választ, úgyhogy felmentelek a válaszadás kötelezettsége alól.
 
Ha mar megleptetek ezt, akkor egy ingyenes valtoztatas lehetne mindenkinek aztan csak a karakter atadasa utan es/vagy zsetonert.
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.