Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Roncsmentés
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
A Krondori roncsmentők céhének tagjai speciális varázslataik segítségével akár egy hatalmas hajót is képesek kiemelni a hullámsírból, hogy értékes rakományát megmentsék. Különösen fontos ez akkor, amikor az Istenek Könnye nevű ősi relikviát kell visszaszerezni.
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47245)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (98)
HKK Online V1.0 (32)
Jégmágus kt. alakulna (9377)
Lapötletek (65043)
TF help (6752)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 |
Nézet:
Köszi!
 
Nem mész ki a labiból, csak ha újra használod a kulcsot.
 
Közben utánanéztem és megvan az infó.
Viszont felmerült még egy kérdés:

Az 1.ref pontra mozogva kijutok a kiindulási mezőre, vagy csak akkor ha újra használom a kulcsot?

L.
 
Sziasztok!

Jól értelmezem, hogy a H 2320 parancs után az 1. ref. pontra kerülök, és minden ugyanúgy működik mint egy hagyományos labirintus esetében? Tehát LM paranccsal közlekedek?

Köszi előre is!

L.
 
Kedves Antilop!

Megkésve egy picit - mert távolt voltam a virtuális tértől -, de nagyon köszönöm az infót!

Üdv:

Nardaal
 
Mar mint a quwargoktol tusz kristalyt szerezni amit a relikviagyujtonel tudsz vedokristalyra cserelni, vagy a csodak kutja direktbe is dobhat vedokristalyt, ha szerencsed van.

(nemem nincsen mar utolso hsz javitasi lehetoseg a forumban??? )
 
Az mondjuk eleg szopas, de akkor marad a vedokristaly, az meg levedheti a maxep szivast is! (szerezheto: quwargos labi, csodak kutja)
 
https://hyper.pbm.hu/webhyper/targy_enc.php?f=tenc&ssz=2320

Itt van ne a vortexre add ki a F parancsot mert ajjor nem kapod meg az enc et inkáb a DEM re af ki.
 
Kedves Mindenki!

Milyen komponensekre kell rámennem, hogy a Kulcsot meg tudjam szerezni?!
Hogy jutok a birtokába a Kulcsnak?

Segítségeteket előre is köszönöm!!!
 
A mágiamorfáló max életpontot szív. A Nómenklatúrára legalább betudok állítani egy BA 158 parancsot. ha itt beállítom lehet nem fogok tudni tovább menni.
vártam az eseményt de így hatalmasat csalódtam benne mert nyugati karakter vagyok és nem rendelkezek az
esszenciavédelem nevű varázslattal. amivel egy keleti karakter jó eséllyel már rendelkezik. ahhoz hogy én megkapjam isteni küldetésből még 12 küldetést megellene csinálnom és megvennem az isteni küldetés varázslatot.
Martian tekercse nem jó mert már elhasználtam és még rengeteg idő kell ahhoz hogy újabbat vegyek

Remélem lentebb lesznek még
árnyéktüzet használó morfok hogy szívasuk a nyugati karaktereket.
 
(97,47) nyuhaj karbinok (#110), világítótorony (#156), phua-kúp (#372), asztrális vortex (#2324)
 
Fontos: Mindenkinek az a zóna mentődik le kezdőzónának, ahonnan először használja a kulcsot! Csak Ghallán van vortex, SF-en, síkokon nincs. Tehát ha valaki visszamegy más zónába kulcsot készíteni, az NE használja ott, csak a saját zónájában, ahová tartozni kíván ranglista szempontjából. Ha valaki, elrontotta ezt, írhat nekem.
 
211,48 asztrális vortex (#2324)
 
Úgy néz ki, hogy területenként több is van, mind magashegységben.

(113,76) asztrális vortex (#2324)
(211,4 asztrális vortex (#2324)
(282,107) asztrális vortex (#2324)
(557,54) asztrális vortex (#2324)
(608,82) asztrális vortex (#2324)

ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY)
Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal:
- üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert!
 
Területenként egy Asztrális vortex van, vagy több is?
 
- Igen, városból is el lehet érni, de épület belsejéből nem tudsz beteleportálni.

- Az esemény "zónákra" van osztva: nyugat, kelet, esthar, SF, ryuku, kiégett, vízsík, földsík. Ahol vagy, amelyik területről bemész, olyan nehézségi szintet fogsz kapni. Ha épp megérkeztél a föld síkjára, és a labirintust túl nehéznek találod, annyi a dolgod, hogy legközelebb a víz síkjáról, ha az is nehéz, akkor KFről teleportálsz be. De természetesen a TP és a jutalmak annál jobb, minél erősebb zónában vagy. Tehát a zónát közben tudod változtatni, az, hogy első ízben hol mentél be, csak abból a szempontból érdekes, hogy melyik toplistához fogsz tartozni.

- A "túl gyors" végigpörgetésre 2 korlát van:
1. Egy fordulóban max. 1 szintet tudsz megcsinálni.
2. Ahogy a leírásban szerepel is, egy hónapon belül minden szint egyre erősebb, mindenkinek lesz egy nehézségi szint, amin már nem tud átmenni.
Szóval 1 hónap alatt azért csak nem fogja senki végigtolni az 50 szintet De ez ugye az első éles menet, meglátjuk, mi lesz.
 
Köszi Miklós a gyors választ.

Spoilerezni azt hiszem nem is kell, szeretünk felfedezni de mivel új event nem árt pár dolgot előre tudni a bugok és visszaélések elkerülése végett.
Ami a találkozást illeti ezek szerint elég kicsi lesz az esély arra, hogy bárkivel is összefutunk.

Pár kérdés felmerült még bennem :

1) Városokból is el lehet majd érni ezeket a labirintusokat?
Főleg azért kérdem, mert így sokkal egyszerűbb a területek között közlekedni, mivel minden területen van legalább 1 városmező, azaz nem kell fizikailag is ott lenni. Gondolom igen, de inkább előre érdeklődöm, hogy nincs-e tiltva a városból érkezés.

2) A Víz illetve Föld síkjás kalandozók milyen területi egységhez tartoznak? K.Zoli mondta korábban, hogy a statisztika bontása sem könnyű, mert X koordinátát néz a program, és a Víz és Föld síkja azonos X kooridnátákon vannak. Mégis egy frissen a Víz síkjára érkező és a Föld síkját befejezett kalandozó között simán lehet 45-50 szint különbség, fegyverszakértelemben is 20-35 akár. Max ÉP-ben több ezer.

3) Van-e valami időbeni limit, hogy ne érhessen valaki számára véget az event az első hónapban? A Föld síkjáról visszamenni KF-re pl. gyerekjáték lehet (gondolom), ott végigtolni az 50 szintet lehet nem fog gondot jelenteni ~10 kör alatt... (hasraütöttem).
 
Először is elnézést, hogy ennyit kellett várni rá, nagyobb fába vágtuk a fejszénk, mint hittük Remélem azért az eredmény megfelelően szórakoztató lesz, és nem csak egyszeri, hanem többször meg tudjuk ismételni a jövőben. Nagyon nem akarok spoilerezni, de írok azért pár infót:

- Az 1. szint térképét az első aktiváláskor kapod meg, a következő szinteket meg majd utána amikor továbbmész.
- a DVK nem működik, mivel a szörnyeket egy saját algoritmus erősíti, attól függően, hány szintet csináltál meg az adott hónapban.
- A Felszínre ugrás működik, de erre lesz egy egyszerűbb parancs is. A Pörhemór körével viszont csak a labirintuson belül tudsz teleportálni, kívülről nem tudsz vele visszamenni, és új szintre mozgáskor törlődik.
- Nincs olyan szint, ahová csak faji köpennyel léphetsz be.
- Más játékossal szerintem csak akkor akadhatsz össze, ha ugyanarról a koordinátáról teleportáltok be, és ugyanazt a szintet kapjátok meg.
 
Azt hiszem kijelenthetem mindenki nevében, hogy már nagyon vártuk

Első olvasásra kicsit bonyolultnak tűnik, de biztos vagyok benne, hogy ez csak a látszat és a gyakorlatban hamar belerázódunk.

Az az érzésem, hogy ez az eddig lefejlesztett eventek egyik legbonyolultabbja.

Ami nem egészen tiszta és nem tudom lehet-e rá választ kapni előre, de mindenképp kiváncsivá tett :

- hogy kapunk térképet (gondolom majd a fordulókból ez kiderül a délutáni táppal) ?
- működik-e a DVK vagy egyéb szörnyerősítő képesség odabenn (pl. ha quwarg szörnyek vannak, akkor quwarg katalizátor)
- működik-e a pörhemór köre / felszínre ugrás ?
- lehetséges-e (számítsunk-e) olyan labirintus, ahova csak faji köpennyel lehet bejutni ?
- lehet-e odabenn találkozni más karakterekkel, ha ugyanazt a térképet kapják ?
 
 | 1 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.