Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Roncsmentés
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
A Krondori roncsmentők céhének tagjai speciális varázslataik segítségével akár egy hatalmas hajót is képesek kiemelni a hullámsírból, hogy értékes rakományát megmentsék. Különösen fontos ez akkor, amikor az Istenek Könnye nevű ősi relikviát kell visszaszerezni.
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47245)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (98)
HKK Online V1.0 (32)
Jégmágus kt. alakulna (9377)
Lapötletek (65043)
TF help (6752)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Volt is ilyen programozó csapat azóta! Meghirdettük közösségi finanszirozási platformon, hogy kit érdekelne a dolog, a hír elvileg eljutott mindenkihez, de a minimálisnál is kevesebb érdeklődés volt csak.
 
Sziasztok!

A HKK online változata teljesen feledésbe merül? Megint eltelt 5 év. Hátha akadna olyan programozó vagy csapat akik ezt meg tudnák csinálni.
 
A honlap felújítás témához:
Én napközben csak mobilról nézem a honlapot, nagy monitoron csak otthonról, este.
Nem értek hozzá, mekkora meló lenne, de nagyon tudnám díjazni, ha "mobil-barát" lenne a honlap. Gondolok itt az oldalsó menürendszerre, a különféle tartalmak olvashatóságára és persze konkrétan a TF-el kapcsolatos funkciók mobilbaráttá tételére (többi játék kapcsán nem tudok nyilatkozni).
Pl. az aukciósház használata borzalmas kínszenvedés mobilról.
 
En abszolút drukkolok nekik, bírom a cseheket, szoktam olvasgatni őket Google - lel, lelkesek és kreatívak. Ám a "nekik megéri" az 1-2 év nyereséges (vagy megugró kártyaeladásokban jelentkező) működés után mondható. Szívből kívánom, hogy így legyen!
 
A HKK onlinehoz: valószínűleg 1:1ben átrakni a játékot tényleg rossz ötlet, marha nagy meló, ami valószínűleg nem térül meg.
Személy szerint nagyon csalódott lennék, ha lebutított változatban kerülne online.
Személy szerint aminek a legjobban örülnék, az a Kyb által felvázolt laza játékplatform, amit viszonylag egyszerűbb összehozni és mégis hatalmas plusz lenne a játéknak. Egy megfelelő chatszoba rendszerrel simán jó lenne tesztelgetni új deckötleteket, vidéki játékosok is tudnának könnyebben játszani esténként pár játékot, kezdők figyelhetnék a profikat, tanulhatnának tőlük.
Online versenyekre nem is feltétlen lenne szerintem szükség, a laza játék már bőven elég. Aztán ha működik, a visszajelzésekből látszik, mire mekkora igény van.
 
Nekem a privát levelezéssel van problémám, hogy nem lehet látni az előzményeket, hogy kinek írtam, illetve melyik levélre válaszoltam/válaszoltak.

Továbbá probléma, hogy az összes üzenet egyazon tömbbe be van szórva. Eligazodni utólagosan majdnem lehetetlen, ezzel igazán lehetne valamit kezdeni. Ez a jelenlegi megoldás nagyon igénytelen és átláthatatlan.
 
Ha ez a felugró ablakokkal, és mindent elárasztó bannerekkel jár együtt, akkor nem.
 
Már hogyne volna igény.Csak hát nincs aki kielégíti...
 
Egy fejlettebb külön fórummotor megtenné.
 
Őszintén szólva meg vagyok rökönyödve azon, hogy 2 ember és külsősök egész éves munkája van ebben.

Csalódott vagyok, hogy nincs igény egy új, jobb, szebb honlapra a felhasználók részéről. Az Online HKK már nyilván halott és valszeg az is marad, de tényleg irgalmatlan, hogy futni akarunk mikor járni se tudunk...

Ahogy mondani szokták, ha a motor régi és a fentebb jelzett erőforrásokat ennyire lekötötte, miért nem lehetett totál újat létrehozni?

Bízva egy szebb holnapban, új honlapban.
 
Carter007: Egy TF2.0-nál két dolog van, ami igen munkaigényes lenne. Egyrészt fel kell venni egy rakás custom szabályt, amihez nagyon sok helyen át kell írni a programot. Másrészt létre kell hozni egy teljesen új környezetet, új adatbázisokkal, ami valamilyen szinten (pl. közös számla) átjárható a normál TF-fel. az összes létező utilityt átírni (ld. amit Erynome írt) eddig a TF története során 1x volt csak ilyen, a TF-free-hez, ez is elég sok munkát és tesztelést igényelni.
TF-es fejlesztések, ha már így rákérdeztél, most csinálom a TF talin felvetett dolgokat, köztük lesz jópár új kényelmi funkció / parancshely spórolás. És már dolgozunk a következő létsíkon, ami az Élet Földje.
A statok kiarakása, nem probléma semennyire, mivel a morf stat programot már az esemény indulásakor megírtam, Zolinak kéne használnia és kiraknia az oldalról, szólni fogok neki, hogy már aktuális.

elhart: az, hogy 10 helyett 50 fordulóig legyen ingyen vagy minimális költséggel játszható a TF: a TF free egy nagyon lebutított, sok funkciótól megfosztott verzió, ha 50 fordulót így lépsz le, és utána választasz élesbe, már túl nagy hátrányban leszel ahhoz képest, mintha rendesen játszottál volna, ennek így nem látom értelmét.

selesnya: pontosan ezt írtam, egy magyar hkk online fejlesztés büdzséje nagyjából ezrede vagy még kevesebb egy mtg online büdzséjének. Viszont az emberek elvárják, hogy a játék ugyanazt tudja. Ez a lehetetlen, nem magát a játékot megírni.
 
Lépj 26. szintre egy alakváltóval, és akkor felveheted Don Caloni alakját!
Most is nyomulhatsz akár bronzpáncélban is, meg kőhegyű lándzsával - legfeljebb FF-be berakod Méniach kardját meg a Pusztító lándzsát, hogy azért a sok TP-s moncok is leessenek.
Aki akarja, most is játszhatja szerepjátékosan a TF-et, egyáltalán nem kell TF2.0-val elvenni az 1-től az erőforrásokat!
Én pl. Ignatus nevű alakváltó karakteremmel egy jó ideje már Varka Tata alakjában mászkálok, és hiába ad +44 AC-t az arany sárkányvért, HU-ba raktam, és egy közönséges varkaudar páncélban (meg varki csizmában hósárkány csizma hekyett, stb) nyomom a 220+ területeken.

Minden csak hozzáállás kérdése, nem kötelező tápkirály módjára a számok bűvkörében élni!
 
Egyébként ha az offline verzióhoz közeli megvalósításról beszélünk, én sem értem, miért kéne nektek a játszópajtás AI-n görcsölni.
 
Sajnos minden megszűnik ami jó. Érthető minden pénzbe kerül és nem hoz eleget. De attól nekünk még fáj. Pl.: az Alanori Krónikát is imádtuk és nagyon király volt és ma az egyetlen újság lenne amit megvennék papír alapon akár havi több számot is ha ezzel segíthetném a fennmaradását, de sajnos ez már a múlt. Egyszer azért remélem feltámadhat még a HKKonline és akár az AK is.
 
Szerintem egyaltalan nem lehetetlen ezt a jatekot megcsinalni ugy online-ba, mint ahogy papiron jatszak.
Ott van a magic online, 93 ota az osszes megjelent lap (kb. 20.000 lap) benne van, ugyan ugy van elokeszito fazis, fofazis, stack (reakciosor), triggered es aktivated ability, mindet kezeli, viszont baromi ronda a felulete. ES meg is tobb szaz ezren jatszak. Azon kivul hogy az mtg worldwide, azert is jatszak, mert rendkivul jo a rendszere. Vehetsz, cserelhetsz lapokat, van egy sajat valutaja (tix) versenyeken vehetsz reszt es kvalifikalodhatsz nagy esemenyekre. Illetve ott van a mtg arena, a legujabb dobasuk, ami meg beta, de nagyon szep a felulete, kb 10 millioan jatszak, meno animaciok (ami nekem pl nem oszt nem szoroz), egyeb funkciok pl jelzesek, mit jatszhatsz es mit nem jatszhatsz ki az adott korben/eroforrasbol, viszont itt csak a blokkositott jatek lapjai vannak (kb min 1000 max 2000 lap).
Mindket jateknak rendkivul jo a draft robotja, es szinten egy rendkivul komplex jatekrol beszelunk, ami ugyan ugy mukodik online mint papiron.

Szerintem felesleges betanitani a gepet, hogy tudj ellene jatszani, lehetne par szoba (kezdo, amator, profi), ahol jelezve lenne mennyi online jatekos van epp benne, elinditod es varsz, amig osszedob, es lehetne direct challenge.

Biztos baromi draga melo egy ilyen, es baromi sokaig tart, de ha a hkk-t tervezitek online-ositani en biztos raneznek elotte a magic online-ra, es kb azt a rendszert csinalnam. Adnek mondjuk 1 alfapaklit 50 laposra duzzasztva beleponek, a tobbi lapot a kiadotol kene megvenni, vagy is inkabb az egyeni valutat (legyen mondjuk kredit, ami 100 ft), es az online-nak lenne egy sajat arfolyama. Papir NTI 5000, online NTI 10 kredit, kb igy mukodne.
Mit kap cserebe a jatekos, hogy megerje online is jatszani?
Nemzeti kvalifikacio, uj skinek es artok, amik csak itt leteznek, stb. Videkiek zabalnak.
 
Azert ezeket kiszedni ugy, hogy a regin meg mukodjon nem ennyire egyszeru (parhuzamosan 2 TF-et nem fognak fejleszteni, egy kodbol kell futnia a ket vilagnak).

Hozzateszem, ha Miklos esetleg ezeket a valtozasokat meg is csinalja egy masik vilagra egy kodbol, akkor ez meg az egesz TF 2.0 project icipici resze lenne, meg kell oldani a vilagok elvalasztasat egymastol, ami nem annyibol all, hogy atmasolod az egeszet egy masik konyvtarba. Kezelnie kell a forduloarchivumnak, az UL taplalonak (mint most a FreeTF-et), az aukcios haznak, az osszes tobbi utilnak (bonuszok, ha lesznek, zsetonatutalas, tesztcsatak, statisztikak, anyamkinja, stb., ilyenek pl a FreeTF-en sincsenek, sot ott igazabol fejlesztes sincs).

Lehet ezen otletelni, de ezt az egeszet 1 napnyi munkaval lerendezni semmikeppen nem lehet.
 
Itt max. a régi TF-ből ki kell szedni azokat a dolgokat, ami elb.ta.
És kész is van.
Tippre ez kb egy nap, még egy napot lépegettek rajta 3-an tesztelni.
100 játékos? Nem 100 karakterre gondoltatok? Vagy itt a játékos fizetne elő és akárhány karaktere lehetne?
 
Úgy tíz lájkot ajánlok fel ezért az ötletért
Nagyon jó, teljesen támogatom!
 
TF2.0
Teljesen érthetö számomra Miklós hozzáállása. Túl sokszor égették már meg magukat.
Köztes megoldásként elképzelhetö lenne-e, hogy a TF ingyenes része -a jelenlegi szabályokkal- kedvezményes áron a 10. forduló után akár az 50.-ig játszható lenne a nyugati kontinensen? Ez egy egyszeri -siker esetén akár ismétlödö- esemény lenne mondjuk 3 hónap után záródna.
Természetesen az esemény kaphatna saját fórumot ahogy Miklós javasolta, ahol tovább lehetne finomítani az ötleteket, mehetne az arcoskodás, és az ujabb voksokról lehetne diskurálni.
Minden volt TF játékos kaphatna erröl emailben értesítést, és a fordulók végén a játékvezetö voksokat írhatna ki, hogy milyen irányba folytatódjon a játék fejlesztése (TF2.0). (Esetleg csepegtetni lehetne kicsi HKK; Argum city; VU; ÖV stb reklámokat is a fordulók végén. -ha már egyszer kedvezményes az ár!)
Az esemény zárásakor egy Olimpia kerülne megrendezésre egy kategóriával, és játékos versenyekkel, ahol a játékosok összemérhetnék, hogy kinek mekkora a játéktudása rabszolgázás nélkül (plusz/minusz szerencsefaktor). Ezen fellül a beholder weblapon megjelenne az összes záróstatisztikája is az eseménynek a számok szerelmeseinek. (Régi Ghalla News statisztika rovat böngészése feeling.)
Ez talán nem igényel akkora programozói eröforrásokat -szinte minden le van programozva már most-, és valószínüleg mind a régi és az új játékosokat is vonzaná. Mellesleg szinte azonnal pénzt is hozna a Beholder konyhájára.
A voksok kimenete többváltozós lehet: Lehet, hogy nem sikerül az egész, és a Kft bukott pár órányi munkaidöt. Lehet, hogy csak egy ismétlödö esemény lesz a dologból amire a régi és új játékosok idönként összejönnek. Lehet, hogy TF2.0 lesz belöle... vagy valami más. Lehet, hogy csak a többi játékotok szerezne pár új játékost. Ki tudja?
Csak a jelenlegi játékosállományra nem lehet rábízni ezeket a döntéseket, hiszen ömiattuk (+én) is lett ilyen a mostani TF mint amilyen.
Az idei nyári Beholder találkozóra szerintem már el is készülhet mindez, ahol be lehetne jelenteni.
(Az ötlet nem az enyém én csak max rontottam rajta. A Ghalla Népén merült fel pár hónapja.)
Jó lenne újra látni Don Calonit teljes bronzfelszerelésben; Sörtehaju Ninsait gátvakond trófeával, és Buldózert elhagyatott holtestét...
 
Egyetértek, 100 játékos (és legalább 1.5x ennyi karakter) alatt tényleg nincsen értelme.

Abból az alapvetésből indultam ki, hogy a tf 2.0 létrehozása nem egy nagyon munkaigényes dolog, erre pont az ellenkezője derült ki, ezt nem tudtam/tudtuk!

Így viszont szerintem nem is érdemes erre ennyi erőforrást pazarolni, a rendes tf-re kell inkább fordítani. Szerintem!

Van a csőben most valami hasonló kaliberű fejlesztés, mint a non-stop táplálás, és esetleg nyilvános, lehet róla tudni valamit?

Ettől teljesen függetlenül: az eventekhez kapcsolódó statok kiadása mennyire munkaigényes? Szívesen néznék egy morf statisztikát, ha belefér, gondolom ezzel nem vagyok egyedül.
 
TF2.0 téma:
Ez bizony tyúk és tojás probléma.
Amíg nincs játék, nem indítanak karakter, amíg nem indítanak, nincs játék


Nem egészen a játékot eddig is a játékosok igényei, a velük való egyeztetés alapján fejlesztettük. És ez nemcsak új területeket, szörnyeket, kalandokat, globális eseményeket jelentett. Volt egy olyan igény (tf2.0, csak kicsit más köntösben) hogy a karaktereket lehessen reinkarnálni, azaz újrajátszani. Ez mint kiderült, egy nagyon macerás, sok munkát igénylő fejlesztés volt, de elég sokan igényelték, ezért megcsináltuk. Egyöntetű vélemény volt, hogy a legfontosabb a non-stop táplálás megoldása, ez extrém sok munka volt, de ezt is megcsináltuk.
Ha látszik, hog egy ilyen TF2.0-t tényleg sokan akarnak, akkor azt is megcsináljuk, de a munkaigény
reinkarnáció < nonstop táplálás <<< TF2.0
tehát ebbe csak akkor fogunk munkát rakni, ha biztosan tudjuk, hogy van rá elég érdeklődés, és ide már egy sima szándéknyilatkozat kevés.

Kvázi úgy lehet elképzelni a dolgot, hogy van egy fórum, ahol először megvitatásra kerülnek a szabályok , amikor megvan a konszenzus, feliratkoznak mindazok, akik játszanának. Ha összeáll a lista, és az látszik, hogy elég ember játszana, akkor mindenkinek meg kell vennie X zsetont, amit ezen az új világon fog használni (aka kickstarter), ha ennél a fázisnál viszont már csak a harmada fizet, akkor nekik visszadjuk a pénzt vagy leléphetik a normál tf-en és lelőjük a projektet.

A szabályokon bármit lehet változtatni, de 100 játékos alatt nem igazán van értelme elindítani véleményem szerint.
 
TF2.0 téma:
Ez bizony tyúk és tojás probléma.
Amíg nincs játék, nem indítanak karakter, amíg nem indítanak, nincs játék

Egyébként a mostani TF-en belül van egy Túlélők nevű KT, amelyik úgy-ahogy de visszakanyarodott az alapokhoz. Érdemes megnézni, aki a régi Tf-et akarná vissza.

Beholder honlap újraírása:
Szerintem felesleges. Én meg vagyok elégedve, azok a funkciók amiket én használok, 100%-ban működnek. Az meg, hogy ott egy csík... nem számít.
 
Beholder holnap újraírása:
valószínűleg kevesen tudják, de ez már az újraírt honlapunk, igaz, az is már nagyon sok éve történt 2 embernek 1 teljes évi munkájába telt (plusz néhány külsős is bedolgozott), és azóta 10x bonyolultabb lett az egész - folyamatosan fejlesztjük, igaz, az "alapmotor" nem változik, de kerülnek be új aloldalak, funkciók stb. Ez nem egy statikus weboldal, néhány aloldallal amit egy kezdő webfejlesztő össze tud dobni egy hónap alatt. Természetesen mi is tisztában vagyunk vele, hogy jó lenne modernizálni, de a teljes újraírásra sajnos nincs sem erőforrásunk, sem kapacitásunk.

TF2.0 téma:
Ez a téma felmerült már, hogy olyan új, önálló TF térkép, amin egy csomó dolog korlátozva van. Csakhogy az offline TF-nek pont ez a végtelen szabadság a varázsa. A limitáltabb, ellenőrzöttebb játék (Ősök Városa) nem volt annyira sikeres, pedig pont az volt az egyik szempont az írásakor, hogy a TF-fel ellentétben "ne lehessen rabszolgázni". Csináltunk mini TF2.0-t is, a játékon belül, de nem volt óriási érdeklődés. Az egyetlen forma, ahogy ezt el tudnám képzelni, hogyha ti, játékosok egy fórumon összeállítanátok, milyen szabályokkal szeretnétek TF2.0-t, és lenne SZÁMOTTEVŐ olyan ember, aki ezeket a szabályokat elfogadná és játszani akarna - ezt akár úgy nyugtázva, hogy előzetesen befizet X összeget a játékra, mint egyfajta kickstarter projektnél.

szeretném megkérdezni, abban az esetben, ha nem kérnek licencdíjat a hkkonlinetól, hanem beállnak mögé akkor nem lehetett volna többet kihozni belőle.


Ahogy írtam, licenszdíjat egy idő után már nem kaptunk, de ennek a "megspórolása" sem segített. A játéknak nagyjából 4-5x akkora összeget kellett volna termelnie havonta, hogy érdemes legyen üzemeltetni, mint amennyit termelt. Nem a költségekkel volt a gond, azok eléggé minimumon mentek, hanem a bevételekkel. Nem csodálom, hogy a fejlesztő végül feladta a dolgot.
 
Nade vissza az eredeti témához

TF online-hoz nem szólnék hozzá.

HKK-nál pedig szerintem is meg kellene tartani a szabályokat ahogy vannak.

Ha nem is 100%-ig, itt ott apróbb egyszerűsítések talán lehetnek, pl ha van olyan lap amit elég húzós lefejleszteni, vagy nincs értelme, pl politikai lapok, ha csak 1 vs. 1 játékról beszélünk, akkor azok esetleg maradjanak ki.

Régi lapok szövegezését is lehet egyszerűsíteni újabb terminológiával ahogy csiszólodott a játék az évek alatt.


Viszont szerintem sem kell várni hogy az egész egy az egyben legyen kész. Legyen meg az alapkiadás, plussz 1-2 kiegészítő, aztán ha tetszik a népeknek akkor lehet vinni tovább.

Mobilos fejlesztést én kizárnám, egyszerűen nem arra a platformra való. Tabletnek meg nem annyira nagy a piaca hogy érdemes legyen rámenni, akkor már legyen desktopos csak.
Ezen lehet persze hümmögni, de tudok olyan hasonló játékról, ami elég nagy név(szándékosan nem csinálom a reklámot ), és ők is desktopra lőnek első körben.

Én vevő lennék, és kipróbálnám ha lenne ilyen, nem feltétlenül havi díjjas alapon, hanem mondjuk lapokat, boostereket lehetne pénzért venni.

Egyet értek azzal is, hogy valahol ez külön termék lenne, és csinálná a reklámot a hagyományos HKK-nak, nem feltétlenül egy az egyben ugyanaz a piac a kettő mögött.

Másik, hogy amennyiben pénzkeresésről van szó, akkor viszont nem biztos hogy belevágnék angol nyelv nélkül..
Egyszerűen a magyar piac nem biztos hogy elég nagy hozzá hogy eltartsa.
Abból pedig senkinek se lesz nagy hátránya, ha két nyelven működik a játék legalább. (értsd, magyar-angolon)
 
Most nem azért de ez pl ki szerint néz ki jól:
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=252szar.jpg

Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768


#nanemárvaze


Amúgy funkcionálisan is elégtelen, hiszen rendeltem BDV-n keresztül átutaltam megérkezett nekik elküldték a csomagot majd a kedvezményszintem 2 napig nem mozdult sem a jutalompontok. Az előző szintemen tudtam rendelni csak, rendeltem is mert kellett valami de nem azért a kedvezményért amiért járt volna (persze most fillérekről beszélünk) csak ugye funkcionálisan nem teljesen 100%. Persze 2 nappal később beálltak a pontok és a szintek, de attól még milyen már.
Nagyon sokat dolgoztam szoftver és webtesztelőként, holnaputánig tudnám sorolni mik nem jók a weblapon. Ha már szóba került.
Szóval egy nagyobb renoválás igen is ráfér, de nem feltétlenül kell új oldal az igaz.
 
Hát én úgy emlékszem hogy még 98' ban is ugyanez a honlap volt. Akkor szép és jó volt csak azóta eltelt 20év. Mobilon kínszenvedés bármit megnézni, asztalin meg szimplán rosszul néz ki, lehet mert alap a full hd monitor. Nem hiszem hogy egy bérelt weboldal
10-12eFt.- /hónap odavágná a céget. De ez csak vélemény
 
a tárgyátadást, lopást talán benne kéne hagyni, sőt, szerintem a sáfránypor, varázskő is mehetne. Ezekhez normális esetben ritkán jut hozzá egy karakter.

Igazából az ezüstszelence, a végtelen sáfrányportermelő, meg a tu-tvp konverzió ami végtelenül kilóg a sorból.
Természetesen semmilyen most pénzért vásárolható bónusz sem lenne elérhető. Pl krónika, örökkévalóság kő.

Két nagy gond van: az egyik az ár, a másik az idő. A 7 napos játékhéttel szinte játszhatatlanná lassul. Viszont mivel nincsen nyerstáp, így nem lehetne például az 50. fordulóban átúszni (tudom, lehet a másodikban is) Kicsit lelassulna a játék, még ha lenne 1 napos is a játékhét. (rendes regenerációval) És akkor életszerűbb, hogy egy nap-egy éjszaka, mint a valóságban. Korlátozva, hogy 1 nap 1 fordulót lehet lépni, havonta pedig 4 nap lenne mikor kettőt. lemaradásokat be lehessen hozni.
Ezek is gyakorlatilag készen vannak, nem kell programozni.
természetesen kivenni azokat a pontokat, amiket az örök-nyugaton-maradó karakterek miatt tettek bele.
Ár: szerintem a jelenlegi jelenlét bónusszal ez elfogadható. Aki TF-ezik valószínűleg nem alsó 3 decilisben keres, havi ~5000 forintot ki tud adni a hobbijára. Főleg, ha adja ezt a régi élményt.
 
Még egy voks a TF 2.0 mellett.

Elvileg utolsó Beholderes találkozó TF-es beszélgetésén ez már felmerült. Miklós nem zárkózott el elöle.

Gyakorlatilag programozni sem kellene (túl sokat) az ingyen 10 játékhét után a játékos dönthetne, hogy az 1-es (régi, tápolós) vagy a 2-es világ megkötöttségei szerint szeretne-e tovább játszni. (nincs tárgy átadás; lopás; sáfránypor; pénzért vásárolható bónuszok... minden ami problémát okoz-okozott az eredeti felállásban)

Ez sok játékost hozna vissza. A volt játékosok többse a számok hajhászásában égett ki, pedig a TF-nek van egy nagyon szuper közösségi/szerepjátékos oldala is amit újra fel lehetne támasztani.

(Sötét Igbut; Setét Patkány...)
 
A tf 2.0ra még én is vevő lennék, pedig 10 éve nem játszok
 
Mi a baj mostani honlappal, fórummal, üzenetküldő rendszerrel?

Tökéletesen ellátja funkcióját, ráadásul nincsen teliszemetelve a most divatos javascript fél megás förmedvényekkel.

Gyors, nincsenek benne azok a megakasztó, időrabló animációk, mint az új oldalaknál.

Ráadásul nincs az a most divatos "szellős" elrendezés, ahol ugyanilyen bal menüsornál kétszerennyi ideig kellene görgetni, hogy elérjük.

Szerintem mobilon is használható, amennyire mobilon használni kell.

A fordulókat viszont lehetne módosítani kicsit, hogy mobilon is szépen jelenjenek meg, most nagyon aprók a betűk. De ez sem egy vállalhatatlan.

Engem személyesen a TF érint, nagyon komoly fejlesztés ez az azonnali táplálás, le a kalappal! Szerintem a kattingatós, grafikus verzió zsákutca, esetleg egy másik világgal, mondjuk az ŐV-vel. A TF megmaradhatna a régi, klasszikus MUD stílusban.

Régi motorosok aktiváláshoz jelenthetne esetleg motivációt egy tf 2.0 világ indítása. Amiben már ki lehetne kicsit egyensúlyozni, küszöbölni olyan dolgokat, amik az 1.0 verzióban becsontosodtak, viszont nagy játékélmény-rombolók. Ott mindenki nulláról, valamint az új fejlesztések is átkerülhetnének pl. 1 éves késéssel. Eventek nélkül, amik szerintem csak az iszonyat durva végtelen tápolásról szólnak (lásd aurora borealis a nyilvános fordulókban) És persze ne lehessen már 1200-ig megvenni a játékhetet, mert akkor megint akkora üstökösök lesznek, hogy a nap elbújhat mellettük. Tudom, hogy ők hozzák a pénzt, ők tartják fenn a tf-et, lehet kikerülhetetlen, nem látok bele.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.