Egy nemrég napvilágot látott irat szerint így nézett ki az a többezer éve halott etnicoliktor, melynek csontjaiba a feketecsuklyás nekromanta papok kísérletképpen életet leheltek. A Zangroz környéki ásatáson számtalan tehetséges régész és egyéb tudós vesztette életét a szörny öntudatra ébredt agresszivitásának következményeként.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
Ha a Duplikátummal gyüjtőben lévő Kisebb zant másolok, akkor az azt jelenti, hogy egy bármilyen asztalon lévő lapot másolhat a duplikátum? Gondolom ilyenkor is ugyanúgy fel kell áldozni kör végén a duplikátumot.
Erre a kerdesre a szabalyokbol levezetheto a valasz. Ami most reform, hogy teljesen egyseges lesz minden alakvaltas.
Ket nagy csoportja van az alakvalto lapoknak:
- azok, amelyek az ik-et is masoljak
- es azok, amelyek nem.
Mindket csoportra vonatkozo szabalyok bekerultek a Kodex-be. (Elvileg ma frissul az oldal.)
Korrekt cikk, köszönjük János.
Bár nagyjából mindenki tudja de a gyűjtőbe kerülés utáni állapotot nem említi az írás. Innen továbba mert mondjuk a másolt valaminek volt jelenés képessége stb..
Így van. Ez egy tájékoztató cikk, nem szabályidézet. A Kódex megfelelő szabálypontjaiban minden kérdésre választ találsz (amint bekerülnek a változások).
Szia, annyi még nem teljesen tiszta, hogy ha van bárhol a játékban vagy a kezemben egy Ménkű ménes, és a kezemben egy Alakváltó ősköd, akkor mi alapján játszhatom ki a ménes K-s képességével az Alakváltót ménesként? Mert itt a cikk mintha arra utalna, hogy ez lehetséges, bár lehetséges, hogy én értem félre.
Korábban előjött versenyen ez, és jobbára egyhangúan az volt az ítélet, hogy ahogy reakciót nem lehet kijátszani, úgy egy lap saját kézben működő képességét se tudja használni az ősköd, mivel ilyenkor még nem másol, csak kijátszáskor.
Egy marék, részben ezzel a szabályozással, részben egymással ellentmondó faq-t vizsgáltunk felül. Illetve ezek a szabályok bekerültek/bekerülnek a Kódex-be is (173.3. és további pontok).