Solisar druida nagyhatalmú varázslata egy szikrázó aurát von elmondója teste köré. Ez a mágikus képződmény még a legvédtelenebb mágustanoncokat is képes megvédeni bárkitől.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Ha még egyáltalán nem hallottál, vagy nem tudsz eleget a hírről, melyről fórumozóink ebben a témában beszélgetnek, akkor kattints ide a bővebb felvilágosításért.
Igen, lehet, hogy nem voltam pontos. Nem meggyőződésem, hogy erről volt konkrét faq, csak az biztos, hogy a nyár/ősz során ezt nálam ítélték be Behos versenyen a Rücskös látógömbnél, hogyha kap izmot, akkor ha a kör végén kisül, akkor jár az erőforrás, és az volt az indoklás, hogy ez kényszerített áldozás, amit nem nagyon értettem. Ezt tekintettem változásnak. Bocsánat, ha félreérthető volt, de már tesztelésen is így használtuk az ősszel többször, ez biztos. De én leszek a legboldogabb, ha ez a továbbiakban nem így lesz.
Igen, a Fekélyes az Csökevényes. A Fekélyest annyira megszoktam már, hogy nem bírom kihagyni
Én sem látom ennek nyomát így hirtelen sehol.
A Kódexben 3 idevágó rész van, a Balázs által említett 105-ös pont, nem kényszerített áldozás, a vízió, és az izom fejezet. Mind a hármat elolvastam, egységesen és konzisztensen nekem mindegyikből az jön le, hogy a vízió lény kör végi áldozásáért sem izom, sem szörnykomponens nem jár. Ha valamelyik kérdezz-felelekben ennek ellenkezőjére jutottunk, az esélyes, hogy tévedés volt.
Ha egy szabály hátránya miatt kerül ki lap a játékból, az "nem kényszerített áldozás". Kódex 105.1. Az izomjelző pedig nem sül ki ipyen esetben. Kódex 124.6.
Ez bizony szabályváltoztatás volt, hogy kisül. Méghozzá olyan, aminek máig az ellentéte jön ki a többi szabályból.
Üdv,
egy nem-bíró
Valójában nem változott sem a vízió szabály, sem az izomjelzők működése. E szabályok értelmezése változott. Korábban a szabályt úgy értelmeztük, és erre van egy ősrégi faq is, hogy a kör végén, a vízió lényen lévő izom nem sül ki, mivel a lényt ilyenkor feláldozom. Ez azonban nem egyszerű áldozás, nem a saját döntésem miatt áldozom a lényt, erre a vízió szabály kényszerít. A kényszerített áldozásnál pedig kisül az izom. Az a bizonyos faq Hiei alatt egyszerűen rossz.