Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A sötétség párduca
Küldd el képeslapként!
Arithon, az Árnyékmester sötétséget idéz ellenfele, Lysaer, a Fény Ura flottájára. A varázslat hatására a sötétségből álló párduc átmenetileg elnyeli a napot.
Nézz szét a galériában!
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Moa civilizáció
Termékismertető - Alfa menü – Druidák
Termékismertető - Alfa menü – Boszorkányok

A lista folytatása...
Kaland-Játék-Kockázat (157)
Könyv adás - vétel (623)
Hannibal (4)
Megújult webbolt (14)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősi tűz lapelemzés


Arkona a tűzdémon (7): A piros direktsebző (tűz) vonalba egy könnyed lövés. Az Életerős halandónál szerintem jóval gyengébb, hiába gyógyítgat kettőket, az életben maradás esélyei korántsem akkorák. Az ősmágiája hasznos lehet, ha Lassan járj ellen küzdünk.


Démoni kisülés (5): Bárhogy próbálkozom, valahogy nem tudom átérezni ezt a lapot. Valószínűleg azért mert nem jó. Hiába konfigurálható, ha egyszer bármennyiért játsszuk is ki, mindig rosszul járunk. Ha lényt és gyógyulást kérünk, akkor kevés VP-ért nagyon felejthető hatás lesz a jutalmunk. Drágábban kirakva pedig óriási a kockázat, ráadásul miért? Egy képesség nélküli gyenge lényért. Direktsebzésként szintén elég gyatra, főleg mert lénybe se lehet lőni.



Moa fürkész (8): Nagyon aljas lény, a varázslatos paklikat nagyon meg tudja szívatni. Sajnos ezzel az is együtt jár, hogy mi se nagyon varázsolgathatunk, hiszen akkor magunkat akadályoznánk elég erősen. Leginkább valamilyen lényes-tárgyas pakliban fog jól működni (pl. moák, goblinok). Halhatatlanok nagymesterével együtt még jobban fog operálni, garantáltan sok problémát fog okozni.


Moa gömb (8): Nagyon jó kis agresszív lap. Nagyjából hasonló erősségű, mint a Gruandag amulettje (új), valószínűleg ugyanabba pakliba használnám mindkettőt. A sebezni vele vélhetőleg nem lesz túl nehéz, különösen a játék elején nem. Azért ne nagyon anti-mágiázzunk mellette, érdemesebb inkább a sebzésre rámenni. Egy jó Lépéselőnyös pakliba akár az első pár körben is bedarálhatjuk az ellenfelet. Ha már kifogyott kissé az ellenfél keze, akkor nincs mit tenni, húzásra kell alkalmaznunk. (Gondoljunk bele, sokszor ilyenkor a Gruandag amulettje se működne, hiszen könnyen lehet, hogy a kiürült kéz azt jelenti, hogy az ellenfél az asztalra pakolt, s könnyen lehet, hogy lényeket, tehát kb. hasonló gyakorisággal nem tudnak majd sebezni, de ennek van egy jó képessége még a sebzés mellett.)



Mópat boly (7): Szépen lassan sebezgetünk, s ha az ellenfél méltóztatik sok varázslatot (vagy legalább néhányat) kijátszani, mindezt úgy, hogy a bolynak semmi bántódása nem lesz. Nos ezt nem tartom túl valószínűnek. De ha valamilyen kalandos csoda folytán ez összejönne, akkor már nagyon hatékony lehet. Mellesleg, ha már megél pár kört és az ellenfél semmi esetre sem akarja varázslatokkal hizlalni, még akkor is egész sokat sebezhet - csak sajnos lassan. (Gondoljunk bele, két kör alatt már sebez hármat, s ha feláldozzuk, akkor még kettőt. Ingyen 5 sebzés még nem számít rossznak, csak lassúnak.)


Négykarú nitmák (8): Egyszerű, kicsit drágácska és mégis hatékony lap. A négyért 4/4-es lény még nem olyan vészesen drága. (Bár már évek óta a háromért 4/4-es Zulit sárkányával játszunk, igaz, az 1 VP akár 8 ÉP különbséget is jelenthet.) Semmizése klasszul tud jönni, ha az ellenfél pár vízióval is szerencsét próbál, de egy zavaró manaevőt is kitekerhet. Ami különösen tetszik a lapban, hogy láthatatlan. Mivel a lények nagy részét nem tudja megregulázni, ezért nyugodtan kikacaghatjuk őket, s az ellenfelet gyöngítjük.



Reznagol (8): Ha lényekben gondolkodunk, akkor mindenképpen ő jusson eszünkbe. Pofátlanul olcsó manatermelés, s csak lényeket kell pakolgatni, hogy működjön (lényes pakliba meg ugye ez a lényeg). Különféle kombós-lényes elképzelésekben remekül fog működni, de csak egy sima horda jellegű pakliba is jó lehet. Tesztelésen Legendás pakliban láttam nagyon hatékonyan működni, hiszen remekül együtt működik pl. a Nyugodt káinnal.


Tőcse, a szúnyogirtó (7): Így lealjasítani a Szúnyogirtást? No de kérem! Ez már majdnem szentségtörés. S ha már szúnyogot irt, akkor miért is nem húzhatunk rá lapot? Tőcsével többször is játszottam tesztelés során, s a legtöbb esetben kb. semmit sem csinált, vagy ha igen, akkor sem érte meg, hogy előre befektettem három VP-t, és az ellenfél számíthatott rá. Szerintem legfeljebb side-ba érdemes berakni tárgyak és hasonlók ellen, bár még ott se biztos, hogy jó tempóban ki fogjuk tudni rakni.



Tűzbéka (8): A címadó tűz koncepció remek kis lénye. Elsőre gyöngébbnek tűnik, mint egy Óriás denevér, de gyakorlatban már jobbnak bizonyult, hisz ritka, hogy nem kerül rá még az ütés előtt pár izomjelző. Azt se feledjük, hogy minden lapunknak eggyel növeli a sebzését, ami már önmagában tiszta haszon.


Tűzrituálé (8): Jó kis húzás tüzes pakliba. Ha megfelelően állítottuk össze a paklinkat, akkor bizton számíthatunk rá, hogy 2-3 lapot húzni fogunk vele, ami azért nem egy rossz dolog. Ha esetleg csupa szemetet húznánk fel, akkor se kell kétségbe esni, pár sebzéssel kárpótol minket a kártya, igaz, nem erre lennénk alapvetően kíváncsiak, de azért jobb a semminél.

Baross Ferenc

A kiegészítőben megjelent lapok listája

Ez a termék sajnos már elfogyott.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 4 szavazat alapján 8.5)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Ősi tűz lapelemzés.

Létrehozás: 2009. július 14. 13:07:35
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:21
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.