Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Rand al'Thor és az aes sedai-ok
Küldd el képeslapként!
Rand al'Thornak, az Újjászületett Sárkánynak behódol az aes sedai-ok küldöttsége. A háttérben Mazrim Taim, a Rand által alapított Fekete Torony vezetője.
Nézz szét a galériában!
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Moa civilizáció
Termékismertető - Alfa menü – Druidák
Termékismertető - Alfa menü – Boszorkányok

A lista folytatása...
Kaland-Játék-Kockázat (157)
Könyv adás - vétel (623)
Hannibal (4)
Megújult webbolt (14)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

A hatalom körei


A holtak imája (7):Elsőre meghökkentően erősnek tűnik, de azért be kell látni, hogy igazából nem termel akkora előnyt, mint szeretnénk. A két manás drágítás nagyon jól hangzik, de ebből le kell vonni azt a plusz VP-t, amit a tartalékban lévő lények termelnek. De az ellenfél akár üthet is velük, ami azért hosszú távon mindenképpen kellemetlen. Ha lényekkel szeretnénk nyerni, akkor problémás lehet, hogy az ellenfél bármikor beterel két lényt az őrposztba. Ha használjuk, ne feledjük, hogy az ősmágiás lapjait is drágítják, mert a hátrányra nem vonatkozik az ősmágia.


A lelkek démona (7): Nekem elsősorban a semmizése miatt tetszik. Úgy pakolhatjuk el az ellenfél gyűjtőjét (egy egész vízió paklit, egy zavaró Manaevő férget), hogy közben pár manát is profitálunk. Ha esetleg megér egy kört, s össze tudjuk hozni, hogy hárommal osztható legyen a gyűjtőben lévő lapjaink száma, akkor extra haszonként counterelésként tud jeleskedni. Ez utóbbira szerintem annyira ne számítsunk, ritkán fog összejönni.



A mogokok alkuja (7): Egyenlőre ennek a lapnak még nincs sok értelme. Meg lehet próbálni a Manafonalas pakli felélesztését, de ezzel együtt is még igen gyenge lesz. De ha türelmesek vagyunk, akkor megvárhatjuk, amíg megjelenik ehhez a koncepcióhoz pár új lap, így ismét a versenyasztalokon üdvözölhetjük a Manafonalat. Addig sajnos a mappákban fog pihenni.


Az alvilág büntetése (5): Ezek a képességek sajnos már jó ideje nem képviselik a HKK élvonalát. Lényt feltámasztani nem akkora táp, hisz az idő nagy részében kijátszhatatlan, vagy viszonylag értelmetlen lap a kezünkben. Négy lapot eldobatni a pakliból két VP-ért meg kifejezetten rossz viccnek számít, hiába vehetjük vissza. Úgy jó harminc manáért már lehet, hogy el is tudnánk dobatni az ellenfél pakliját, de akkor már miért nem inkább nyerünk?



Corlan bűbája (8): A blokkolásnak immáron egy elég jó alternatív haszna lesz - mindegyik erőforrássá válik. Nyilván keményen blokkoló pakliban érdemes használni, ahol gyorsan kipöröghetnek a lapjaink, s az sem okoz problémát, ha nem húzzuk fel a bűbájt. Igaz, hogy blokkolni mellette nem annyira fogunk, viszont sokkal jobban pörög a paklink, aminek ugyanaz lesz a vége - gyorsan leblokkoltuk az ellenfelet.


Elmeuralom (9): Végre megoldhatóvá válik a vízió pakli talán legnagyobb problémája: nem tud beleszólni az ellenfél körében. Igaz, alapvetően nem túl interaktív kártyák a víziók, de mindenképp hasznos, ha tudunk egyet víziócsapni az ellenfél körében. Arról nem is beszélve, hogy mennyire jó, amikor az erőforrásainkat pörgetjük az ellenfél körében. Ha ezt nem szedik le, akkor nagyon rövid idő alatt fog győzni a vízió deck.



Hosszú álom (7): Szintén víziós táp, igaz jóval szerényebb, mint az előző delikvens. A dobatása hasznos lehet, ha nem húztunk túl fenomenálisan, amúgy eléggé aprócska képesség. A kijátszás duplázása meglehetősen kemény tud lenni, elég jól hangzik, egy dupla Víziók vagy Moa tortúra. Igazán kemény akkor lesz, ha egy Elmeuralom mellett jön ki, így gyakorlatilag megnégyszerezhetjük a kedvenc víziónk hatásfokát.


Leah bűbája (9): Szép lassan már minden istennek meglesz a maga bűbája (a többi istennek, még Bufának is várható az új kiegészítőben, vagy a téli-tavaszi zénekben). Ez nagyon jó, hisz sok koncepciót erősítenek és/vagy tesznek életképessé. Leah bűbája szerencsére a jobbak közül való, kifejezetten hasznos a képessége. Igaz, nem annyira jó, mint mondjuk egy lapot húzni, főleg, mert lesz, hogy semmit se tudunk felvenni, de abba is gondoljunk bele, hogy sokkal jobban tudunk vele számolni, illetve valamiért kijátszottuk azt a lapot, ami a gyűjtőbe került, vélhetőleg jól fog jönni még egyszer.



Morgan szilánkja (7): Mit kezdjek egy ilyen lappal? Annyira kis semmi dolgot csinál - igaz pontosan semmibe se kerül. Az a probléma, hogy ez a csöpp kis előny nem éri meg, hogy egy Zarknod börtöne ellen tökéletesen használhatatlan legyen, vagy rossz pillanatban húzzuk fel és a tempóhátrány miatt kikapjunk. Olyan pakliban tudom elképzelni, ahol a paklinkat dobatjuk (vízió), vagy kézből el tudjuk dobni valaminek.


Sang, a hetedik (7): Vámpír pakli. Emlékeztek még rá? Valószínűleg kevesen. Kissé elhanyagolt etnikum az utóbbi időben, pedig sokan szeretik őket. Talán újból erőre kaphatnak, hisz a Vámpírsárkány is meg ez is igen jól működhet.

Baross Ferenc

A kiegészítőben megjelent lapok listája

Ez a termék sajnos már elfogyott.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 3 szavazat alapján 9.3)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: A hatalom körei lapelemzés.

Létrehozás: 2009. szeptember 4. 12:02:57
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:21
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.