Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Shadowrun?
Chat, üzenõfal
Fórumok
Shadowland
Szavazások
Ismertetők, írások
Kaladmodulok
Novellák
Cikkek a Krónikából
Shadowrun könyvek
Linkek
Letöltés
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Adeptus
Küldd el képeslapként!
Az adeptusok mágikusan aktív személyek, akik mágikus potenciáljukat saját belső képességeik feltárására fordítják.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Mágia az árnyakban - Shadowrun kiegészítő

A lista folytatása...
A gyűrű - Shadowrun novella (2)
Játékost keresek! (105)
Robert N. Charrette: Sose kezdj sárkánnyal (15)
Online Shadowrun project (69)
Shadowrun 4. kiadás (151)
Magyar Shadowland (2074)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

A holtak lángja (Shadowrun kalandmodul)

"Mindent égető, máglyák hamvát,
a szél kavarja.
Ifjak s vének vérével festi
Fohászát falra."
Christian Epidemic: Újjászületett

...a három függő már jól kiismerte Puyallup gettóit. A negyed szívesen fogadta magába a nincsteleneket, a magányra vágyókat és a hajléktalanokat, drog vagy JMÉ függőket egyaránt. Romos házai, elhagyatott raktárépületei menedékként szolgálnak a nehéz eső, a ragadozók és hatóságok figyelő tekintete elől. A három fiatal srác féltve őrzött szajréjukkal - a legfrissebb, csonkítatlan Haláltánc JMÉ felvétellel - épp egy ilyen elhagyatott, komor ipari lerakatot szemelt ki magának. Sem az ütött-kopott drótkerítés, sem a bedeszkázott ablak nem jelenthetett akadályt, biztosra vették, hogy a telepnek nincs lakója. Rossz hírneve elriasztott minden menedékre vágyót.

A chip gondtalanul futott a módosított álomdekkel, a felvett érzéki túlterhelés átvette a bandatagok elméje feletti uralmat. A dekk körül spontán rángatózó és szenvedő testek láttán a legtöbb szemlélő elundorodott volna, de a függők számára ez volt a megváltás. A felvétel a végére ért, a chip elektronikája egy parányi túlfeszültséggel elpusztította önmagát - ezzel jelképezve a bandatagok lelkének azt a részét, amely megsült a felvétel hatására. A dekk kidobta a kiégett chipet, a testekbe pedig visszatért az élet.

Az átélt halál-élmény hatására az egyik tag a földön kezdett fetrengeni, míg a másik tátott szájjal fókuszálta látását a távolba. A harmadik bandatag másképp élte meg az élményt. Ő látni akarta milyen ez a másik oldalról is. Gondolkodás nélkül előrántotta a fegyverét, és lelőtte két társát. A tár kiürítése után ismét elcsöndesedett a hely, csak az eső kopogott a tetőn szakadatlanul. A bandatag csak most vette észre, hogy a terem másik végében felhalmozott hordók felől halovány fény világítja. Egy apró, zöldes láng figyelte a "veszélyes hulladék" felirat felett.

Igen, omae, tudom kik azok a Pengék. Nemrég még csak egy szaros kis banda volt, de pár hete úgy néz ki, megütötték a lottó ötöst. Nem tudom mit műveltek, de sokak szerint rengeteg mágiahasználójuk lett, méghozzá nagyon hirtelen. Emberáldozat? Nem váglak, ember! Na jó. Ennyiért már hallhattam pár pletykát, de szerintem ez csak kamu. Ugyan mi a francért, vagy ki a francnak áldozgatnának csöveseket?

A három bandatag nem is sejtette, hogy milyen kavarodást fognak előidézni azzal, hogy rosszul választották meg a helyet bódulatukhoz. A halál-élmény átélése kifejezetten pusztítólag hatott amúgy is megtépázott lelkükre, de a felvétel a Razor nevű bicskásra hatott a legjobban. Az áldozat utolsó kétségbeesésével próbált meg védekezni fantom támadói ellen, és ezért végzett két társával, ám még ez után sem nyugodhatott, a felvételen ugyanis, a kínzóknak láthatatlan segítőik is voltak... Razor azonnal megőrült volna, ha nem látta volna meg a fényt. A lángot, amelyet egy szenvedés indukált lény produkált.

Razor a lángot figyelve úgy érezte, fókuszálódik elméje. A lángok mélyére pillantva Razor lehiggadt, megerősödött és végképp kiégett. Meglátta az égő vegyszerek lángjában a megváltást, és már azt is tudta mit kell tennie. Csak annyit, amit két társával is tett.

Razor visszatért bandájához, a Pengékhez, és kölcsönzött felébredt képességeivel átvette felettük az irányítást. Akit csak tudott megtérített frissen fércelt hitére, akit nem, azt paraképességeivel tette el láb alól. A bandatagok többsége - hasonló hatalmat remélve - csatlakozott Razorhoz, és elkezdtek embereket gyűjteni, amelyeket hetente egy nagyobb ünnepély keretében feláldoznak az ember tüzének.

Ez már két és fél hete zajlik.

A raktárépület nem véletlenül volt elhagyatott. Pár évvel ezelőtt egy poilmereket és kompozit anyagokat gyártó vállalat (a Hagens-Heywood Corp.) tárolta itt alapanyagként szolgáló vegyületeit. A cég csődbe ment, és felszámolása után pár kisebb cég használta a telepet legális, és nem-annyira reklámozottan, illegális állat és ember kísérletekhez. A telepet előtte persze kiürítették, de mivel legelőször a legdrágábban alkalmazott személyzetet (a mágikusan aktívakat) építették le, ezért a telep mágikus védelme (részlegesen) felszámolatlan maradt. A telepen két elementál maradt: egy tűz- és gyengébb földelementál, ami a peremvédelmet látta el. A felszámolás után a cég telephelyére érkező kutatócsoport előtt persze meg is jelent a földelementál, és támadásba lendült. A kutatócsoport azonban felkészült hasonló összecsapásra és sikeresen elűzték. A magára maradt tűzelementál - akinek a feladata az volt, hogy tűz esetén letompítsa annak pusztító erejét - pár hét múlva elszabadult (szolgálata nemsokára véget ért volna, de idézője egy balesetben meghalt), és a telepen maradt - vesztére. A kutatócsoport két hónapig kísérletezett itt, valójában ideggázokkal és emberi szövetbe beépülő vegyületekkel, de a kutatások - a folyamatos tűzesetek miatt - veszteségessé váltak. A telepet másodszor is elhagyták, és a szellem megváltozott, halandók életenergiáját csapoló toxikus lénnyé vált. A kutatók elhagyták a lerakatot hátrahagyva kutatásaik melléktermékeit (az az még több vegyszert). A szellem nem mutatkozott többé, a kialakult városi legendák pedig távol tartották a nincsteleneket.

Razor 6. 7-én talált rá a lerakatra, és pár nap múlva már, habár kissé döcögősen, de működött a szervezet. Az elrendelt szelekció miatt csak azok maradtak a bandában, akik hasznosak voltak. Innentől időrendben történnek az események:

06. 17. A Wuxing Incorporated ügynöke beépül a bandába. Némi pénz felhasználásával és a banda sámánjának befenyítésével azonnal elfogadtatja magát.

06. 19. A rovarszellem is a csoporthoz verődik, természetesen inkognitóban.

06. 21. Az első szervezett emberáldozat. Az áldozatok többsége helyi hajléktalan, vagy átutazóban levő, könnyű célpont így ezek nem hiányoznak szinte senkinek. Az áldozás fennakadás nélkül zajlik. A banda több tagja ekkor kapja meg első paraképességét. 16 embert áldoznak fel.

06. 24. A rovarszellem átveszi a hatalmat Razor elméje felett. Szuggesztióival beléplántálja, hogy minden eszközt fel kell használnia a megerősödésre. A banda innentől fogva elfog bárkit, aki elhalad a terület környékén, de az erősebbeknek felajánlják a tagságot. Bandaháborúk indulnak, amelyek többségét a Pengék nyerik (elkezd terjedni hírük az utcán).

06. 25. A Pengék egyik ellensége a Holtak nevű banda öt embere megtámadja a Pengék főhadiszállását. Lásd rajtaütés.

06. 28. A második emberáldozás ideje, 21 ember leli halálát a tüzekben. Razor gyanakodni kezd a rovarszellemre, érzékeli a tudatmódosításokat, de nem tud közvetlenül ellene tenni. Segítőket kezd keresni a bandán kívülről.

06. 30. A Wuxing ügynök riadót fúj. A harmadik áldozásra már sokkal több áldozatot, kb. harminc embert gyűjtöttek már be és a hermetikus megítélése szerint ez már durván növelte volna a szellem potenciálját. Céges kapcsolatán keresztül beavatkozást kér. A támadás éjfélkor kezdődik, és hatására a szellem is manifesztálódik, elemésztve a bandatagok és a rajtaütők többségét. Mire leül a por, a szellemet elpusztították, de az áldozatok is meghaltak. A helyet porig rombolják nehéz munkagépekkel.

Több útja is van annak, hogy a játékosok beavatkozzanak a cselekménybe.

Az első és legegyszerűbb eset az, ha az egyik karakter egyik fontos kapcsolata vagy családtagja csatlakozik a bandához, és nem jelentkezik ez után. A kapcsolat persze szolgálhat áldozatul vagy leendő tagul is, ennek eldöntése a játékmester privilégiuma, de amennyiben bandataggá választják, valószínűleg paraképességeket is szerezhet, és megváltozhat a kapcsolata a karakterrel. Ne feledjük, hogy a kapcsolat ekkor átveszi a tűz jellemvonásait, lobbanékony és agresszív lesz, és nem feltétlenül fogadja szívesen a karaktereket, ha azok megjelennek és meg akarják "menteni". Lehet, hogy ekkor át akarja verni a karaktereket, és rájuk uszítva a bandát áldozatoknak ajánlja őket (presztízsszerzés, hatalom). Persze az is lehetséges, hogy megpróbálja beszervezni a karaktereket.

A második módszer az, ha az egyik karakter csatlakozik a bandába. Ez történhet úgy, hogy találkozik egy bandataggal, és meggyőződik annak képességeiről. A képességeit bővíteni vágyó karakter ekkor igen nagy bajba kerülhet...

A karaktereket természetesen úgy is be lehet keverni, hogy ne tudjanak semmit. Ekkor Razor vagy a hermetikus bérli fel őket egy egyszerű munkára. Ha Razor Johnsonkodik, akkor a feladat gyors lesz: a karaktereknek meg kell ölniük a rovarszellemet. Persze Razor nem tud, és nem is informálja a karaktereket a tag valódi mivoltáról, csak azzal van tisztában, hogy a tag befolyásolja. Razor ekkor felajánlhat pénzt, tagságot vagy esetleg mágikus hatalmat.

Ha a hermetikus a megbízó, akkor a karaktereknek fedezetet kell nyújtaniuk az alatt, amíg ő lelép a színhelyről. Ez azzal járhat, hogy ha valamit elront a hermetikus, akkor be kell menniük érte, és ki kell hozniuk. Ha a karakterek hajlamosak a tömeges mészárlásra, akkor az is lehet, hogy maga a Wuxing bérli fel őket a harmincadikai támadásra...

Persze a banda sámánja is felkeresheti a karaktereket, fizetséget azonban nem tud azonnal felajánlani - révén, hogy pénze vagy világi erőforrása szinte nulla. Felajánlhatja viszont a karaktereknek, hogy miután átvette a szellem feletti irányítást, hatalomhoz juttatja őket.

És azt a lehetőséget se felejtsük el, hogy mi van akkor, ha a karakterek rossz helyen vannak, rossz időben...

A Pengék bandája egy szokásos, középkategóriás bicskás banda volt mielőtt ráleltek volna a telepre. Mostani vezetőjük - Razor - is csak egy átlagos fickó volt a sok közül, míg meg nem tapasztalta a szellem erejét. A szellem támogatása miatt Razor kisebb mágikus képességeket szerzett, amelyekkel könnyedén végezhetett az óvatlan bandafőnökkel és testőrségével. A többiek engedelmeskedve a bandák alaptörvényeinek azonnal az erősebb fél oldalára álltak. Razor azonnal szelektálni kezdte a tagokat. Akit alkalmasnak talált a túlélésre, azokat maga mellé, a szolgálatába állította, akit pedig nem, azt egyszerűen feláldoztatta bajtársaival. Az égő áldozatok hatására a szellemi lény gyarapodásnak indult, Razor bandája pedig kétes hírnevet szerzett.

A szervezet jelenleg 23 főből áll, többségük a gettóban nevelkedett, ezért harcra edzettek. A tagok közt található még egy dekás is (kezdő), valamit 3 mágiahasználó, kikből kettő nemrégen csatlakozott csak a bandához. Közülük csak egy hermetikus mágus (Wuxing Incorporated ügynök, lásd később), a másik sámán (az Ellenfél idol hű követője), a harmadik pedig egy rovarszellem, akinek kilétéről nem tud senki (egyszerű bandatagnak minősítik).

Csak néhány bandatag rendelkezik kiberverrel (ezek többsége olcsó reflexnövelés, alkarpenge vagy kibernetikus pótlás), fegyvereik pedig korlátozódnak az utcán is elérhetőekre, de nagy számuk és a hazai pálya ismerete miatt erős ellenfelek. A banda sámánja folyamatosan irányítás alatt tartja a hely szellemét.

A beavatott mágus a Wuxing Incorporated ügynöke, aki titokban - nem kis kockázatot vállalva - épült be a szervezetbe. Feladata, hogy elemzésével annyi adatot gyűjtsön a lényről (akinek természetét nem ismeri a cég), amennyit csak lehet, majd ha a helyzet indokolja, fizikai és mágikus támogatással elpusztítsa őt, és minden világi és mágikus követőjét. Ehhez természetesen rendelkezik minden szükséges erőforrással anyacége jóvoltából. A hermetikus mágust Gerrard Whitenak hívják, és két megkötött vízelementállal rendelkezik (Erő 5), melyeket hív, ha veszélybe kerül.

Gerrard White, beavatott hermetikus mágus
Erő: 3, Gyorsaság: 4, Test: 3, Karizma: 5, Intelligencia: 6, Akaraterő: 5, Esszencia: 6, Mágia: 7
Kezdeményezés: 5 + 1D6.
Tartalékok: Harci 7, Mágia 6, Karma 5.
Szakértelmek: Idézés 6, Varázslás 7, Mágiaelmélet 5, Paralények 4, Pisztolyok 3, Pusztakezes harc 4, Lopakodás 2, Utcai Etikett 3, Céges Etikett 5.
Varázslatok: Manalövedék 5, Energialabda 4, Szellemlövedék 9, Ellenség észlelése 4, Harcérzék 3, Láthatatlanság 4, Gyógyítás 3, Maszk 4, Tevékenységek irányítása 4, Érzelmek irányítása 2.

Az egyik frissen csatlakozott sámán valójában nem más, mint egy fizikai formába olvadt hangyaszellem. A szellem összeolvadva egy metahumán testtel, immár a bolytól függetlenül élve próbálja gyarapítani hatalmát, és befolyást, hatalmat szerezni terveihez. A különös szellem megjelenése pont kapóra jött neki, egy potens szövetségest lát képében, és ezért megtesz mindent, hogy segítse előremenetelét. A hangyaszellem egybeolvadt a testtel, így megtartotta áldozata minden emlékét és tudását (áldozata egy fizikai adeptus volt), valamint nincsenek rajta árulkodó külső nyomok. A szellem elfedi valódi auráját, csak egy beavatott láthat át az álcázáson (lásd MitS). Gerrard egyenlőre nem tulajdonít neki nagy jelentőséget (nem tudja titkát).

A szellem tökéletesen mimikálja néhai áldozata viselkedését, és próbál annyira emberszerűnek tűnni, amennyire csak lehet. Emellett azonban nem kockáztat, csak végszükség esetén - egy rovarszellemre mindenki vadászik.

Hangyaszellem (a néhai George Walls)
Erő: 7, Gyorsaság: 10, Test: 8, Karizma: 4, Intelligencia: 4, Akaraterő: 4, Esszencia: F/A, Mágia: -
Kezdemény: 7 + 1D6. Kettős természetű lény.
Tartalékok: Harci 9, Karma 2.
Szakértelmek: Pusztakezes harc 4, Bunkók 5, Utcai Etikett 2, Lopakodás 7, Pisztolyok 3, Atlétika 4.
Képességek: Fejlesztett érzékek (Szaglás), Bénító Érintés, Méreg, Szuggesztió (mint a varázslat), Aura maszkolás (folyamatos).
Gyengék: Csökkentett érzékek (Látás).

A tűzelementál szemlélete sokévi szolgálata alatt kissé negatívvá vált az emberekkel kapcsolatban, hisz azok folyamatosan arra utasították, hogy fogja vissza a tüzet, ami gyakorlatilag létesszenciája. Felszabadulásakor azonnal szembesült a ténnyel, hogy az emberek fajtársaik áldozásával szereznek hatalmat (a kutatók sok halálos emberkísérletet hajtottak végre - persze csak a tudományért...), és mivel elvesztette emlékeit, elhatározta, hogy ő is hatalmat fog szerezni. Azóta nem akar mást, csak emberi szenvedést és áldozatot, ez táplálja toxikus létét.

A szellem természetesen toxikussá vált emiatt. Képességeit minden esetben területre használja, hiszen nem kell törődnie azzal, hogy kinek árt ezzel. Még nem manifesztálódott a bandatagok előtt (csak legelőször, Razor előtt, de akkor még gyenge volt), de ebben az esetben valószínűleg lángra gyújtana mindent 50 méter sugárban, ami különösen kellemetlen lenne a sok vegyi anyag miatt. Folyamatos hatása, hogy a közelbe levők Esszenciáját rohamosan fogyasztja (1 pontot lop el hetente, a vesztés permanens), de e helyett kisebb mágikus képességeket ad (pl.: napi egyszer lángprojekció, vagy plusz 1-2 Kezdeményezés, és hasonló, tűzzel kapcsolatos képességek). Szintén folyamatos hatása, hogy az elszívott Esszencia helyét saját jellemvonásaival tölti fel. A folyamatosan kapcsolatban álló bandatagok például agresszívak, lobbanékonyak, haragtartók, de rövid idő alatt kiégnek és meghalnak.

A telephely két hatalmas hangárszerű építményből áll, amelyet őrtornyok és drótkerítés határol. Az első építmény plasztacéllal megerősített tömör betonból áll, ablakai (az eredeti funkciójuk miatt) nincsenek. Itt él a sámán. A második építmény valaha egy kutatóépület volt, így ez már rendelkezik ablakokkal és felépítése is "könnyített" (plasztacélból áll). A raktár csordultig van különböző vegyszereket tartalmazó konténerekkel, amelyek eléggé ütött-kopottak (nincsenek karbantartva) és akár szivároghatnak is. Amennyiben ezek valamelyikét találat éri (8-as vagy nagyobb erejű tűzfegyver találat, amely Súlyosnál nagyobbat sebez) az egész felrobbanhat. A láncreakció miatt a sebzést felesleges lenne kiszámolni... Éppen emiatt a bandatagok nem használnak tűzfegyvert az építményben (vagy csak ha teljesen biztosak a találatban). Persze ha a karakterek a "Vigyázat! Tűz- és robbanásveszély!" feliratok ellenére lövöldözni kezdenek...

A kutatószárny kisebb szobákra van tagolva, itt élnek a bandatagok (a másikat csak áldozáshoz és "rituálékhoz" használják). Itt nincs konténer, vagy vegyszer, "szabad" a lövöldözés.

Az őrtornyok plasztacélból állnak, amelyeket hulladékokkal erősítettek meg a bandatagok. A két építményt négy őrtorony határolja, ezek mindegyikében van fegyveres őr (éjszaka éjjellátóval). A tornyok Akadályszintje 8-as.

A telephelyet drótkerítés határolja, amely több helyen is sérült. Ezeket megpróbálták megjavítani, de nem mindenhol sikerült tökéletesen. A fércelt helyeken viszonylag könnyű átjutni, de néhány lyukat direkt meghagytak. Ezeken házilag készített aknákat helyeztek el (Észlelés (6) próba, ha nem veszik észre, akkor hangos robbanás keretében 10S sebzés). A kerítés tetején "Y" elrendezésű szögesdrót feszül.

Az őrtornyok mellett mobil járőr is védi a telepet. Ezt 3-4 bandatag alkotja, páncéldzsekikkel, és géppisztolyokkal, sörétesekkel felszerelve. Ők természetesen nem félnek használni a fegyvereiket.

A sámán folyamatosan irányítása alatt tartja a hely szellemét. Ez lefoglalja ideje nagy részét, mivel vissza kell fogni a lassan szintén toxikussá váló helyi szellemet. A szellem folyamatosan őrzi a telepet, ha szolgálata lejár, a sámán fél óra felkészülés után idézi meg újra.

A telephely (az elementál jelenléte) erősen megváltoztatja az embert. Ez egyre erősebben érzékelhető az idő múlásával. Mint az az előzőekben szerepel, a szellem hetente szív el egy Esszencia pontot minden lakótól. Ezt követően juttatja a paraképességet (először csak kisebbeket) és a személyiség változtatásokat.

Hatások:

1 óra jelenlét: Felfokozott érzelmi állapot, indulatosság, agresszív hajlam. A magas Esszenciájú karakterek sértődékenyek, az alacsony Esszenciájú karakterek pedig kiégettek lesznek míg a telepen vannak. Ennek egy sikeres Akaraterő (5) próbával lehet ellenállni.

6 óra jelenlét: Mint az előző, de az Akaraterő próba célszáma 8-ra nő. A karakter ekkor kötődni kezd a területhez, innen csak egy sikeres Esszencia (4) próbával szabadulhat (ami ellen az elementál 4 kockával dob, célszáma a karakter Esszenciája).

12 óra jelenlét: A karakter a telephelyen akar maradni, amíg erővel ki nem viszik onnan. Ha ki akar menni, akkor Esszencia (8). Ez ellen az elementál 8 kockával dob, célszáma a karakter Esszenciája.

24 óra jelenlét: A karakternek azonnal próbát kell dobnia úgy, mintha 12 órája lenne bent. Ha sikeres, akkor még most kirohanhat. Ha sikertelen, vagy még több mint (Akaraterő) percet marad a telepen, akkor addig marad ott, amíg erővel el nem távolítják. Magától nem akar elmenni ez után. Az első óránál felsorolt tünetek élnek, most már nem lehet ellenállni.

2 nap jelenléttől: Mérséklődnek a tünetek, a karaktert rosszullét, kiszáradás és fáradságérzet kezdi gyötörni innentől minden nap (ha nem áldoznak) 8 - Esszencia órán át.

1 hét jelenlét: A karakter elveszít 1 Esszencia pontot permanensen. Amennyiben így 0 alá csökkenne az Esszenciája, meghal. A karakter egy a tűzre jellemző jellemvonást is permanensen magáénak tudhat, ezt a Játékmester választja ki, és csak sorozatos pszichológiai kezelésekkel lehet eltávolítani.

A tűzelementál nem von el több Esszencia pontot azoktól, akiktől már 3-nál több Esszencia pontot szívott (kb. 2 ilyen ember él a bandában). Ezek az egyedek nagyobb erőknek is parancsolnak, valamint erősen a kiégés felé tendálnak. Ilyen ember - bár nem szívtak el tőle 3-nál több pontot - Razor is. Ha a karakterek az elementál oldalán állnak, akár ők is ilyenné válhatnak (egy mentőöv az alacsony Esszenciás szamurájoknak...).

Miután a rovarszellem parancsokat kezd közvetetten suttogni Razor agyába, annak ítélőképessége is elborul. Egyik cirkáló/begyűjtő útjuk során a Pengék elkapják a Holtak nevű banda egyik frissen betoborzott fixerét. Razor úgy ítéli meg, hogy az áldozat rituális jelentőségű lesz, így nem engedi el a foglyot. A Holtak persze értesülnek az eltűnésről, és tárgyalni hívják Razort egy semleges területre. Természetesen ők sem fegyvertelenül mennek, de inkább visszavásárolnák emberüket. Razor is megjelenik pár belső körös emberével, és már az első öt percben sikeresen felhergeli magát. A Holtak 8 embert vesztenek, a Pengék csak kettőt és a semleges terület semleges és kiégett területté válik.

A Holtak persze bepipulnak a dolgon és még aznap este bosszút szerveznek. Öt emberüket szerelik fel, és lövik be Kamikazéval (harci droggal).

A Holtak először megpróbálnak belopózni a telepre. Mivel képzettek ebben (a legtöbben zsebesek, tolvajok vagy orgyilkos palánták), ezen a ponton nem valószínű, hogy lebuknak (Észlelés próba, 8-as célszám). Ha sikeresen bejutottak, akkor megközelítik a raktárt, és miután az egyik tag gyorsan felfestette a holtak bandajelét a falra (egy nagy és cizellált kereszt) megrohanják a főbejáratot, fedező tűzzel megpróbálnak eltenni mindenkit láb alól, majd 3-4 beszórt repeszgránáttal felrobbantani az egész kócerájt, majd esetleg elpucolni. Amennyiben nincs esélyük, akkor megpróbálnak célba juttatni legalább egy gránátot (már ennyi is elég a robbanáshoz).

A harci drog miatt a bandatagok kérlelhetetlenek és nem haboznak. Megteszik, ami a feladatuk, és ha ott pusztulnak, nos ennek sincs jelentőssége. Ha a karakterek vagy a bandatagok nem veszik észre, és nem hatástalanítják őket, akkor lesz nagy kavarodás. Razor persze túléli (olyan unalmas lenne nélküle).

A Wuxing harmincadikán mindenképpen támadni fog, ha a karakterek nem oldják meg a problémát. Ebben az esetben éjfél előtt 5 perccel Gerrard visszavonul, és magán menedékében (a kutatószárny egyik szobájában) magához szólítja elementáljait. Az egyik hozza Gerrard 2-es Erejű energiafókuszát is, hogy nagyobb legyen a móka.

A rovarszellem persze érzékeli az elementálokat és a fókuszt is nem sokkal ez után. Ha még él, azonnal aktiválja Razor szuggesztív programozását, és ezzel riadót fúj. Megpróbálja eltenni a hermetikust láb alól.

Ha a karaktereket Razor bérelte fel, akkor furcsának találhatják, hogy Razor nem engedi megölni a hangyaszellemet (ha kell, bevetődik a golyók elé!) és hallani sem akar az előre megbeszélt tervről. Ha a hermetikus bérelte fel a karaktereket, akkor most szembe kell fordulniuk Razorral és az egész bandával. Mondani sem kell, hogy az észérvek itt már nem érvényesülhetnek.

Akármi is történjen a hermetikus elementáljait szólítja, és míg az egyik a tűzelementálra figyel, a másik elnyelés és mozgás paraképességgel kimenekíti - az így már fuldokló - hermetikust a helyszínről. Ha a karakterek neki dolgoztak...

A támadás akkor indul, ha Gerrard kijutott, vagy ha elementáljait leverték, és harcba került. A rajtaütést két kisebb alakulat és egy asztrális csoport hajtja végre. Mindkét fizikai síkon történő támadásban 4-4 katona vesz részt, és kisegységes taktikát folytatnak. Rohampuskák, megerősített páncélzatok, esetleg mesterlövész puskák... engedd szabadon a képzeleted! A telep két különböző oldalán hatolnak be, és nem kímélnek senkit, bárki is legyen ott: bandatag, járókelő, alvó csöves kislány, apáca, akárki. Elsődleges feladatuk Gerrard White lokalizálása (ha nem jött volna ki), majd a bandatagok kiiktatása.

Az asztrális csoport eközben asztrális síkon zárja el a telepet. 4-5 elementál (víz és föld) jelenik meg, és kezd harcolni. A vízelementálok elsődleges célpontja a tűzelementál, a föld elementálok a nagyon erős fizikai harcokba csatlakoznak. Megjegyezzük, hogy a fizikai síkon mozgó katonák nem képesek megkülönböztetni saját és ellenséges elementálokat (amíg ellenük nem indulnak)!

2 hermetikus is jelen van, kizárólag asztrális síkon. Először az esetlegesen asztrálisan aktív bandatagokat szűrik ki, kioltják varázslataikat és leverik őket az asztrális síkról. Az elementállal a kutatószárnyban találkoznak. Amíg saját elementáljaik kitartanak, elűzéssel próbálkoznak (feleslegesen), majd varázslatokkal.

A tűzelementál ekkor manifesztálódik, és lángba borítja a kutatószárnyat. A manifesztálódás lángaurája 8K fizikai sebzést okoz mindenkinek (az ütési páncélzat fele csökkentheti az energia szintet). Ezután minden harci forduló végén megismétlődik a lángaura sebzése mindenkin, aki az elementál 50 méteres körzetében van (persze csak fizikai síkon). Az elementál ezt követően sorra támadja az ellenségeit.

A hermetikusok és társaik feleslegesen támadják az elementált, ugyanis az addig nem pusztulhat el, amíg a felhalmozott Esszenciája el nem pusztul előtte. Ez a raktárban található, tehát amíg a raktár áll, addig az elementál is elpusztíthatatlan. Ha a raktár már korábban felrobbant (a rajtaütés vagy valami más miatt), akkor persze nincs ilyen probléma, a hermetikusok szétkapják az elementált.

Ha azonban a raktár még áll...

Akkor fel kéne robbantani, nem? Ez nem lesz azért annyira egyszerű, mert a harcok alatt eltűnt Razor és ez idáig senkinek sem tűnt fel. Razor a mostanra kilőtt tornyok egyikébe vonult vissza, és egy mesterlövész puskával tartja sakkban azokat, akik a raktár felé haladnak. Tárgyalni persze nem fog, védi a raktárt akár az élete árán is.

Razor
Test: 7, Gyors: 6, Erő: 7, Kar: 3, Int: 4, Akarat: 4, Essz: 0,2, Reak: 8 (6)
Kezdemény: 8 + 2D6.
Tartalékok: Harci 7, Karma 3.
Szakértelmek: Éles fegyverek 4, Pisztolyok 4, Puskák 5, Fegyvertelen harc 5, Biotechnika 3, Lopakodás 4, Atlétika 2, Dobófegyverek 3, Utcai Etikett 5, Helyismeret 5.
Felszerelések: Colt Manhunter, páncéldzseki, többfajta kés és gránát, rossz modor.
Kiberverek: Huzalozott reflexek 1 (használt), fegyvercsatoló (használt), kiberszem, kiberfül. Szupracsecsemő mirigy.

Razor elégedett frissen szerzett bandavezéri pozíciójával, és hatalmával. Emellett azonban nem engedi, hogy bárki is közelebb kerüljön a lényhez (konkrétan nem tudja, hogy mi is a szellem), mint ő. Amikor észreveszi, hogy a rovarszellem manipulálja, kétségbeesetten megoldást kezd keresni.

A tűzelementál
Test: 8-1, Gyors: 8+4, Erő: 8-2, Kar: 8, Int: 8, Akarat: 8, Essz: F/A, Reak: 10, Sebzés: S
Kezdemény: Reakció + 10 + 1D6, Asztrál: Reakció + 20 + 1D6.
Tartalékok: Harci 14, Aztrális harci 12, Karma 5.
Képességek: Lángprojekció, lángaura (50 méteres körzetben), manifesztálódás.
Gyengék: Sebezhetőség (víz).

Gondatlan kezelése eredményeképpen pedig toxikussá vált, azonban toxikus képességei még nem fejlődtek ki eléggé. Áldozatai szenvedéseiből él, emiatt körülötte (a telepen) folyamatosan 3-as negatív Háttérzaj található.

Ãtlagos Penge
Test: 4, Gyors: 4, Erő: 5, Kar: 2, Int: 3, Akarat: 4, Essz: 2, Reak: 3
Kezdemény: 3 + 2D6.
Tartalékok: Harci 5, Karma 1 (50%).
Szakértelmek: Éles fegyverek 4, Pisztolyok 3, Puskák 2, Fegyvertelen harc 5, Lopakodás 3, Atlétika 2, Dobófegyverek 3, Utcai Etikett 2, Helyismeret 4.
Felszerelések: Ares Predator, páncéldzseki, ütleg vagy baseballütő, JMÉ chip vagy drog.
Kiberverek: Megnövelt reflexek, esetleg fegyvercsatoló vagy kiberszem. Az Esszenciát javarészt a drogfüggés károsította.
50% esély egy paraképességre az alábbiakból: +2 Kezdemény, Hazai Pálya elony vagy lángprojekció (naponta 1x).

Elit bandatag
Test: 5, Gyors: 6, Erő: 5, Kar: 2, Int: 4, Akarat: 3, Essz: 1, Reak: 6
Kezdemény: 6 + 2D6.
Tartalékok: Harci 6, Karma 1-2.
Szakértelmek: Éles fegyverek 5, Pisztolyok 3, Puskák 3, Fegyvertelen harc 5, Biotechnika 1, Lopakodás 5, Atlétika 2, Dobófegyverek 3, Utcai Etikett 4, Helyismeret 6.
Felszerelések: Colt Manhunter, páncéldzseki, többfajta gránát, kések.
Kiberverek: Megnövelt reflexek 2, fegyvercsatoló, kiberszem.
75% esély egy paraképességre az alábbiakból: +2 Kezdemény, Harcérzék vagy lángaura (naponta 2x).

Holtak bandatag
Test: 3 (4), Gyors: 6 (7), Erő: 3 (5), Kar: 3, Int: 5, Akarat: 4 (5), Essz: 5-6, Reak: 5
Kezdemény: 5 + 1D6 (6 + 2D6).
Tartalékok: Harci 7, Karma 1.
Szakértelmek: Éles fegyverek 4, Pisztolyok 5, Puskák 6, Fegyvertelen harc 3, Lopakodás 6, Atlétika 4, Dobófegyverek 4, Utcai Etikett 3, Helyismeret 2.
Felszerelések: AK-97, páncéldzseki, repeszgránát, álcaruha.
Esszencia csökkenés: Esetleges drogfüggés.

A zárójeles érték a Kamikaze harci drog miatt növelt értékeket jelenti, ezek hatása lejár 1d6 x 10 perc után. Ezeken felül a drog fájdalomtűrést is ad, hatása olyan, mint a negyedik szintű adeptusi képesség.

Fordította: Phobos
A cikk az Alanori Krónika 90. számában jelent meg.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
(átlag: 14 szavazat alapján 7.6)

Ha ez tetszett, olvasd el a következő, jellegében hasonló cikket is: Árnyak között (Shadowrun kalandmodul).

Létrehozás: 2004. július 14. 11:20:36
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:10
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.